Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Linnie, nee gelukkig nog niet op de muur gehad!

@Lwal, wij hebben iedereen van de familie gebeld toen ik en de kleine stabiel waren. Toen ze 3 uurtjes oud was, is van mijn familie 6 man aan mijn bed geweest. Daarna mijn sfamilie, 7 man. Ik vond het alleen maar leuk om d'r te showen :D Maar wachten op de gang is weer het andere uiterste, had van mij ook echt niet gehoeven hoor!

@Ml, van dat omruilen wist ik, daarom dacht ik, ik laat hem dicht en ga verder met de tweetjes. Maar al 2x poep uit het been-gedeelte. Dus nu toch maar weer 1tje om gedaan.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Weer zo vroeg vanmorgen! Fijn dat alles gisteren zo goed is gegaan. Wel jammer van haar outfit. En als je nu ineens lekkende luiers hebt zal maatje 2 denk ik toch nog net te groot zijn.

@Marilouise Zo zo! Druk met koken geweest dus! Klinkt goed allemaal. Hebben jullie ook nog lekker even samen kunnen relaxen?

@Lwal Je moet echt doen waar je je zelf goed bij voelt! Als jij niemand erbij wilt hebben gewoon niet doen. Kan er alleen maar voor zorgen dat alles langer gaat duren als jij niet op je gemakt bent. Wij hebben niemand laten weten dat de bevalling begonnen was. Uiteindelijk hebben we familie (ouders/broers/zussen) een uurtje na de geboorte gebeld (04.30 uur ;)). M'n zus was hier als eerste, die zat al bij ons thuis toen wij uit het ziekenhuis kwamen. Rest van de familie is in de loop van de dag langs geweest.
    Mijn schoonmoeder maakte toen ook regelmatig de hint dat haar schoonmoeder ook bij haar bevalling was geweest, dan zei ik gewoon altijd maar dat ze het wel te horen zouden krijgen als de kleine geboren was. Ben er nooit echt op in gegaan.

Helaas moeten we nu wel iemand iets laten weten omdat we al met een kleine zitten en baal daar echt ontzettend van. Ik vond het de vorige keer echt een heerlijk idee: straks kunnen we iedereen bellen dat de kleine geboren was, terwijl niemand wist dat het er toen zat aan te komen!

@Linnie Hopelijk hebben jullie afwasbaar behang dan :D

Hier gisteren uiteindelijk nog wel een aardig dagje gehad. We zijn nog even een uurtje wezen wandelen maar merk wel dat het steeds zwaarder wordt. Vind dat wel erg jammer want ik ga juist zo graag wandelen met de kleine man :(

Manlief heeft weer nacht gehad dus ligt weer te slapen. Maar vanavond is ie vrij, dus dat is wel lekker dan. Vanmiddag gaan we gourmetten met neef van m'n man en zijn vriendin, wonen 3 huis verderop, dus dat is lekker makkelijk ;)

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij zitten trouwens een beetje met een dilemma over het geboortekaartje. Nou ja, ik dan, manlief niet ;) Bij de eerste hebben wij van babygrafix het concertticket als geboortekaartje gehad, een blauw/groene variant. Nu zaten we er aan te denken om hetzelfde kaartje te doen, maar dan roze natuurlijk. Op het kaartje stond de tekst: ............... & ................ presenteren met trots: en dan de babynaam. Nu wilden we er dan op laten zetten (als dat kan natuurlijk ;)) Na groot succes in 2010 presenteren ................. & ................. met trots: Maar ik vraag me af of dat wel een beetje leuk is. Manlief vind het geweldig, maar ik twijfel dus nog.

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: ik vind dat wel een leuk idee van dat kaartje.

@mammadoe: lekker he dat poep tussen de benen. Van de week zaten we ff ergens een broodje te eten, gaat mevrouw ongeneerd zitten poepen:).
    Maar was er dus langs gegaan, mijn shirt zat onder en haar majo. En precies die dag hadden we geen luiertas bij ons. Haha nemen we voortaan toch maar mee.
    Trouwens, dat zweten in de nacht, verschrikkelijk. Begint nu iets minder te worden, maar voel me ook echt heeel vies, vind het heerlijk om snel onder de douche te springen in de ochtend.

