Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jeeeeeej!!! Gefeliciteerd! Zag het al op fb idd. Hoe is de bevalling gegaan!?
    Ik ga weer snel slapen.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@claudia gefeliciteerd met jullie dochter

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Claudia Nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine meid! Is allemaal nog wel aardig snel gegaan! Geniet er lekker van :)

De jongens zijn nu wel heel erg zwaar in de minderheid inmiddels :D

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Jeeh gefeliciteerd claudia met jullie meisje. Eindelijk is ze er.

En idd, jongens zijn zwaaaar in de minderheid.

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Hoi dames,

Even snel want ben kapot!

Maar wat was het heftig en pijnlijk zeg ppppfffffffffffffffffff

10 over 12 gestript. om 2 uur last van weeen en om kwart over 4 vk gebeld die kwam om half 5 toen had ik al 7 cm ontsluiting toen naar het zh waren we om 5 uur. Kan geen pijnmedicatie krijgen was er al te ver voor pfffffffffff half 7 persweeen en 19:05 was onze dochter Elize er kwart over 7 de placenta. Kwart voor tien zat ik weer lekker thuis op de bank!!! Nu flinke naweeen. Wel uitgescheurd zo ik ben er klaar mee ik zeg nooooooit meer die helse pijn. Zal ik morgen weer anders over denken hoor hihihih. tot snel moet nu alweer de borst geven dat is ook flink pijnlijk zeg.

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Jeeetje wat is dat snel gegaan. Turbo bevalling, haha. En ook zo snel weer naar huis. Dacht dat ze je meestal nog een nachtje hielden als je in de avond bevalt.
    Je hebt het nu lekker achter de rug, eindelijk je kleine meisje in je armen. En leuke naam hoor.
    Komt je borstvoeding wel al lekker op gang?

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snel gegaan Claudia!! Maar klinkt wel pittig!
    En fijn dat je zo snel al naar huis mocht, dat ook dat je dan nog een nachtje moest blijven.. Hoe gaat het met de borstvoeding?

Lekker genieten nu van je meisje!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles zo snel gegaan is Claudia! Wel vervelend van die naweeën, maar schijn je vaker last van te hebben bij zo'n snelle bevalling. Moest je nog gehecht worden? Hopelijk wordt de borstvoeding snel minder pijnlijk.

@Linnie & Lwal Volgens mij ben je niet verplicht om te blijven, maar de meeste doen dat bij een eerste kindje wel omdat de kraamzorg pas de volgende morgen komt.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Claudia, wow dat is idd super snel gegaan!!! Maar wat een onzin van het ziekenhuis dat het te laat zou zijn voor pijnbestrijding. Mij is verteld dat dat pompje nog altijd in elke fase (behalve de persfase, dan gaat is uit) kan worden aangesloten. Want zit met 5min. ofzo in je bloed.
    Maar wel erg knap dat je het op eigen krachten gedaan hebt zeg! Je mag trots zijn op jezelf!
    Hier weer badend in het zweet, bah! Ben gewoon vies van mezelf. En kleine meid is enorm verkouden :( zieluggg!

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Wat was jij vroeg zeg! Zijn we niet gewend van je ;) Sneu dat jullie meisje nu al zo verkouden is. Hoe gaat het trouwens met de borstvoeding? Bij ons in het ziekenhuis heb je trouwens niet eens de mogelijkheid voor zo'n pompje, alleen een ruggenprik of zo'n spuit, en dat krijg je allebei niet meer aan het einde van de bevalling. Helaas hebben ze zo'n pompje dus nog steeds niet overal...

