Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marilouise: Thanks! Dan ga ik denk ik zo'n hempje halen! Als het dan niet fijn zit is het ook geen weg gegooit geld!

Mammadoe: Wat een lekker ding zeg!
    En super knap dat je zo doorzet met je borstvoeding.. Merk je nu ook dat er steeds meer komt?

Linnie: Lekker dat het nu allemaal zo goed gaat! Vraag me wel af hoe het met de kraamvisite gaat bij de nieuwe mama's? Zijn er al veel mensen die allemaal willen komen?

Debby: haha ja gaat snel he, sta er zelf ook van te kijken dat ik al bijna op de helft ben.
    Zat toevallig vanmiddag nog te denken of jij al bijna zou kunnen testen.. Maar nu dus je vruchtbare dagen. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is en dat het een mooie plakbaby is! Kan me voorstellen dat het ook weer veel angst mee zou brengen!

Nu weer lekker Greys kijken!

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@lwal hihihi ik las een helmpje halen ik zat al terug te lezen wat ik in godsnaam had gezegd tot ik het nog een keer las hihi blond!

@debby ik ben nerveus nu vindt het wel spannend! Sfamilie het is allemaal even klaar nu. Wiql even niets met ze van doen hebben, mijn kind wordt "gepakt" kan vertellen dat het je moederhart verscheurt zeker als het door familie is bah!
    Knuffelse

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Linnie, vaag! Bij mij werd in het ziekenhuis mijn bv een beetje verwaarloosd, maar ze hadden het die dagen ook bizar druk. Ook op het moment van mijn bevalling was het niet normaal druk voor ze. De volgende dag hoorde ik alle zuster op de gang klagen dat de dag ervoor belachelijk was en echt niet kon....

@Ml, ja zal goed voor mezelf zorgen, maar ga nu dus minder kolven en dat scheelt alweer heel wat.

@Debby, thanx! Nou hopelijk dat dit nu na een jaar jouw lucky egg is! Een jaar alweer zeg, nu is het jouw tijd, vind je niet?! En fijn dat je werk goed bevalt en je weer een lief poesje erbij hebt. Is je vriend al hersteld van zijn operatie of duurt dat wat langer?

@Lwal, ja er komt steeds meer gelukkig. Maar baby zou nu 100cc nodig hebben en ik kolf per keer ongeveer 40-45 denk ik. Dus ik ben er nog niet helemaal ;) Hopelijk met een paar dagen, maar dat is moeilijk te zeggen....

Morgen heb ik intake van het cb. Ben benieuwd! Geen idee wat ik er precies van moet verwachten.....

Nu lekker slapen, voordat de het al geen nut meer heeft voor de volgende voeding! Slaap lekker!

4. marilouise

@mammadoe goedzo!

En cb intake niet druk maken ze werken alles van je weten gewoon hihihi

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: hoop voor jullie dat het niet lang meer duurt voor je zwanger bent.

@mammadoe: nou ik moest heel veel maar werd voor mijn gevoel wel aan mijn lot overgelaten. Ik vond de borstvoeding heel chaotisch en had ook wel wat meer begeleiding erbij gewild. Ik moest dus kolven na de voeding, volgens een van de verpleegsters. Die gaf me ook altijd na de bv het kolfapparaat aan en hielp me, maar de andere verpleegsters zeiden er niets over en deden ook niets. Ook merkte ik dat iedereen wat anders zei waardoor het voor mij chaotisch werd en niets meer snapte. En toen jaylie om en om aan mijn borst moest drinken en met flesje omdat ze zo benauwd was, en ik zoveel uur per dag huid op huid moest hebben werd ik ook niet begeleid, had het idee dat ik het allemaal zelf uit moest zoeken, of elke keer overal om moest vragen. Ik redde het allemaal niet in de tijd wat ik moest doen, maar ik moest wel mijn rust pakken, maar hoe dan? toen was het voor mij klaar en had ik er eigenlijk geen zin meer in. besloot om volledig te kolven en te kijken wat ik wilde.
    pas thuis met de kraamzorg kreeg ik rust en ging ik het weer proberen.
    maar vond de begeleiding in het zh best slecht. geen uitleg over hoe en wat, net moeder voor de eerste keer.
    Maar wat me ook achteraf frustreerde was het gedoe met de couveuse. Had haar de eerste dag maar 2x 5 min gezien. heb echt gehuild in die nacht, voelde zo leeg. maar de volgende ochtend hoorde ik niets. dus gevraagd hoe het ging met haar. nou dat wist ze niet en ook niet wanneer ze eruit mocht die dag. een van de verpleegsters ken ik en ze kwam ff langs om te kijken hoe het ging. Toen vroegen we het aan haar. eerste wat ze zei was, ben je er nog niet geweest? ze ging er meteen achteraan. 5 min later kwam ze terug met antwoord en dat ze me er nu naar toe wilde rijden. Zo kan het dus ook. maar mijn verpleegster dus niet blijkbaar. ben daar nu zo boos over eigenlijk. was net moeder maar werd niet over gesproken. en als ik om dr vroeg wist ze het niet maar ging ook niet even navragen. het was dus dat ik die ene verpleegster zag die ik ken.

6. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie: Ja ik hoop het ook zo! Nee eigenlijk niet maar dat komt dat ik er allemaal niet echt in geloof de baby komt toch pas als hij/zij zelfwilt.

@Mammadoe: Zo pittig zeg met de borstvoeding wordt er nu moe van als ik het alleen nog maar lees. Voel je je verder al wel wat fitter? Ik wil graag in thuis beginnen en erna naar het zk en dan weer snel naar huis. Dat is mijn plan maar weet niet of die uitkomt hihih
    Wat een leuke foto van jullie meisje.

@Debby: Nee jammer genoeg nog geen nieuws! Wat balen van je vriend zeg wel fijn dat hij nu weer thuis is! Jij hebt ook een lekker druk leventje zeg!
    Ik kan me er iets bij voorstellen dat je graag weer zwanger wilt zijn en tergelijke tijd bang bent! Maar je bent super positief en dat is ook goed voor je lichaam dus gaat vast helemaal goed komen. Nu nog genieten van jullie nieuwe aanwinst.

@ML: Hoop dat je je rust kan bewaren.

Verder hier nog niks niet eens aan het rommelen!!! Me vriend werkt gelukkig elke dag vanuit huis dus zit niet alleen. Ik hoop dat hij/zij snel wilt komen want tegen het strippen zit ik wel op!

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi hoi!

Ik maak er een beetje gewoonte van om lang afwezig te zijn :)

@Claudia Wachten duurt nu zeker wel erg lang? En dat rommelen zegt ook niet zo veel hoor. Bij mij was ook zo uit het niets 's avonds om 18.00 uur de bevalling begonnen, terwijl ik daarvoor nergens last van had. Duim voor je dat het strippen vrijdag niet nodig is!

@Linnie Jullie hebben echt wel een rot start gehad in het ziekenhuis zo te lezen. Echt jammer is dat. Gelukkig is thuis alles uiteindelijk wel goed gekomen, maar het was wel slecht van het ziekenhuis.

@Mammadoe Hoe was de intake van het CB? Wel een flinke meid hebben jullie zeg! Zeker als je het vergelijkt met de beeb van Linnie. De bv gaat dus helaas nog steeds niet zoals je gehoopt had. Wel knap dat je het zo lang blijft volhouden. Ik had het na 1 week wel gezien...

@Lwal Gaat idd hard ineens bij jou! Wanneer heb je eigenlijk de 20-weken echo? Of heb ik daar overheen gelezen :) Fijn dat alles ook weer goed was bij de vk. Heb geen ervaring met buikband o.i.d.. Heb bij de eerste wel bij de fysio gelopen i.v.m. rug/bekken klachten. Een goede houding is erg belangrijk, bekken naar voren kantelen (dus dat je niet met een holle rug staat) en ook regelmatig je dwarse buikspieren trainen. Die helpen ook bij het 'dragen' van je buik.

@Debby Wat leuk dat jullie er een een nieuwe kat bij hebben! Zag de foto's al op fb, ze kunnen het inmiddels wel goed vinden met elkaar zo te zien :) En jeetje zeg, einde van de maand alweer een jaar bezig. Hopelijk is het deze maand raak bij jullie en blijft de beeb ook zitten.