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi lekker samen genoten dat viel echt even tegen, toen we thuis kwamen waren we zo moe, dat we lekker met een dekentje op de bank zijn gaan zitten, kleine man op tijd naar bed, maar hij was zo vreselijk druk geweest dat het vannacht om 3.30 bal was meneer was helemaal overstuur, maar goed uiteindelijk om 6..15 weer in slaap gevallen (fijn nachtje dus )
    gelukkig dat jij toch nog wat aan je dag hebt gehad en vanavond lekkker gourmetten lekker hoor !!!

hier naar de paasmarkt geweest geen bal aan, maar goed, verder auto's wezen kijken langzaam aan zijn we naar een andere aan het kijken!!

6. marilouise

@poemi leuk idee van het kaartje ik hou wel van matchende kaartjes !!

7. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Zo daar ben ook weer eens!

Had op facebook gezien dat Claudia inmiddels is bevallen van een mooie dochter!!! Waar blijven de jongens????

Hier druk weekend gehad. Vrijdagochtend wezen shoppen met mijn moeder voor de bruiloft van mijn schoonzus en zwager. Vraijdagavond een afscheidsdiner gehad van een collega die met pensioen is.
    Zaterdag hadden we beiden vrijgezellendag van schoonzus en zwager. Zondag op verjaardagsvisite geweest en gisteren bij mijn schoonmoeder geweest met iedereen.

Vanaf vandaag sta ik er alleen voor. Manlief is weer werken... Ben benieuwd.

@poemi: Ik vind het idee voor het kaartje ook erg leuk!

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Het begint er steeds meer op te lijken dat onze schoonouders familie zijn :$;) Wij waren zaterdag bij manliefs oma en die vertelde een verhaal dat een vrouw van een neef van manlief beviel op de dag van zijn opa's verjaardag. En toen wilde zijn hele familie er gelijk heen (van zijn neef dan). Ik zei: nou als dat bij ons zou gebeuren hoeven ze niet te komen hoor. Zegt oma: ja maar dat kun je de opa's en oma's niet onthouden. Ik zeg: ooh echt wel, voor t zelfde geldt ben ik er nog niet aan toe. Oma zegt: ja maar ze kunnen ook alleen even in t wiegje kijken. Ik dus weer: Nee hoor, daar komt dan niks van in. Wij beslissen nog altijd wanneer ze welkom zijn. Nou dat wat dus een leuke discussie.
    Maar ik ben het helemaal met jou eens hoor!! Ik wil ze ook niet in de wachtkamer hebben. Manlief en ik hebben daar ook al een discussie over gehad. Hij vindt dat we al moeten melden als de weeen zijn begonnen en dan wanneer ik aan het bevallen ben. Ik heb zo iets van, ze kunnen toch best even wachten?? Hun laten weten wanneer ik ben bevallen is meer dan genoeg. Ik zie zijn ouders echt in staat om naar ons toe te rijden zo gauw de bevalling begint, dat wil ik echt niet. Naja dat is dus ook nog even ter discussie bij ons ;)

@ ml
    Lekker gekookt zie ik. Ik hou er ook wel van, maar niet altijd de tijd helaas :( gister wel heerlijke Risotto gemaakt :)

@ Claudia
    Nogmaals gefeliciteerd!!!
    Alweer een meisje, hihi, ga nu toch twijvelen of wij ook niet een meisje krijgen ;)

@ mammadoe
    ah getsie, overal poep. Jammer van de outfit.
    Wel mooi dat het goed gegaan is. En fijn dat de bv nu beter gaat.

@ poemi
    dat is echt wel een leuk idee voor een kaartje!!!

