@Marilouise Dat is zeker wel ideaal zo als het zo te combineren is! @Lwal Dat is zeker een lange dag! En ook alweer over de helft, gaat echt snel. Succes vandaag met de echo! @Linnie Het is ook echt niet leuk om je kindje weg te moeten brengen maar ik vond het ook wel fijn om m'n eigen leven weer een beetje terug te hebben. Heb je eerst nog wel een wen-ochtend/dag? @Jessie Wat zijn ze idd goed gegroeid! En als je toch al bij de kinderarts moet zijn is het ook net zo makkelijk om hun er even na te laten kijken. Denk dat zij er ook meer over kunnen vertellen dan iemand van het CB. Gisterenavond alvast een restaurant gereserveerd voor zaterdag, gaan manlief en ik lekker uit eten, kleine is toch al uit logeren. Helaas geen tournedos voor mij, kan niet wachten totdat ik dat weer mag eten! Vandaag weer werken. Merk echt dat ik helemaal geen zin meer heb. Na vandaag nog maar 6 weekjes werken, kan niet snel genoeg gaan.
@ poemi Ja dan kan ik mij voorstellen dat je het een beetje prijzig vindt. Hihi, ja het is dan ook gelijk een 3D/4D echo. Dan zijn wij net terug van vakantie, dus wel een leuke 'afsluiter'. @ marilouise Mooi dat het zo goed loopt met je zaakje En ook fijn dat het afvallen zo goed gaat, dus echt een aanrader? @ linnie Misschien dat je tegen die tijd wel weer zin hebt om te werken en het thuis zitten zat bent. @ lwal Ja het is helemaal gelukt met de kinderwagen, dus hij staat nu mooi in huis te blinken in de prenatal vonden wij hem nog best lastig opvouwen. Maar de vrouw bij deze winkel (petito in Deventer) legde het veel beter uit en was het een eitje. Hahah, nou ik zal eens kijken, heb wel een foto met 12 weken (thuis). Maar vind t zelf tegenvallen als je de foto ziet. Zal hem er vanavond even opzetten. @ Debby Spannend dat je over een paar dagen mag testen, ik duim ook voor je!! @ jessie Als je dan toch al in het ziekenhuis bent kun je dat inderdaad net zo goed doen. Beter het zekere voor het onzekere toch? Nou gister dus de kinderwagen gekocht zijn er helemaal happy mee. Omdat hij al wel uit de doos was moest ik er al zo mee over straat lopen. Voelde nog wel een beetje onwennig Over 2 weken de geslachtsbepaling echndanks dat we met 12 weken het hartje hebben gehoord en volgens de vk alles goed was, vind ik t wel heel spannend. Dit weekend verjaardag van mijn tante, dan gaan we het ook bij de rest van de fam bekend maken. Miss dan toch maar een jurkje aan doen waarbij mijn iets dikkere buikje te zien is
@ Lwal, over helft nu das lekker!!! En lekker lang weekend! Geniet ervan!! @ Linnie, wat leuk dat je even op je werk geweest bent! Al die kleine koppies kijken natuurlijk! @ ML, watgaat het lekker met jou afvallen, werk, wauw! Je mag wel trots zijn! @ Jessie, kindjes goed gegroeid dus! Mooi hoor Hier komt mijn ongi eraan denk ik... balennnn.... Steken en beetje roze/heeeeel licht bruin-achtige afscheiding... Weet ook echt ff nie wat ik moet doen. Mss weet een van jullie iets? Ben deze mnd een jaar gestopt. In het begin 'gewoon' gestopt en vanaf 4e mnd ovu testen. Toen meteen zwanger, mk, zwanger, mk, zwanger, mk... Nu deed ik weer ovu testen, het gevoel dat het echt niet mis kon zijn en nu komt het er alweer aan... 5/6 dagen voor NOD al!Da's toch gek? Zou de 18e mijn NOD moeten hebben(als ik de ovu test geloof). Wordt er een beetje depri, heel depri, van.. Nu ben ik bang dat er mis toch iets mis is in mn cyclus ofzo? Zou dat kunnen? Sorry voor deze vragen, maar voordat ik bijv. een gyn ga bellen, ben ik benieuwd wat jullie denken...