@Marilouise Balen dat er weer gezeur is met je schoonfamilie. Helaas heb je die niet voor het uitzoeken :(

@Jessie Voor mannen is het denk ik ook wat lastiger dan voor vrouwen. En het lijkt me met twee tegelijk ook nog wel iets moeilijker dan met eentje. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik m'n man in het begin ook een keer om 04.30 uur op z'n werk gebeld hebt dat ik zo gek werd van het gehuil dat ik bang was m'n kind wat aan te doen :(. Gelukkig was ie toen ook met 20 min. thuis. Maar soms kan het ook allemaal erg frustrerend zijn.

Ik ben eigenlijk niet verder terug gegaan dan de laatste 20 berichten, dus hopelijk heb ik niets belangrijks over het hoofd gezien :)

Hier is de kleine inmiddels gelukkig weer aardig opgeknapt. Heeft nog wel een beetje een loopoor, maar geen pijn meer. Afgelopen nacht heeft ie voor het eerst op z'n nieuwe kamer geslapen, in z'n grote bed! Is allemaal erg goed gegaan gelukkig. Hij slaapt ook al weer zo'n 2,5 week zonder speen. Nu wordt het echt al een grote jongen...

Afgelopen zondag zijn we nog naar Najib geweest, was erg leuk! Het was alleen vrij laat geworden, was pas om 23.15 afgelopen, dus voordat we thuis waren en in bed lagen was het 00.30 uur, en de volgende morgen om 06.00 uur ging de wekker alweer. Heb inmiddels ook weer wat last van m'n keel en nek, ik hoop toch echt niet dat ik weer verkouden ga worden :( Vanvond maar vroeg m'n bed in.

Afgelopen vrijdag toch ook maar de vk gebeld voor een verwijsbrief voor de psycholoog, en ik kan aanstaande vrijdag al terecht, erg snel dus. Geen idee wat ik er van moet verwachten, maar als ik het niets vind is het ook gelijk de laatste keer ;)

8. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Lwal, lief dat je aan me denkt hahaha ;)

Mammadoe, met vriendje gaat t de goeie kant op. Is gisteren weer begonnen, maaralleen kantoor werk, geen tillen etc.. Gelukkig gaat voetbal zondag niet door, kan ie nog ff rustig aan doen, anders was ie wel gegaan denkt ik :)

Linnie, wat een gedoe in het zh bij jou met de bv... Ook geen leuke start...

Poemi, ze hebben het nu leuk samen ja :) wat fijn dat het met de kleine man betere gaat. Nu jij niet ziek worden hè! Goed dat je de psycholoog gaat proberen! Niet geschoten is altijd mis hè... Succes iig!!

9. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hier weer eens een nacht waar je niks mee kunt ggggrrrrrr. Ik wil nu bevallen!!

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Linnie: dat is lekker gegaan dan bij jou in het ziekenhuis! Ik zag de foto's van J. op fb. Wat een mooi poppetje zeg!

Claudia: Je bent er echt klaar mee he.. Slecht geslapen dus? Hoop dat er snel actie in de tent komt!!

Poemi: Ik heb de 13e de 20 weken echo! En thanks voor de tips!
    Knap dat je nu nog naar de psycholoog gaat! Ik hoop voor je dat het gaat helpen! En fijn dat het weer iets beter gaat met je mannetje!

Debby: Je vriend nog het bed in kunnen verleiden? ;)

Ik werd gisteren door Fontys gebeld of ik morgen ook zou kunnen komen voor een echo! Ze hadden iemand nodig voor een examen, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Meteen afgesproken dat ik nog een extra keer kom.. Dus nu 3 echo's gepland daar, kan ik mooi iedereen een keer meenemen.

Verder heb ik sinds een paar dagen echt het idee dat ik de baby voel.. Ik voel in ieder geval allerlei plopjes en dingetjes in mijn buik! Heerlijk!
    Vannacht slaapdienst gehad, dus vanmiddag lekker luieren!

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Claudia, haha ik krijg flashbacks van jou!!! Zijn er ook van die irritante mensen bij jou die dan opmerkingen maken van: er is er nog nooit 1 blijven zitten en geniet nog maar even? Wil je op dit moment niet horen...

