Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Wat apart dat je telkens denkt je meisje vast te hebben als je slaapt, of dat je haar juist kwijt bent! Ben je er schijnbaar toch veel mee bezig als je slaapt.

@Mammadoe Balen dat de bv nog steeds niet op gang is gekomen, zeker als je het zo graag wilt geven. En je lichaam heeft idd heel wat te verduren gehad. Gelukkig wel een fijne kraamhulp, dat scheelt wel. Wat leuk trouwens dat je een kaartje met foto doet! En je houdt er gelijk mooie foto’s aan over.

@Marilouise Succes vandaag met je moeder. Hopelijk valt het allemaal wel mee.

Hier ging de ‘wekker’ vanmorgen om 04.00 uur. Kleine man heeft tussen het huilen door nog wel een beetje geslapen, ik niet… Jullie baby’s slapen geloof ik nog beter dan ons zoontje! Vandaag nog een beetje productief gaan zitten wezen op m’n werk en vanavond nog naar de gym. Bleh… geen zin in… :(

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ml: krijg je ook meteen te horen wat het was? Of wordt het op kweek gezet? Iig heel veel succes.

@mammadoe: haha vaders. Merk nu ook hoor, ik hoor meteen als ze wakker is. Hij hoort helemaal niets. Pas als ze gaat huilen. Hij hoorde trouwens wel alles toen ik echt nog niets kon. Maar nu ik alles kan hoort hij het niet.
    Maar jij hebt dus ook weer lekker kunnen slapen? Top he.

@poemi: haha nu slapen ze nog beter, wacht maar over een jaar. Maar 4 uur, pff dat is vroeg. Hoe gaat het met D?

Ga zo weer voeden. Gistermiddag en avond constant liggen spoken. Veel aangelegd. Gister om 12.30, 14.00, 15.30, 18.30, 8.00, 9.00, 10.00. Daarna wel tot 5 uur geslapen. Maar ben gewoon de hele avond wezen voeden. Vind het best veel hoor. Borsten waren ook helemaal leeg volgens mij. Nu zijn het echt weer balonnen zoo groot. Volgens mij puur omdat ze gister zo veel kwam.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ze gaat zo naar ok. Wordt pas gebeld na half 1 verwachten ze, ze hopen al wat meer te kunnen vertellen zal ook op kweek gaan dus nu even spannend allemaal ga nu maar naar ikea en prenatal zit vlakbij

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    sterkte en succes vandaag.

@ linnie
    wat een leuke foto's zeg!!
    Lijkt me wel vervelend als ze zo vaak komt.

@ claudia
    Wat een heerlijk vooruitzicht, in mei al even naar Frankrijk. Dan toch wel handig dat je moeder daar zo vaak zit ;)
    Hihi, ja wij zijn altijd veel te druk helaas. Gister lekker rustig, maar te lang gekletst bij de buurvrouw. Vanavond dansles (elke woensdag), heb er niet zo veel zin in, maar moeten dit jaar even netjes afmaken. Hoeven nog maar 5 of 6x.

@ lwal
    oh dat is lekker snel, 3 weken. Dan heb ik nog wel ff de tijd ;)
    Oke op die manier, hmmmm, toch maar even overleggen met manlief.

@ mammadoe
    Wel heftig allemaal hoor. Lijkt me ook verschrikkelijk als je graag bv wilt geven en er komt totaal niks. Hopelijk komt het snel op gang.

@poemi
    Zag ook de foto's of fb, wat sneu voor je zoontje. Hoe gaat het nu met hem??

@ viev
    Voor jou gaat het nu ook steeds dichterbij komen.

Heb ik nu iedereen gehad?? :(

Gisteravond dachten we optijd naar bed te gaan, maar toch nog even gekletst en gekeken naar kinderwagens. Wij willen waarschijnlijk de Bugaboo Cameleon aanschaffen, maar twijvelen nog of we hem nieuw kopen of van MP, aangezien dat behoorlijk scheelt. Wat is jullie mening??

