@mammadoe: balen dat het lichamelijk niet zo lekker gaat. Hoop dat de fysio wat gaat helpen. Nee zat er niet doorheen door de verf en lichamelijke klachten. Lichamelijk gaat wel goed hoor, heb soms alleen last van die benauwdheid. Mijn bil/been gaat weer heel goed. Die mensendieck werkt waarschijnlijk dus wel heel goed. Ik zit/zat er emotioneel even doorheen. Maak me overal zorgen over. Mijn moeder, hoewel het best redelijk gaat hoor, maar toch maak je je er druk om. Dennis heeft nog geen nieuwe baan en eind december verloopt zijn contract. Elke keer krijgen we weer rekeningen, denken we dat nu alles klaar is krijgt hij een aanslag van de belasting van 1500 euro. En natuurlijk de baby en babykamer wat allemaal heel spannend is. Konijnen die best wel tijd vergen, en zie er nu al tegenop dat we ze weg moeten doen en dan maar hopen dat woezel en pip nog bij elkaar kunnen. Maar dennis is de laatste tijd best gespannen en heb het gevoel dat ik er voor hem moet zijn, en normaal kan ik ook veel bij mijn moeder kwijt maar heb ook het gevoel dat ik me groot moet houden voor haar. Hoewel ik ook wel weet dat ze me altijd zal helpen. Dat is het volgens mij zo'n beetje. Heb zaterdag echt de hele dag zitten huilen, zat er echt ineens helemaal doorheen. En de laatste tijd ook nog heel druk, moet van het een naar het ander. Ben echt blij dat ik volgende week vrij ben, eindelijk even niets moeten. Is eigenlijk best wel lekker om een keer eerlijk te zeggen waar ik overal mee zit. Ben namenlijk helemaal geen prater en krop alles op, doe net alsof alles goed gaat tegenover iedereen. Maar ja, ik kom er wel weer uit hoor.
@ linnie Zo wat een verhaal, kan me voorstellen dat je er dan even helemaal doorheen zit. Er over praten helpt inderdaad wel. Ik ben zelf ook niet zo'n prater hoor maar hier kun je altijd alles kwijt en dat is wel erg fijn. Balen van de verf zeg Wel fijn dat de mensendieck helpt. @ mammadoe Dat is minder, dacht je dat het goed ging... @ Debby Ja dat vind ik ook, heb lang genoeg gewacht Ach ik probeer nu zo te denken, als het niet gelukt is dan was het nog niet voor ons bestemd. Begin nu wel testdrang te krijgen, het is maar goed dat ik nog nieuwe testen moet halen @ Lwal Haha, zo ben ik ook, elk jaar wat anders. Manlief wordt er nu al gek van. Goede instelling hoor, vanwaar die omslag? Hopelijk werkt het. @ poemi lekker weekendje weg geweest wij gaan aankomend weekend.. @ kerstboom Heb gister lampjes gekocht hoor wel 200 stuks, beetje veel haha. Gisteren ook nog even de cadeautjes die al binnen zijn ingepakt en onder de boom gelegd, staat echt leuk. Heb roze en witte ballen in de boom, zal van de week wel ff een foto maken Had ik al vertelt dat wij eindelijk een nieuwe eettafel gekocht hebben?? Naja anders voor de 2e x, sorry. Wij hadden de tafel uit ons appartement nog, 120x75 cm, daar kun je dus echt maar met z'n 4en aan zitten. We hadden al wel 6 stoelen gekocht omdat we zeker wisten dat er ooit een andere tafel zou komen. Met de kerst komen mijn ouders en zusje bij ons eten dus hebben we wel een grotere tafel nodig. Gelukkig 1 gevonden, 180x90 cm, afgelopen zondag ben er helemaal happy mee.
Hoi meiden, Lwal, leuk dat je morgen naar Intratuin gaat! Daar hebben ze altijd erg leuke spulletjes Linnie, ik heb inderdaad nog niets gevoeld. Ben erg benieuwd wanneer het gaat beginnen! Lees wel wat verhalen van meiden met de placenta voor die het ook gewoon rond 18 a 19 weken konden voelen. Dus hopelijk kan ik ook snel wat gaan voelen. En anders weet ik waar het aan ligt En wat een verhaal van jou. Kan me wel voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Fijn dat je dan volgende week vakantie hebt! Kun je even lekker bijkomen enzo. Poemi, ben nu weer helemaal gerustgesteld idd! Fijn dat alles goed is. En nu over 2,5 week alweer 20 weken echo en dan 2,5 week daarna weer controle, dus dan schiet het een beetje op, haha. Mammadoe, wel fijn dat jij het toch al zo vroeg voelde! Ik hoop dat dat bij mij ook zo is. Lijkt me erg leuk Hoe was het bij de fysio? Brondy, leuk dat je een nieuwe eettafel hebt gekocht! En 200 lampjes, hihi.