Zo wij zijn gister nog ff naar een grote prenatal geweest, waar ze heel veel kinderwagens hebben. We waren er nog niet helemaal uit wat betreft de kinderwagen. Zaterdag waren we bij vrienden op 'kraamvisite' en zij hebben de Joolz. Wat haar tegen viel was de opvouwbaarheid, zij vond hem niet klein genoeg. En liet er een zien die zij laatst ergens zag en heel mooi klein opgevouwen vond. Dat is de Recaro, daar zaten wij eerst ook aan te denken maar weet niet meer waarom die destijds afviel. Dus maandag toch ff de bugaboo en de reacro vergeleken en wat informatie ingewonnen :) we hebben er wel 1,5 uur gestaan ofzo :) maar we zijn er uit, het wordt toch de Recaro. Hoewel je het stoeltje (buggy) niet kan draaien, kun je deze wel mooi klein opvouwen en past hij ook in mijn 'kleine' Ka.

9. marilouise

@brondy leuk eruit wat voor kinderwagen het wordt! enne familie met name schoonfamilie bah!!!!
    enne lwal en brondy moet heel erg lachen om al die mannen volgens mij denken er een heleboel ow vliezen breken weeen beginnen en we gaan even bevallen en kom maar met de familie, hoorde het hier laatst ook al.
    gemiddelde bevalling duurt wat langer dan de bevallingen in dit topic, ben jaloers op jullie !!!!

hier een dwars mannetje !!! iemand rolletje behang over maakt niet uit welke kleur !!!:D

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    GVD!!!! Heel bericht getypt en nu alles weg grrrrr.

Hier alles goed. Borstvoeding deed echt veel pijn dus na 4 dagen besloten om over te gaan op flesvoeding! Kan het niet meer opbrengen die pijn en zo hoort het ook niet.

De kraamhulp was bij de bevalling dus die ging ook gelijk een paar uurtjes mee naar huis! Ze doet ook fotograferen dus we hebben net een fotoshoot gehad als gezin hihhhi heel erg leuk!

We zijn echt zo verliefd op ons meisje! Wist niet dat je zoveel kon voelen voor zo'n klein mensje.

@Linnie: Hoe gaat het met jullie meid? tijd gaat wel heel snel zeker?

@Lwal: Borstvoeding is hem niet geworden! Wil jij het gaan geven? Niet opin gaan! je hebt het zo druk dat je het gewoon vergeet! Ik zal pas bellen als je bevallen bent! Je hebt het op het moment zelf al druk zat met jezelf en dan zit je daar niet op te wachten. En zeker niet naar manlief luisteren! Die ondergaat die pijn niet. Mijn vriend zegt net ook wil je nog niet 1 dag proberen borstvoeding ik zeg! Ik zal er even aan jou tiet hangen dan weet je gelijk wat ik bedoel! Luister naar jezelf want anders ga je er spijt van krijgen dat je iets doet voor om iemand anders tevreden te houden en het draait juist allemaal om JOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je doet je best en dat is genoeg als het niet goed voelt niet doen.:p lekker ego zijn.

@Poemie: Ja heb 8 hechtingen maar heb daar geen last van. Wat een leuk idee van de geboorte kaartjes ik zeg doen!!

@Mammadoe: Ja er was geen tijd meer om de baby te checken of dat nog goed ging. Zag een foto van je op fb. Je ziet er super uit zeg net of er niks is gebeurd met je lichaam. Top.

@Debby: Dank je wel. Alles gaat goed hoor. En met jullie kitten?

@Jessie: Je hebt tot nu toe nog de enigste man ihihh. Ze zijn bij jou alweer een maand niet normaal hoe snel.

@Brondy: Wouden jullie het nou weten of niet?

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Dit is ons geboorte kaartje net besteld.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Zo nu ga ik slapen hihih. tot snel.

13. marilouise

@claudia wat een mooi meisje !! prachtig enne wisten jullie echt niet wat het werd ik herinner me ineens dat jij laatst zei ik voel er weinig voor de jongens te vertegenwoordigen ;) (was jij toch ?)

maar ze is mooi hoor !!! en leuk kaartje (wij hadden bijna hetzelfde gedichtje !)

enne dames er zijn genoeg meiden voor die paar mannen die er zijn 1 van jessie , 1 van poemi, 1 van mij, vooralsnog (ik denk brondy ook 1 ) (en mijn gevoel zegt dat het bij debby ook raak is en daar ook een jongen gaat komen ;) ) dus dan wordt het toch degene met de grootste bruidsschat voor het uithuwelijken :p