Lagen we net te slapen werd ik om kwart voor 12 zwetend wakker, echt het was zo erg dat zelfs mijn bed nat was :( hebben jullie dat ook wel eens gehad??
    Daarna gelukkig wel kunnen slapen, maar toch voel ik mij vandaag niet helemaal toppie. Ach nog 2 dagen werken (vandaag en morgen) en dan lang weekend.

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: ahh je mannetje weer zo slecht geslapen. Gaat het wel al iets beter?
    Hoop dat bij mij de harde buiken ook maar van korte duur zijn dan!

Linnie: Wat apart dat je 's nachts steeds zo wakker wordt! Slaapt ze eigenlijk bij jullie op de kamer?
    Pff pittig zeg dat je haar zoveel moet voeden!! Dan heeft ze dus gewoon steeds weer honger? Knap van je dat je het zo doorzet!

Mammadoe: balen zeg dat de borstvoeding nog niet zo lukt.. Hopelijk breng je het zo wel goed op gang! En fijn dat je een goede kraamhulp hebt, helemaal als je mannetje alweer aan het werk is!
    En leuk die fotoshoot!! En wat voor stijl gaat het worden?

Marilouise: wat spannend vandaag! Heel veel sterkte en succes.. Hopen op een goede uitkomst!

Brondy: Als jullie een goed gevoel hebben bij 2e hands aanschaffen moet je dat zeker doen! Ik persoonlijk zou dat niet willen omdat er dan al een ander kindje in heeft liggen zweten, spugen en poepen. Maar dat is echt mijn persoonlijke gevoel, want waarschijnlijk kun je alles gewoon uitwassen.
    Zag dattie bij de prenatal nu ook in de aanbieding is!

Hier nog even lekker genieten van het zonnetje met factor 50 op en dan straks weer werken.. Moet bijna heel de week 's avonds werken dus zie manlief alleen in bed, niet zo gezellig dus!

6. marilouise

Mocht je hem 2e hands willen brondy en.je wil een zwarte dan weet ik een goede niet veel gebruikte voor weinig geld

2e hands zou mijn voorkeur hebben, maar ik doe heel veel.2e hands dus heb makkelijk praten ik heb alleen altijd gezegd autozitjes doe ik nieuw
    En als je goed zoekt vindt je hele mooie

Ik had bij r. Een mutsy 2e hands compleet voor nog geen 100euro super veel plezier van gehad en later weer verkocht ook voor een leuk bedrag

@mammadoe leuk je banner hopelijk komt je bv snel op gang

@linnie mooi meisje hebben jullie,

@claudia hoe gaat het bij jou?

@lwal wat heb je.voor wagen besteld,.was net bij prenatal en 15 tot 20procent kortingen op kinderwagens, let op babydump garandeert laagste prijs en gaat erin mee.dus scheelt aanzienlijk. Ook op maxi cosi,s

Nu even naar de kinderboerderij en dan hopelijk snel telefoon

7. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hier vanmorgen iemand van het consultatiebureau op bezoek gehad.
    Moeten nu 12 april voor de eerste keer daar naartoe. En in mei krijgen ze hun eerste vaccinatieprikje!
    Verder is nu ook bij onze kleine man zijn naveletje eraf. Bij madam was dat vorige week al het geval.

Dacht net even lekker een uurtje te kunnen rusten. Manlief is even naar de bank om een rekening voor ze te openen.. En je raad het al. Allebei klaar wakker. Meneer had een natte broek. Alweer.....
    Nu liggen ze beiden in de box tegen elkaar te brabbelen.

@ML: ik hoop dat je snel iets meer weet over je moeder en dat ze goed hersteld.

@Linnie: dad pittig zeg zo vaak aanleggen..Petje af voor jou.

@Poemi: hoe is het vandaag met jullie boefje? Hoop dat ie al wat opgeknapt is.

8. marilouise

Hallo even snel ben doodop, alles goed gegaan, ze is thuis uitslag over tien dagen dus spannend nog.

GA nua naar bed ben zo vreselijk moe

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou hopen op een positief bericht....