Moet het even kwijt, reageer straks op de rest... Helaas is de bruine afscheiding alweer begonnen (2 dagen eerder dan normaal) heb nu ook last van een ongi gevoel bij mijn buik. Nou ja, nu wachten tot het doorbreekt.
@ Viev, ja was indd wel ff lekker om vroeg klaar te zijn. En de mails heb ik weggewerkt hoor vandaag eindelijk alles weer op de rit, bijna half 6 en dan lekker ff thuis helemaal niets doen! Fijn dat alles goed eruit zag bij de VK! Volgens mij heb jij een lekkere voorspoedige zwangerschap @ Lwal, wat goed dat je veel relaxter bent! Hopelijk werkt dat in jullie voordeel! Gezien je banner komt de eisprong eraan he... toch wel spannend! Ondertussen al iets gehoord van Tamale? Zie haar op hyves ook niet echt meer super actief? @ Linnie, wat een narigheid allemaal meis! Gelukkig voel je je nu wel iets beter, maar doe maar lekker rustig aan hoor! Wat is nu eigenlijk de stand van zaken met je moeder? Wat zoekt Dennis voor werk eignelijk? En hoe zoekt hij nu? Misschien kan ik nog wat tips geven, gezien mijn werk? @ Poemi, oh nee, daar heb ik niet gewerkt wel in de buurt van! Haha, die ceadeaus! Kon je alles nog wel mee terug krijgen in de auto? @ Mammadoe, hoe was het bij de fysio? @ Brondy, oh leuk die tafel! Da's wel fijn zo;n lange he! Hebben wij ook enne, ik zie 4 dgn tot testen? Spannend ik duim!!!! Ohhh ik lees nu je volgende bericht.... afscheiding... he bah!!!!! Niet leuk!!!!!! Hier de dag er (op 4 min na) alweer opzitten. Hebben nu een stagiair, dat vreet wel even energie. Alles uitleggen en zo, maar gelukkig wel een leuke knul. Morgen weer een dag! Ik ga vanavond even lekker languit. Zo eerst even boodschapjes halen, ga denk ik vis eten. Niets aan altijd voor jezelf koken, dus maak wel een salade. Fijne avond allemaal!
@debby: nee erg he voor jezelf kopen, vind het ook verschrikkelijk. Maar Dennis is grafisch ontwerper. Hij zoekt op internet. Detacheringsburo zoekt ook voor hem, maar het is niet zo'n fijn buro. Met mijn moeder gaat het wel, donderdag laatste chemo van deze kuur. Op zich valt het allemaal nog mee, wel veel moe maar niet ziek er van. Eind december begint de volgende kuur, dan moet ze 12 weken elke week een chemo maar die is wat minder heftig alleen heeft het lichaam minder tijd om zich te herstellen. Mijn zusje krijgt vrijdag een mammografie en echo omdat haar tepel ook afwijkt en vocht uitkomt, dus die is ook doorgestuurd door de dokter. Hoop maar dat alles goed is. @brondy: balen dat je weer bruin verlies hebt. Er was toch gependeld bij jou? Ben benieuwd of dat uitkomt.
@ Linnie, oh wat spannend ook voor je zus! Heb vorig jaar ook een mammografie, punctie en echo gehad. Ik had een knobbel. Gelukkig was het een ontsteking. Hopelijk is het bij je zus ook niets ernstigs! Fijn dat het met je moeder naar omstandigheden ook goed gaat. Hoop voor jullie dat het allemaal goed komt! Wbt Dennis, die grafische wereld is echt ellendig... pfff... krijg ook steeds meer kandidaten die in die branche eruit moeten en werk zoeken. Lastig hoor. Wat vervelend dat hij niet tevreden is over het detacheringsbureau. Hopelijk vindt hij snel iets!!!