Zometeen kleine man lekker in bad doen, en daarna nog maar even naar buiten. Ik dacht dat het zulk slecht weer werd met pasen, maar het ziet er nu wel goed uit buiten! Manlief heeft heel het weekend helaas nachtdienst, dus die ligt of in bed, of hij is op z'n werk :( Straks dus maar lekker met de kleine alleen een paaslunch maken.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja was aan het voeden, maar daarna zijn we nog even lekker onder de wol gekropen :) bv gaat goed. Gister verslikte ze zich zelfs zoveel melk kwam eruit hihi. Maar soms is ze snel verzadigd en soms moet ik wat bijmaken want dan heeft ze nog honger. Soms na een bv komt ze 2 uur later alweer. Dus ik vind het wel lastig om te weten of ze nu alleen aan de borsten genoeg heeft. Dus soms warm ik dan extra wat mm op en neemt ze het toch in ene niet dus kan ik mijn afgekolfde mm zo door de gootsteen gooien. En dat is erg frustrerend als je daarvoor (zelfs midden in de nacht) iedere x een kwartier voor als een koe aan een apparaat zit.
    Jammer dat jouw man moet werken dit weekend :( dan maar extra genieten van je kleine man :D

Wij gaan vanmiddag naar oma om 4 uur en gaan we gourmetten, heel veel familie is daar, iedereen is altijd super druk daar, dus ben benieuwd na hoelang ik het niet meer trek en me terug moet trekken. Er zijn trouwens 5 mensen waarvan ik weet dat die haar sowieso graag even zouden willen vasthouden. Is dat denk jullie niet teveel? Misschien maar kijken hoe ze er op reageert.
    Gister leuke meidenkleding gekocht, heb zo'n zin om d'r aan te kleden!!!

@Claudia, hoe is de eerste nacht verlopen? Lijkt mij super zwaar als je net bevallen bent en het je eerste is en nog geen idee hebt. Voordeel is wel dat de bevalling overdag was en niet lang heeft geduurd. Had jouw vriend gewoon nog energie voor 10 vannacht om luiers te verschonen :D

12. marilouise

Goedemorgen dames, vrolijk pasen.

Hier eindelijk klaar met koken, nu aankleden r. Zijn kleding ligt al 4dagen klaar (blijft leuk mammadoe) en op naar super opa en oma( mijn grootouders)

Iedereen fijne dag/dagen!

Liefs

13. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Claudia van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hopelijk gaat alle goed met jullie? Heel veel geluk gewenst!!!

Waar blijven de jongetjes?? :)

Fijne pasen allemaal!!

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja jullie ook fijne Pasen allemaal! @Ml, wat moest je allemaal koken dan? Hier net 3 enorme wasmanden weggevouwen. Pffff snel de kleine voeden en een middagdutje doen!

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: ahh wat sneu dat ze nu al verkouden is! Heb je leuke kleertjes gekocht? Je had wel heel veel jongenskleren toch?
    En fijn dat de bv nu goed loopt!
    Hoe heb je het nu opgelost met iedereen die haar vast wil houden?

Poemi: He bah wat saai dat je man moet werken! Het weer valt tot nu toe idd reuze mee!

ML: Fijne dag vandaag! En wat heb je allemaal gekookt?

Debby: Wat denk je? Is het raak deze maand? Ik heb er een goed gevoel over bij jou!

Hier zo gourmetten bij souders.. Heb er echt totaal geen zin in! Smoeder gisteren gezien en ze had weer commentaar op vanalles. Wij hebben grote opruiming gehouden en heel veel weg gedaan.. Dat vond ze belachelijk! Dus ik was er heel snel klaar mee. Kan sowieso maar weinig van haar hebben met mijn hormonen. Maar heb me voorgenomen om mijn best te doen om het gezellig te maken vandaag ;)

Fijne dagen allemaal!

16. marilouise

Even snel we hadden brunch, wat heb ik gemaakt, gevulde eieren , hartige gevulde croissants, tiramisu, cake, ham rolletjes met vulling, wraps, kerry rolletjes met gehakt, kaneelkoekjes, genoeg dus was erg.leuk!

Nu doodop op de bank met min mannen, lekker avondje relaxen kleine man gaat vroeg!

@mammadoe leuk poep tot de oksels de 1e keer?
    @lwal succes.hormonen en schoondochters!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, wow echt een keukenprinses jij zeg!!! Mocht er ooit een ontmoeting zijn dan zorg jij voor het eten ;)
    En idd had ik de lieve meid d'r leuke paaskleertjes aangedaan gaan we nog even tukkie doen voor we gingen en ja hoor, daarna echt OVERAL poep. Zou het zo kunnen zijn dat ik te vroeg ben overgestapt op maatje 2 pampers? Hoe weet/zie je dat een pamper te klein wordt? Kraamverzorgster had nl gezegd dat ik snel over kon naar 2 dus dacht gisteren, trek niet nog een heel nieuw Pak 1 open, wie weet kan ik die dan nog inruilen.....