(sorry ben in een vreselijk vervelende bui )

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ claudia
    Vervelend dat de borstvoeding zo'n pijn deed, maar ik geef je groot gelijk!! Leuk kaartje en gedichtje. En wat een schatje zeg!!
    Ja wij willen het wel van te voren weten, maar gaan proberen het voor onszelf te houden ;) ik denk dat het een jongen wordt, maar als ik hier zo kijk.........*twijvel*
    Vrijdag over 2,5 week hebben wij de geslachtsbepalende-echo, dus dan weten we meer.

@ ml
    hahaha, dat mag soms toch ;)
    Ben benieuwd of je gelijk hebt....

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Claudia: Wat een mooi meisje!!! En heel leuk geboortekaartje!
    Kan me voorstellen dat je bent gestopt met borstvoeding als het zoveel pijn deed!

Brondy: Whaha.. Goh klinkt echt herkenbaar! Irritant zeg!
    Fijn dat je nu een kinderwagen hebt gevonden!

Poemi: Heel leuk idee van het kaartje! Hoe gaat het met jouw buik eigenlijk? Die zal wel al flink zijn?

Jessie: Lekker zeg dat je man zo lang vrij was! Is het een beetje te doen in je eentje?

Marilouise: haha jij bent al met uithuwelijken begonnen ;)

Thanks voor jullie reacties over het bellen etc bij de bevalling. Heb wat reacties voorgelezen aan manlief, in de hoop dat het kwartje valt! Heb hem ook gezegd dat ik mezelf en ons kindje toch echt veel belangrijker vind dan zijn ouders.. Maar hoop dat we er samen uit kunnen komen.

Vanmiddag wezen shoppen in Rotterdam met een vriendin. Ben nu eigenlijk aardig moe, maar moet zo nog werken! Ik werd in de auto op de heenweg ineens helemaal beroerd.. Misselijk, trillen, zweten.. Echt heel raar! Even de ramen open gedaan en toen ging het wel weer.

Verder wilde ik ff oefenen met het inklappen van de kinderwagen, lukt het gewoon niet.. Dat ding zit ramvast!! Morgen dus maar ff naar babydump!

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    zoo heb nu ff tijd om te reageren. Jeetje volgens mij is werken straks gewoon bijkomen. En die was, komt gewoon geen eind aan:$.

@lwal: doet de kinderwagen het niet? Idd dan ff terug ermee. Gelukkig hielp het toen je het raampje open deed.
    Hoop ook dat jullie eruit gaan komen met de bevalling. Maar doe echt wat je wilt. Anders zit je je alleen maar te ergeren tijdens de bevalling en erna ook. Kan je ook best last van krijgen als het niet helemaal gegaan is zoals je gewild had. Mijn beste vriendin heeft ook iets gehad maar haar smoeder. Heeft nu veel spijt en last van.

@brondy: ooh spannend nog 2,5 week en je weet wat het wordt. Ben benieuwd.

@ml: haha, zijn idd genoeg meiden voor die paar jongens van jullie.

@claudia: jammer van de borstvoeding, maar als het zo'n pijn doet is het zeker geen pretje. Dan zie je elke keer tegen de voeding op en ben je ook niet relaxed, zal de kleine ook vast wel voelen dan. Nu gewoon lekker kv, en geen pijn meer:)
    Ja bizar he wat je voor je kindje kan voelen. Kan je je van te voren niet voorstellen wat het met je doet en wat voor gevoel. Is echt heftig. Het liefste bescherm ik haar tegen echt alles.

Hier gaat het goedm drukdrukdruk. Heb gewoon echt soms geen tijd om te reageren:(. En als ze dan slaapt, wat ook niet heeel vaak gebeurd heb ik nog wasjes liggen, afwassen, stofzuigen etc.
    Heb soms ook het idee dat ik te veel doe, mijn litteken begint soms weer te prikken en te branden. Vandaag ook weer pijn. Maar is zoo moeilijk om rustig aan te doen.
    Enn, ik wil mooi weer!!. Vind het nu wel genoeg met de regen, wind en kou.