@Linnie, ik neem aan dat jij ook na 6 weken een controle hebt bij de gyn, zou het daar dan ook aangeven. Vk had mij geadviseerd om ook mijn klachten omtrent bv begeleiding door te geven, zodat ze er wat aan kunnen veranderen. Ik was overigens 's morgens tijdens de weeën mijn tanden vergeten te poetsen. 's avonds werd ik misselijk van de plaklaag die er op zat. Toen ik vroeg om een bekertje water toen er een verpleegster bij me kwam controleren zei ze dat daar geen tijd voor was, het was te druk en andere dingen hadden meer prioriteit. Zal de eerstvolgende tandarts rekening wel die kant op sturen ;)

@Lwal, over die buikbnd dingen: wat Ml al zei had mijn Fysio ook gezegd, met zo'n band gaan de spieren zichzelf niet meer corrigeren ofzo en zou ik verder van huis zijn. Dus ik kreeg gewoon oefeningen mee om de boel te helpen en te stimuleren. En leuk die extra echo's en dat je de baby nu begint te voelen :)

@Poemi, nou goed dat je TPG bereid bent het te proberen. Baat het niet dan schaat het niet toch?!

@Debby, maar goed dat die wedstrijd niet doorgaat dan, kan die nov even extra bijsterken.

Vannacht was ik boos op mijn vriend. Ik hoorde de signalen van de baby dat ze wilde eten, had een volledige voeding mm in de koelkast, dus maakte me vriend wakker dat ie het kon warmen en geven. In eerste instantie begon M. niet met drinken van de fles. Zit hij me vuil aan te kijken en sacho te doen, alsof ik hem voor niets wakker gemaakt heb. En dat ik voortaan maar moet wachten tot ze echt huilt (ja daghag!!). Ik stelde voor om de melk via een ander flesje te geven en toen dronk ze wel. Maar was echt kwaad op hem. Lijkt dan soms alsof hij mij ervoor verantwoordelijk stelt dat dat ze in de nacht iedere drie uur ervoor komt. Heb ik toch ook niet in de hand. Pfff sukkels zijn mannen toch soms!

Vandaag komt mij moeder voor me zorgen en vanmiddag een vriendin langs. :)
    O ja, gister cb ging goed, was een of andere marrokaanse dame, was erg aardig, maar op het einde zooooo dom tegen mij zus. Ging ze vragen waarom zij dat nog geen kinderen had en toen ze antwoorden dat ze op een adoptiekindje wacht zei ze, o nee een kind van jezelf is zoveel leuker. Waarom zou je een kind uit een ander lans hier naartoe halen en moeder zij van je eigen bloed is veel mooier, vraag maar aan je zusje. Etc etc. Ze ging maar door, wat een domme vrouw!!!

Gisteren ook nog M. Voor het eerst in de draagdoek gedaan. Echt leuk joh!!!

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Wat een opmerking zeg van dat mens van het CB :$ Alsof je er altijd maar vrijwillig voor kiest om een kind te gaan adopteren :( Leuk dat de draagdoek ook goed bevalt. Wil het nu ook gaan proberen. Lijkt me alleen ook wel een beetje eng, zelf zo'n doek knopen en daar dan je kindje in leggen. Ik zou wel een beetje bang zijn dat ik het niet goed doe en m'n kind er dan uitvalt :) Of valt dat wel mee?

@Lwal Wat leuk dat je de baby al begint te voelen! En morgen nog even een echo tussendoor, wat een luxe! Wie gaat er morgen met je mee dan? Heb je nog een beetje oplossing kunnen vinden voor het schoonmoeder/echo probleem?

@Claudia Nog steeds niets dus? Lekker tijd trouwens vannacht, heb je zo slecht geslapen?

13. marilouise

goedemorgen dames

@linnie herkenbaar je verhaal probeer het wel van je af te praten of wat dan ook, anders kan het je echt nog gaan opbreken hoor !

@mammadoe wat een dom mens alsof iedereen er vrijuit voor kiest te adopteren ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar nog nooit van had gehoord (of meegemaakt is een correcter woord ) toevallig zit er nu bij r. een kindje op de psz die ouders hebben vrijwillig voor een adoptiekindje gekozen zij wil echt niet zwanger zijn , ze staan nu op de lijst voor een 2e kindje maar zij gaan ook voor een special needs kindje (dat meisje heeft een aangeboren afwijking aan de voetjes merk je nu niets meer) .

@poemi gelukkig dat je kleine man lekker is opgeknapt. hoe gaat het met je buik ?

@debby en gelukt ;p?

