Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe, (niet negatief opvattendit) ga jij eens even genieten, lekker rustig aan doen en alles waar je van kan relaxen doen, (hoe drukker je je maakt hoe getier de kans dat je het onbewust tegen houdt en volgens mjj ben je er mega mee bezig groot gelijk hoor)
    En meis hij/zij komt er echt aan hoor
    Over wel geen opwekkers dat ligt aan het beleid van het ziekenhuis, hier willen ze zodra de vliezen gebroken zijn binnen 24uur de baby hebben! Ivm met infectie gevaar! Dus dat zal je moeten vragen, maar waar ben je bang voor als ik mag vragen? Ik kreeg opwekkers pas na het breken van min vliezen, werd aangesloten maar mocht wel uit bed, in bad mag zoiezo niet met gebroken vliezen,
    Kreeg redelijke weeen later weeenstorm maar geen reactie dat trok ik niet maar de weeen wel hoor, en ook de weeenstorm was goed te doen. Meis geef je er aan over! Het resultaat dat is het belangrijkste en ook jij mag straks genieten (dubbel en dwars je hebt tem slotte zo lang moeten wachten)
    Meis vat het goed op zo bedoel ik het maar kreeg de indruk dat je het echt zat bent dus ik zou zeggen doe een dagje relaxen compleet ontspannen wie weet helpt het!
    Zet hem op!

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Jessie
    Je conditie komt vast wel weer terug

@ poemi
    Ach lekker toch, je bent er in ieder geval even tussen uit. En met 35 weken kun je inderdaad beter niet al te ver weg gaan.

@ mammadoe
    Geen idee waarom hij mij wakker maakte. Hoe? Nou hij sloeg mij, naja hij gooide zijn arm op mij.
    Zat al te denken hoe ik het haar zou gaan vertellen en toen ze daarover begon dacht ik, ah dat is een mooi aanknopingspunt ;)
    Inderdaad lekker rustig dagje gehad zo te lezen. Heb echt geen idee of dat zou kunnen

@ viev
    Volgens mij wel. Zou gewoon daar even gaan kijken/vragen.
    Een babyborrel? Is dat vergelijkbaar met een babyshower?

@ claudia
    Jij bent ook weer lekker vroeg wakker

Hier vandaag een minder fit dagje :( ach ja hoort erbij. Gister was t een beetje laat geworden. Zaten bij overburen, wonen in een nieuwbouwwijk en zij zijn er in augustus komen wonen. Was erg gezellig, wat een groot huis hebben zij zeg (3 verdiepingen en wij hebben er maar 2). Miss hebben wij toch de verkeerde keuze gemaakt ;) ach dat andere konden wi toch niet betalen waarschijnlijk.

3. marilouise

dames geniet van het super mooie weer, ga ik ook doen!!!

verder even heel weinig te melden, vanavond weer wegen ben stiekem een beetje zenuwachtig !!:p

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Eindelijk even tijd om te reageren..

Marilouise: Fijn dat je moeder zo snel geholpen wordt! En ben benieuwd hoeveel kilo je vanavond kwijt bent!

Brondy: Leuke manier om te vertellen!! Willen jullie straks het geslacht eigenlijk weten?

Mammadoe: Hmm slijmprop dus verloren maar verder nog geen actie? Proberen maar een beetje van het weer te genieten dan.. Wanneer moet je weer naar de gyn?

Claudia: pfff wat vervelend zeg dat slechte slapen van jou! En wat denk je zelf wat het geslacht van jullie kindje is??

Poemi; Lekker dagje dierentuin gehad dus. Lekker dat je nu een abonnement hebt!

Viev: Lekker zeg bijna verlof!!

Jessie; Lekker zeg dat je man nog even vrij is! En goed dat je al hebt gewandelt en die conditie komt vanzelf wel weer!

Hoop dat ik alles een beetje heb gehad..
    Ik zit nu bij de kapper, even een wat zomerser coupe erin. Vanmiddag gaan we de kinderwagen bestellen en lekker genieten op het terras. En ohja, roze shoppen natuurlijk :D
    Manlief is er helemaal vol van, zo schattig! We hadden al een mooie meisjesnaam, dus hij zegt continu: Hoi mama en ... (de naam)
    Verder weinig nieuws hier..

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, hihi wat schattig! Ja dat is het leuke als je het weet. Dan gaat het toch op een andere manier volgens mij meer leven.... Ik moet maandag weer naar de gyn mocht ik dit weekend dus niet bevallen ;) Dan mag ik kiezen of ik de dinsdag of de woensdag ingeleid wil worden....Dinsdag dan maar, anders moet ik nog 2 dagen zenuwachtig zitten zijn.

