Hier een foto van hoe ze lag, met d'r voeten tegen d'r hoofd aan En ze heeft al behoorlijk volle wangen
Nu de laatste foto's dan maar Ééntje van d'r grote voetjes en die andere vond ik zelf wel heel mooi omdat je echt heel erg duidelijk de navelstreng ziet lopen.
@poemi wat gaaf !!!! en inderdaad nu al een lekkere bolle toet !!! hoe lang r. slaapt overdag ehm... ja hij is compleet ingestort daarstraks maar meestal slaapt hij een uurtje overdag !!!
@mammadoe grappig zie net gewoon een oude bekende van mij bij jou reageren !!! hihi grappig (f.r. ) heb met haar op dezelfde school gezeten en ze was bevriend met mijn buurmeisje geloof ik en wat een schattige foto
Hallo dames, Poemi: mooie foto's!! Wat leuk zeg, en wat schattig met dat voetje in haar gezicht hihi. Ze heeft idd al lekkere wangetjes.. En ik denk dat we idd voor zo'n doek gaan, zou het echt sonde vinden om het over te schilderen! Brondy: Oh leuk dat je weer een taart hebt gemaakt!! Ik wil dat ook eens gaan leren.. ML: fijn dat je geen gekke dromen meer hebt gehad! En heeft de kleine man vanmiddag nog een beetje geslapen? Linnie/mammadoe: Ik vroeg me al af hoe jullie dat deden met de kleine op de kamer of niet. Wij hebben namelijk geen wiegje en was ook niet echt van plan om die een aan te schaffen. Weet ook niet of ik de kleine uberhaubt op de kamer ga leggen, want de babykamer ligt tegen die van ons aan.. Hier drukke dag gehad.. eerst gewerkt, toen meteen door voor een gesprek met de begeleiders van mijn moeder (weinig nieuws) en daarna ben ik met mijn zwangere vriendin nog 1,5 uur gaan wandelen. Ligt nu met vermoeide beentjes op de bank Dit weekend gaan we de babykamer schilderen, dus denk dat we morgen alvast een beginnetje gaan maken. Heb er zin in!
@lwal: leuk morgen beginnen met de babykamer. Ik heb de kleine niet op de kamer gehad. Ik had geen wieg en het past ook niet echt in onze slaapkamer. Onze kamer ligt ook precies naast de babykamer, 3 stappen uit mijn bed en ik sta bij de deur van jaylie. Ik hoor haar ook echt heel goed, hebben de deuren ook nooit dicht. Maar je moet doen waarbij je je goed voelt. Je mening kan zomaar ineens veranderen als de kleine er is. Ik heb haar wel is naast me in bed gehad als ik ging slapen, maar ik doe dus geen oog dicht als ze vlak bij me ligt. @ml: haha, hij heeft het dus niet vol gehouden @poemi: mooie foto's ga je deze keer weer proberen bv te geven?
Hoi meiden, Nou... na 2 drukke dagen ben ik er ook weer ff! Ik weet niet of het door het goede nieuws kwam dat ik zwanger ben, maar ben gezakt voor mn examen, 1 fout teveel! Grrr... Maar what the fuck... ik ben ZWANGER hahahaha! Voel me wel vreemd by the way... heel naar rond het midden van de dag, beetje leeg gevoel, soort van kokhalsneigingen. En ik heb heeeeele zere borsten, niet normaal meer. Vooral bovenop en mn tepels zijn continue hard :S haha. Vriend vindt het wel leuk Gisteren op verjaardag van mn schoonmoeder leek het wel op mn voorhoofd geschreven ofzo?? Ik pas altijd zelf wat te drinken... tot 3 x toe mijn schoonvader: "Wil je een wijntje??" Uh, nee, ik pak zelf wel ff wat joh... En mn schoonzusje (dies dus nu 15 wkn zwanger) hield mij volgens mij ook steeds in de gaten: "Nee, pap, weet niet of ze dat wil, Deb moet ook rijden he" ... pfff... We genieten er wel samen trouwens meteen weer erg van, we zijn zo intens blij. En ik voel me echt een beetje anders dan de vorige keren, dus ik hoop.... @ Mammadoe, fijn dat je aardig snel weer thuis was toch? En wat een lieve schoonmama met al die kadootjes haha! @ Marilouise, wat een rotnachten dan!!! Doe maar ff kalm aan! @ Linnie, wat rot dat je een uur moest wachten! Echt niet lekker met zon kleintje bij je! En ook nog eens rond voedingstijd... maar wel fijn dat alles goed was! @ Peomi, hoe was de partneravond?>> oh, sorry ik lees het al!! Vorige x indd een lichtere streep, maar heb vandaag ook nog een test gedaan, was al iets donkerdr dan eergister. Mooie echos!! @ Brondy, mooi buikje al!! Wauwie!! @ Lwal, jij gaat lekker met die echo's!! Leuk hoor en wat een leuk kado van je moeder! Nou, tijd om ff languit te gaan op de bank, theetje en lekker naar bed!