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Jullie kleine meid kan dus ook al aardig poepen :D Het lijkt mij ook erg moeilijk om rustiger aan te doen als er zoveel gedaan moet worden, maar dat je anders last krijgt van je litteken is ook niet echt prettig.

@Marilouise Jeetje zeg, slechte nacht gehad gisteren. Is het afgelopen nacht wat beter gegaan? Vandaag zo te lezen alleen niet echt ;) Ik heb nog wel een paar rolletjes behang over, is grijs goed??

@Jessie Hoe is het gegaan vandaag? Zal wel even wennen zijn, na 4 weken alleen voor je kleintjes moeten zorgen.

@Brondy Jouw schoonouders zijn dus ook al zo vervelend.. Lastig hoor. Hopelijk kom je er samen met je man wel uit. Mooie kinderwagen trouwens, had er nog nooit van gehoord.

@Claudia Jullie hebben wel een plaatje hoor! En ook een leuk geboortekaartje. Gelukkig geen last van de hechtingen. Wel wat minder dat de bv niet gelukt is, maar als het echt pijn doet kun je er idd maar beter mee stoppen. kv is ook prima.

@Lwal Hopelijk komen jij en je man ook tot de juiste beslissing wat betreft de bevalling. Vervelend dat je ineens zo beroerd werd in de auto. Ik heb het heel soms in de trein, als het vol en benauwd is. Had je ook al wat langer niet gegeten misschien? Mijn buik gaat idd wel aardig ja, en ik moet nog 3 maanden :)

Thnx voor de reacties op het kaartje. We gaan dan toch maar voor hetzelfde kaartje! Zometeen maar gelijk bestellen, kan dat ook weer van het to-do lijstje ;) We dachten afgelopen vrijdag ook behang te hebben gevonden voor de babykamer, is het effen behang wat we erbij hadden gezocht niet meer leverbaar :x. Nu maar kijken of we een ander behang erbij kunnen vinden of iets totaal anders gaan uitzoeken. Ben alleen zo'n twijfelkont momenteel dat ik eigenlijk niet eens iets kan uitzoeken :)

18. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer even :)
    Allemaal leuke paasdagen gehad? Hier wel hoor, 1ste paasdag met ouders uiteten geweest en 2de paasdag bij schoonmoeder gegeten.

Claudi6a, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elize!!
    Fijn dat je alweer zo snel thuis was! Lekker genieten nu!
    Wat leuk dat je kraamhulp doet fotograveren!
    Wat een lieve foto zeg!!

Idd, veel meiden hier zeg! Ben nu wel benieuwd of wij een jongen of een meisje krijgen :)

Poemi, ben nu idd met verlof! :D
    Hoef niet zoveel meer te doen. Ga deze week de enveloppen van de geboortekaartjes alvast schrijven en het ledikantje opdekken. Verder nog de laatste dingetjes voor de vluchttas kopen. Dat was het eigenlijk. Nu nog wachten op mooi weer ;)
    Fijn dat het gesprek met de psycholoog prettig is verlopen!

Mammadoe, sneu dat jullie meisje zo verkouden is.
    Leuk dat je meidenkleding hebt gekocht!

Lwal, wij bellen de (schoon)ouders pas als ik bevallen ben. Lijkt mij ook helemaal niks als ik nog bezig ben, dat ze dan al zitten te wachten.

ML, naar andere auto's aan het kijken.

Linnie, hoe is het allemaal met jullie meisje? Lees dat het goed gaat, maar druk druk druk. Kan het me wel voorstellen.

Jessie, vanaf vandaag zonder man.. wel even spannend of niet?

Brondy, een kinderwagen uitgezocht, leuk!

