Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Fijn, een keer zo'n goede nachtrust! En lekker zeg, morgen naar zee. Ze geven mooi weer af dus dat wordt dan lekker genieten! Geen last meer van je rug trouwens?

@Debby Antibiotica is dan wel een goed, zoals Lwal zegt. Als je er dan van maakt dat je blaasontsteking hebt, heb je gelijk een goede smoes als je wat vaker naar de wc gaat.

@Marilouise Vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt :(

@Claudia Wat een mooi meisje zeg! En ze is alweer 3 weken, wat gaat dat hard zeg! Fijn dat ze ook al wat langer slaapt tussen de voedingen door.

@Linnie KS schijnt ook wel veiliger te zijn bij een kindje in stuit. Zag trouwens dat jullie toch nog zijn wezen sporten gisteren, goed hoor! Hoe ging het?

Gisteren had manlief het vrijgezellenfeestje van z'n neef (ik ben niet meer mee geweest met het feestje van de bruid). Kwamen ze 's avonds allemaal bij elkaar op een terrasje. Werd ie eerst al heel de tijd een beetje versierd door de zus van de bruid. Gelukkig had ie dat zelf niet al te erg door ;) Zit ie vervolgens aan het einde nog alleen met z'n neef en z'n aanstaande, zegt zij tegen hem: Als ik vrijgezel was geweest en jij ook had ik wel een beschuitje met je willen eten :$ En ze bleef er nog een beetje op door gaan ook. Neef van manlief is al behoorlijk jaloers, dus dan moet je zeker niet zulke opmerkingen gaan maken! Manlief voelde zich er behoorlijk ongemakkelijk onder, en z'n neef was er ook niet al te blij mee...

2. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Debby: Je zit gewoon aan de antibiotica voor je blaasontsteking ofzo of idd wat Lwal zegt! hihih. Heel veel plezier.

@poemie: Dat meen je niet zeg! Dat is wel ongemakkelijk zeg maar. Wel fijn om te weten dat je vent nog goed in de markt ligt hihhih.

@Lwal: Lekker joh slapen geniet er nog maar flink van hihih. Leuke dagen in het vooruitzicht. Veel plezier.

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Lwal, goede tips! Fijn dat jullie nu uit de naam zijn! Ben heel benieuwd :) en eindelijk lekker geslapen, mooi!

@ Poemi, lekker verhaal zeg... najah, zoals Claudia al zegt, hij ligt nog goed in de markt ;) maar kan me voorstellen dat het ongemakkelijk is. Ook niet leuk voor de neef hoor...

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Poemi, wat een raaf verhaal joh! Klinkt niet alsof die vrouw klaar/geschikt is voor een huwelijk. Doe je toch niet?! Ook richting jou is het vreemd, maar zeker richting haar aanstaande...

@Claudia, wat een schatje zeg!!! Echt een mooi koppie! Wel respect dat je al zo snel met een baby die rit naar Frankrijk durft te maken! Had ik zelf nu niet aan moeten denken! Geef jij eigenlijk borst of fles?

@Lwal, de namen gekozen. Geeft vast wat rust in je hoofd om eruit te zijn. Enne....wen maar alvast aan dat burgelijke haha. Vorig jaar liep ik dronken door Amsterdam met een vriendin en nu twijfel ik of ik u überhaupt wel de deur uit zal gaan haha. Nog pijn in die rug? En je humeur een beetje opgeklaard?

@Ml, vervelend dat je slecht slaapt. Weer nare dromen of aan het malen?

@Linnie, en nog altijd regeldaagjes? Hier is die meid veel aan het klusteren in de avond en ochtend, dan blijf ik dr aanleggen.

Vandaag kraamvisite die 3,5 bleven zitten. Echt vreselijk! Kreeg spulletjes van ze die ze niet meer nodig hadden, zat allemaal onder de vlekken en hondenharen dus rijp voor onze klikk, gatferdamme!

5. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poemi: Wat een verhaal zeg!! Dat wordt vast een heel goed huwelijk dan ;)

Debby: En welk excuus ga je vandaag gebruiken?

Mammadoe: Ja stiekem vind ik burgerlijk zijn ook helemaal niet erg! Als ik dan vrijgezelle vriendinnen van mij zie die elk weekend op stap gaan en hopen een leuke vent te ontmoeten.. Dan ben ik zooo blij dat ik dat allemaal niet meer hoef!