@lwal leuk extra echo's (ik heb nooit iemand meegenomen naar de echo's durfde nooit , alleen op een gegeven moment moest ik een aantal weken om de dag voor ctg en dan ging er iemand mee maar dat was meer omdat ik niet meer mocht autorijden )
    de dwarse buikspier waar poemi het over had is de spier die ik bedoel inderdaad, enne misschien nog even een tip probeer met lopen heel erg op te letten (ook met staan) dat je je billen ontspant
    die nemen de boel snel over en dan kan je heel snel veel pijn in je rug krijgen !

hier een rustig dagje r. en ik zijn beiden echt niet fit, flink verkouden keelpijn en koorts dus we hebebn pyama dagje !

enne al 3 afspraken gemaakt gisteren !!!

14. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Zo, nog maar 1,5 dagje werken en dan heb ik verlof! Gaat nu echt snel!
    Ben maandag nog op controle geweest bij de vk en alles was goed. De kleine lag nog steeds met zijn/haar hoofd naar beneden gelukkig :D

Mammadoe, echt een mooie naam voor jullie meisje!
    En wat een lieve foto!!
    De kraamverzorgster alweer voor het laatst geweest. Wat fijn dat ze zo aardig was!
    Ik heb idd wel gehoord dat vrouwen heel veel kunnen zweten na de bevalling. Dat vertelde ze op de zwangerschapsbegeleiding. Dat het ook best heel veel kan zijn.

Lwal, hihi van het weekend opruimwoede gehad. En wat fijn dat alles goed was bij de vk! Zelf heb ik geen ervaring met zo'n band. Leuk dat de kinderwagen ook al is geleverd.

Jessie, je man moet dus nog even wennen aan de kleintjes. Kan het me best voorstellen hoor. Wel fijn dat verder alles goed gaat!

Claudi6a, vooral bezig met afwachten dus.. Hopelijk dat je niet gestript hoeft te worden en het nog spontaan begint!

Marilouise, leuk dat je nu officieel op jezelf bent, gefeliciteerd!

Linnie, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Echt lekker dat je meisje zoveel uren slaapt 's nachts! Kan je zelf ook lekker uitrusten!
    En fijn dat de borstvoeding ook nog steeds zo goed gaat!

Debby1, wel heftig dat je vriend in het ziekenhuis heeft gelegen met blindedarm onsteking!
    En hopelijk dat het bij jullie weer snel raak is, alhoewel ik me ook wel voor kan stellen dat het ook een beetje spannend is dan.

Poemi, fijn dat de kleine al wat is opgeknapt!
    Leuk dat het allemaal goed ging met het slapen op zijn nieuwe kamer.
    En toch maar een verwijsbrief voor de psycholoog gehaald.
    Idd wat je zegt: als het niks is ga je gewoon niet meer.

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Fijn.. Mannen!! En wat een belachelijke vrouw bij het cb zeg! Hebben jullie er wel wat van gezegd?

Poemi: Morgen gaat mijn moeder mee.. Ik neem de laatste keer mijn schoonmoeder mee, dan kan manlief er ook bij zijn. De 2e keer weet ik nog niet wie ik meeneem, misschien vriendinnen of mijn broers! Mannetje kan dan niet mee.

Marilouise: Beterschap voor jullie! En leuk dat je al 3 afspraken hebt!

Viev: Lekker zeg nog maar 1,5 dag werken!! Wat gaat dat snel zeg!

Claudia: Nog nieuws??

Hier ben ik echt enorm lui vandaag! Lig al de hele dag op de bank onder een dekentje.. Het hakt er echt steeds meer in die slaapdiensten.

16. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Oh sorry heb geen zin om te reageren! Het is nu elke ochtend zo een teleurstelling dat die buik er nog zit. Ik wil ook gewoon me kind in me armen, afvallen en weer mooie kleren aan gggrrr. De buren zijn half april uitgerekend en die zijn gister bevallen gggrrrr wordt je helemaal vrolijk van maar niet heus.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo jullie hebben behoorlijk wat gekletst zeg.

@ Claudia
    Balen dat de kleine nog niet wil komen. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.

@ Lwal
    Jij zit alweer bijna op de helft.
    En de kinderwagen is al geleverd?? Dat is mooi snel.
    En je krijgt een extra echo via fontys' dat is ook mooi meegenomen zeg. Baal echt dat het zo ver weg is voor ons :(

@ Viev
    Lekker zeg, nog maar 1,5 dag werken. Dan lekker verlof, geniet ervan.