Hier zere borsten, ze zijn in ene knoerthard aan het worden.
    Maar dat is alleen maar goed. Verder een prachtfoto voor op het geboortekaartje :D dus hebben een hele stapel besteld dan kunnen die zo snel mogelijk op de bus.
    Nu nog ff wachten op de laatste voeding voor het slapen gaan. Moeeeee

@Jessie, wel leuk zo die twee, die kunnen elkaar lekker vermaken :)

10. marilouise

goedemorgen dames, hier eindelijk weer behoorlijk geslapen, ben helemaal uitgerust heerlijk hoor (enne de kleine is in dat uur extra van de zomertijd getrapt dus die slaapt nu standaard tot half 7 hihihi) vandaag maar eens heerlijk tot rust komen en lekker ontspannen.

hoe gaat het hier, heb ik veel niet meer kunnen volgen of iets .

hoe is het met de mooie baby's las iets over foto's bij mammadoe dus show eens:p en hoe is het met de rest

hoe is het met de zwangere dames?

nou ik lees straks eens uitgebreid terug !!!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Goedemorgen

@ mammadoe
    Ben ook wel benieuwd naar de foto's ;)

@ jessie
    hihi, maar ze houden elkaar wel lekker bezig

@ marilouise
    mooi dat de operatie goed gegaan is, nu hopen op goed nieuws.
    En lekker 'uitgeslapen'
    Oja en bedankt voor de tip, ik zal het onthouden.

@ lwal
    Goed dat je het zegt, heb even gekeken. Maar dan is hij alleen in het zwart te krijgen. En we twijvelen nog wat we willen, zwart of denim. En twijvelen weer of we de cameleon willen of de donkey. Word gek van mijzelf, maar gelukkig heb ik nog even.

Hier gaat t prima, nog wel steeds die vieze nasmaak van alles. Eindelijk een keer niet eerder wakker geworden dan de wekker. Straks lekker lang weekend, alleen kan ik morgen niet eens uitslapen :( moeten naar Duitsland voor een wedstrijd van manlief. Is zo'n 4 uur rijden en manlief moet nog trainen, dus willen rond 10 uur daar zijn :$ Vandaag reageer ik nog en dan spreek ik jullie dinsdags pas weer.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een rust hier!
    Fotoshoot hebben we moeten staken, omdat M. niet in slaap wilde komen, en ze wordt slapend gefotografeerd. Ze had wel een paar mooie genomen, dus we hadden er sowieso 1 voor op het kaartje en dan proberen we het volgende week nog een keer.
    Ik zal een foto erop zetten als ik de laptop in mijn handen heb.
    Verder gaat het goed hier. De borsten doen inmiddels flink zeer van de stuwing en net voor ik mijn dutje ging doen stroomde het zo mijn borst uit, dus allemaal een goed teken dat het nu lekker op gang komt. Net na kolven ook weer 12cc bv kunnen bijgeven, naast het aanleggen en ook naast de kv :-D
    Verder verlening van de kraamzorg aangevraagd, dus zaterdag en zondag is ze er ook nog 4 uurtjes per dag. Ik heb haar bijv. zelf nog niet in badje gedaan omdat ik daar te zwak voor ben enzo, dus hopelijk kan ik nog wat dingen zelf doen en leren voor ze gaat. Maar ze vond dat ik al heel veel wist en dat ik me vantevoren erg goed had ingelezen en voorbereid. Leve ZP!! Hihi

@Brondy, denim is wel stoer ja! Verder geen moeite mee dat de kinderwagen wat lager is? Veel succes met opstaan dan!! Wordt een vroegertje!!

@Ml, half 7, nou dat begint er een beetje op te lijken :-D

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo het is rustig hier!!

Marilouise: Spannend dus nu.. Afwachten! Heb de Joolz besteld. Nog even gekeken bij babydump, maar die geven nu een hogere prijs dan waar wij hem vorige week voor hebben besteld.

