Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D:D:D:D:D

Oh my.... ik ben zo ontzettend blij!!! Ik kon echt niet wachten met testen! Ben met mn KVtasje en mn jas aan naar de badkamer gerend! En toen mn vriend een whatsappie gestuurd en die belde me meteen!
    Pffff.... ikke janken, trillen en ben spontaan misselijk...
    Vriendlief ook helemaal blij! :D:D

Oh, ik vind het zo ontzettend eng. Af en toe heb je toch wel eens dat je iets afscheiding 'voelt' zeg maar? Nou, ik denk dus steeds dat het dan mis is... dus ben helemaal paranoia...

Hoop zo dat het nu blijft plakken... Nou, nu ff mn banner aanpassen hoor! ;) kom straks wel ff weer terug. Even bijkomen nu en wennen aan het idee. Ik had dit zo NIET verwacht...

Wel meteen afgesproken dat we willen wachten tot de 7 wkn echo. Ik ga nu eerst een week wachten voor ik de VK ga bellen....

2. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
    Oh meid ik krijg er helemaal kippenvel van!
    Je hebt het gewoon helemaal goed gevoelt dus!!! Oh wat heerlijk!
    Gefeliciteerd!!!!!!! :D:D:D:D:D

Ben echt heel blij voor je! Je hebt het zo verdient!

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja snap ik dat je even van slag bent!
    Maar wat bedoel je met wachten tot de 7 weken echo?
    Heb jij met jouw geschiedenis niet al recht op een echo met 6 weken? Wat duren die 2/3 weken wachten dan lang he!!
    Maar dan heeft dat opwachten van je vriend midden in de nacht dus toch zijn vruchten afgeworpen haha!

En dat van die afscheiding, dat je dan denkt dat het iets anders is had ik ook.. Erg herkenbaar! Maar probeer toch gewoon te genieten (makkelijk gezegd van mij) want stress is natuurlijk niet goed voor je kindje

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: jeeeeh gefeliciteerd. Wat goed. En snap dat je best angstig bent aangezien je verleden. Hopen dat deze kleine lekker blijft zitten:)

@mammadoe: jeetje dat is schrikken. Heb je al gebeld?
    Zou het ook menstruatie kunnen zijn?

5. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, dat ga ik ook proberen. Maar met 7 wkn weten ze zeker dat ze iets kunnen zien, ik ga wel proberen eerder hoor!

@ Linnie,thanks!

@ Mammadoe, kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent, heb je al gebeld? En indd, misschien wat Linnie zegt, misschien ben je ongi geworden voor de 1e keer? Denk dat dat ook wel ff een 'zooitje' zal zijn de eerste keer. Ik hoop iig dat er niets ergs is...

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Debby
    Wat een goed nieuws meid!! GEFELICITEERD!!
    Dan zou ik ook proberen te wachten tot je (net) 7 weken bent. Anders wordt je miss toch nog ongerust wanneer ze niets kunnen vinden.
    En dat gevoel wat jij omschrijft, dat heb ik nu ook nog steeds. Ik weet dat t gewoon afscheiding is, maar toch..

@ mammadoe
    getsie, kan me voorstellen dat je daar van schrikt zeg. Poeh.

@ lwal
    zo dat is lekker, vandaag weer een echo. Wou dat ik wat dichter bij fonty's woonde :( *jaloers* ;)

@ linnie
    nou dan wacht ik rustig af ;) heb nu wel vaker last van steekjes/spierpijn gevoel bij mijn onderbuik.
    En jullie kleine meid slaapt wel goed of niet??

@ marilouise
    we dansen nu zo'n 3 a 4 jaar. Zijn er even tussenuit geweest, toen wij 3 maand uit elkaar waren (was precies in de zomervakantie). Uiteindelijk dansen wij nu topklasse met dansles, maar met wedstrijden maar de D-klasse. Dit is wel ons laatste jaar, nog 2 lessen dit seizoen. Volgend jaar gaan we op salsa, dat is ook bij ons in de stad, dus
    hoeven we niet meer zover te reizen.