Linnie: Ja mijn mening kan inderdaad nog zomaar veranderen als ze er is! Debby: Balen dat je je tentamen niet hebt gehaald, mag je herkansen? En inderdaad, f*ck it.. Je bent zwanger Fijn dat jullie beiden zo genieten en misschien wel een goed teken dat je je anders voelt? Ik had ook die pijn aan de bovenkant van mijn borsten! En de familie was dus al lekker aan het vissen Hier vanmiddag de verf uitzoeken en spulletjes halen.. Over 2 weken gaan we met het werk 4 dagen naar Parijs/Euro Disney. Ik heb er echt helemaal geen zin in!!! Op pad met die kids is sowieso vermoeiend, en dan ook nog zwanger zijn...
@Ml, wat grappig dat jullie elkaar kennen! Ik ken haar via mijn opleiding. Zij doet nu hetzelfde werk als ik! @Debby, wat fijn dat je je zo goed eronder voelt. Beter dan stress. Als je je deze x zo anders voelt dan MOET het gewoon goed gaan! En ja, ik was zeker snel na de ingreep thuis gelukkig! Voor ik het wist had ik mijn kleren alweer aan en zat ik naast het bed. De vk was verbaasd van mijn tempo haha. Had geen zin om nog een seconde langer dan nodig te blijven! @Lwal, ik heb ook geen wieg. Heb in het begin gewoon de kleine in de Joolz naast het bed gezet. Enige wat je moet doen is de kap omlaag houden ivm zuurstof. Maar erg makkelijk voor het begin. En nu slaapt ze sinds 2 nachten in het ledikantje, maar nog altijd op de slaapkamer. Het advies is namelijk om de eerste 6 maanden de baby op de slaapkamer te hebben. Zo hoor je de eerste hongersignaaltjes (sabbelen, piepen etc) al en kan je de baby voeden voor het gefrustreerd aan het huilen is. Maar Linnie hoort dat bijvoorbeeld goed op d'r eigen kamer, dus dan maakt dat ook niet uit denk ik. Ook zijn er minder gevallen van wiegendood als de baby vlak bij je slaapt, aangezien je als moeder onbewust ook de ademhaling van je kind monitort. Als je erover gaat googelen vindt je wel wat meer informatie over hoe wat en waarom. Babykamertje wordt hier echt alleen gebruikt als verschoningsplek haha. @Poemi, wat leuk die echo's! En die wangentjes zijn echt al bol jah!!! schattig! @de rest, weet het even niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben. Heb namelijk vannacht tijdens de voeding om 5 uur bijgelezen haha. Gister was een hoogzwangere vriendin op visite, 39 weken. En ik vond het zoooo raar om weer een dikke buik te zien en te voelen. Kan me er nu al een soort niets meer bij voorstellen, alsof het nooit gebeurd is. Echt raar! 's Avonds kwamen de buren op visite (die man van het ramen lappen) Ik zag er enorm tegenop, maar het viel uiteindelijk wel mee.... Zo makkelijk als de kleine meid normaal is, zo moeilijk is ze nu. Al 1,5 uur aan het huilen en krampjes enzo. Erg vermoeiend! En dacht juist vandaag even mijn BTW aangifte te kunnen doen
@lwal, poemi en linnie, hij heeft gisteren een gat in de dag geslapen en vannacht weer, hij is nu thuis van de psz en zit een broodje te eten en gaat zo even slapen hij gaat vanavond logeren bij mijn moeder. wij gaan morgen 15 km wandeltocht doen ! @dromen , ik heb te vroeg gejuicht man man wat een nacht, en dan ook nog problemen bij man op het werk dus die was de hele avond en nacht met zijn werk bezig gevolg niet behoorlijk kunnen slapen !!! ben gesloopt dus denk dat wij vanavond vroeg op bed liggen in plaats van genieten van de rust !!!