Jessie: Lekker druk zeker als ze samen wakker zijn! Maar straks kunnen ze elkaar vermaken, dat is dan wel weer makkelijk ;)
    Is je man nog vrij?

Brondy: lekker vroeg op pad op je vrije dag! Fijn weekend!

Mammadoe: Fijn dat de borstvoeding nu lekker op gang komt!!
    En ben erg benieuwd naar de foto!
    Leuk dat je kraamhuip dat zei! Maar ik heb zelf ook wel het idee dat ik veel leer door hier een beetje rond te kijken!

Hier lekker vrij weekend! Vanmiddag gaan we grote opruiming houden, alle zooi weggooien. En dan meteen het babykamertje leeg halen!
    Verder gaat het prima.. Merk alleen wel dat mijn lichaam 's avonds echt vermoeid is en heb het idee dat mijn enkels dan wat dik zijn.. Nu al ;) Maar nou heb ik ook veel avonden moeten werken, dus misschien heeft dat er wat mee te maken

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hiii,

Het is idd heel rustig hier.

@lwal: leuk dat je de joolz besteld hebt.
    oooh hou je al vocht vast? Ga je nu niet de goede periode tegemoet. Voor jou te hopen dat het geen bloedhete zomer wordt.

@mammadoe: goed teken dat je borsten zeer doen. Gelukkig komt het nu op gang. Lekker dat je extra kraamzorg krijgt. Voel je je nu wel al wat beter?

@brondy: veel plezier in duitsland

@ml: Hoop dat de uitslag positief is voor jullie.

Hier gaat het goed. Gister naar de kinderarts met haar geweest omdat ze met de grboorte in de couveuse had gelegen doordat ze niet goed kon doorademen. Maar was helemaal goed, ze heeft er nog wel last van af en toe. Het is allemaal heel smal in dr neus, heeft ze van dr mama:p.
    Verder gister om half 10 nog gevoed, daarna heeft ze tot 5 uur geslapen, toppie. En net om kwart voor 9 heb ik er beetje wakker gemaakt. Enne, de poep zat op de muur;) is me al 2x gebeurd. haha. heerlijk die spuitpoep.

15. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Heb alweer weekend. Hoef alleen nog maar volgende week te werken en dan al verlof :$ :D Het is toch wel snel gegaan die laatste weken.
    Vandaag is mijn man jarig, dus ben al druk aan de poets geweest en heb boodschapjes gehaald. Vanavond komt er wat visite.
    Morgen gaan we naar Prenatal en nog even de stad in. Morgenavond een etentje en zondagmiddag op visite. Zo maar een druk weekendje dus, maar wel leuk :)

Lwal, leuk dat je je steeds kan blijven aanmelden als vrijwilliger! Heb je lekker veel extra echo's!

Mammadoe, leuk om wat van je te lezen! Fijn dat de kraamzorg zo leuk is!
    Balen van je borstvoeding! hopelijk dat het snel beter gaat! En fijn dat ze zo'n zoet meisje is :)
    Mooi dat de foto goed is gelukt!

Brondy, heb zelf niet zo'n last gehad van zweten, maar hoor van andere zwangeren dat het best erg kan zijn. Fijn weekend!

Linnie, wel apart dat je 's nachts zo wakker wordt. Toch veel mee bezig in je hoofd :)
    Fijn dat alles goed was bij de kinderarts. En klinkt goed, die spuitpoep haha ;):D

Marilouise, fijn dat alles goed is gegaan met je moeder. En volgende week de uitslag, wel spannend idd. Hopelijk is alles goed!

Jessie, leuk dat ze zo in de box tegen elkaar liggen te brabbelen!
    Heb net nog even de foto's bekeken en ze zijn echt lief zeg!

16. marilouise

Goedemiddag dames, rustig hier.

@mammadoe fijn dat je borsten zeer doen (nou ja fijn) is toch een goed teken. en dat eruit stromen herken ik, ik wilde toen zo graag maar kon niet door mijn medicatie en door r. zijn mega lage bloedsuikerspiegel, maar had vaak zoiets van zal ik hem aanleggen, heb er echt wel een week of 5-6 last van gehad.

