Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik ben weer terug van een weekje Center Parks!
    We hebben enorm genoten, lekker zwemmen met neefje en nichtje (bijna 2 en 10 mnd) en gewoon lekker ontspannen. Beetje spelletjes doen, wandelen, bowlen (én knuffelen uiteraard ;)) Mocht van vriend deze maand geen ovu testen doen, maar ja... ik wist natuurlijk wel ongeveer.... en dat kan vorige week zijn of afgelopen week... ;)

Hoe is het met jullie allemaal? Zo te lezen nog geen nieuwe zwangere erbij wat ik even snel doornam allemaal?

@ Mammadoe, ik las dat je naar de Veluwsche Bron bent geweest? Vet he daar? Ben daar ook al eens geweest (dichbij mij in de buurt) En wat een leuke foto van jullie kleintje!
    GEFELICITEERD met je verjaardag!!

@ Shadow, balen meid! Ben je normaal echt regelmatig dan?

@ Linnie, ik vind zo'n voedingskussen ook echt ideaal (heb m nog niet hoor) maar tijdens ons weekendje als ik niet lekker zit in de stoel of bank, even in je rug leggen... onder je hoofd als je ff een tukkie wil doen,... ;)

Nou, wij gaan even bij mijn ouders koffie drinken en bijkletsen... kom straks wel weer even buurten hier. Fijn weekend allemaal!

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe gefeliciteerd

@jessie ook jij gefeliciteerd met je mannetje ! (is die echt morgen jarig of nou in ieder geval alvast of alsnog )

hier totall loss vandaag school gehad !

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hej meiden,

Bedankt voor felicitaties, hier en/of op facebook.
    Het was een gezellige verjaardag en moest toen de visite weg was nog snel aan mijn sinterklaasgedicht voor morgen. Dus ben echt net klaar :$
    Vanmorgen van mijn vriend een SUPERMOOIE Tinsento ring gekregen. Echt dolblij mee! Nu moet hij nog in mijn maat besteld worden, dus wachten maar ;)
    Gister was is druk bezig met het voorbereiden van mijn verjaardag, maar wel echt zwaar, omdat mijn heupen en rug zoveel zeer doen. Steeds knakten het ofzo. En 's avonds toen ik op bed lag, wilde ik van mijn ene zij naar mijn andere draaien en dit deed zoveel pijn dat ik ervan moest janken.... :( Dus ga maandag maar weer even de fysio bellen, want ik vind het echt niet normaal!

@Shadow, wat jammer dat je weer ongi geworden bent :(
    @Jessie, gefeliciteerd met je man. Hier heel veel soep over :) Vriezer zit nu vol met soep haha. En wat eng dat je zo op de trap gestruikeld was. Deed je buik niet zeer naderhand?
    @Lwal, hmmm ;) hopelijk zet de griep niet door, snel wat vitaminen naar binnen werken! Veel plezier morgen met sinterklaas vieren, wij gaan ook lekker gourmetten met z'n allen. Lekker!
    @Debby, relaxed weekje gehad dus? En nog een beetje kunnen oefenen op je neefje en nichtje? :D Hopelijk heeft de ontspannen vakantiesfeer je goed gedaan en ben je deze ronde aan de beurt :) En ja, de veluwse bron is super chill en lekker groot, maar voor mij persoonlijk echt uit de route.....
    @Marilouise, al uitslag van je toets?

4. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Even snel reageren. Ben zelf dit weekend aan het werk en verder druk met sinterklaas inkopen en gedichten maken. Wij vieren het morgen bij mijn broer.

@ shadow: balen meid
    @ mammadoe: een dag te laat;), maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ jessie: nog gefeliciteerd met je man.

naar de andere zwaai ik even.

Verder weinig te melden. Mijn NOD zit eraan te komen, maar ik denk dat ik gewoon weer ongesteld wordt:(, heb er geen vertrouwen in.
    Ik moet wel zeggen dat ik rond de eisprong ruim 3 dagen slijmerige afscheiding had, dat heb ik anders maar 1 dag:(. en ik heb al bijna een week zeurderige buikpijn.

