@ lwal dat is inderdaad geen leuke opmerking van jouw collega en ik zou er net zo over denken als jij hoor!! Wij gaan het kamertje wel netraal houden, ook omdat mijn vader er nog bij moet. En we willen het kamertje bij de volgende ook gewoon kunnen hergebruiken zonder er veel aan te hoeven doen. Heeeeeeel miss dat wij 1 muur blauw verven maar dat zien we tzt wel. Gaan jullie het kamertje nog een kleur geven of hebben jullie dat al gedaan? @ ml Ach het zit niet mee met die kleine hummel van jullie. Hopelijk is de ontsteking gauw weg.
@Lwal Wat rot dat ze zulke opmerkingen maakt. Niet te veel van aantrekken. Misschien baalt ze er ook wel van dat ze mee moet en reageert ze dat zo op jou af, omdat jij een 'excuus' hebt om niet mee te gaan. Wat een lange wachttijden trouwens zeg! Succes vanmiddag ook met de echo. @Marilouise Wat sneu weer voor jullie mannetje zeg. Hopelijk is ie er snel helemaal van af. Weet je trouwens al meer van je schoonmoeder? @Brondy Lijkt mij ook wel prettig als je voor de verandering eens niet je plas moet opvangen. Wel goed dat je het tot het einde hebt volgehouden! En fijn ook dat je niet meer zenuwachtig bent voor de controles bij de vk. @Claudia Lekker hoor, weekje Frankrijk. Dat jullie dat trouwens al aandurven zeg! Ik zag dat allemaal echt nog niet zitten zo snel. @Debby Gefeliciteerd met het slagen voor je examen! Nu idd nog een goede echo en jullie week kan niet meer stuk! Pff.. Vrijdag zal dan trouwens wel een rare dag worden. Wel mooi dat jullie dan spelen op zijn begrafenis. @Mammadoe Is het gisteren allemaal nog een beetje gelukt alleen met de kleine? Wel heel rot dat ze zo ontzettend kan huilen. Wij hebben precies hetzelfde gehad met ons zoontje en je kunt er zo gek van worden! Vanmorgen de stad in geweest en we hebben wéér nieuwe schoenen kunnen kopen voor de kleine man. Hij zit nu in maat 25 en z'n oude schoentjes waren maat 23 Voel me dan gelijk zo slecht dat ie dus op te kleine schoenen heeft rondgelopen maar het gaat echt zo hard allemaal. We kunnen nu al elke 2 maanden nieuwe schoenen kopen (eind okt, eind dec, eind feb en nu dus weer...). Ik had eigenlijk niet verwacht dat z'n voetjes zo snel groeien, normaal is ook ongeveer eens in de 4 maanden nieuwe schoenen. Toevallig zei hij gisteren weer 'au teentje' bij het aandoen van z'n schoenen dat we nu dus maar gelijk weer z'n voeten hebben laten opmeten. Gisteren nog naar de gym geweest. Hebben ze een extra les ingepland omdat iedereen inmiddels al wel een les gemist had. Ik dacht dus volgende week de laatste les te hebben, maar nu is dat pas over 2 weken. En ik was al zo blij bijna klaar te zijn
ow had ik het niet verteld over s.moeder, ze is gisteren thuis gekomen haar bloedsnelheid is te langzaam, ze hebben geen noemenswaardige vernauwingen kunnen vinden (wel wat minimale "beschdigingen" begreep ik ) ik heb vanmorgen even boodschappen voor dr gedaan bij de apotheek, ze voelt zich nog niet top. Komende zaterdag gaan we met schoonzusje en man en zwagertje en vriendin daar aan de slag om de tuin af te maken zodat ze die zorg niet meer hebben. @poemi balen nog een week langer gymmen. @debby ik zit in spanning voor je????
Nou net de echo gehad.. Heb geen nierstenen, maar nierstuwing. Dat betekend dat de baby mijn urineleiders/nier verdrukt. Klopte mijn vermoeden dus toch! Officieel mochten ze me de uitslag nog niet geven, maar de echoscopist heeft het toch laten zien. Nu morgen weer de dokter bellen om te vragen hoe nu verder.. Reageer straks nog even verder!
@mammadoe, ik zag dat het bij jou niet meeviel sterkte ermee. @lwal bij jou ook al bagger bah, wat nu verder? Hier een mannetje met veel pijn, hij ligt nu lekker bij me, als dit zo blijft gaan we de hap bellen, dit gaat echt niet zo.