Ohja, Linnie; wat hij misschien nog kan doen... ik zie dat hij LinkedIn heeft. Tegenwoordig vindt en zoekt men heel veel werk(nemers) via social media. Dus aangeven op twitter/hyves/FB dat je werkt zoekt... Wellicht nog wat tips: - Hij kan zijn profiel van LinkedIn wat updaten en aanpassen. En daar in de 'titel' aangeven dat hij werkzoekende is. - Groepen in zijn branche zoeken en daar lid van worden (daar komen ook veel vacatures op) maar ook netwerkgroepen van jullie regio zo heb ik bijv. Netwerk Stedendriehoek, Netwerk Achterhoek, Recruiters, etc.... Misschien hebben jullie/hij er wat aan?
@debby: ik zal de tips doorgeven aan hem, thanx Maar is idd drama in die wereld. Of hij heeft te veel ervaring, dan weer te weinig ervaring. Nadeel is dat veel bedrijven nu ook webdesign vragen, en dat kan hij dus niet. Maar gelukkig heeft ie nu wel weer 4 sollicitaties de deur uit gestuurd.
Ben ik even.heb niet alles teruggelezen,zit via telefoon op internet. @ brondy jammer dat de ongi er weer aankomt.ik ben er weer vanaf.was een korte ongi deze keer.
Hallo dames, Shadow: dan was je wel heel kort ongesteld! En nu weer frisse moed gevonden voor de volgende ronde? Linnie: jeetje jij hebt wel veel tegelijk op je dak gekregen zeg.. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Maar goed dat je het nu een keertje kwijt bent.. En hier kan dat lekker 'anoniem'. Spannend nu ook weer van je zus! Mammadoe: wat vervelend dat je zoveel pijn hebt nu.. Dat zit niet echt mee he? Brondy: He shit, bruine afscheiding! Hoop voor je dat het niet door gaat zetten!! Ik duim voor je.. Er zal toch onderhand wel weer iemand van ons zwanger worden? Debby: nee niks meer gehoord van Tamale, wel jammer! Hoe ver zit jij nu in je cyclus? Ik kijk nu op mijn tel dus kan je banner niet zien! En eet jij echt elke dag alleen?? Viev: wilden jullie nou weten wat het geslacht is? Sorry als je dit hier al 100x hebt verteld en ik het weer eens ben vergeten! En waarom ik nu zo relaxed ben.. Ik weet het niet. Heb gemerkt dat ik hartstikke ongelukkig wordt als ik er veel mee bezig ben. Dus ipv elke maand te hopen en dromen dat het raak is ga ik er nu gewoon vanuit dat het niet zo is.. Dat geeft me een hoop rust. Ik merkte dat het mijn leven een beetje ging 'beheersen' en dat wil ik niet!
Goedemorgen.... @ Lwal Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Alles loslaten en dan maar zien wanneer het gebeurt. Niet meer bijhouden enzo... Heb laatste 3 rondes ovutesten gebruikt en netjes geknuffeld op mijn vruchtbare dagen maar helaas niet gelukt nog. Nu zijn ze toch op, ga het ook niet weer kopen. Volgend jaar willen we wel naar zo'n kinderwensspreekuur gaan en manliefs zaad testen. Heb begrepen dat dat al wel kan. 2 jaar geleden zo ongeveer heb ik een vaginale echo gehad, omdat ik heel erg last had van krampen. Alles bleek goed te zijn, eileiders waren wat klein maar dat kwam door de pil. Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat er niets mis is, hoewel er natuurlijk van alles kan veranderen in 2 jaar Oja ben je nog geslaagd bij de intratuin?? Welke kleur heb je gekozen?? @ Linnie Dat is vervelend, teveel/te weinig, het is ook nooit goed he? Hopelijk vindt hij toch gauw een nieuwe baan. Wel fijn dat je moeder niet ziek wordt van de chemo's, had mijn moeder gelukkig ook niet zo'n last van. Inderdaad wel vermoeid en een beetje geelig (mijn moeder is een indo en dus niet blank van haarzelf) @ shadow fijn dat je er alweer vanaf bent, kun je weer verder @ Debby lekker vroeg naar huis dus gister.. Manlief mocht ook eerder weg, ik baalde een beetje want moest een pakketje ophalen en had dus eerder vrijgenomen. Kreeg ik later t smsje van hem. Ik had de bon, dus helaas moest ik het wel doen. Ach ja, waren voor de verandering wel samen vroeg thuis Wat een emails had jij zeg, pffffff @ viev Volgens mij heb jij wel een fijne zwangerschap zo of niet?? Hopelijk voel je de kleine binnenkort.. Hoe dan ook, ik ga vrijdag wel even een pakje K2V5 halen, just in case En we gaan dit weekend weg, dus zal er niet veel bij stil staan als het toch niet gelukt is. Gaan gezellig saampjes kerstshoppen
Hoi meiden, Brondy, wat balen zeg dat je ongesteldheid eraan zit te komen. Leuk dat je van het weekend gaat kerstshoppen! Debby1 & Brondy, tot nu toe heb ik idd niets te klagen wat betreft mijn zwangerschap! Heb geen kwaaltjes gehad en voel me precies hetzelfde als voor de zwangerschap Linnie, dat is ook niet zo'n leuk nieuws van je zus. Hopelijk dat alles goed is inderdaad! En wel fijn dat je moeder niet ziek is van de chemo. Lwal, hihi geeft niets hoor! Wij willen het geslacht niet weten.