5. marilouise

@mammadoe, nee nog geen uitslagen ben er zelf een beetje huiverig voor de praktijk gaat echt heel erg goed dat is een pluspunt en ik vindt het steeds leuker worden, (ja nog leuker )

hier kleine man op bed, we gaan zo sinterklaas vieren, ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn schoonzus en haar ook verteld van de miskraam ze snapte me helemaal. was echt een opluchting!

vanmorgen al de cadeautje naar de schoonfamilie gebracht, dus we gaan er straks voor. ben benieuwd of de kleine het leuk vindt.

man is helemaal blij hij zit te juichen voor de tv feyenoord staat 2-0 voor

ow ja mijn eisprong moet eraan komen dezer dagen dus we gaan een sinterklaas cadeautje proberen te maken zegt manlief, zou leuk zijn zou dan 30 augustus uitgerekend zijn, dan is gelukkig pas mijn moeder, zijn moeder, mijn broertje en mijn tanmte jarig dus zou er mooi bij passen. man gaat er helemaal voor !:D

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ femmy
    hopelijk heeft jouw gevoel geen gelijk en ben je gewoon zwanger deze ronde!! We gaan toch voor een roze kerst???

@ shadow
    Balen meid ... :x

@ mammadoe
    alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag
    En mooie echo hoor!

@ Jessie
    (alsnog/alvast) gefeliciteerd met je man.
    Zal inderdaad wel flink schrikken zijn toen je viel :$

@ debby
    misschien heeft het weekje relaxen jou wel goed gedaan..

@ Lwal
    haha, ja ik teken inderdaad ook wel voor februari. Heb er nog geen vertrouwen in dat het deze ronde raak is, maar ja je weet maar nooit ;)

@ linnie
    goed om te horen dat de yoga fijn was.

Heb nog steeds levendige dromen, maar verder helemaal geen symptomen (althans dat denk ik). Ach we zien wel, moet nog een weekje geduld hebben en dan weten we meer. Kan toch niet eerder testen, heb geen test in huis, haha. Ga er vrijdag maar even een k2v5 halen denk ik.

Gisteren hele huis schoongemaakt eindelijk, en kerstboom staat al. Naja alles moet er nog in, maar kan mijn lampjes niet weer vinden :( zijn verdwenen tijdens de verhuizing denk ik.

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Paar drukke daagjes achter de rug, dus nu pas tijd om bij te lezen.
    Gisteravond Sinterklaas gevierd bij ons thuis en we zijn echt goed verwend. Hebben een box, een badje (wisten we, zelf uitgezocht ;)) en ook nog een babyfoon gekregen. Morgenavond nog Sinterklaas bij mijn man thuis.

Poemi, het is idd erg fijn dat ik geen klachten heb! Mag eigenlijk ook niet klagen hoor, haha. Maar zal toch wel weer opgelucht zijn als ik morgen het hartje hebt gehoord.
    Jij dus veel last van puisten, dat had ik in het begin ook. Wel fijn dat je je klachten de eerste zwangerschap ook allemaal had. Toch wel een beetje geruststellend denk ik :)

Mammadoe, wat een mooie echo zeg! Dan kun je het gezichtje echt al goed zien! Hihi, je eigen kindje is vast altijd knap ;)
    Is je vriend ondertussen al een beetje opgeknapt?
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Linnie, wat fijn dat je zoveel profijt hebt van je voedingskussen!
    Fijn dat je dan weer lekker kan slapen! En leuk dat de zwangerschapsyoga leuk om te doen was.

Shadow, wat jammer dat je ongesteld bent geworden!

Jessie, wat schrikken dat je tegen de trap bent gevallen. Gelukkig dat het allemaal is meegevallen! Ben benieuwd hoe je muur eruit ziet met het behang!

Lwal, hopelijk heeft de griep niet doorgezet! En vandaag gezellig gourmetten voor Sinterklaas. Veel plezier!

Debby, klinkt lekker dat weekje Centerparcs!

Brondy, mooi gezegd, een roze kerst :D Ik hoop het voor jullie! Leuk dat je de kerstboom al hebt gezet. Dat ga ik komende week doen. Altijd weer gezellig in huis dan :)

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo! Ik ben weer terug van een super gezellig Sinterklaas! Lekker gedichten gelezen en cadeautjes uitgepakt en daarna gegourmet, heerlijk! Het enige dat ontbrak was een lekker wijntje :)

@Femmy, heb je normaal geen zeurderige buikpijn voor je menstruatie dan? hmmmm wie weet.....