Debby: Lastig.. Nou hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat je nu ook echt ongi wordt! Ik had ook last van buikkrampen toen ik zwanger bleek te zijn, en het kan een innestelingsbloeding zijn. Maar als je wel ongesteld wordt geef ik je groot gelijk dat je je verder laat onderzoeken! Ik weet ook niet of je cyclus ineens helemaal kan veranderen. Maar ik denk dat jij sowieso wel recht hebt op verder onderzoek in jouw situatie! Linnie: kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt om te gaan werken! Maar het is gelukkig nog ver weg en misschien ben je er tegen die tijd wel aan toe! Jessie: Fijn dat ze zo zijn gegroeit!! En groot gelijk dat je dan in het zkh ook even vraagt of ze willen luisteren! Lijkt me wel super lastig als ze allebei huilen! Poemi: 6 weken werken nog.. Hopelijk vliegt het zo voorbij! En tournedos.. Mmm ja dat soort dingen mis ik ook!! Brondy: Nou ben erg benieuwd naar je buikje! En je moet zeker een jurkje aan doen! Lekker showen met die buik! Ik vind het heerlijk dat je het nu echt kan zien! De echo hier was goed!!! Alles zag er prima uit en ze groeit goed! Heerlijk gevoel zeg! Dus we hebben maar weer een schattig jurkje gekocht om het te vieren Wel lastig om nu heel blij te doen bij mijn vriendinnen.. Want de kleine van mijn vriendin, wat ik wel eens heb verteld die veel te vroeg is geboren, ligt in het ziekenhuis. Controles waren ineens niet goed, veel te hoge bloeddruk en erg benauwd. Dan voel ik me bijna schuldig dat bij mij steeds alles goed is.. Zij kwamen er juist met de 20 weken echo achter dat er iets mis was. Vanavond gaan we met vrienden wat drinken in de stad en morgen hele dag een uitje met mijn collega's.
@Lwal Wat fijn dat alles goed was bij de echo! Wel een beetje dubbel dat het nu met het kindje van je vriendin wat minder gaat, maar ze gunt jou echt wel een gezond kindje dus je moet je niet al te schuldig voelen. @Debby Dat zou wel heel erg balen zijn zeg! Kan het idd geen innesteling zijn o.i.d.? Of heb je de vorige keren dat je zwanger was nooit zoiets gehad? Mocht het nu echt niet niet raak zijn (wat we natuurlijk niet hopen) kun je de volgende ronde misschien ook eens gaan temperaturen. Als je dan uiteindelijk naar de gyn zou willen heb je dat alvast maar gedaan want daar vragen ze meestal toch om. @Brondy Ik zou zeker dat jurkje aan doen! Hartstikke leuk als ze zo ook gelijk je buikje een beetje kunnen zien! En de kinderwagen toch gekocht. Kun je er alvast een beetje aan wennen Over 2 weken al de geslachtsbepaling, gaat bij jou ook ineens zo hard! Wel spannend hoor. Zo eerst nog even een wasje ophangen en dan de kleine naar Zeeland brengen. Vanmiddag behang uitzoeken en nog even naar de stad naar de boekwinkel. Ik had donderdag een boek besteld en betaald, ging manlief het gisteren ophalen samen met een boek wat hij had besteld, heeft hij het nog een keer betaald. Das natuurlijk niet helemaal de bedoeling! En het boek wat hij had besteld begint op pagina 33, dus hij mist 32 pagina's, leest een beetje lastig