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Claudia, awwww wat een poepje! Mooi meisje hebben jullie gemaakt! Ziet ze wat geel? Of lijkt dat door de foto? Wat jammer zeg, dat je zo'n pijn had bij de borstvoeding. Als je het heel erg vind kan je eventueel nog een laktatiekundige laten komen. En anders heb je je best gedaan, meer kan je niet doen.
    En wbt die foto op facebook, ja fijn he? Ben zo blij dat ik er allemaal niet veel voor hoef te doen! Oké mijn buik is nog lang niet strak, maar ik zat bij weging afgelopen vrijdag nog maar 1,2kg van mijn oude gewicht af (al was ik over dat oude gewicht niet helemaal tevreden)! Dus ik hoef in ieder geval niet nog 10 kg babyvet ofzo eraf te sporten :D

@Linnie, ja die was ;) Hier vandaag ook alweer 3 wassen gedraaid. Gisteren 3 manden was weggevouwen. Huisvrouw is in ene een fulltime job. Vraag me echt af hoe ik dit alles straks uberhaupt met werk zou moeten combineren...Hoelang heb jij eigenlijk nog verlof? En gaat J. naar de opvang waar jij werkt?

@Lwal en Brondy. Wat betreft familie bij/na de geboorte. Bij de bevalling zijn of op de gang wachten had mij ook niets geleken. Maar het is wel logisch dat familie de kleine snel wilt zien. En je bent zelf ook zo trots dus waarschijnlijk vind je het nog leuk om je kind te showen ook! Bij mij worp iedereen overigens een blik naar ons, baby lag gewoon bij mij en met 2 tellen was iedereen weer weg. Gewoon van te voren goed bespreken met je partner hoe je het wilt.

@Lwal, welke kinderwagen heb je? Joolz zeker? Ik had datzelfde probleem, maar is een trucje die je even door moet hebben. Als je een Joolz hebt moet je maar ff zeggen dan zal ik proberen het uit te leggen. Had je vanmiddag wel voldoende gegeten dat je je in ene zo naar voelde in de auto?

@Brondy, geslaagd voor een kinderwagen! Nooit gehoord van eene Recaro. Ga em gelijk ff googlen :D

@Jessie, hoe was je eerste dag alleen? Alles overleeft? Natuurlijk bij jou extra moeilijk 2 baby's, 2 armen. Is dan wel makkelijker als je met z'n tweeën bent. Maar hij is wel lekker lang thuis geweest zeg!! Mijn vriend was 3,5 dag later alweer aan het werk :(

@Debby, Gaat het goed met de nieuwe poes? Geen ruzie met de andere?

@Ml, ik heb nog wel wat behang liggen van de mislukte behangactie in de babykamer :D

@Poemi, leuk idee voor het kaartje, maar je kan natuurlijk ook weer iets heeeel anders doen als je het leuk vindt. Hoeft allemaal niet te matchen vind ik. En ben idd ook wel benieuwd hoe groot jouw buik inmiddels is. Jij bent de volgende toch??

@Hier, drukke dag gehad. Voor het eerst weer gestofzogen, dus 3 wassen gedraait, commode even een soppie gegeven, vaatwasser etc. Wil ik eindelijk gaan slapen, komt mijn vriend thuis. Dus ik denk, 'tis 5uur, kan hij mooi voor het eten zorgen, wilt hij ook slapen! :$ Ben er zo kwaad om! Hij heeft normale nachten en gewoon een werkdag gehad en meneer wil toch ook een middagdutje doen :x Heb hem uiteindelijk om half 7 wakker gemaakt en dan moet ik zowat ruziën en janken om hem uit zijn bed te krijgen. Nu zit ik dus om bijna 8 uur nog steeds met een lege maag. Maar het staat in de oven....grrrr :x
    O en mijn kleine meid is zo verkouden :(, gaat gelukkig al wel een stukje beter, maar is wel sneu hoor....
    En de bv is nu volledig op gang. Ga morgen het kolfapparaat terug brengen :D Zoveel makkelijker die borstvoeding en niet meer bv + flesjes + kolven....

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Viev, o nee! jij bent natuurlijk de eerste!!! Ik heb jou trouwens niet in mijn facebook of wel?
    Lekker dat je nog maar zo weinig hoeft te doen! En idd, mag nu wel mooi weer worden!

@Poemi, ik was ook een vreselijke twijfelkont tijdens mijn zwangerschap, irritant he?

Deel Deze Pagina