@Marilouise, spannend hoor, nog even afwachten. Jij liever dan ik, ik ben al vies van mijn vriend zijn voeten :$ En hopelijk lukt het 'Sinterklaascadeautje' maken....

@Brondy, dus nu zit je met een kale boom in huis? :D Nou ja, ff nieuwe lampies regelen. Jij nog een weekje geduld. Succes met afwachten.....geen symptomen zegt helemaal niets. Ik had ook helemaal nix!

@Viev, nou mijn vriend gaat morgen wel weer werken en de medicijnen zijn wel aangeslagen. Maar 100% vind ik hem nog niet. Enne dat mensen hun eigen kind altijd knap vinden.....ik weet niet, soms zeggen ze het misschien maar, want zeggen over je eigen kind dat het lelijk is, is natuurlijk not done.....ik weet het niet haha. Ik zal vast wel verliefd worden op mijn kindje en het de knapste baby ever vinden :) Jullie zijn inderdaad goed verwend door je familie, als je bij de andere familie ook nog zo'n buit pakt.....:p

O ja, nicht van mijn vriend is ook zwanger. Nu 3 maanden, leuk om tegelijkertijd zwanger te zijn met iemand. Voor haar is het wel al haar tweede.
    Morgenochtend word ik gebeld door de kraamzorg voor een intake, benieuwd wat ik daar van moet verwachten. Hopelijk krijg ik veel uren :D

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #149 Brondy, 5 dec 2011
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
    Goedemorgen....

@ viev
    Leuk vandaag de echo, kan me wel voorstellen dat je gerustgesteld bent als je het hartje weer hebt horen kloppen.
    Hahah, ja toch ;) ik hoop het ook, maar tis nog even afwachten. De laatste tijd zijn er niet meer zoveel zwanger geworden hier bij ons. Dus wordt wel weer tijd dacht ik zo..
    En goed verwend door 'sinterklaas', nu vanavond nog..

@ mammadoe
    Jep een kale kerstboom :( Heb al naar mijn ouders gebeld of ze daar niet lagen en naar een vriend/buurman van ons (hadden daar wat spullen neergelegd tijdens verhuizing) maar helaas.
    Ga vanmiddag maar even naar de Action goedkope lampjes halen, dan kan ik hem tenminste versieren :)

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgennnn,

@ Marilouise, dat zou wat zijn dan, 30 augustus! Familiefeest haha! Ik duim voor je, maar liever net een andere datum denk ik of niet? :)

@ Mammadoe, leuke verjaardag dus gehad en goed verwend! Wat een drukte altijd he... of heb je het wat kleiner gehouden?

@ Brondy, spannende tijd nu weer voor jou! Ben erg benieuwd, het is je gegund meid!! Lang genoeg gewacht nu he?

@ Mammadoe, lijkt me indd leuk om samen zwanger te zijn! Tenminste iemand waar je er lekker mee over kan babbelen! Leuke cadeautjes ontvangen? Kan me trouwens heeeel goed voorstellen dat jij de wijn hebt gemist, pff... Maar goed, voor het goede doel dan maar he!

Nou, ben nu op mn werk, na mijn vrije week 56 mails!!! Grrr... dus genoeg te doen dacht ik zo.... :(

Fijne dag allemaal!

11. marilouise

@debby ik zou het wel gaaf vinden uitgerekende datum 30 augustus, maar ik weet hel;aas van mijn vorige bevalling en zwangerschap dat de kans dat ik 40 weken loop erg klein is, de kans is erg groot dat ik weer bij max 38 weken ingeleid wordt, dus ach, Kleine man is geboren 1 week voor papa en 5 dagen voor schoonvader, we zijn erg in alle verjaardagen bij elkaar. dus dat zou wel weer leuk zijn !:D

Gisteren mega verwend bij sinterklaas.

ga nu naar de action kerstspulletjes kopen !!! leuk:D

ga langzaam aan beginnen met versieren samen met zoonlief !

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik ben ook weer terug van weg geweest. Lang weekend naar Landal geweest, op de veluwe met schoonfamilie. Blij dat ik weer thuis ben ;)

@Debby Fijn dat je een leuke week achter de rug hebt. Nu hopen op een positief resultaat! Ze hebben je gemist dus zo te lezen :D Succes vandaag!

