Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, hihi, jij bent echt lekker verwend met je echos :)

@ Poemi, wat een verhaal van die belasting. Ik zou het indd even goed uitzoeken! Desnoods even iemand in de arm slaan, want zou vervelend zijn als je straks moet terug betalen enzo!

@ Brondy, voor het forum zou een jongen wel leuk zijn he! ;)
    Ik hoop bij mezelf stiekem een meisje, maar het belangrijkste is natuurlijk gezond!

Hier gaat het wel weer goed. Heeeeeeel moe, tegen de middag en vooral ook 's avond, wil echt om half 10 al slapen. Gister en eergister een training gehad en dat was wel vermoeiend. Kon gisteravond ook echt niet meer leren... pfff... en verder dus echt hele zere borsten + tepels. Geeft me een geruststellend gevoel moet ik zeggen. De bruine afscheiding was gister een heeeel ietsiepietsie. Dus maak me alweer minder zorgen. Juist omdat het zo anders is dan vorige keren. Alleen toch schrik je telkens wel. Zeker toen het vd week iets meer was...
    Pfff, leef nu echt van dag tot dag joh. Telkens ondergoed checken en denken: Yes, het zit er alweer een dag, weer dichterbij de echo en dichterbij de 12 wkn. Merk ook dat vriendlief er steeds langzamer weer voor open staat, we zijn voorzichtig. Maar heeeeeel blij :D

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Even snel tussendoor
    Ik kreeg een extra actie van de kruidvat; pampers (new baby) nu met 50% korting.
    Mijn vraag is hoeveel pakken maat 1 hebben jullie aangeschaft?? En wanneer ga je over naar maat 2??
    Je mag namelijk 2 pakken op 1 pasje/naam kopen met die bon.

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Ik heb die actie ook gezien ja. Is tot en met vrijdag dus wij moeten ook nog eens gaan kijken. Wij hebben al wat pakken in huis nu: 2x maat 1, 2x maat 2 en 4x maat 3. Denk dat je max. 1 week met 1 pak doet, maar het is voor ons al een tijdje geleden dus weet het ook niet precies.

@Debby Fijn dat je je al iest minder zorgen maakt, al duurt het nog lang zat tot de echo voor je gevoel waarschijnlijk.

@Lwal Weer een echo gehad? Ik dacht dat je in mei de volgende pas zou hebben. Het wordt zo wel een echte verslaving idd ;)

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nog niets gehoord van Mammadoe trouwens, ben wel benieuwd hoe het met d'r gaat.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hai!
    Ja sorry super druk geweest! Ook weer kraamvisite vanavond die veel te lang saai zaten te zijn op de bank bah!
    Maar mijn bloed was niets aan te zien, dus nu ga ik morgen naar de huisarts. Via hem een verwijzing regelen voor een echo bovenbuik. Want pijn komt toch ergens vandaan.

@pampers. Hier 2 pakken maatje 1 gebruikt + allerlei proefpakketjes daarna over op maatje 2. Maar twijfel nu soms nog of 2 niet te groot is. Maar ze lekt bijna nooit door dus zal wel goed zijn.

@de rest, reageer later wel ff want ik ben doodmoe en morgen weer super druk. Eerste x CB, daarna huisarts, schoonmaakster komt eerste keer en 's avonds weer visite. Pffff

O ja, M heeft vannacht 5,5 uur tussen de voeding in gelaten, primeur, echt heeeeeeerlijk!!!

Trustse

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy, moeilijk in te schatten r. Was vrij klein die heeft 7weken maat 1gehad en zelfs in zh nog prematurenluiers gedragen. Moeilijk inschatten denk ik, ik zou dan eerder luiers maatje2 of 3 die gebruik je vaak echt een tijdje en als de vk straks een inschatting maakt hoe groot het hij/zij is kan je zo bijhalen kv was het toch die heeft heel regelmatig aanbiedingen!

@mammadoe vervelend nog geen duidelijkheid.
    en lekker druk met visite fijn ge als ze zo lang blijven zitten?

@viev hoe is het daar alles rustig?

@claudia en jessie hoe is het met de mooie kleintjes?