@ Lwal, wat fijn dat alles goed was zeg! En over die vriendin geen zorgen maken, net wat Poemi zegt, ze gunt het je van harte! Lekker genieten meid! @ Poemi, lekker snugger van die boeken haha, maar goed dat jullie zelf even opgelet hebben. En een begin bij pag 33 is wel erg vreemd! Wel lekker voor jullie, even tijd voor jezelf! Dank je wel voor de tip over temperaturen... is wel een goed idee. Ik denk dat het geen innestelingsbloed is, omdat het nu al een paar keer een beetje is... Dus denk gewoon de voorverschijnselen vd ongesteldheid. En indd de vorige keren niet gehad. Maar ik vind het zo gek dat het donderdag al begon (bijna een week voor mn NOD, dan is de eisprong net een week geleden geweest zeg maar...) Hier even rustig opgestart vandaag, booschapjes gedaan en ga nu ff huisje schoonmaken... wel even lekker, muziekje aan en lekker mn agressie kwijt! Verder meiden nog wilde plannen? Tis best rustig hier, vast druk met alle baby's
goedemiddag meiden , hier vanmorgen de primark in rotterdam leeg gekocht, nu lekker rijk alleen kleine ligt op bed slapen ho maar ! en ik zit lekker op de bank te breien. vanavond eten we bij schoonmoeders en n. is naar het voetbalveld, ze zaten vreselijk om het hand met een keeper en dit is de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, dus hij heeft geen last en mag eventueel wat voetballen, dus hij ging het toch mar proberen om ze uit de brand te helpen (ik weet niet of het slim is feit is dat ik morgen toch weg ben dus hij kan zeuren wat die wil ) ik snap het ook wel het duurt allemaal zo lang. in ieder geval n. zit inmiddels 2 maten kleiner dan toen we starten met afvallen echt super ! verder hier op dag 28 keurig netjes ongesteld geworden dus dat gaat weer goed nu. @lwal fijn dat de echo goed was toch een geruststelling. @debby spannend @ poemi dus jullie kunenn het hele weekend heen en weer racen of valt het mee met de afstand?
Tis idd erg rustig hier @Debby Is idd af en toe wel lekker om je huis goed schoon te maken. Zou ik ook weer eens moeten doen, heb alleen nooit zin Ik hield het temperaturen trouwens bij via Fertilityfriend, vond dat zelf wel een prettige site. Staat ook een hoop info op over hoe en wat. @Marilouise Wat een goed idee! Mocht ie last hebben morgen kan ie in ieder geval niet bij jou klagen En al 2 maten kleiner, wat goed zeg! Cyclus ook weer netjes op orde, ook wel zo fijn. Je eigen zaakje loopt ook nog eens goed, jullie zijn straks helemaal klaar voor een tweede kindje! En het is voor ons wel even heen en weer rijden ja, ongeveer een uur heen en een uur terug. Maar die kleine is helemaal gek van z'n nicht, en zij van hem, dus dat is ook wel erg leuk. We zijn geslaagd voor het behang! Had verwacht de halve middag bezig te zijn maar we waren zo klaar. We vinden dit behang ook eigenlijk leuker dan wat we eerst hadden besteld dus het was eigenlijk maar goed dat dat niet leverbaar was. Zal even een foto erbij zetten, al ziet het er in het echt wel een beetje anders uit (wat mooier..) In het effen behang zit wel een glinstertje, maar dat zie je niet echt op de foto.
Debby: Ja het zou wel raar zijn als je nu al ongesteld begint te worden! Heb je nu nog steeds wat bloedverlies? Ik hoop toch echt nog steeds voor je dat het raak is!!! ML: fijn dat je cyclus weer normaal is!! En 2 maten kleiner, dan is het natuurlijk erg leuk shoppen! Poemi: Leuk behang!! Gister nog een leuke avond met je mannetje gehad? Mammadoe: alles goed? Heb je al een paar dagen niet meer gezien hier? Hier gister een leuke dag gehad met collega's, ben zelfs nog mee op stap geweest haha! Nu zo even met een vriendin op pad.. Manlief heeft vanmorgen voor het eerst de baby gevoeld! Ik vond het zo speciaal, dus meteen weer janken haha! Ik ben nu echt zo volop aan het genieten van die kleine in mijn buik, heerlijk!