@Ml, ben ook benieuwd of het nog steeds zo hard gaat met afvallen bij je!
    En wat betreft er teveel mee bezig zijn. Vrees dat dat niet meer tegen te houden is :( Heb enorme tunnelvisie op dit moment. En het is gewoon niet leuk dat mijn lichaam af en toe signalen stuurt (vannacht vette krampen/voorweeën of weet ik hoe je het wilt noemen) en dan weer nix :( Ik doe ook zeker rustig hoor. Hele vieze ramen, mijn handen jeuken om ze te gaan doen, maar heb er echt de kracht niet meer voor en mijn rug doet ook veel te zeer... Ik ga zo maar lekker in de tuin in het zonnetje.

@Brondy, haha klinkt dus dat het tijd is voor een groter bed ipv een groter huis ;) En ik ben idd ook erg benieuwd of jij het geslacht wil weten.

@Claudia, wat irritant dat je maar zo slecht blijft slapen, hier ook, maar ik duik er in de ochten en de middag dan toch nog even in. 's Ochtends als vriendlief weg is slaap ik in ene als een roos. Door mijn onrustige gedoe had hij vannacht ook heel slecht geslapen, arme kind was super moe!! Vond het zo zielig voor hem....Maar ja, vrees dat ie maar beter snel aan slapeloze nachten kan gaan wennen haha. Geniet van je misschien wel laatste rustige weekendje ;)

6. marilouise

@mammadoe, ik bedoel het ook zeker niet als aanval hoor, snap het mega goed dat je er enorm mee bezig bent, ik probeer alleen te zeggen , geniet van alles misschien als je nog wat relaxter bent dat het straks ineens begint, misschien ook handig gewoon van een inleiding uitgaan kan het alleen maar meevallen ben je gelijk daarop voorbereid. :)
    enne jammer dat je te ver weg woont anders had ik met liefde je ramen gedaan hoor :p of een relaxte voetmassage ofzo !!!:)
    geniet lekker van het zonnetje!

@brondy daar ben ik ook benieuwd naar of je wil weten wat het wordt ? en een keer een avondje gezellig leuk hoor.

@lwal leuk kinderwagen bestellen welke wordt het ? en ik ben ook zeker benieuwd hoeveel het is !!!

mijn kleine man had het naar zijn zin op schooltje en slaapt nu lekker zijn billen gaan de betere kant op, ze hebben hem op school nu ook verschoond.

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Weet dat het geen aanval is hoor :) Ben gewoon bang voor inleiding, ben pro-natuur....

8. marilouise

Ik snap het, maar op een gegeven moment zal je je er toch aan over moeten geven, ik heb altijd on mijn hoofd gehouden van zo en zo wil ik het maar als het moet dan moet het. en dan gaf ik me daar ook aan over.

heb je een bevallingsplan gemaakt ? dat had misschien wel kunnen schelen !

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Ben jaloers, wou dat ik een terrasje kon pakken, zit nog op mijn werk :(
    lekker roze aan t shoppen :)
    Ben je niet bang dat jullie je straks een x verspreken waar anderen bij zijn?? dus al de naam verklappen??

@ mammadoe
    Volgens mij ben jij er helemaal klaar mee/voor. Hopelijk is dit weekend jullie weekend en hoef je niet te wachten tot de volgende afspraak.

@ marilouise
    Ben benieuwd hoeveel je nu kwijt bent, hopelijk nog weer zoveel.
    Kunnen jullie het een beetje volhouden??

@ geslacht
    Ja wij willen ook het geslacht weten :)
    Hebben al een afspraak gemaakt, ben heeeeeel benieuwd. Aangezien hier nog meerendeel aan meisjes geboren is.
    Als het goed is bevallen mammadoe en claudia voor de tijd en dan eens zien of zij het 'gemiddelde' veranderen ;)
    Ik heb sterk het gevoel dat wij een jongetje krijgen, vriendin van mij ook. (met wie ik naar de kinderboerderij was)
    Zij heeft een meisje en vroeg of ik last heb van maagzuur en erg misselijk ben. Beide niet, misselijk maar een beetje. En ze zei dat mijn haar nog veel te mooi was, zij had sluikhaar enzo. Hahaha we zullen zien.

Fijn weekend alvast!!
    Ga zo ook maar eens naar huis..... :cool:

10. marilouise

@brondy hahaha ik had wel een jongen en mega veel maagzuur, wel had ik een nog veel dikkere bos haar dan normaal, helaas viel dat daarna enorm uit had het gevoel dat er niets overbleef.
    ben benieuwd wat jullie gaan krijgen.

@lwal owww niet bang dat je je gaat verspreken, wij wisten toen dat we een meid zouden krijgen en binnen een week had n. zich versproken, hij zei tegen mijn broertje als ZE er straks is dan verandert er heel veel en zullen we veel rekening moeten houden met HAAR.
    Nou dat was duidelijk, gelukkig bleek het later een jongen te zijn hihi

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Lwal: Ik weet het echt niet we dachten altijd een meisje maar nu weet ik het niet meer. hihih spannend.
    Lekker naar de kapper dan zit het ook altijd gelijk een stuk fijner. Wat leuk dat je man er ook zo mee bezig is!!