Goedenavond dames! Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten, maar had de echo gehad en daarna naar mijn souders geweest en daarna moest ik gewoon weer werken en had koopavond. Had echt geen tijd. De echo was super! Kan het nog niet geloven... maar er zat echt 'íets' en het klopte! Heb zelfs foto's en filmpje van 6 sec mee op stick, superlief! En omdat ik zooo onzeker was etc, mag ik over 2 weken alweer echt vet aardig! Heb een inwendige echo gehad en het is 1 baby Vinden het uiteraard nog steeds heel spannend en ik ga nu gewoon ff het filmpje nog 100 x kijken. @ ML, Beterschap voor R.!!! @ Lwal, hmmm... raar van die collega. Maar goed, je bent écht ziek, dus lekker niks van aantrekken! Fijn dat het bij de VK goed was! Ben overigens benieuwd wat ze gaan doen aan die nierstuwing? Nooit van gehoord.... @ Poemi, zo heee, gaat echt snel met die voetjes! Had ik niet gedacht. Maar dat maakt je geen slechte moeder hoor kan het wel begrijpen. Enne,de gym; nog ff doorzetten Nou, ik zal ff de foto van de echo plaatsen, whihieee bij het pijltje zie je een soort van streepje, dat is ons kleintje gek hoor....
@Debbie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat goed dat de echo zo mooi was en dat je al n hartje kon horen kloppen... Na al die spanning en telleurstellingen mag je ook wel geweldig nieuws hebben. Geniet van je zwangerschap.
Poemi: So dat gaat idd snel dan met zijn voetjes! En nog een week extra cursus.. Je vindt er dus niet zoveel aan? ML: Heb je de huisartspost nog gebeld? En ik weet nog niet wat ze nu gaan doen, dat hoop ik morgen te horen. Debby: Jeeeejjjj!! Wat fijn! Dat je nu al een hartje kan zien zeg, ben super blij voor je! Je hebt ons idd wel lang in spanning gelaten zeg Brondy: Hoe was de controle? Mammadoe: Zag op fb dat het dus galstenen zijn, shit zeg! En nu?? Cinnepinnetje: Hoe gaat het met jou???? Lang geleden! Hier vanavond gelukkig minder pijn gehad dan gisteren.. Nu lekker naar bedje! Trusten allemaal!
@Debby Jeej!! Wat super zeg! Gefeliciteerd met je eerste goede echo Fijn dat je over 2 weken weer mag komen. Maar dat het hartje klopt is al wel een goed teken toch? @Lwal Nou, daar ben je ook weer mooi mee Vandaag krijg je dus meer te horen? En het sporten is wel leuk hoor, heb alleen niet meer zoveel zin eigenlijk @Marilouise Hoe gaat het met jullie ventje? Heeft ie alweer wat minder pijn intussen? @Mammadoe He bah, galstenen Het zit je ook echt niet mee zo na de bevalling. Moet je er aan geopereerd worden? @Brondy Was alles weer goed bij de vk? Vandaag weer werken. Hierna nog maar 3 weekjes Hopelijk is er nog wel een bedrijf over om na terug te komen na m'n verlof want het lijkt niet helemaal lekker te gaan hier Onze general manager is eind maart al ergens anders begonnen, de export manager van ons moederbedrijf is half april per direct naar huis gestuurd omdat z'n functie werd overgenomen door een ander (van een ander bedrijf) en nu krijgen we bericht dat de general manager van het moederbedrijf heeft besloten per direct zijn dienstverband te beeindigen. A.s. dinsdag staat er ook een info bijeenkomst gepland waarin we geïnformeerd zullen worden over de samenwerking van de nederlandse t.elstar bedrijven... Begin me nu dus toch wel een klein beetje zorgen te maken...
@ Debby Super om te horen dat er wat zit wist niet dat je het hartje nu al kan horen kloppen. En mooi dat je over 2 weken weer mag komen, dan zien ze al heel wat meer. Hopelijk blijft nu alles goed gaan. @ Lwal Vervelend, hopelijk krijg je vandaag te horen hoe en wat. @ Poemi Hihi, de voetjes van jullie kleine vent groeien dus sneller dan verwacht?? Zonde eigenlijk he, van die schoentjes. En spannend dus wat betreft je baan..... @ Ml Hoe gaat t nu met jullie kleine vent Nou alles was weer goed tijdens de controle, zijn hartje klopte goed. Mijn bloeddruk was t zelfde als de vorige keer. Mijn bloedgroep is A maar ben wel Rh- ofzo, dat betekend dat ze mij goed in de gaten moeten houden zodra de zwangerschap vordert. Aangezien ze niet weten welke bloedgroep onze kleine heeft kan t zijn dat ik antistoffen aan ga maken en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Leuke is wel, nu ik dit typ voel ik de kleine af en toe 2 weken geleden begon ik hem al te voelen. Niet als vlinders maar echt als geduw, hihi.