Hii allemaal, wat is het rustig hier. Iedereen een leuk weekend? Ik heb een heerlijke hangdag. De kleine ligt lekker in dr bed. Eerst half 7 even eten, toen heeft ze tot kwart voor 10 geslapen, toen weer even eten, en nu ligt ze weer te slapen in dr bed, maar denk dat ze zo wakker gaat worden want het is weer etenstijd ongeveer. Verder vandaag lekker niets doen @lwal: ooh wat leuk dat hij ook de baby gevoeld heeft. Voel jij haar ook al heel goed? Gaat alweer helemaal kriebelen bij me als ik eraan denk, haha. Ik ben echt alweer helemaal vergeten hoe het voelt. Ik zou het zwanger zijn en het moment dat je bijna gaat bevallen, die spanning, ik zou het zo weer willen voelen. Maar laten we nog maar even wachten
@Lwal Wat leuk dat je man de beeb voor het eerst gevoeld heeft! En je hormonen deden gelijk goed hun werk @Linnie Klinkt als een heerlijk ontspannen dagje. Ze heeft nu overdag ook wat meer ritme, of heb je vandaag een geluksdag? Gisteren zijn we gezellig samen uit eten geweest. Ik heb zelfs tournedos gegeten! Was niet helemaal goed gegaan bij de bestelling, maar uiteindelijk was het toch erg lekker. Ik had entrecote besteld, en hij had dus tournedos begrepen. Ik dacht alleen dat als dat goed doorbakken was het niet meer echt lekker zou zijn, maar het tegenovergestelde was waar. Had ik dit bij de eerste zwangerschap ook maar geweten Vanmorgen op het gemakje ontbeten, boekje lezen, hele huis gestofzuigd en nog wat wasjes gedaan, en daarna weer boekje lezen. Is wel gek hoor, zo veel tijd voor jezelf. Straks maar weer richting Zeeland om de kleine op te halen.
@ Lwal, heb vanmorgen met afvegen wel weer wat lichtbruin gehad met afvegen, maar verder in mn slipje niets meer te zien :S zo raar vind ik het allemaal... Ben ook steeds heel bewust mn lichaam aan het voelen enzo, begint een obsessie te worden lijkt wel, maar kan er niets aan doen. Heb al wel even geen steekjes meer gehad... maar ben er toch bang voor... Jij lekkere die-hard!! Op stap als je het maar leuk hebt gehad, fijne dag vandaag!! @ Linnie, zoo!! Jij hebt de smaak te pakken haha! @ Poemi, oohhh wat heerlijk! Ik eet altijd rood, dus kan me niets voorstellen bij doorbakken tournedos! Wel lekker dat je de kleine man zo weer op kan halen!
@poemi: doorgebakken tournedos was dus erg lekker? had ik dat ook maar geweten. Maar dus ook een lekker ochtendje gehad? Lijkt alsof ze overdag ook wat meer ritme krijgt, ik weet eigenlijk wel een beetje wanneer ze gaat komen voor eten. Maar vandaag is uitzonderlijk hoor. Ze slaapt nooit zo lang als ik haar uit bed haal, vind het op zich wel lekker hoor. Ze ligt nu lekker bij me te slapen, dacht dat ze wakker was dus uit bed gehaald, maar viel bijna meteen weer in slaap.
@debby: miss toch innestelingsbloeding? Gelukkig heeft het nog niet doorgezet, dus er is nog beetje hoop toch? haha ja heb de smaak te pakken. Nee maar wil nog niet hoor, vind dit al druk genoeg, eerst van deze kleine genieten. Maar ik hoop het zeker allemaal nog eens mee te maken. Ik heb trouwens een lekkere koortslip. Ik mag dr geen kusjes geven, best moeilijk. Heb er wel een pad op gedaan. hoop dat het snel weg is.