Hier sinds gisteren weer veel pijn gehad, vannacht er een paar x wakker van geworden.. Dus vanmorgen toch maar de vk gebeld en ik moet om 1uur langs komen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze me af zou wimpelen met 'neem maar wat rust'. Dus ben benieuwd wat ze vanmiddag gaat zeggen.. Heb net zitten googlen en toen kwam ik allerlei enge dingen tegen ( ja dom ik weet het) dus maak me wel een beetje zorgen!
    Dagje strand gaat dus waarschijnlijk niet door :(

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe, bah wat smerig van die spulletjes... zou het ook weggooien hoor ;)

@ Lwal, sterkte! Hopen dat er niets ernstigs is... duim voor je!

Hier is de stress toegeslagen, zit echt even als een klein kind te huilen. Vanmorgen nog hele zere borsten en nu ging ik net naar de WC, heb ik een klein rood stipje op mn wc papier :(
    Heb na twijfelen toch maar ff VK gebeld. Ze was superlief. Maar tot nu is er niets aan de hand. Kan vd ontlasting komen (niet gehad maar goed :S) en heb geen buikpijn. Maar ineens doen mn borsten ook geen pijn en tja, ik zit tegen de 6,5 week aan zometeen.. pfff... ben er gewoon misselijk van.

Ga denk ik wel ff de deur uit zo. Ga met de auto, dus ben de BOB. Gelijk een smoes ;)
    Nu ff ontshaken, bijkomen en ff opfrissen. Hopelijk is er indd niets aan de hand...

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby: ahh snap dat je in de stress zit! Hopelijk stelde die druppel niks voor en ga je een hele leuke koninginnedag hebben!

Net bij de vk geweest.. Moet nu door naar de huisartsenpost! Met de baby was alles goed.. Maar ze dachten dat het iets met mijn nier kon zijn. Dat was dus wat ik zelf ook al op google had gevonden!

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Gelukkig met de beeb alles goed, maar hopelijk is het bij jou verder niets ernstigs dan :( Wel goed dat je toch maar even gebeld hebt! Succes bij de HAP.

@Debby Wat een onzekerheid weer zeg :( Hopelijk kun je nog wel een beetje genieten van vandaag en het mooie weer en blijft het rood gewoon weg.

@Mammadoe Zulke visite is altijd vervelend. En dan krijg je ook nog eens spullen waar je niets aan hebt.. M. komt wel vrij regelmatig 's nachts of niet? Elke keer rond dezelfde tijd zie ik wel een berichtje van jou :)

Het verhaal van dat stel is ook best vreemd hoor (neef manlief). Op de dag dat ze trouwen kennen ze elkaar 1 jaar en ze lopen nu ook al bij de gyn voor onderzoeken i.v.m. verminderde vruchtbaarheid bij beide, maar ze willen niets met de uitslag gaan doen. Waarom al die moeite dan? Zonde van het geld ;) En zij heeft ook al een keer een week d'r koffer gepakt in de huiskamer laten staan als dreigement, want ze werd er gek van dat ie zo jaloers was. Kan me er nu wel wat bij voorstellen hoe dat komt...

Hier een vrij saaie koninginnedag. Manlief moest werken, is zo rond 14.30 uur hopelijk thuis. Had niet zoveel zin om alleen de stad in te gaan vanmorgen dus ik heb lekker m'n ramen staan lappen, 2 wasjes opgehangen en we zijn bij de supermarkt geweest. Weer is verder wel heerlijk zeg! Vanmorgen dus eigenlijk heel de ochtend buiten geweest. Nu maar even binnen uit de zon. Heb geen zin in van die vlekken. Vanmiddag misschien nog even lekker een stukje fietsen, dan zit ik al wel weer genoeg in de zon.

9. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb een niersteen :(
    Bah, wist niet dat dat zoveel pijn doet! Het wordt ook alleen maar erger.. Maarja ze doen nu niks omdat ik zwanger ben. Dus mag alleen paracetamol nemen, maar dat helpt voor geen meter!
    Hoop dat het snel vanzelf eruit komt..

Poemi: Wat een apart stel! En is idd niet raar dat hij jaloers is als zij zich zo gedraagt!
    Nog lekker gaan fietsen? De zon was idd fel vandaag.. Nu is het hier weeer bewolkt

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: aaah wat vervelend een niersteen. Maar die kan er wel vanzelf uitkomen? Hopen dat dat snel gebeurd dan.

@poemi: wat een raar stel zeg. Maar je hebt een lekker dagje thuis dus. Nog wel even lekker gefietst?

@debby: Jeetje, hoop dat je snel van die stress af bent en lekker kan genieten hoor. Hoe gaat het nu? Nog bloed verloren of gaat het nog goed?