@Mammadoe Mooie echo hoor! En geloof mij maar, je vind je eigen baby altijd de mooiste. Dat vond ik ook van onze kleine, en als ik nu de babyfoto's terug kijk denk ik zelf ook: Zo mooi was ie eigenlijk niet :) Maar op dat moment was het de mooiste baby van de wereld :D Nog gefeliciteerd ook met je verjaardag! Beetje laat ;)

@Brondy Balen van je lampjes. Snel nieuwe halen, kan je tenminste verder met de boom.

@Viev Zo, dat zijn leuke cadeautjes voor sinterklaas! Als je nu ook nog kerst gaat vieren heb je je uitzet wel compleet ;)

@Femmy Balen dat je er deze maand geen positief gevoel bij hebt. Hopelijk zegt het niets.

@Shadow Balen dat je ongi bent geworden :(

Ik heb zelf niet zo heel veel te melden. Volgende week weer een echo dus het is nog wel eventjes spannend. Heb al wel iets minder last van misselijkheid, hopelijk geen slecht teken..

13. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Marilouise, vind je dat fijn ja? Wij hebben ook wat van die verjaardagen tegelijk/in de buurt van... ik vind het verschrikkelijk hahaha!

@ Poemi, wat leuk een weekendje op Landal! Welk park geweest? Ben nieuwsgierig, heb er jaren gewerkt en vriend ook ;) Nog Sint gevierd?

Wij kregen net een mail van de directie mogen vandaag stoppen om 16.00 uur (ipv half 6) best lief :) ook al vier ik zelf geen Sinterklaas haha... maar kan ik ff rustig aan doen, ga vanavond weer eens muziek maken....

14. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Ben vanochtend naar de verloskundige geweest en alles was goed! Heb het hartje weer gehoord en mijn bloeddruk was ook goed.
    Ze denkt dat mijn placenta aan de voorkant ligt en dan zou het kunnen dat ik het kindje later ga voelen. Wel jammer, maar ben nu weer erg blij dat alles goed is :D

Mammadoe, leuk dat de nicht van je vriend ook zwanger is! Mijn schoonzusje is ook zwanger (van de 2de) en die is een maand na mij uitgerekend. Echt leuk!

Brondy, nog lampjes gehaald bij de Action? Is wel leuker als er lampjes inzitten ;)

Debby1, wow veel mailtjes zeg! Nog alles weg kunnen werken vandaag? Wel fijn dat je om 16.00u mag stoppen!

Poemi, ook al weekendje weg geweest, leuk! Jammer met schoonfamilie ;)
    En nog een weekje tot de echo.. spannend weer idd!

15. marilouise

@debby , nee ik vindt het inderdaad niet fijn, maar ja wie heeft het voor het zeggen we gaan niet zeggen deze maand niet klussen want anders hebben we dubbele verjaardagen.

wij hebben op eigenlijk alle verjaardagen wel dubbel of rond dezelfde tijd is echt een drama.

16. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Viev: Fijn dat alles weer goed was :D

Poemi: Lekker weekendje weg geweest dus! Was het wel te doen met de schoonfamilie?

Debby: Hoop dat het weekje er tussen uit heeft geholpen voor jullie!

Femmy: Hoop dat jouw gevoel niet klopt!

Mammadoe: Leuke sinterklaas gehad dus.. Leuk dat jullie nog een zwangere in de familie hebben, kun je lekker alles delen! En straks jullie kindjes samen spelen.

Brondy: Haha een lege kerstboom, dat is wel sneu! Heb je inmiddels lampjes gehaald?
    Ik ga woensdag naar intratuin nog wat spulletjes halen (wil elk jaar iets anders haha) en dan ga ik hem ook zetten! Heb er nu al zin in!

Marilouise: Nou dat zou dan wel een drukke periode zijn in augustus!

Hier het weekend nog aardig beroerd geweest.. Nu nog flink verkouden! Gelukkig was ik vandaag lekker vrij!

Ik merk dat ik deze maand zoveel relaxter ben.. Heb niet berekend wanneer mijn eisprong zou zijn en we hebben gewoon seks wanneer wij willen. Nu weet ik natuurlijk wel ongeveer wanneer het zou moeten zijn, maar ik probeer er niet teveel aan te denken.
    Ik ben zelfs aan het kijken of we in de zomer misschien weer een verre reis kunnen maken. Mocht ik voor die tijd zwanger raken dan boeken we niks natuurlijk..