Linnie: Wat een lekker nachtritme heeft jouw meisje En fijn dat je nu een beetje begint te weten wanneer ze wakker wordt! En wat rot dat je haar nu geen kusjes kan geven! Haha jullie willen dus wel graag ooit een 2e? Ik begin haar steeds meer en beter te voelen, terwijl mijn placenta aan de voorkant ligt.. Dus had het niet al verwacht! Poemi: Lekker wat tijd voor jezelf! En straks weer lekker knuffelen met je mannetje! Goed om te weten dat doorbakken tournedos goed smaakt!! Debby: Tja dat stappen zat niet helemaal in de planning haha! Je wilde morgen gaan testen toch? Vind het super spannend bij jou!! Ik duim voor je!
Haaai! Ja sorry ben even een tijdje afwezig geweest. M. was nogal veeleisend afgelopen dagen, dus had af en toe het idee dat ze aan mij(n tiet) vergroeid was. Ook veel kraamvisite en ik heb de vreemde tic dat ik continu het huishouden aan het doen ben. Denk dat ik de perfecte moeder wil zijn ofzo. Bovendien is alles zo lekker op orde en dat wil ik niet laten verslonzen! Verder gaat alles goed. Wel wat gezeur met vriendlief die dan denkt dat M. niet genoeg melk uit mijn borsten krijgt (af en toe stikt ze er zowat in zoveel is het inmiddels...) en die staat dan steeds op het punt om kv te warmen. Ik kan er slecht tegen! Ik geefbv, ze groeit goed, hij moet er gewoon op vertrouwen dat het goed is. Maar hij wil dan dat ik weer een keertje kolf zodat hij dan kan zien hoeveel eruit komt en dat hij het dan met een flesje kan geven zodat ik eens door kan slapen. Maar ik hou van d'r en vind het niet erg om voor haar wakker te worden. Dus daar zaten we vannacht om een uur of half 3 flink over te ruziën haha. Verder is M. nog altijd verkouden en ik ook, steeds ook een dikke zere keel Beetje jammer. Heb wel heel veel gemist, dus spring hier weer een beetje in. @Poemi, erg leuk behang! Moet je er lang op wachten? @Debby, oooooooooooo ik hoop het zoooooooooo voor je. Het is wel vaag al die dingen die je schrijft. Morgenochtend testje wagen? Ik zal voor je duimen!!! @Linnie, hihi ik zit soms ook al te fantaseren over een tweede, maar ik wil ze eigenlijk echt niet te dicht op elkaar hoor. Bovendien wil ik lekker genieten van mijn kleine meid. Ze worden zo snel groot! Gister kraamvisite en zij hadden een baby van 6 maanden. Wat was dat dan een reus zeg!!! Niet normaal! Wil helemaal niet dat mijn lieve M. zo groot wordt hihi En koortslip is wel erg balen zeg Niets lekkerder dan je kleine meisje kussen toch?! Ik heb dat virus ook, maar gelukkig nog geen koortslip gezien.... @Lwal, Jouw echo goed. Gelukkig maar! En wezen stappen, waarom niet? Straks heb je er geen tijd meer voor dus geniet nog maar even. Leuk he dat getrappel in je buik. En leuk dat je man het nu ook gevoeld heeft! Mijn placenta lag ook voor, maar voelde het ook al vroeg en goed hoor. @Ml, gaat goed bij jou! Super dat je al direct niet om klanten verlegen zit! En vindt je het dan leuk als je bezig bent? Blij met je keuze? Zal wel weer wennen zijn om te werken. @De rest, sorry heb het allemaal niet kunnen onthouden
@lwal: super dat je haar dan nu al voelt. @mammadoe: haha jij ook al fantaseren over een tweede. Maar wil ze nog steeds zo vaak bij je drinken? Maar doet ze dat ook in de nacht?, dat is dan wel pittig. Maar idd zo lang ze aankomt en jij vindt het niet erg zou ik ook niet overstappen op kv hoor. Mijn vriend heeft ook op een gegeven moment op het punt gestaan hoor, maar dat kwam omdat ik af en toe ook niet meer wist wat ze wilde en maar bleef drinken. Werd me toen ff te veel maar wilde niet stoppen.