@mammadoe: ooh wat irritant dat je visite zo lang bleef. Je kan ze op ene gegeven moment wel wegkijken dan he.
    En wat een leuke foto op facebook:)

Hier vandaag lekker de hele dag buiten geweest. Maar wel in ons dorp gebleven, eerst vanochtend rondje gelopen en taartje buiten gegeten. Daarna weer naar het dorp naar vrienden van Dennis die daar wat aan het drinken waren. Was wel gezellig.
    Met Jaylie gaat het goed. Gister wel weer heeel onrustig geweest. En dan vooral met slapen, wel willen slapen, maar alleen maar bij ons, zodra we dr in bed legden werd ze wakker. Vandaag gaat dat weer beter en is ze helemaal gezellig, veel lachen:). Hoop dat de regeldaagjes of sprongetjes voorbij zijn nu.

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

@dames lekker dagje gehad?

@debby duim voor je

@lwal hoop dat je er snel vanaf bent weet je ook wat voor steen het is, vriendin van mij hefet het in zwangerschap gekregen doordat ze minder zuivel dronk en als ze te weinig zuivel drinkt krijgt ze ze nog steeds. zij werd trouwens wel geholpen eraan bij beide zwangerschappen 3 keer

hier lekker dagje gehad moe maar voldaan reageer later meer!

12. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Nou, uiteindelijk is er niets aan de hand geweest denk ik. Ben ook zo'n paniekzaaier... waarschijnlijk (jullie gaan me nu echt uitlachen) heb ik me met scheren vanmorgen een beetje gesneden. Ik moest namelijk in de stad weer naar de wc en toen zat er een ministipje in mn ondergoed. En ik dacht: wat zit dat hoog (je weet wel, niet echt waar de afscheiding enzo normaal terecht komt) dus ik mn 'je-weet-wel' eens goed bestudeerd, zit er een klein, heeeel klein korstje. Ik beetje eraan zitten en ja hoor, wc papiertje ertegenaan en zo'n zelfde rood stipje. Dus pfff... denk dat dat het was. Maar toch, borsten doen iets minder zeer, dus vind ik wel eng. Stom he? Wat een actie van mezelf. Verder moest ik na 1 flesje ice tea 3 x naar de wc, dus das dan wel weer een goed teken ;) en einde vd middag helemaal kapot en moe.

Nu lekker thuis met F. en gaan lekker een gewone maandagavond houden. Gtst, CSI en Bones en dan lekker slapen. Nog 3 nachtjes....

@ Poemi, wel op zich een lekker dagje toch? Nog lekker gefietst? Was indd heerlijk weer vandaag :)

@ lwal, wat balen meid! Hopelijk komt het er indd uit (wist niet dat dat kan) en heb je snel minder pijn. Wel een geruststelling dat het de baby niet is!

@ linnie, ook een lekker 'buiten' dagje dus, lekker hoor! Wel jammer dat ze wat minder sliep, maar gelukkig vandaag weer vrolijk. lijkt me genieten voor jullie, zo'n lachend meisje!

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Gelukkig was het waarschijnlijk maar zoiets 'stoms'! En we lachen je daarvoor echt niet uit hoor! Na wat jij al hebt meegemaakt is het niet gek dat je snel in de stress schiet. Zeker als je dan ook nog denkt dat de kwaaltjes minder zijn, heel normaal hoor. Nog 3 daagjes en dan de echo, spannend hoor.

@Linnie Fijn dat J. weer wat gezelliger is. Wel lekker dat jullie nu ook naar buiten konden, na al dat slechte weer van afgelopen tijd.

@Lwal Vervelend zeg, zo'n niersteen! En al helemaal als ze er niets aan gaan doen. Als je meer klachten of pijn krijgt mag je wel weer gewoon bellen?

Wij zijn idd nog even lekker wezen fietsen, ongeveer een uurtje. We hadden alleen niets te drinken meegenomen en ik voelde me ineens behoorlijk flauw en licht in m'n hoofd worden. Gelukkig kwamen we toen langs het station dus konden we even snel wat te drinken kopen, daarna ging het wel weer beter. Het was hier ook niet meer zo super zonnig. We hebben zelfs een paar druppels regen gehad! Maar op de fiets was het toch nog erg lekker.

