Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@lwal mooi kamertje zeg!

@mammadoe waar ben jij ?

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, wat een mooi kamertje!! Erg leuk! En idd nog heeeeeel even geduld en dan weet je het gewoon. Blijft toch gokken....

@Debby, wat klote dat je ongi geworden ben. Gaan we samen lekker janken :p

@Claudia, rationeel weet ik dat ik af en toe mezelf gek zit te maken, maar die hormonen spelen afgelopen dagen een behoorlijke rol zeg! :$

@Linnie, wat gaat het toch allemaal lekker soepel bij jullie! Nu alweer op geboortegewicht!! Goed hoor! Kan je ook meer vertrouwen in je bv hebben :) En is je vriend al gewend aan het vaderschap?? Ik zou als ik jou was wel even je bevallingsverhaal voor jezelf ergens schrijven, want ik las dat je heel veel details al weer heel snel vergeet.
    En wbt die veranderingen, ja je kan denk ik vantevoren niet voorzien wat het moederschap allemaal in je los zal laten.....

@Viev, o goed nieuws! Hopen dat de baby zo blijft liggen en langzaamaan verder indaald.

@ML, goed bezig met afvallen zeg! Dat zijn aardig wat cm's!! Dat werkt lekker motiverend lijkt mij!

@Tamale, hoe is je eerste dag zonder kraamzorg verlopen? Kon je het een beetje handelen in je eentje of had je nog hulp van iemand anders gekregen??

Hier weinig nieuws......nog nooit zoveel naar pijn verlangt :p

3. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Nou ik ben al vanaf 2 uur wakker! Wordt er gek van.

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat irritant zeg! Hoe komt dat zo? Beker warme melk wil dan ook niet helpen?
    Hier ook een slechte nacht. Erg druk in mijn hoofd met wat de gyn straks zal zeggen en vriendlief die door mijn oordoppen heen zaagt. Grrr

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Ik heb echt geen idee! Als ik naar de wc moet ben ik zo wakker dat ik niet meer in slaap kom. Balen dat je vriend zo snurkt zeg.
    Spannend straks naar de gyn! Hopen op nieuws wat je vrolijker maakt!

6. marilouise

@claudia en mammadoe slaap lekker alvast voor straks, en mammadoe succes bij de gyn.

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: ben benieuwd wat de gyn zegt.

@claudia: irritant he het niet meer kunnen slapen. Je ligt gewoon niet meer lekker.

@lwal: wat een leuk kamertje:)

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Ben heeeel benieuwd hoe het bij de gyn was!!

Claudia: Wat rot dat je zo slecht slaapt.. Zit je buik in de weg? Of is het gewoon puur dat je niet in slaap kunt komen?

Hier heb ik het vermoeden dat ik weer blaasontsteking heb, dus wilde net de dookter bellen.. Hebben ze cursus vandaag! Irritant!! Kan ik nog toch morgen wachten.
    Nu ff lekker genieten van het zonnetje, straks naar het zkh op bezoek bij mijn nicht.. Die is van de ic af gelukkig! En vanavond werken

9. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd.. Ik denk ik bel de dokter nog een x om te luisteren of ze er morgen wel zijn! Nemen ze nu ineens wel op.. Zo maar even een plasje brengen! Ben benieuwd..

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Lijk erop he? ;)
    Maareuh dacht dat jullie samen de box gingen uitzoeken??
    Eneuh fijn dat ze nu al beslist dat de kleine 1 dag bij opa en oma blijft slapen :$ Dat zouden de mijne echt niet hoeven te doen hoor. Gelukkig wonen ze zelfs voor mij niet op de route naar werk. Mijn ouders daar en tegen wel :)
    En mooi kamertje hoor, heb ook zoiets gezien wilde hem bijna kopen, maar uiteindelijk hebben we wat anders gekocht ivm budget :(

@ mammadoe
    ja heel aardig van ze ;)
    Hopelijk krijg jij vandaag goed nieuws van de vk. Kan me voorstellen dat je het wachten zat bent, vooral nu anderen je voor gaan die minder ver zijn.

@ marilouise
    Wauw, al 16 cm!! you go girl!!

@ viev
    mooi dat de kleine niet meer in stuit ligt :) dat scheelt weer, vooral dat hij/zij al iets is ingedaald. Geen kans meer op terug draaien.