@ Mammadoe
    wat een schatje zeg en mooie foto!!
    Ja ach mannen, de mijne snapt nog niet helemaal dat ik soms geen puf meer heb om weg te gaan. Totdat ik gister 'ziek' naar huis ben gegaan van werk. Vertelde hij zijn moeder dat de verjaardag van zijn vader toch iets teveel van het goede was.

@ marilouise
    ik las iets over dat je nu echt pedicure bent??

@ draagdoek
    Daar wil manlief echt niet aan beginnen. Wel wil hij zo'n ding van stokke waarbij je het kind draagt.

@ kinderwagen
    Welke types hebben jullie ookal weer?? En wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

Sorry ik weet niet meer wat er verder gezegd is :):(
    Oja wij hebben maandag controle gehad bij de vk en alles was goed. Hebben ook het hartje gehoord :D

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii, ben ik weer hoor, de dagen vliegen met die kleine.

@brondy: leuk dat je het hartje hebt gehoord. Bijzonder als je het voor het eerst hoort he.
    Ik heb de bugaboo en ben er erg tevreden over.

@claudia: jeetje de beeb laat wel op zich wachten he. Je hebt alleen vandaag nog, morgen gaan ze strippen toch?

@lwal: lekker hoor zoveel echo's. Wordt ook iig goed naar jullie kleine gekeken:).

@ml: voelen jullie je alweer een beetje beter? En wat super 3 afspraken.

@mammadoe: nouuu, wat een rara opmerking van het cb naar je zus. Juist de mensen die met kinderen werken weten toch ook wel dat niet iedereen kinderen kan krijgen, en als je voor adoptie gaat moet je wel even nadenken voordat je zoiets zegt. Zijn toch veel mensen waarbij zelf kinderen krijgen niet gaat.
    Ik heb idd 17 april nog afspraak bij de gyn. Maar had toen ik wegging ook al aangegeven dat ik vond dat ze bij de bv niet op een lijn zaten en dat daar zeker wel verbeter punten in waren. Daar was de verpleegkundige zich niet bewust van, ze dacht juist dat ze wel op een lijn zaten. Nou werd er bij mij ook 2x het hele schema omgegooid vanwege jaylie dus ze moesten wel. Maar vond dat ze te veel wilden met te weinig begeleiding.

Hier alles goed hoor. Beetje druk alleen. Van de week ff wezen shoppen, pas nu gewoon niets meer. Maar werd er niet veel blijer van hoor, haha, ik mag dan wel weer bijna op oude gewicht zitten en redelijk platte buik hebben. Maar het is allemaal (logisch) nog niet strak. NIets zat voor mijn idee leuk. maar ben uiteindelijk toch een beetje geslaagd:)
    En weer een topnacht gehad, 10 uur laatste voeding en om half 8 werd ze wakker:)

19. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie: Jep morgen kan ik ervoor bellen. Maar hoop dat het helpt want ik denk dat ik eigenlijk nog geen ontsluiting heb omdat ik nergens last van heb.

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Eisprong, ik had dus gisteren echt mn KNALtest.... Dus ikke, zo gek als ik ben, mijn (horeca)vriendje ogewacht tot half 1 vannacht hahaha! Met vandaag een 8-20 uur dienst in het vooruitzicht whaha ;) Dussss...
    Nu ook aan het wachten... moet er nog ff vn profiteren vanavond :)

@ Claudia, kan me helemaal voorstellen dat je nu wil bevallen! 40 weken is lang zat toch?! DUim, duim, duim....

@ Lwal, wat leuk die echo!! Hoe was het? En wat leuk dat je het nu voelt :D lijktme zoooo geweldig!! Genieten!

@ Mammadoe, wat een achterlijk mens van het CB! Die snapt het echt niet, grrr :S
    En die frustratie naar je vriend snap ik ook... maar is voor hem natuurlijk ook wennen...
    Die draagdoek was mijn szus ook echt fan van! Lekker genieten, zo lekker tegen je aan....

@ Brondy, fijn dat alles goed was :)

@ ML, beterschap voor jou en je kleine man!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, ik ga een drukke tegemoet. Dus ik vrees niet teveel aanwezig te zijn:( Alhoewel ik natuurlijk Claudia wel ff in de gaten hou :) hihi....

Fijne Pasen!

Deel Deze Pagina