@Brondy: Als ik die dingen lees die jou vriendin opnoemt zou ik dus een jongentje krijgen!! Spannend zeg. Over iets meer dan een maandje weet je het! En ik ook onder tussen hihih.

@Mammadoe: Alles nog goed?

Ik ben om half 7 weer terug gegaan naar bed en er om 11 uur uit gekomen half 1 weer terug gegaan tot 3! echt lui. Ik heb het gevoel of ik wat ongesteldheidspijn heb. me buik me boven benen. en dan is het weer weg. Zal mezelf denk wel aan het gek maken zijn.

Weten jullie wat verhalen wanneer je na je bevalling weer vol in de zon mag en zonnebanken! Ben nu zo wit als een spook en dat vind ik helemaal niks.

Spannend tussen nu en 23 dagen ben ik moeder! kan het soms nog steeds niet bevatten.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Claudia, dan ben je nu dus gewoon officieel aan het rommelen :D Gisteravond had ik ook van die enorm ongestelde benen en ongibuiken. Denk dat dat toch een soort oefenweeën zijn.

@Ml, ja als het niet anders kan dan zij het zo, maar tot die tijd hou ik hoop dat het nog uit zichzelf wil komen. Ik heb zoveel gerommel en die ontsluiting en die prop, dat het ook niet uitgesloten is in mijn ogen.

@Brondy, dan zou ik een meisje krijgen. Maar is allemaal gelul hoor. Bakerpraatjes tot en met. Ik ken zat zwangeren die geen last hebben gehad van misselijkheid en een meisje kregen. En ja wie weet Claudia en ik beiden een jongen, dan zijn de gemiddelden weer wat rechtgetrokken :D

Hier vandaag toch weer helemaal para af en toe! Ben lekker in de tuin gaan zitten, zonnetje brandde gewoon, echt heerlijk. Maar toch heb ik een geirriteerdheid in mijn lijf waar je 'u' tegen zegt. Dus om dat kwijt te raken ben ik maar de ramen gaan lappen :$ Haha. Laatste raam nog even door mijn vriend laten doen. Komt onze buurman over de schutting staan ouwehoeren (toppunt van vermoeiende man) en maar bemoeien :$:x:

-Je kan beter boven beginnen met je ramen
    -Als je glassex gerbuikt worden je ramen blauw
    -Ik zie dat je het gras gemaait hebt
    -Deze boom in je tuin is dood hoor
    -In je kraamweek kan je best buiten gaan zitten hoor
    -Je had beter je ramen eerst aan de binnenkant kunnen doen
    etc etc. Niet normaal! Vind het nog knap dat ik met al mijn irritaties gewoon netjes ben blijven lachen, maar flikker op en get a life!!!!

13. marilouise

@mammadoe hihihi leuk buren,

Net terug van wegen en zit nu op 10totaal yoehoe

14. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marilouise: So netjes, 10 kilo!! Hoeveel wil je er eigenlijk kwijt?
    Oh dus bij jullie hadden ze het gewoon verkeerd gezien bij R? Dat lijkt me wel rot zeg..

Brondy: Ja ik ben wel bang dat we ons verspreken. Dus heb ook gezegd dat ik de naam nu nog niet teveel wil gebruiken. Maarja, manlief is zo enthousiast dat ie het liefst de naam de hele dag roept haha.
    En van die kwaaltjes die je bij jongetje meisje hebt.. Tja ik ben wel misselijk geweest. Maar geloof daar niet zo in! Ze zeggen toch dat meisjes je schoonheid wegnemen? Arme ik.. ;)
    Wanneer heb je de echo voor geslachtsbepaling?

Claudia: Hmm dus er gebeurt wel wat in je buik :)
    En wanneer je weer in de zon mag, geen idee! Misschien is het hier op het forum ergens te vinden.

Mammadoe: Dus toch nog de ramen gedaan, goede bezigheidstherapie ;)
    En wat irritant die buurman van jou!! Knap dat je normaal hebt kunnen reageren! Dattie lekker aan zijn kant van de schutting blijft

Hier de kinderwagen besteld, een Joolz in antraciet met zilveren frame. Maar meteen alles erbij besteld, voetzak, adapter, tas. Kan niet wachten tot ik hem mag gebruiken ;)
    Verder mijn eerste roze kleertjes gekocht, nu maar hopen dat het straks niet toch een jongetje blijkt te zijn!
    Verder nog even op het terras gezeten, heerlijk
    Van een vriendin net een super leuke roze 'hobbelscooter' gekregen. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen haha!