Hi meiden, nou volgens mij komt mijn ongi er aan. Ik ga er maar vanuit dat 2012 ons jaar wordt. Had net lichtbruin beetje en vanmorgen buikpijn. Ook de laatste dagen opgezette buik en vreetbuien haha. Wel jammer, maar ach... misschien ook wel goed ff een keer ongi tussendoor. @ Brondy, ben benieuwd. Heb je het idee nu dat je ongi eraan komt of voel je je anders dan anders? @ Lwal, ik kan over 9 dgn testen, alleen dat is gebasseerd op 36 dgn cyclus. Maar omdat ik altijd onregelmatig ben had ik bedacht om van het weekend te testen, maar vond het oook wel eng. Geen testen in huis ook nu. Maar denk dus dat nu mijn ongi eraan komt. En ik eet ook wel vaak alleen ja... omdat vriend in horeca werkt. Maar gelukkig is hij 2 dgn p.w. vrij en op maandag en woensdag eet ik vaak bij ouders (als ik naar orkest moet is dat makkelijker/sneller) @ Viev, lekker hoor zo weinig last! Lekker genieten dus!
@ debby Ik voel mij wel anders, ben niet zo goed te pas. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik miss ziek word (hopelijk niet) Net gelunched met een vriendin maar ben beetje misselijk en had net een raar gevoel in mijn buik, soort ongesteldheids gevoel maar net anders, haha beetje vaag sorry. Ach we zien wel en anders wordt 2012 een dubbel mooi jaar 😉(en zwanger en baby) @ viev Nou zo'n zwangerschap wil ik ook wel, hihi
Hey meiden, ik moet helaas ook melden dat ik ongesteld ben geworden. zit er ook een beetje doorheen. voel me eigenlijk in de steek gelaten door mijn eigen lichaam. Ik heb steeds meer het gevoel dat het zonder hulp niet gaat lukken. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we na mijn korte trip naar Canada naar de huisarts gaan. Heb dan 10 cyclussen gehad. we gaan proberen om het de komende tijd het van ons af te zetten (makkelijker gezegd dan gedaan).
@Linnie, Ik herken je verhaal best wel. Ik ben op dit moment ook wat meer aan het malen. Mijn vriend zijn baan is ook onzeker, maak me ook soms zorgen over de financiën als ik straks in ene zolang niet meer werk en ben ook beetje gespannen dat de babykamer niet opschiet en we nog geen namen hebben. Jij hebt daar bovenop dan ook nog je moeder. Kan me voorstellen dat het je dan teveel is! Wel fijn dat je volgende week een weekje vrij heb. Moet je ook gewoon jezelf voornemen om even weinig te doen en lekker tot rust te komen. Wel eng voor je zusje. Hopelijk is er niets aan de hand. @Brondy, leuk een nieuwe tafel! Ik wil ook zo graag een nieuwe..... Wat een klotezooi dat je ongi begonnen is! Jij bent trouwens wel echt regelmatig! Maar liever gewoon helemaal niet meer ongesteld hè.......echt kut voor je Dat zaad testen kan idd eerder al, hoorde ik ook toevallig pas. @Viev, gaat ook snel jouw zwangerschap! Al zenuwachtig of alles gezond is? Bij de fysio bleek mijn bekken niet goed te staan. Aan de ene kant stond het naar voren gekanteld en aan de andere kant naar achteren. Daarnaast nog 2 ribben die niet goed stonden, dus vandaar mijn klachten. Nu enorme spierpijn van de behandeling. Hopelijk morgen weer wat lekkerder. En wat heerlijk dat je klachtenloos door het leven gaat! Geniet daar maar van! @Lwal, knap hoor dat het het nu zo los kan laten! @Debby, ja misschien wel even goed om ongesteld te zijn, en je lichaam zich helemaal te laten reinigen. @Femmy, gatfer, ook al ongesteld. Wat balen voor jullie meiden! Kan me voorstellen dat je een beetje depressief ervan wordt! Wanneer ging je ook al weer naar Canada dan? Wij hebben vanmiddag een kerstboom gehaald, mijn vriend is nu naar Ajax en ik mocht niet in mijn eentje de boom optuigen, dus gaan we het samen op vrijdag doen (vragen om ruzie als je het mij vraagt....)Boom staat dus in de schuur! Verder vandaag eindelijk mijn uitkering aangevraagd en administratie bijgewerkt. Ik ben doodmoe en morgen een vreselijk lange werkdag. Ik merk dat ik steeds minder aan kan Zou nu al met verlof willen. Volgens mij is mijn baarmoeder ook flink aan het groeien, want ik heb een soort ongesteldheidspijn en heel hoog onder mijn borst voelt het steeds super vreemd!