@linnie hoe gaat het daar?

@tamale hoe is het met jou ben je ook nog aan het verhuizen nu ?

@jessie leuk zeg 2 van die moppies die elkaar straks kunne vermaken !

@claudia hoe is het met jou volgens mij al even niet meer geweest of misschien heb ik je gewoon gemist !

@viev gaat nu ook lekker opschieten toch

@poemi je mannetje weer wat opgeknapt, zielig zo op de foto's

@lwal leuk een joolz, het was altijd zo bij de babydump dat als je het ergens anders goedkoper vond hun zorgden dat zij de goedkoopste waren dus dat je hem daar ook zo goedkoop zou krijgen, en nu met de mama mazzel dagen als je er bovenop zit gaan ze erin mee, je moet het natuurlijk zelf weten maar denk dat dat heel wat kan schelen en is allemaal al duur genoeg toch ?
    en dikke enkels? hmm laat het dan bij jou een slechte zomer worden maar ik wil hier mooi weer!!!

@brondy hoe is het daar ?

nou weet het even niet meer verder, hier gaat het redelijk heb gelukkig wel al 2 nachten behoorlijk kunnen slapen, maar voel me erg slecht en maak me om alles druk, laat ik het zo zeggen mijn hoofd is echt een sneltrein en mijn lichaam, kan niet meer mee op dit moment, dus krijg allemaal stomme kwaaltjes, zoals last van mijn enkels, koud de hele dag, spierpijn, continue moe. Gelukkig geen pijn meer op mijn borst. en hyperventilatie.

afgelopen nacht heeft r. heel onrustig geslapen steeds huilend wakker dus uiteindelijk heeft n. hem bij ons in bed gelegd zodat wel allemaal nog een beetje nachtrust hadden, en ja hoor r. was na een half uur wurmen in slaap gevallen en knock out heb hem om 7.45 wakker moeten maken om naar schooltje te gaan !

17. marilouise

@viev, gefeliciteerd !

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: lekker nog een weekje werken en dan al verlof. Geniet ervan. En vooral lekker lang slapen:)
    En gefeliciteerd met je mannetje.

@ml: Heeft je lichaam zo veel last door het afvallen? Dat is wel minder.
    En je maakt je druk om je moeder? Logisch hoor. En dat wachten op de uitslag duurt zoooo lang he. Elk uur dat je moet wachten in onzekerheid is al te lang.

Hier gaat het goed. Jaylie doet het echt super vandaag, heerlijk rustig. Heb gewoon de was kunnen doen:$ haha.
    Het lijkt wel alsof ik met de dag verliefder op dr word:) En ze groeit echt zoo snel. Maandag naar het consultatiebureau, ben benieuwd wat ze weegt. 2 weken geleden had ik meer verwacht dan dat het was.
    Ik ben wel al 3 dagen heeel licht in mijn hoofd. Wordt af en toe echt zwart voor mijn ogen. Misschien eet ik ook te weinig, ik weet het niet.
    Zit nog maar 2 kilo boven mijn gewicht voor ik zwanger was. Ik word leeg gegeten, hahaha.

19. marilouise

@linnie, ik krijg niet de indruk dat het van het afvallen komt, maar ik ben heel erg bezig met mijn moeder,daar slaap ik heel slecht van en iedere keer wordt ik hyperventilerend wakker en krijg dan hartkloppingen. van het afvallen heb ik het alleen chronisch koud . !!:)

doe je wel goed eten meis!!!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @ml: jeetje ook niet lekker. Krijg je eind volgende week de uitslag van je moeder?
    Ik weet dus niet of ik genoeg eet. Weet wel dat ik meer moet drinken, ben altijd slechte drinker geweest. Maar let er nu dus goed op dat ik wel eet. Misschien dat het daar aan ligt die duizelingen.

Zometeen lekker chinees eten met mijn ouders. Zijn net terug van tenerife.

Deel Deze Pagina