@lwal nog geen bordje zien staan met de echo?;p

De uitslag van mijn moeder was goed!gelukkig, nu moet ik zelf volgende week voor controle naar dermatoloog zien weer rare plekken.
    Vrijdag ga ik bij de waterpolovereniging.hier vlakbij kijken. Ben benieuwd

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Pff, wat een weertje he :( Jammer dat het zo wisselvallig is de laatste weken. Hopelijk wordt het volgende week wat beter.
    Ben nu bezig om de keuken te poetsen en daarna moet ik nog even strijken. Vanmiddag met mn moeder naar de stad. En dan is het dagje weer gevuld, haha ;)

Mammadoe, ik mag inderdaad echt niet klagen over mijn zwangerschap! Hopelijk is de bevalling net zo makkelijk :cool: :D
    Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, wel poliklinisch. Dus eigenlijk een soort thuisbevalling, maar dan in het ziekenhuis met alleen de verloskundige en de kraamhulp erbij.
    Heb een buikfoto toegevoegd van 37 weken zwanger!

Jammer voor jou dat je smoeder zo irritant is! Wel eens even lekker om dan bij iemand te kunnen spuien he ;)
    Wat heftig van die pijn in je bovenbuik! Hopelijk weten ze snel wat het is. O, waarschijnlijk galstenen, bah! :( Sterkte ermee!

Debby, wat vervelend dat het bij jou allemaal zo onzeker is met de afscheiding. Fijn dat je 3 mei al kan komen bij de vk. Hopelijk is dan alles gewoon goed en kun je lekker gaan genieten!

Linnie, Jaylie al een hele meid dus! Wat leuk dat ze zo gaat lachen! Hoeveel weken oud is ze nu eigenlijk al?

Poemi, dat hoop ik ook idd :D
    Wat jammer dat je man de muur kapot heeft gemaakt. Kan me voorstellen dat je ervan baalt.
    Jeetje en wat toevallig van je zus dat ze een deel van de naam heeft geraden! Is wel apart zeg!
    En oeps, foutje ivm de waarde van het land. Vanaf volgend jaar dan maar goede belastingaangifte doen? ;)

Brondy, ben de zwangerschap op zich nog niet zat. Buik zit niet echt in de weg ofzo. Alleen volgende week heb ik niet echt veel dingetjes gepland, dus hopelijk ga ik me niet vervelen :) Want dan ben ik er wel snel klaar mee denk ik, haha.

Jullie morgen de geslachtsbepaling, echt spannend!! Hoe laat heb je die? Ben erg benieuwd!

Lwal, weer een echo gehad! Echt leuk zeg dat je zoveel echo's krijgt. Ook leuk voor je schoonmoeder dat ze meemag!

Mari-louise, fijn dat de uitslag van je moeder goed was! En jij wilt gaan waterpolo'en? Wel sportief hoor, goed bezig!

Buikfoto is van vorige week, met 37 weken zwanger :)

8. marilouise

@viev ik heb 15jaar gepolood maar na de dood van mijn vader trok ik het niet meer.ik ben nu zover dat ik wil proberen te gaan trainen bij een andere vereniging kijken of het wat is enzo ben benieuwd

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ml, waterpolo is echt super zwaar :$ Wel een goede manier dan om nog die extra kilo's kwijt te raken.

@Viev, leuke buik! Echt al laag zit ie al!!! Spanend allemaal hoor!

@Brondy, heel veel plezier morgen bij de geslachtsbepaling! Ik ben benieuwd!!!!

Vandaag naar CB geweest, M. is door de arts gezien en ze is helemaal in orde :) We zagen een baby die even oud was als M. en die was dan klein!!!! Of M. is groot, dat kan ook ;) Ze zat ook helemaal bovenaan de groeicurve en de arts moest lachen dat ze al een onderkin had hihi. Voor het eerst dat ik weet hoe lang ze nu is. 56cm!
    Daarna naar de huisarts geweest en een verwijzing gekregen dus morgen even bellen voor een afspraak. En mijn huis blinkt helemaal, schoonmaakster is net de deur uit. Heerlijk!

We zijn trouwens vandeweek naar de fotograag geweest en hebben foto's uitgezocht en een super mooie vergroting besteld, niet op canvas maar op wooden exclusive, is hard materiaal en heel mooi! Ook voor beide oma's (in het kader van moederdag) een hele mooie lijst met een mooie foto erin :)

Nou straks weer visite, de groetjes!

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Spannend morgen! Hoe laat heb je de echo??

Debby: Je hebt dus lekker wat zwangerschapskwaaltjes.. Dat zal wel genieten zijn voor jou ;) En slim dat je van dag tot dag leeft! En over een weekje de echo.. Dat schiet al op!

Poemi: In mei heb ik ook nog een echo ja..