Nu lekker op de bank en helemaal niks meer! Ben hartstikke kapot.. was vanmorgen ook al om 6.30 uur wakker op mijn vrije dag!

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Leuk zeg, de eerste roze kleertjes :D En ik ben ik nog steeds bang dat het straks misschien toch een jongetje blijkt te zijn, is gewoon te perfect, eerst een jongen, dan een meid... Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de kinderwagen geleverd wordt? Hoor soms echt belachelijke lange levertijden.

@Marilouise Netjes zeg, 10 kilo!

@Mammadoe Leuk zeg, zo'n buurman :x Wel dapper dat je het zelf nog hebt staan doen! En ik vind het niet echt gek dat je nu heel erg met de bevalling bezig bent. Die 40 weken is echt een magische grens waar je je op richt, en dan ineens duurt het langer, en bij jou al wel aardig wat langer, best een domper dan! Ze hebben mij trouwens uiteindelijk nog aan het infuus met weeënopwekkers gelegd, maar dat was al na 1,5 uur persen en had ook weinig resultaat. Maar zo'n infuus vond ik ook niet echt veel....

@Claudia Begint het bij jou ook al een beetje te rommelen? Spannend!

@Brondy Wanneer heb je de afspraak staan? En qua kwaaltjes geloof ik er niet zo in dat dat iets over het geslacht zegt. Mijn zwangerschap nu is precies hetzelfde als de eerste, en toen was het een jongen, nu een meisje.

@Viev Nog maar 2 weekjes werken, schiet ook al aardig op. Ben je vandaag nog een beetje geslaagd?

Vandaag onverwacht een dagje vrij genomen. Was vanmorgen wel naar m'n werk gegaan maar wilde ook nog met de kleine naar de huisarts, had weer een gekke, flinke bult in z'n nek en gisteren zei hij ook dat het pijn deed. Dus ik vanmorgen bellen, hadden ze alleen om 10.00 uur een plekje en aangezien ik zo'n half uur/3 kwartier moet reizen kon ik bijna gelijk weer naar huis. En voordat ik daarna weer op m'n werk zou zijn zou het zo 11.30 uur zijn. Dus heb ik maar besloten om te ruilen met maandag, en het was ook echt heerlijk weer daarvoor!!! Nu volgende week dus wel 4 dagen werken, maar dat moet maar een keer.

16. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Wat een weertje vandaag he! Heb vanmiddag nog lekker in de tuin gezeten en toch alvast een wasje met babyspulletjes aan gezet.

Claudi6a, bedankt voor het linkje van die site! Zal dadelijk eens even kijken.
    Nog even genieten van je rustige weekendje ;)

Brondy, de babyborrel is eigenlijk een soort kraamfeest denk ik. De kleine wordt dan eerst gedoopt en daarna is de babyborrel.
    Jij een minder fit dagje helaas.
    Klinkt wel groot ja, een huis met 3 verdiepingen.
    Bij ons denkt ook iedereen dat we een jongen krijgen, ben benieuwd straks, haha.

Lwal, leuk dat jullie ook al een naam hebben! En vanmiddag lekker de kinderwagen besteld.

Mammadoe, jammer dat er nog geen nieuws van je is. Nog wel lekker van het zonnetje kunnen genieten vandaag? Hihi, nog veel gedaan dus. En wat een irritante buurman zeg :$

Marilouise, goed zeg al 10kg!

Poemi, vandaag wel goed geslaagd ja! Eerst met mijn moeder naar de stad en vanavond met man nog ff naar Babydump geweest. Nou, 100 euro is niks dan :(;)
    De laatste spulletjes kosten toch nog meer dan gedacht, haha.
    Wel lekker dat je vandaag vrij was met dit weer!
    Hoe was het met je zoontje bij de huisarts?

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Lwal, Waar heb je hem besteld? Want 27 Maart beginnen de mama-mazzeldagen en dan is er dikke korting op de Joolz. Dus zou als ik jou was even goed checken.

@Ml, 10 kilo al! Gefeliciteerd, dan weet je weer waar je het voor doet!

@Poemi, en wat was die bobbel dan uiteindelijk??

@Viev, wel een mooie periode om te beginnen met je wasjes hoor. Ik was wat later en kreeg er onwijze nestel-stress van haha. En weer flink geld uitgegeven? Heb je nu alles dan?

Voor alle mama's-to-be die dus nog flink in moeten slaan: 27 Maart-1 April zijn het dus mama-mazzel dagen bij Prénatal. Dus als je nog grote aankopen wilt doen, zou ik vooral even kijken ;)

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Weeën!!!! Au au au!!!!! Maar eindelijk!!! Ze komen sinds ik wakker ben 9.15uur en komen snel achter elkaar!!! Eens in de 3 minuten :s

19. marilouise

Super mammadoe zet hem op

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk Mammadoe!! Heel veel succes!!