14. marilouise

Hallo geen nachtvoedingen hier maar een echtelijk eendenpaar wat fikse ruzie heeft, hihi halve 4 huizen op rij wakker en de eemden gaan tekeer. Buurman is er nu met de hond heen dus hoop snel rust. Xxxx voor allemaal

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey meiden,
    Iedereen een leuke koninginnedag gehad??
    Wij zijn wezen BBQ'en dat kon nu mooi met dit weer.

@ Debby
    Hihi, nou gelukkig was het dat. Eneuh wat betreft dat je het eng vindt omdat je borsten minder pijn doen, dat had ik ook. Maar kans is groot dat de pijn vanzelf weer terug komt.

@ Lwal
    Mooie buik al zeg! Groeit goed zo te zien.
    En las op facebook al van de noersteen, wat vervelend zeg :(

@ Poemi
    Hopelijk draait de kleine meid nog, dan sta je ook niet voor lastige keuzes. Onze kleine ligt nu goed, hopelijk blijft hij zo liggen ;)

@ Mammadoe
    Dan is het maar wat handig dat jij al gebarentaal kunt.

@ Claudia
    Balchelijk eigenlijk he dat zelfs baby's al een id of paspoort moeten. Maar wat een schatje!

@ linnie
    alweer lekker gesport?
    En hoe gaat t met de kleine meid? al minder last van de regeldagen?

Hierbij even een echo foto. Hier is niet te zijn dat t een ventje wordt, maar de echoscopiste kon het duidelijk zien zei ze en heeft het ons natuurlijk ook laten zien. Verder heeft zij ook gekeken of hij goed groeide, zij doet in Hengelo ook de medische echo's. Dat vond ik wel erg prettig. Ook hebben wij naar het hartje kunnen luisteren.
    Ja manlief is er helemaal happy mee, maar moet zeggen dat ik het ook wel erg leuk vind. Mijn gevoel zei al vanaf het begin dat het een jongetje zou zijn, dus ik kreeg stiekem wel tranen in de ogen.

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goeiemorgen!

@Brondy, wat een grappige echo. Die ligt helemaal dubbelgevouwen!

@Poemi, ja als zwangere maar beter altijd een flesje water meenemen. Vaag dat het bij jullie was gaan druppelen.

@Debby, haha wat een verhaal! Nou gelukkig maar zeg! Maar wel logisch dat je in de stress schiet, zeker gezien je aantal weken zwangerschap. Voortaan heeeeel secuur scheren om deze stress te voorkomen hihi.

@Lwal, ik las het op fb ja! Wat een klotezooi! Als dat net zo pijnlijk is als mijn stenen is het voordeel dat de weeën daarna meevallen haha. Maar moet je die steen nu uitplassen ofzo? Hoelang duurt zo'n pijnaanval bij jou?

@Linnie, klinkt als een gezellige dag! J. nog altijd huilerig? Hier was het gister ook drama :(

@Ml, haha leuk hè? Aan het water wonen :p

Nog iemand vergeten???

Hier een leuke koninginnedag gehad. We dachten eerst de stad in te gaan of hier bij ons het centrum, maar hebben toen besloten naar mijn ouders te gaan. Die hebben een voorjaarsplek op de Veluwe met hun caravan. Dus daar lekker gerelaxed en genoten van het zonnetje, daarna nog super lekker uit eten geweest!
    M. deed alleen zo vaag gisteren! Heel huilerig en als ik haar voedde zat ze te grommen en onwijs jankend en gefrustreerd te drinken en iedere keer weer de borst loslaten en het uitbrullen. Ook in dat restaurant, dus toen maar met haar naar buiten, want kan haar niet dat hele restaurant bij elkaar laten brullen. Maar ik snap echt niet wat er dan is met haar. Want een volgende voeding ligt ze wel weer vredig te drinken.... Vaaaaag!
    Toen we 10uur 's avonds thuis waren was ik doodop, want ben niet zo lekker nog altijd keelpijn :( dus ik dacht, nog even voeden en dan kan ik lekker slapen. Nou niet dus! Weer ontroostbaar, janken, janken echt vreselijk! Uiteindelijk sliep ik pas om 2uur 's nachts!
    Wat overigens als enige helpt is de draagdoek. Als ze zo huilt dan stop ik haar als al het andere geen effect heb in de draagdoek en 1 à 2 minuten later ligt ze relaxed te slapen. Echt een wondermiddel!! Dus alle zwangere meiden zou ik echt adviseren er eentje in huis te halen.
    Maar jullie enig idee wat haar probleem is? Heb ik misschien iets gegeten wat ze niet wil ofzo? Ik denk dat ik woensdag naar de laktatiekundige op het CB ga en het eens ga navragen, want de borst zou haar toch moeten plezieren en doen ontspannen ipv zo gefrustreerd te doen....

17. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    ML: Raar dat die vriendin wel eraan geholpen werd! En nog een beetje geslapen vannacht?

Debby: Gelukkig was het maar een sneetje!! Haha dat zal wel een opluchting zijn geweest.. En ik snap heel goed dat je snel ongerust bent, daar hoef je je echt niet voor te schamen!
    Hoe gaat het vandaag?

Poemi: Ja als het niet meer te houden is of niet over gaat dan mag ik bellen.. Denk dat ik morgen sowieso de dokter bel als het dan niet minder is. Dan loop ik er al 6 dagen mee rond!
    En vervelend dat je zo duizelig werd! Voortaan maar wat te drinken mee nemen dus!

Brondy: Leuke echo!! Hij ligt idd lekker dubbel gevouwen.. Vertellen jullie het geslacht nu ook aan iedereen?

Mammadoe: Vervelend zeg dat ze zo gefrustreerd is! Ik zou idd ook om advies vragen als ik jou was..
    Ja die steen moet ik uitplassen! Die aanvallen verschillen.. Soms een uur, gisteren uren aan een stuk, en soms ook een uurtje even geen pijn!

Heb me maar ziek gemeld op mijn werk, want dat is anders geen doen. Vrijdag vertrekken we naar Disney, dus ben benieuwd of ik mee kan! Nu heb er sowieso niet zo'n zin in..
    Ik verveel me wel ontzettend vandaag!

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ lwal
    Vervelend zeg dat je er zoveel last van heb.
    Maar wij gaan het proberen voor onszelf te houden en maken iedereen wijs dat wij het geslacht niet (willen) weten ;)

@ mammadoe
    ik zou het echt niet weten. Maar gelukkig is ze rustig als je haar in de draagdoek doet. Miss moet ik er dan toch maar 1 aanschaffen, maar wil niet zo'n dure ;)

Trouwens naar welke zwangerschaps 'gym' zijn jullie geweest??
    En wat vonden/vinden jullie wel/niet fijn daaraan??

19. marilouise

@lwal, ik heb het haar gevraagd, maar bij haar was haar hele urine leider geblokkeerd, ze heeft het in beide zwangerschappen gehad de 1e keer 2 keer en de 2e keer 1 keer en tussen de 1e en de 2e in heeft ze het nog 3 keer gehad en er ook voor opgenomen geweest wel was de behandeling toen totaal anders. Nu heeft ze er nog wel regelmatig last van, maar hoeft ze niet meer in het ziekenhuis opgenomen en of behandeld te worden. ze voelt het nu gewoon aankomen, het schijnt als je het eenmaal gehad hebt je er gevoeliger voor bent.

@brondy mooie echo!

@debby gelukkig een sneetje hopelijk van de week een mooie echo!

@mammadoe vervelend dat ze zo gefrustreerd is, r. was continue zo met de fles, maar hij had een gruwelijke hekel aan de flesspeen en had best last van reflux. bij hem was het uitzingen tot 3,5 maand en hij pap moest van de kinderarts en van een lepeltje gaat eten toen werd het minder. Maar dat kaan haast niet bij m. hoor wel eens verhalen van kinderen die "borstenhaters"( zo noemt mijn vriendin het ) zijn, maar die hebben dat vanaf het allereerste begin. Bij mijn vriendin was dat het geval maar die heeft 6 maanden lang een strijd geleverd dag en nacht, dus kan me dat niet voorstellen. Misschien ook last van regeldagen. sprongetje het blijft een feit dat bij alles wat ze nieuw gaan kunnen doen er weer wat onrustige nachten en tijden aankomen is het niet zo dat ze in deze periode wat bewuster klanken gaan uitbrengen? ik noem maar iets hoor. Of had jij misschien pittiger gegeten of veel kruiden, ui? Ik weet het niet sorry.

zo vandaag druk met werken! net een klant gehad en vanavond weer 1. kleine man wil niet slapen. Na ruim 1,5 uur hebben ze vannacht de bewuste ruzieende eenden gevonden en zijn deze weggejaagd man wat een nacht, ze gingen te keer niet normaal. maar ja wij wilden aan het water wonen. hihi

fijne dag meiden

20. marilouise

@brondy ik ben niet naar gym geweest ging gewoon minimaal 1 keer per week zwemmen baantjes in een normaal tot redelijk tempo was heerlijk wel belasting maar geen hele zware en wel gewichtloosheid!

Deel Deze Pagina