Mammadoe: Vervelend van dat bezoek dat veel blijft lang zitten! Sommige mensen snappen het dus niet helemaal.
    En wat grappig dat M. al zo groot is! Maar ze was toch ook al flink bij de geboorte? Ik hou van stevige baby's!!
    En ben erg benieuwd wat er bij je uit de onderzoeken gaat komen.

ML: Wat heerlijk dat de uitslag van je moeder goed was!!

Viev: Wow mooie buik! En je hebt idd wel pech met het weer tijdens je verlof! Hoop toch dat het snel beter wordt ;)

Hier een lange cursusdag gehad op het werk, en nu lekker een avondje niks!
    Slaap de laatste dagen niet zo goed, ik ben een echte buikslaper en dat gaat dus niet meer.. En kan nu al een tijdje mijn houding niet vinden. Erg irritant!
    Ga zo eens een begin maken aan het geboortekaartje.. Wil het zelf ontwerpen via een website, heb ik toen met de bruiloft ook gedaan!

11. marilouise

@ lwal heb jr nog een buikfoto ben.benieuwd!

@ mammadoe wat fijn dat m. Zo goed groeit. Ik weet het waterpolo is pittig, maar zo leuk. Ik weet alleen niet of ik het emotioneel redt dus even afwachten.

12. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, klopt! Duurt indd nog lang! Liefst zou ik een lange slaap doen tot volgende week, wakker worden en iets zien in de echo :)

@ Mammadoe, leuke kadootjes voor moederdag :) en wat fijn dat het goed as met M.!!! Zag het al op FB :) grote meid! hihi

@ Viev, lekker bezig geweest in huis dus. En mooie buik hoor!

@ Lwal, en? Leuk beginnetje kunnen maken voor het kaartje? Leuk hoor! En wat lijkt me dat lastig ja met slapen, ben ook een buikslaper! Ik slaap btw ook al 3 nachten slecht; plassen, zweten, vroeg wakker en dan weer in slaap vallen om vervolgens niet wakker te kunnen worden, pfff..

@ ML, stoer hoor :) Waterpolo!

Zo, hier weer dacht lichte afscheiding gehad! YES haha :) Verder eindelijk weekend! Ook YES hahaha! Ben echt zoooo moe telkens, pff... Dinsdag pas weer aan de bak, dus ff lekker. Morgen even naar de kapper en beetje aanklungelen, heerlijk!
    F. is ook vrij morgen en zaterdag, dus wel leuk. Alleen moet ie morgen mn svader ff helpen straten. Half dagje ofzo.

Heb lange dag gehad vandaag, dus ga nu ff languit op de bank!

Fijne avond/slaap lekker

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Debby, helpen straten??? Bedoel je echt met stenen een straatje leggen? Gewoon zeggen dat je zwanger bent, dan hoef je niet meer hihi. Wel fijn dat je al die klachtjes hebt, is misschien enige houvast. Maar hoeveel weken ben jij op z'n langst zwanger geweest?

@Ml, was nog vergeten te zeggen, fijn dat de uitslag van je moeder goed was zeg! Weer een last van je schouders.

@Lwal, oe ja dan heb je een probleem als je buikslaper bent. Ik heb tot en met het einde goed kunnen slapen (buiten al het plassen om) omdat ik al een buikslaper was. Dat scheelt echt volgens mij!
    En ja, bij geboorte was M. al 8 pond :)

Nou morgenavond wéér visite, echt niet leuk hoor iedere dag visite :( Wij zijn ook zo slim geweest om tegen iedereen te zeggen dat we volgende week al helemaal vol zitten. Mijn vriend is namelijk vrij en dan kunnen we even lekker van elkaar en het mooie weer genieten.
    Moet overigens wel zeggen dat we op het moment wel vaak aan het kibbelen zijn, is echt niet leuk. Hopelijk is het van tijdelijke aard en heeft slaaptekort en de nieuwe situatie er iets mee te maken...;)

14. marilouise

@mammadoe dat kibbelen is zo herkenbaar!
    goed van je even geen visite!

@debby spannend hoor!

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ben ik ook weer.
    Hebben aan het eind van de middag, om 16 uur, pas de echo. Dus duurt nog even en begin stiekem wel zenuwachtig te worden. Weet zeker dat alles goed is, want volgens mij heb ik de kleine al een paar x gevoeld, maar toch :)

@ viev
    Wat een mooie buik heb jij zeg!!
    Hihi, miss hoef je niets te plannen en ben je volgende week al mama ;)

@ mammadoe
    veel visite zeg, wel goed dat je even een weekje geen visite hebt. Lijkt me wel vermoeiend. Fijn dat M zo goed groeit, grote meid al zeg.