@ poemi
    fijn dat alles weer goed was bij de controle.
    denk ook wel dat het de bandenpijn is/was, heb er nu steeds vaker last van. Toch vind ik het soms wel een beetje eng :)

@ vertellen
    Heb nog niet iedereen vertelt dat ik zwanger ben. afgelopen zaterdag dan verjaardag gehad van mijn tante, daar waren een aantal familieleden, dus die weten t nu. Aankomende zaterdag verjaardag van mijn achternichtje, daar vertel ik het wel aan degene die het nog niet weten, als ik daar zin in heb/aan toe kom. Zondag heb ik een lunch met vriendinnen, dus daar zal het zeker van komen dat ik het vertel ;)
    Belangrijkste vind ik toch dat de echo straks goed is en dan mag van mij de hele wereld het weten ;)

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Debby, jaaaaaa ben zo blij voor je! Gefeliciteerd en nu gaan we met z'n allen duimen dat het blijft plakken!

@hier minder goed nieuws. Ben in het ziekenhuis en ben aan het wachten tot ik de ok op mag. Ik heb nog placentaresten bleek op de echo en moet gecuretteerd worden :( kan wel janken! Het houdt maar niet op lijkt wel. Hopelijk gaat het goed en mag ik vannacht gewoon thuis slapen. Bah bah bah!!!

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

@ mammadoe sterkte

@debby Gefeliciteerd duim dat alles goed gaat

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, neeee.... :( veel sterkte meid! Ik duim dus ook voor jou! Zou indd fijn zijn als je gewoon weer naar huis mag slapen. Wat een rot nieuws!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Wat naar mammadoe, sterkte. En idd hopen dat je straks lekker naar huis mag.

11. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Wat ontzettend rot!! Hoop voor je dat het mee valt en je vanavond lekker thuis mag zijn!
    Moet je daarna ook nog rustig aan doen?

Debby: Ja met 7 weken zien ze idd wat meer. Maar kan me voorstellen dat ze zsm iets wilt zien!

Brondy: Die echo over 2 weken is een pretecho toch?
    Leuk dat je je vriendinnen ook gaat vertellen. Je moet er wel lekker vanuit gaan dat alles goed zit hoor! Lekker genieten!!

Ik kan me vandaag echt niet concentreren op mijn werk.. Pff nog 4 uur te gaan ;)

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ mammadoe
    wat verschrikkelijk, sterkte meid!

@ lwal
    Het is dan de geslachtbepalings echo, weet niet of dat tot een pretecho behoort? wanneer ik 26/27 weken ben hebben wij wel een echte pretecho (3D/4D) gepland, maar dat duurt nog even.

13. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Oh ja ik zag het als pretecho maar weet eigenlijk ook niet of het dat officieel is.
    Ik zag trouwens met onze 20 weken echo hier bij het Diagnostisch Centrum dat ze daar ook vrijwilligers zoeken voor de echoscopie. Dus moest meteen aan je denken! Misschien kan je eens bij zoiets informeren?
    Of gewoon googelen, misschien zit er bij jou in de buurt ook wel iets van een opleiding

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou de behandeling is goed gegaan. Mag gelukkig als plassen goed gaat straks alweer naar huis.
    Mag 12 uur geen bv geven, kleine meid accepteerd het flesje niet meer dus mijn vriend zit nu weer te fingerfeeden. Kleine gefrustreerd zonder de borst. Super irritant dit allemaal....

15. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @mamadoe: wat vervelend zeg...Hoop dat je snel naar huis kan. Ook wel minder dat de kleine geen fles accepteerd. Ben je wel even bezig met fingerfeeden...

@Debby: Jippie!!! Wat goed zeg! Ik duim voor je dat dit wondertje mag blijven zitten!!!

Hier met z'n vieren thuis. Manlief heeft last van een buikgriepje. Hoop dat het niet overslaat op mij of de kids...
    Verder wel alles goed. Moet vrijdag op na-controle bij de gyn. Heb de laatste twee dagen wel wat last van de wond..

16. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Mammadoe: Dat si kut zeg! Zag het op fb en dacht shit he!! Hopen dat het snel voorbij is en dat je weer lekker thuis bent!

@ Debby: JOEPPPIIIEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij voor je. Geniet ervan en hopen dat je snel een echo hebt.

@Poemie: Wat leuk een pretecho!! spannend.

@Linnie: Ja het is best pittig in je eentje! Veel plannen wanneer ik wat ga doen hihih. Hopen dat bij de controle alles goed is.

@Lwal: Wat leuk al die echo's geniet ervan.

17. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, oh.. gelukkig is het goed gegaan! Niet fijn als ze de fles niet wil accepteren :( Kan me voorstellen dat je je irriteert! Nou, hopelijk ben je snel thuis! Knuffel!

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou was om 4 uur weer thuis. Gelukkig accepteerd de kleine meid wel ons eigen flesje (in het ziekenhuis was het zo'n speen met afgeplatte kopje). Vanmiddag moeten kolven om vervolgens weg te mikken, maar wel leuk om te zien dat ik veeeel melk had! 135CC! En de kleine heeft iets van 100CC nodig per voeding geloof ik. Dus de hele discussie of ik wel genoeg produceer is nu ook klaar :p
    Iedereen om me heen was natuurijk bezorgd. Mijn schoonmoeder heeft haar bezorgdheid geuit door te shoppen haha. Kwam met een hele tas vol met biefstuk, rosbeef, carpaccio, soepen van de slager, verse sap van de appie etc. jurkje voor de kleine hahaha :D Geloof dat ze geld teveel had ofzo.
    Nu snipverkouden! Loopt mijn neus en ogen uit ;)

@Claudia, hoe gaat het nu met jou en de kleine? Ben overigens ook erg benieuwd naar je volledige bevallingsverhaal...Dus als je eens tijd teveel hebt.... :p

@Ml, heb jij al uitslag van je moeder???

@Jessie, vreemd dat je in ene weer last hebt van je incisie....Maar even tegen de gyn zeggen...

@Debby, ben zo blij voor je! :D Morgen tijdens je examen kan jij je natuurlijk helemaal niet concentreren ;)

@Lwal, rustig aan doen.....ja beter wel even chillen (voor zover dat kan met een baby van 3,5 week oud ;)) Maar op zich is het een kleine ingreep. Hoe issie verder bij jou?

@Linnie, hoe issie bij jou? De bv al aan het afbouwen wat je van plan was? Of toch nog door aan het gaan?

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer! Heb niet alles teruggelezen.
    Nu bezig met de 2de week van mijn verlof. Heb me nog niet verveeld, kan me nog goed bezig houden gelukkig :)
    Vanochtend op controle geweest bij de vk en alles was weer goed. Kindje ligt al goed ingedaald, dus hij/zij mocht komen van de vk ;)

Marilouise, hier gaat alles nog goed hoor! Voel me nog prima en ben het zwanger zijn nog niet beu ;)
    Leuk dat je een meeting hebt gehad met zp dames!

Brondy, lekker druk weekendje gehad dus!

Poemi, fijn dat bij de vk alles goed was! En leuk dat je donderdag een pretecho hebt!

Lwal, wat leuk dat je nu iedere week een echo hebt!

Mammadoe, dat is even schrikken zeg, zoveel bloed!
    Wat balen, lees dat het placentaresten zijn. Bah bah. Veel succes!
    Fijn dat de behandeling goed is gegaan!

Debby1, wat gaaf dat je weer zwanger bent!! Hoop zo voor jullie dat alles goed gaat! Super!! :D

Jessie, fijn dat alles goed gaat. Hopen dat jullie geen buikgriep krijgen!

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

@mammadoe fijn dat het goed gegaan is en dat de melkproductie op gang is goed zo weg discussie !;)
    uitslag van mijn moeder de 23e ze zou na 10 dagen krijgen maar toen waren ze er nog niet, was erg boos, maar goed !

@viev fijn lekker genieten van je evrlof en ben benieuwd wat je krijgt.

dames ik ben vreselijk moe, ik doe mijn best alles bij te lezen, maar trek het even niet, ben vreselijk aan het dromen, heb al meerdere malen gedroomd dat r. niet meer wakker wordt dus dan ga ik er midden in de nacht uit en moet ik bij hem zijn is echt gruwelijk bah. dus ben halve nachten aan het spoken geen idee waar het door komt, ook al meerdere malen gedroomd dat er wat met n. is en er een vreemde vent (lees clown ) in mijn bed ligt snap er niets van weet alleen dat ik moeier wakker wordt als hoe ik ga slapen, dus ik lees mee (ben super blij voor debby en duim van harte en brondy moet genieten en zichzelf niet zoveel zorgen maken (heel zachtjes zeg ik nu even de rest redt zich wel ) ik lees mee maar heb even mijn handen vol aan mezelf )

liefs en een dikke knuffel voor alle dames

Deel Deze Pagina