@ claudia
    je ziet er goed uit zeg!! mooie foto, met een mooie buik.
    Vervelend zeg dat je zo vroeg wakker was, heb je nog even weer kunnen slapen??
    Ik zal het de pret zeker niet laten drukken. Oja mijn schoonvader heeft sinds kort ook een Iphone (via zijn werk), manlief liet de zwanger app zien. Zegt zijn pa; dat kan ik er nog niet opzetten. Ik :$ euhm R het is ook wel een beetje raar als jij die app op jouw telefoon hebt!! Op de een of andere manier voelt het niet prettig als hij mijn zwangerschap kan volgen via zo'n app. Prima als hij dat doet bij zijn eigen dochten maar niet bij mij.

@ linnie
    volgens mij heb jij een voorbeeldige baby :)
    Goed om te horen dat ze weer boven geboortegewicht zit, hoelang heeft ze nu geslapen??

@ debby
    balen zeg dat je weer ongesteld geworden bent :( dikke knuffel voor jou!!
    En ja dat soort dingen heb je dan altijd he, als het bij jullie niet lukt zie je anderen overal zwanger zijn enzo

Heb ik nu iedereen gehad????????
    Hier gaat het wel prima, morgen lekker dagje vrij. Ben er wel aan toe. Vannacht weer om half 4 eruit omdat ik super nodig moest plassen. Gisteren ook al tegen half 3. Pfffff hadden jullie daar ook al zo vroeg last van??

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: he bah blaasontsteking. Hoop dat het niet zo is. Niet zo lekker.

@brondy: irritant he naar de wc in de nacht.Ik had het pas echt de laatste paar weken, daarvoor er niet echt last van gehad.
    Gisteravond ging ze om 10 uur slapen en werd om half 5 wakker, na voeden werd ze om half 9 wakker. top nacht:)
    Alleen nu vertikt ze het om te gaan slapen vanaf half 9. Ben vandaag voor het eerst alleen, lijkt bijna alsof ze het voelt en ze dr papa mist:(

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @ML: Nee ga niet meer slapen ben er een druk dagje aan het maken.

@Lwal: Als ik er eenmaal uit ben geweest om te plassen kom ik gewoon niet meer in slaap.
    Wat balen van je blaasontsteking! Wel erg fijn dat je nicht van de ic af is! Weer een opluchting.

@Brondy: Dank je wel! Dat was ook de laatste keer dat ik me zo opgedoft heb hihih. Dat is wel heeeeel erg raar van je schoonvader! Beetje eng trouwens. Ik begin nu pas last et krijgen kwa plassen dat had ik nooit!

@Linnie: Zo dat is pas lekker door slapen! Hopen dat papa snel weer thuis is dan kan ze weer rustig slapen! Had nog een vraagje: Hoe lang wil jij borstvoeding gaan geven? Merk jij al dat je door de borstvoeding snel op je oude gewicht komt?

Ik heb al een beetje het huis gepoetst, gedoucht, me wenkbrauwen bij laten werken voor straks op de foto:) Als ik ge bevallen ziet er ieder geval iets uit! En vanmiddag naar de notaris om de samenlevingsovereenkomst en testamenten te tekenen dan hebben we dat ook weer gedaan. Dus slapen zit er vandaag niet in!;) Miss dat ik vanavond weer eens goed slaap.

Morgen ga ik in de ochtend gezellig naar een vriendin en erna naar een andere vriendin waarmee ik lekker ga luchen op het terras, erna miss nog lopen.

En donderdagavond naar het ziekenhuis voor een bijeenkomst en erna mag het van mij wel komen hihih.:D

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Nee deze is box is voor bij hen thuis! Wij mogen bij ons kamertje nog een box uitzoeken, die zat erbij. Maar we wilden dit eerst ff met souders ouderleggen. Zegt ze: Oh nou das mooi, scheelt ons weer lekker wat geld. Klopt natuurlijk wel, maar ik kan op het moment niks van ze hebben!
    Jouw svader is dus helemaal lekker bezig!

Claudia: Lekker druk dagje dus.. Idd wie weet slaap je vannacht wel super goed!

Mammadoe: en en en?

Hier toch geen blaasontsteking.. Brondy: ik moet dus ook continu plassen. Heb ook een soort drukkend gevoel op mijn blaas, niet zo fijn! Vandaar dat ik dus aan blaasontsteking dacht. Zou dat gewoon mijn baarmoeder kunnen zijn die erop drukt?

14. marilouise

@brondy, ik heb zoiezo al dat ik heel veel moet plassen in de nacht minimaal 1 tot 2 keer per nacht toen ik zwanger was werd dat nog erger op het laatst zelf 6 keer per nacht, dus hopelijk blijft het hierbij voor je
    wel vreemd van je schoonouders

@lwal fijn kan je toch je eigen keus doen voor de box !

