Hoe groot is de kans???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by suuske25, Nov 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik weet niet echt of ik in het goede forum zit maar heb toch een vraag die ik even dringend wil stellen :)

Ik ben momenteel niet bezig met zwanger worden. Mijn vriend woont in het buitenland dus we zijn meer bezig met dat ik daar ga wonen en werken enzo dan met een zwangerschap. Ook omdat wij in zijn cultuur daar eerst voor getrouwd moeten zijn enzo, dus het zit voorlopig niet in de planning.

Ik ben niet aan de pil. Ik heb zonder de pil een prima cyclus (altijd rond de 25/26 dagen) en aangezien ik hem niet heel vaak zie heb ik ervoor gekozen geen anti conceptie te nemen. Maar als we sex hebben gebruiken we wel een condoom. Dit ging altijd goed tot de laatste vakantie dat ik hem zag. Het condoom is 2 keer kapot gegaan toen hij in me kwam. Ik heb geen morningafterpil gebruikt omdat ik de dag erna ongesteld werd en het voor mij dus geen gevaar leek. Ik heb na mijn ongi nog 1 keer sex met hem gehad alleen is hij toen niet in mij gekomen. Zoals ik overal lees ben je maar +/- 1/2 dagen echt vruchtbaar en aangezien ik altijd rond mijn 11e dag mijn eisprong heb had ik zoiets: nou zaad kan echt geen 11 dagen overleven! :cool: en door een ongi komt er toch 'alles' uit....

Ik had afgelopen zaterdag al ongesteld moeten worden. Er is alleen nog steeds niks te bekennen van een ongi :$ Heb wel wat krampen enzo en heb zaterdag wel klein beetje donkere afscheiding gehad (sorry voor de details haha) maar dat is nu helemaal gestopt. Geen bloed, geen afscheiding, niks te zien :x Ik heb gisteren wel al een test gedaan die negatief is.

Ik weet dat ik pas een paar dagen later ben dan normaal en dat dat ook kan. Maar toch.... het zit me niet echt lekker! Hoe groot achten jullie de kans op een zwangerschap??? ;) hmmm lijkt me echt ontzettend klein maar zou het toch kunnen??

Share This Page