@ Lwal, pfff, wat een vooruitzicht dat Disney weekend! Kan me voorstelln dat je er geen zin in hebt, en je mag ook nog eens niet over de kop saaaiii @ Mammadoe, kan me voorstellen dat je snel was haha! Wie houdt er nou van ziekenhuizen? Balen dat de kleine zich even minder voelt... valt dus toch niet te plannen he! Dan morgen maar die BTW doen! @ ML, lekker sportief hoor, 15 km! Lekker, als het ook beetje mooi weer is zoals nu? (Hier schijnt nu ff de zon) En wat balen van die dromen... pfff... Hier gaat het ff wat minder... tussen de middag naar de WC op mn werk... bruine afscheiding, klein beetje maar hoor, maarja... met mijn geschiedenis!!! Zat helemaal te shaken en te trillen en kon wel janken!! Ikke meteen F. gewhatsappt, en die probeert me dan gerust te stellen; ... had je vorige week toch ook... is vast niks aan de hand... ik heb op Inet opgezocht over nog een test doen, heeft geen zin... etc... Zit je dan, nog 4 uur te gaan op je werk en ja, ik kan moeilijk elke keer naar de WC.. dus ik al: pfff... al die thee!! Moet er zooo van plassen!!! De rest vd middag tot nu toe (iedere 30 min nr de WC om te kijken) nog niets weer gehad... maar ook niet licht.. Ikke aan mn borsten voelen en die lijken minder pijnlijk. My god, ik ben zoooo bang en nerveus nu. Heb ook wat pijntjes, maarja, gisteren buiten de deur gegeten met collega;s en saté gehad, en daar kan ik ook last van hebben (gevoelige darmen) Heb nu wel even bedacht, dat ik even tot mezelf moet komen en normaal moet doen. Als het mis gaat, kan ik er toch niets aan doen. Dus afwachten maar weer...
Debby: ahh meid, kan me voorstellen dat je nu weer veel zorgen maakt. Maar bruine afscheiding hoeft idd niks te betekenen.. Ik heb het ook gehad! Maarja snap dat het in jouw situatie de alarmbellen laat rinkelen! Ik duim echt voor je dat het een plakbaby is!! Hou je ons op de hoogte? Dikke knuffel!!! Mammadoe: adviseren ze 6 maanden op de kamer ja? Ik las laatst ergens dat ze dat een week adviseren. Ben je nog aan je aangifte toe gekomen? Haha grappig dat het nu al lijkt alsof je nooit een dikke buik hebt gehad! ML: Lekker rustig avondje vanavond dan! En goed bezig morgen zo'n stuk wandelen.. Hier vanmiddag al een groot deel van de babykamer geschildert.. Pff nu kan ik echt niks meer! Mijn rug en benen zijn eventjes op.. En we moeten zo nog op visite bij vrienden! Maar het wordt wel mooi gelukkig
@Debby Jeetje meid, wat ontzettend k*t weer die onzekerheid Gisteren nog zo'n ontzettend blij berichtje (op je examen na dan ) en nu dit Het hoeft idd niets te betekenen maar daar heb jij waarschijnlijk niet echt een boodschap aan nadat het 3x fout is gegaan. Dikke knuffel, en hopelijk mag jij snel ook onbezorgd van je zwangerschap gaan genieten. @Lwal Nog geen duidelijkheid voor je moeder dus, vervelend dat dat allemaal zo lang duurt. Disneyland is best leuk, alleen niet zo als je voor de begeleiding mee moet en ook nog eens zwanger bent waardoor je niet overal in kunt.. Al druk bezig met de babykamer, ben benieuwd naar de foto's!! @Linnie Ik wil het wel weer gaan proberen maar heb me eigenlijk al wel voorgenomen om niet meer zolang door te gaan als de vorige keer als het niet lukt. Ik hoop eigenlijk stiekem dat we haar wel aan de borst krijgen en dat het daardoor misschien wel goed op gang komt. @Mammadoe Leuk zeg, je avatar! Moest wel even goed kijken wie het nou was. Merk dat ik sneller naar het plaatje kijk dan naar de naam En vervelend dat ze nu zo onrustig is. Ze zeggen volgens mij dat je zo rond de 6 weken op het hoogtepunt zit qua huilen/krampjes e.d. en dat het daarna weer minder wordt. Hopelijk heeft ze er niet zo lang last van. @Marilouise Sportief hoor, 15km wandelen. En balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Hier eigenlijk weinig nieuws. Wel weer een weekje dichterbij m'n verlof! Nog 5 weken te gaan. Er stond nog een mooie bos bloemen op me te wachten van gisteren, nationale secretaressedag. Bij ons krijgen alle vrouwen binnen het bedrijf dan een bloemetje, dus dat is wel erg leuk.
@ Lwal, wat leuk dat jullie kamertje al zo mooi wordt wel rustig aan doen he @ Poemi, wat lief van die bloemen! HIer heeft nog steeds niets doorgezet. Ben wel echt helemaal depri... net wel ff gesport. Vind het gewoon zo eng, ook dat mn borsten ineens weer slapper zijn,als je dat op internet opzoekt, is het ook niet echt veelbelovend, maarja, afwachten maar...