@Lwal, o o dat wordt wat straks met jou en je smoeder als de kleine er straks is...wat doet ze dan precies?

@hier, net terug van sfamilie. Alles is super goed gegaan. Wat een zoet kind! En qua vasthouden, 4 hebben dat gedaan. En daarna weer lekker bij mama. Maar kleine heeft er volgens mij geen last van gehad. Want ze heeft tijdens het eten en daarna geslapen als een prinses!
    Nu ben ik inmiddels wel doodop, dus ben nu bezig met de laatste voeding en dan lekker slapen!

18. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Fijn dat het zo goed gegaan is!! En jammer van haar paaskleertjes! Had ze nog wel een leuke reserve outfit?

Marilouise: Klinkt lekker zeg! Zou willen dat ik koken/bakken wat leuker vond!

Het eten bij souders viel mee, er waren ook nog vrienden van hun.. Dus was wat gezelliger.
    Alleen merkte ik weer dat zij op het moment dat ik naar het zkh ga om te bevallen om naar het zkh willen komen. En dan dus uren daar gaan wachten. Ik wil dit helemaal niet! Hoef ze ook al helemaal niet meteen aan mijn bed te hebben!
    Hoe is dit bij jullie gegaan? En wanneer zijn bij jullie de opa's en oma's gekomen? Ik wil het hier namelijk wel al van te voren met ze over gehad hebben!
    Manlief ziet het probleem niet zo, dus begin bijna aan mezelf te twijfelen of ik me dan zo aanstel!

19. marilouise

@ lwal gewoon pas bellen als je bevallen bent en er aan toe bent, had er niet aan moeten denken ouders of schoonouders er gelijk bij, stel je voor je krijgt onverwachts een ks om wat voor reden heb jij je kindje in een flits gezien helaas gebeurd het nog vaak dat papa en baby al naar kraamafdeling moeten gaan staan je schoonouders daar met jullie kindje terwijl je er zelf nog niet bij bent, doen wat goed voelt meis

@ mammadoe hoe zie je dat een luier kan gevoel ? Sluit die goed aan? Dan past die. En zo verschrikkelijk veel verschil zit er niet in.
    Enne bij ons bij etos kan je dichte pakken omruilen ook zonder.bon!
    Enne koken / bakken het is zo leuk! Doe het ook pas sinds ik niet meer werk ja nu weer wel maar heb er verl meer tijd voor!

Morgen eten we asperges en r. Vindt ze heerlijk, ziet die ze daarstraks liggen in de koelkast gad die ze gepakt komt die naar me toe mama deze hmmm lekker jamjam en met zijn handje naast zijn hoofd zwaaien. Hihi was zo grappig

@ poemi dag doorgekomen?

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii, allemaal een leuke paasdag gehad vandaag?

@mammadoe: haha leuk he die poep. Heeft het bij jullie ook al op de muur gezeten? Hier wel:p

@ml: klinkt lekker allemaal.

@lwal: bij mij waren mijn moeder en zusje erbij. Dat heb ik zelf gevraagd.
    Bij de ks hadden we afgesproken dat hun pas zouden komen als ik ook weer op de kamer was. Nou was het nu anders omdat ze op de couveuse lag. Verder zou ik ook niet iedereen meteen erna aan mijn bed willen hebben. Maar is lastig wie je dan als eerste laat komen. Nou kwam het bij ons allemaal precies goed uit. Maar zou er wel zeker van te voren goed over nadenken. En als ze perse willen komen als je aan het bevallen bent, dan bel je ze niet toch? Maar daar moeten jij en je man het wel over eens zijn natuurlijk.

Ik vandaag ook lekker gegourmet, heeerlijk. Was een heele lange dag, ben doodmoe, nu nog ff voeden en dan heerlijk slapen.

Slaap lekker allemaal.

Deel Deze Pagina