Ik heb Tamale trouwens vorige week een berichtje gestuurd of het wel allemaal goed gaat met haar, maar helaas geen reactie gehad!

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: hoop voor je dat het helpt dat je er niet zo veel mee bezig probeert te zijn.

@viev: goed dat alles in orde was bij de vk. Maar je hebt dus nog niets gevoeld? Ik voelde het voor het eerst tussen de 18-19 weken. Mijn placenta ligt links voor, voelde het ook eerst rechts, maar binnen 2 weken ook links hoor.

@debby: lekker he eerder naar huis.

@poemi: Geniet ervan dat je niet zo misselijk meer bent.

Verder weet ik niet meer zo goed:(

Hier gaat het wel redelijk. Even een flinke dip gehad dit weekend. Werd ineens allemaal even te veel. Nu gaat het weer maar ben blij dat ik volgende week een weekje vrij ben.
    We wilden beginnen met verven in de babykamer en hadden verf gehaald. Toen we wilden gaan verven en de pot open deden schrokken we van de kleur, was gewoon paars en dat wilden we niet. Vandaag terug gegaan en blijkt inderdaad dat ze een fout hebben gemaakt. Dus verven ging niet door dit weekend.
    Nu lekker op de bank, buik is weer helemaal strak en gspannen en heb het heel benauwd. Begint nu langzaamaan ietsjes zwaarder te worden.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Lekker dat je eerder naar huis mocht. Wel een goed begin van de week zo! En wij zijn bij park Miggelenberg geweest, vlakbij Hoenderloo. Gisterenavond heeft de kleine al van ons de cadeautjes gehad (bij het uitpakken kwamen we er achter dat we wel erg veel hadden :) ;)) en vandaag kwamen schoonouders ook nog langs met een loop-motor, erg leuk!

@Viev Fijn dat alles weer goed was! Ben je wel weer gerustgesteld dat het dus niet zo raar is als je de beeb wat later gaat voelen?

@Lwal We hebben het overleefd, laten we het daar maar op houden :D. Gelukkig zijn m'n schoonzus en zwager maar van zaterdag- tot zondagmiddag geweest, dat scheelde wel. Balen dat je nog steeds niet helemaal beter bent. Wel fijn dat je het zwanger worden een beetje los kunt laten en gewoon vooruit kunt kijken. Ik kwam tamale nog wel ergens tegen op het forum, dus ze is er nog wel.

@Linnie Balen dat het even allemaal niet zo lekker gaat. Vervelend dat ze een fout hebben gemaakt met de verf, konden jullie nog niet beginnen aan het kamertje. Heb je het al wel bij de vk aangegeven dat je vaak zo'n last van je buik hebt? Met die benauwdheid erbij lijkt het met toch niet helemaal goed.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: ja was echt balen van dat kamertje. Maar nee niet aangegeven bij de vk. Lees op internet dat kortademigheid enzo erbij hoort. Buik zit volgens mij ook best hoog, dus miss dat ik daar gewoon last van heb.

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Viev, bij mij ligt de placenta ook voor en ik voelde het voor het eerst tijdens de 20-weken echo met 19w1dag. Omdat ze steeds met dat apparaat in mijn buik zat te drukken schopte de baby terug. Fijn dat alles verder goed was met je kleine wondertje.

@action, veel fans hier :) Scheelt echt veel om bepaalde spullentjes daar te halen!

@Linnie, wat vervelend dat je er zo doorheen zat dit weekend. Alleen door de verf of dat in combinatie met je lichamelijke klachten?

@Lwal, hmm vreemd dat ze niet gereageerd heeft..... :( En apart dat je nu zoveel relaxter eronder bent. Wel prettiger voor jezelf denk ik. Enig idee hoe dat zo gekomen is?

@Debby, lekker eerder vrij! Ik was pas laat thuis en nog doodmoe van het drukke weekend!

Morgenochtend ga ik naar de fysio voor mijn heupen. Want daar moet echt weer even naar gekeken worden. Dus toch niet zo stabiel als 2 weken geleden leek..... :( Zoals ik al zei doodmoe, dus ga lekker pitten.

Deel Deze Pagina