@ marilouise
    sportief hoor, waterpolo!

@ Debby
    Nog een paar dagen, gelukkig heb je een lang weekend, dan is het zo donderdag. Wij hebben donderdag ook een afspraak bij de vk :)

@ Lwal
    Leuk, zelf kaartje maken, dan scheelt het al wel dat je weet wat het wordt. Kan het al in de juiste kleuren ;) wij gaan ook weer zelf kaartjes maken, naja mijn man gaat dat doen, hihi.

@ poemi
    Ja t/m vandaag. Wij hebben gister ook nog even 1 pak opgehaald, want volgens mij kun je er max 2 ophalen per pas. Hebben nu 1 pak maat 1 en 1 pak maat 2. Als er weer zo'n mooie aanbieding komt dan koop ik nog wel wat bij. Hebben nog even de tijd ;)

Woensdagavond had ik ineens heel erg last van mijn buik. Leek wel spierpijn, ik wist niet hoe ik moest zitten of staan, het was echt niet prettig :( natuurlijk maakte ik mij gelijk zorgen, maar aan de andere kant zat het wel hoog. Meer onder mijn borsten zeg maar. Toen we thuis waren zakte het ook af en de volgende ochtend had ik nergens last van. Ben echt blij als straks alles gewoon goed blijkt op de echo, dan kan ik echt genieten.

16. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Brondy, spannend vandaag!! Succes :) laat je het ff weten??

Mammadoe, niet ikke straten hahaha, vriendlief :) vorige keren 6,5: 4: en 6,5x week. Dus nog wel spannend, maar heb goed gevoel erbij.
    Niet leuk dat kibbelen, misschien indd door drukte en weinig slaap. Ga maar ff lekker samen genieten!

Vanmorgen weer eens geknuffeld hahaha, vond het steeds heel eng. Gek hè
    Zit nu ff lekker chill bij de kapper..

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hallo dames,

@debby: lekker bij de kapper. Vind het altijd zo lekker als het weer allemaal goed zit.

@brondy: succes vanmiddag.

@ml: waterpolo, leuk hoor. Wel heel zwaar. Als ik het op vakantie wel is deed was ik na 5 minuten kapot:)

@mammadoe: volgende week dus lekker geen visite. Heerlijk he, op een gegeven moment ben je de visite echt zat.
    Maar M. groeit dus goed:)
    Enne dat gekibbel herken ik hoor ;)

@lwal: irritant als je niet meer op je buik kan slapen he. Ik vond dat ook altijd heerlijk op mijn buik slapen. Bij mij heeft een voedingskussen wel geholpen dat ik weer iets lekkerder lag. Maar dat niet lekker kunnen liggen wordt steeds erger hoor;). Maar misschien is voedingskussen een optie.

Hier gaat alles wel goed. Beetje druk. Jaylie is de laatste dagen beetje onrustig, weer veel willen drinken, krijg het idee dat het weer regeldagen zijn ofzo.
    Ik ga misschien straks even sporten voor het eerst, aan de ene kant wil ik heel graag maar heb precies vandaag ook niet echt zin.
    en volgende week eindelijk mooi weer, kan ik eindelijk lekker naar buiten met de kleine. :)

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Natuurlijk laat ik het jullie vanmiddag even weten en als ik het niet vergeet/tijd heb dan spam ik ook wel even een foto :D

@ linnie
    Hopelijk zijn die regeldagen dan snel weer voorbij. Ja het mooie weer begint aan te breken, heerlijk...... Laat de zon maar komen, hihi.

19. marilouise

veel plezier bij de echo vanmiddag brondy

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Brondy, 4uur! Spannend hoor! Genie ervan! En die pijn bovenin je buik, voelt dat als een band die aangehaald wordt?

@Linnie, irritant die regeldagen. Kom je nergens meer aan toe.... Heb jij normaal eigenlijk al een soort ritme? Tot nu toe doe ik maar wat, maar volgens mij wordt het nu wel tijd dat ik een beetje een ritme aan die kleine ga aanbieden....

@Debby, nou spannend dus komende dagen/weken. Eerst maar eens die 7 weken zien te halen en daarna de 12 :)

@kibbelen, ongelukkig dus herkenbaar voor anderen, maar maakt het er niet leuker op.... Gelukkig kwam hij net thuis met een bos oranje bloemen.

Deel Deze Pagina