@mammadoe hoe was het

@claudia laatste keer opgedoft toch niet voor altijd ;p , druk dagje dus vanavond dan toch maar bijtijds.

Ik ben nu aan het oppassen op de 2 kleintjes van mijn vriendin, weet nu zeker dat ik een juiste keuze heb gemaakt, hartstikke leuk maar ben blij dat ik straks weer 1 exemplaar heb , net alle 3 tegelijk huilen 1 de fles, 2 janken omdat ze het niet met elkaar eens waren. hihihi was veen hectisch

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ linnie
    heerlijk dat ze doorgeslapen heeft. Zou inderdaad best kunnen dat ze merkt dat d'r papa niet thuis is.
    Jaaah heel irritant. Oke nu pas dus, hmmmmm, miss moet ik dan 's avonds maar wat minder gaan drinken.

@ lwal
    Gelukkig geen blaasontsteking maar wat zal t dan zijn, denk inderdaad dat miss je baarmoeder erop drukt.
    Aaah op die manier, maar dan :$ een box voor bij hun. Hoop echt dat mijn schoonouders dat niet gaan doen, al zie ik ze daar wel voor aan ;) 9 juni gaan ze verhuizen (tijdelijk naar een appartement) heb al gezegt dat ik ze niet kom helpen. Als ik niet zwanger was geweest deed ik t nog niet, want zij hebben ons ook niet geholpen destijds.
    Ja hopelijk was t een bevlieging van mijn svader.

@ marilouise
    ik heb t normaal nooit. Dan moet ik gewoon bij wakker worden na de wekker, ontzettend nodig plassen. Nu midden in de nacht :(

@ claudia
    graag gedaan..
    Ja ik vind t ook een beetje freeky. Manlief denkt dat t een bevlieging was, hopelijk heeft hij gelijk.
    Dus eigenlijk ga jij je nog 1x opdoffen ;) leuke dag vandaag gepland zo te zien, veel plezier....

16. marilouise

@mammadoe waar ben jij gebleven !

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Mammadoe: Where are you!!!!! Is het dan toch zover.

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook wel erg benieuwd!!

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Even alleen een ego-bericht, want dan kan ik lekker gaan slapen.

Nee hoor, ben nog niet aan het bevallen hihi.
    Dacht al dat ik jullie iets te lang heb laten wachten, maar mijn zus kwam vanmiddag langs op de thee.

Vanmorgen dus naar de gyn geweest. Die ging daar beneden voelen of ik al ontsluiting had 2 á 3 cm al :D Toen ging het het ook nog even oprekken zei hij. Maar wat een pijn dat gewroet in die doos zeg :$ Ik zat daar met zweethanden en samengenepen billen. Ik zei tegen hem, en daar moet straks een hele baby door????? :(:$:(;)
    Nu heb ik een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik en wie weet gaat er wel wat op gang door komen zei hij. Dus net met mijn zus ook nog even een wandelingetje gemaakt.
    Daarna besprak hij de opties. Als ik zelf zou willen zouden ze me kunnen inleiden, maar op de echo zag hij dat de baby het goed maakt en er nog voldoende vruchtwater is, dus medisch gezien is er nog geen aanleiding toe. Ik gaf aan toch het liefst op de natuurlijke manier wil bevallen ondanks dat ik het wachten helemaal beu ben. Maar ik heb nu een beetje hoop dat zijn oprekken (hij zei dat het niet strippen was, dat is wat rigureuzer) iets zal doen.... En zo niet dan moet ik maandag terug en maken we een afspraak om de volgende dag of de dag daarna mij in te leiden. Dus ben benieuwd wat de komende 24 uur zal brengen.
    Ben nu wel weer erg bang voor de pijn die komen gaat. Wat een ellende!! :( Maar ja, tis voor het goede doel.......
    Nu snel een tukkie doen.

20. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Mammadoe: Jehheeueueueueu al ontsluiting dat is altijd fijn toch. de eerste cm heb je al gehad! Ik zeg: Probeer er nog van te genieten met dat kleine prulletje in je buik want dat zal je straks wel gaan missen! Dat gevoel heb ik dan. Half volgende week heb je gewoon je kindje in je armen!
    Ik ben ook bang voor de pijn maar ik probeer het zo te zien elke wee die je hebt gehad komt niet meer terug en is een goede zet in de richting om je kindje te gaan zien! Lekker positief ben ik!
    Nu denk ik van laat de kleine bij mij nog maar 2 of 3 weken zitten. Dat (niet) slapen neem ik er wel bij.
    Hoop dta je lekker hebt geslapen!

Deel Deze Pagina