@ debby houd moed meis, @ slapen op de kamer, ik vond het onzin ( sorry) wij redeneerden in het ziekenhuis lAgen de baby.s ook alleen. Tevens werd ik al van hey idee bloednerveus, en geen ruimte, je moet doen waar je je goed bij voelt. K moet zeggen wordt soms wel moe van alle onderzoeken, nu ook weer bij films en tv over dat bv baby.s.ongelukkiger zijn dan fv kindjes. Echt stomme onderzoeken soms. Je doet toch als moeder altijd wat jij het beste vindt en wat belangrijker is het beste wat je te bieden hebt of dat bv of fv is of wel of niet bij je slapen . Toch of zie ik dat heel raar? Ik heb altijd min mening maar ook respect voor de mening van de ander dus geen aanval dames!!!! Zo naar bed slapen morgen vroeg op
@Ml, Ik denk wel dat het slim is om als moeder je er in te verdiepen en zo de beste keuzes voor je kind te maken. En die keuze baseer je op wat goed voor jou zelf voelt idd. Maar je moet wel je ogen en oren open houden om zo een weloverwogen keuze te maken. @Debby, he bah, wat onzettend vervelend weer die onzekerheid! Ik hoop dat het niets voorsteld, maar met jouw verleden schiet je natuurlijk gelijk in de stress, dat is logisch! Ik ga heeeeel hard voor je duimen! @Poemi, nog 5 weekjes bikkelen. Schiet al op hoor!! Schattige avatar he? hihi @Lwal, ja aangifte is gelukt. Ik had gelukkig Januari en Februari al voorbereid, dus moest alleen nog Maart doen, invullen en betalen. En Disney met al die kinderen is wel erg zwaar zo in je zwangerschap....Jij wordt dan die mevrouw die wel op je tas zal letten als ze in een attractie gaan @Viev, hou je het nog vol? @Linnie, Hoe is het daar? @Tamale, al lang niet meer gezien Druk met je huis zeker? Alles verder goed met jou en je meisjes?
@mammadoe, ik bedoel eigenlijk ik heb geen vertrouwen in "wetenschappelijke onderzoeken" zo zeggen ze dit en zo dat iets wat nu goed is is volgende week slecht. Dat is met aLles helaas mijn medische geschiedenis net zo. Als je je gevoel en je verstand volgt doe je het altijd goed! En de 1 kan dat beter dan de ander! R. Heeft altijd op zijn eigen kamer geslapen en ik en misschien n. Nog wel meer horen alles, zonder babyfoon en met de deur dicht in verband met de katten. Wij voelden ons hier goed bij! Maar goed no hard feelings ieder zijn gevoel en gedachte
Debby: Hoe gaat het nu met je meid? Ik denk aan je en duim echt dat het deze keer goed mag gaan! Poemi: Nog maar 5 weekjes, die vliegen hopelijk voorbij! Lekker vooruitzicht zeg! ML: Ik denk ook dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.. Maar ik kijk idd wel rond wat er geadviseerd wordt. Mammadoe: Hahah ja ik word die mevrouw die op de tassen let.. Bah! Fijn dat de aangifte achter de rug is! Hier gisteren echt veel last gehad, denk dat het mijn bekken zijn.. Het zit heel laag in mijn rug richting mijn billen. Kon gisteren amper opstaan. Nu na een nachtje slapen gaat het weer iets beter.. Maarja, wil vandaag eigenlijk weer aan de slag met schilderen dus ben benieuwd hoe ik me vanavond voel! Gisteren zijn we nog even bij kennissen geweest, zij is 30 weken zwanger. Heb me zo lopen irriteren! Ze was alleen maar aan het klagen over de zwangerschap, rookt gewoon nog, heeft nog niks van kinderopvang geregeld en ligt de hele dag op de bank want ze werkt niet. Nou.. Wij waren dus zo weer thuis!!!
@debby: hoe gaat het met je? Hoop zooo voor je dat het goed gaat deze keer. Wat een spanning en stress zo he @poemi: nog maar 5 weken werken, wat gaat dat snel zeg. Lekker hoor. @lwal: ooh irritant he mensen die echt alleen maar lopen te klagen. En kijk uit met je bekken hoor. Ik heb ook heeeel veel last gehad, kon nauwelijks nog gewoon lopen en opstaan, draaien in bed etc. En als je het eenmaal hebt kom je er niet echt van af hoor. Dus doe niet te veel. @mammadoe: je hebt he eerste werkdag er dus al op zitten. Hier gaat het echt suuuper. Jaylie doet het zoo goed, echt een schatje. Zit nu echt een regelmaat in(misschien beter ff afkloppen, haha). Alleen, ik heb echt een flesweigeraar. Heb al van alles geprobeerd, 3 soorten flesjes. NIets helpt. Ga zo maar ff de tommee tippee halen, en anders de breastflow. Maar ze spuugt die speen gewoon uit, gaat kokhalzen, zuigt er niet op. Ben wel blij dat ik er nu achter kom, je zal er toch maar achter komen als je al moet gaan werken. Ben benieuwd of ze straks het nieuwe flesje wel pakt.