@lwal: goed van je dat een beetje relaxed bent. @debby: misschien idd wel goed een keer weer normale menstruatie na de afgelopen tijd. Heb trouwens je tips doorgegeven aan dennis, moest je bedanken, hij gaat ernaar kijken. @femmy: aah balen weer ongi. Miss idd na januari even langs de arts gaan. @mammadoe: ik merk idd ook dat het zwaarder wordt. Merk ook dat ik soms niet meer "gewoon"kan lopen, maar een beetje moeilijker loop, vooral als mijn buik helemaal gespannen is, en dat is ie tegenwoordig elke dag, haha. Maar jij dus ook spanningen, niet zo lekker he. Ik voel me ook nog steeds niet goed, alles is te veel, kan om alles in tranen uitbarsten. Als iemand vraagt hoe het gaat dan komen de tranen weer, daarom zeg ik gewoon niet te veel, heb geen zin om elke keer te moeten huilen. Nou hier gaat het nog steeds niet helemaal top. Weer de hele dag gespannen buik, voelt echt niet lekker. En de hele dag door harde buiken. Ging een keer tellen, maar ben de tel kwijt geraakt. Vanochtend om 11 uur al zeker 10 gehad. Daarna niet meer bijgehouden. Misschien toch maar even melden bij de vk volgende keer.
@Linnie Jeetje meid, wat krijg jij veel op je bordje nu tijdens je zwangerschap Kan me goed voorstellen dat de onzekerheid van Dennis z'n baan voor spanningen zorgt bij jou en bij hem. En als je dat dan niet kwijt kunt bij iemand anders omdat er ook nog zoveel speelt in je eigen familie Spannende tijd ook weer zo met je zusje. Maar hier kun je alles kwijt hoor meid! En zeker even aangeven bij je vk van je harde buiken, moet je het misschien toch wat rustiger aan gaan doen, al is dat ook makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk kom je een beetje tot rust als je een weekje vrij bent. @Brondy Leuk dat jullie een nieuwe eettafel hebben gekocht. Als ze bij jou komen met kerst is dat ook wel handig. Wat balen trouwens van die afscheiding. Maar het heeft nog niet doorgezet? Is het ook wel weer weg? Misschien innesteling ofzo, omdat je je nu toch anders voelt. Ik duim voor je! @Shadow Fijn dat je ongi weer voorbij is, nu op naar je eisprong! @Debby Wel een beetje balen van je ongi. Heeft het al wel doorgezet? Maar voor je lijf misschien wel een keer goed. @Femmy Ook al ongi geworden Het van je af zetten is idd makkelijker gezegd dan gedaan, maar hopelijk lukt het je een beetje. Misschien geeft het je wel een beetje rust dat je al een beslissing hebt genomen om na Canada naar de huisarts te gaan. @Mammadoe Ik had idd nog eens naar het werk van je vriend willen vragen, maar dat is dus ook nog onzeker. Kwam dat nu door dat examen dat ie niet gehaald heeft? Wel balen hoor. Zeker omdat jij natuurlijk zelfstandig bent is dat wel lastig met je zwangerschapsverlof straks. Succes vandaag! Afgelopen dinsdag heb ik tegen m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Collega van me is weer eens ziek dus ik mag al haar werk overnemen en ik merk aan mezelf dat ik dat allemaal iets minder goed aan kan nu, dus het leek me wel verstandig om het vertellen. Hij reageerde heel positief maar hij heeft zelf dan ook inmiddels al 3 kids Rest van m'n werk vertel ik het rond de kerst, of misschien begin januari.