@brondy fijn dat het goed was,dan moet je bij 27 weken toch weer bloed prikken? en dan aan de hand van de bloedgroep van de kleine toch een spuit en na de bevalling toch weer dacht ik. Ach als dat het ergste is toch. wel leuk dat je hem al voelt. de kleine man is gisteren laat uitgeput in slaap gevallen en de pijn lijkt weer wat meer onder controle te zijn. Het is natuurlijk nog geen avond, maar hopelijk nu vooruitgang dit is ook niets zo. Nu is die lekker met duplo aan het spelen, of was het zooi maken ;p
@ marilouise Volgens mij heb je gelijk ja. Ik moet in ieder geval rond die tijd weer bloedprikken. Het is dus maar goed dat wij voor de tijd al op vakantie geweest zijn. Geen idee hoe t verder zit. En ja als dat het ergste is....... Hopelijk heeft jullie kleine vanavond niet zoveel last van de pijn. Beterschap..
Ja een vriendin van mij had het ook, die heeft laatst weer bloed moeten laten prikken en moest dus zo een spuit gelijk toen eruit kwam dat het niet matchte met de kleine. hij is weer lekker druk en ondeugend we hebben net cakejes gebakken voor bij oma en opa morgen als we daar met zijn allen gaan klussen. Nu ligt meneer op bed en ik hoop inderdaad dat het nu gewoon klaar is. Ook voor het mannetje hij is er zo moe van. Ik zit nu even met verbazing stukken te lezen over eigen risico volgend jaar naar 400 euro? niet normaal meer hoor.
@ Cinnepinnetje, dank je wel. Dat is al evengeleden dat je op het forum bent geweest of niet? Hoe is het met jou? @ Lwal, gelukkig al wat minder pijn... hoe is het vandaag? @ ML, 400 euro? Jezus... pff... niet normaal toch. Inderdaad fijn als R. nu beter is. De dag goed doorgekomen? @ Poemi, spannende tijden op je werk meid! Kan me voorstellen dat je je zrgen maakt, maar niet té veel stressen he? Wat doe je precies voor werk? @ Brondy, fijn dat alles bij jou ook in orde is! Toch weer een fijne bevestiging he! Pfff... ik ben net thuis vd begrafenis. Super mooi. In ons kleine dorpskerkje, helemaal in het teken van muziek. De zon scheen, prachtig. Wel emotioneel.... wel een paar traantjes gelaten. En tjah, ik besef het nog steeds niet helemaal hoor... mijn god... er klopt gewoon iets in mij hahaha! Als vriend vanavond op tijd klaar is met werken, gaan we het mijn ouders laten zien, de foto's en filmpje. Ben heeel benieuwd. Ze zijn net terug vd vakantie en na die begrafenis is goed nieuws ook welkom toch? Nu ff soepie eten en dan zo ff sporten. Beetje hoofdpijn van vanmiddag denk ik, dus hoop dat ik dat er ff uit zweet.
Gister had ik een bericht getypt, later zag ik dat hij op de een of andere manier niet verzonden was maar bericht was weg. Nu maar overnieuw proberen en hopen dat ik het onthouden heb. @debby: gefeliciteerd met je mooie echo. Kan je nu wel al een beetje genieten? En leuk dat je het je ouders gaat laten zien, zeker na zo'n dag, ff gedachten op wat leuks. @ml: gelukkig gaat het weer goed met R. En belachelijk he dat eigen risico. @brondy: dat had ik ook dat rhesus, best veel hebben het maar niet al te druk om maken hoor, zei de vk tegen mij tenminste, meestal is er niets aan de hand. @poemi: hopen dat je dan idd nog een baan hebt straks. @lwal: hoe gaat het nu? nog veel last? en wat gaan ze er verder aan doen? gister heeft ze dr eerste prikjes gehad, zooo zielig. echt heel hard huilen. ze heeft in de middag wel goed geslapen, maar toen ze wakker werd ging het niet z lekker. echt weer heel veel huilen, pijn in dr beentjes, zodra we dr beentje aanraakten was het schreeuwen, en ze kreeg koorts, was echt zielig, moest echt huilen ervan. En over 4 weken weer verder weigert ze nu ook de fles die ze eerst wel pakte. Net nog mijn laatste optie gekocht, ook die pakt ze niet, weet niet wat ik nu moet. Blijf het gewoon elke dag proberen. Straks verjaardag van mijn nichtje en dan lekker slaaapen, heb tot half 3 wakker gelegen doordat Jaylie zo veel last had.
Hoi meiden, Ik wil jullie laten weten dat ik afgelopen woensdagochtend om 06.48 uur ben bevallen van onze dochter Sara! Ze weegt 3250 gram. De bevalling is goed gegaan, ben wel veel bloed verloren (bijna 1 liter) dus moet een beetje rustig aan doen. Voel me nu al wel een stuk beter dan woensdag, dus het gaat de goede kant op! Ik kom binnenkort weer goed bijlezen!