Hiii dames, @faylin: Fijne vakantie en geniet ervan! @steeph: heeft het al helemaal doorgezet? @debby: hoop voor je dat al dat geknuffel een positief resultaat heeft @tara: leuk dat je ouders zo reageerden. @mibo: Welkom, gezellig dat je mee wilt praten. En lekker dat je je eerste menstruatie achter de rug hebt. Kan je nu echt aan de slag Hier gaat het goed, lekker dagje vrij gehad en niet veel gedaan. Net mijn zusje ff naar schiphol gebracht, iedereen gaat maar op vakantie. Lekker hoor, wil eigenlijk ook wel maar hebben het geld te hard nodig. Hopen op nog hele mooie dagen hier in nederland.
Oh ja, net nog vergeten te vertellen , maar ik heb vandaag een soort van seks-schema in elkaar gedraaid voor komende maand, echt te erg gewoon Maar manlief heeft de komende 3 weken alleen maar 12-uurs diensten, dus van 06.00 -18.00 of van 18.00-06.00 en dan moet het wel een beetje gepland worden want door die rare tijden lopen we elkaar regelmatig mis en ik wil m'n ei niet missen! Vertel het maar niet aan m'n man, die verklaard me gelijk voor gek. Hij merkt vanzelf wel wanneer het weer eens tijd is Nu gaan we eerst nog maar een aflevering van Camelot kijken en daarna ga ik me weer eens uitleven op m'n vent
@Poemi: hahaha, een seks schema. Maar je man weet het dus niet? Of hij weet niet wanneer allemaal? Je moet idd wat als je elkaar veel misloopt de komende tijd, en anders is het idd zonde van je ei.
@Poemi We gaan voor ons eerste kindje! Whahah een seksschema...het moet wel leuk blijven en geen moeten wordenZou het niet beetje opvallen dat je dan ineens heeeeel veel zin heb @Linnie27 Dankjewel! 7 weken zwanger zie ik?! Hoe lang heeft het bij jou geduurt tot het raak was?!
@mibo: ja al 7 weken zwanger. Was in mei gestopt met de pil. In de 2e ronde was ik zwanger. Zijn al best wel wat meiden van deze topic zwanger. Hopen dat het bij jou ook snel gaat. gebruik je ovutesten?
@ Faylin: een fijne vakantie!!! Wij gaan volgende week richting Canada. Heerlijk hoor @ Isa: ook een hele fijne vakantie, geniet ervan. @ Mibo: welkom hier, er wordt volop gekletst @ Poemi: een seksschema Hier gaat alles goed, ben net terug van de manege, lekker even gereden, straks nog even warm eten, vriend heeft gekookt (macroni)
@Linnie27 Nee nog niet...ik wil eerst even kijken hoe het de eerste maanden gaat en of mijn cyclus regelmatig blijft na het stoppen van de pil. Zo niet dan ga ik actie ondernemenMisschien ben ik ook wel te ongeduldig en heb ik volgende maand die testen al in huis Nog tips voor het voorspoedingen van een zwangerschap? Al denk ik dat het meer een kwestie is van goed geluk en een combi van rijpe ijcel en sterk zaadje(A) @Femmy79: Dankjewel Femmy!
@mibo: ik heb ook geen ovutesten gebruikt. Was eigenlijk gokken maar was uitgegaan van de vorige cyclus. Maar was dus raak. Denk ook dat je gewoon geluk moet hebben hoor. Het is niet zo dat wij het die maand elke dag of om de dag deden. En ik was er eigenlijk niet zo veel mee bezig en was ervan overtuigd dat het niet raak was, zat al uit te kijken naar mijn volgende ei. En had toen net twee konijntjes gekocht en daar was ik heel veel mee bezig. Miss heeft dat geholpen
@ Mibo, welkom! Ik zie dat je het tot nu toe al aardig bijhoudt hier het gaat errug snel! Hopelijk voor jou ook snel raak! Zoals al gezegd werd: vruchtbaar forum hierzo Wij gebruiken overigens ook geen ovu testen. Heb met mn vriend afgesproken dat als we na een half jaar nog geen geluk hebben, ik ze dan pas koop. @ Steeph, haha, ja ik ben vrolijk! Het gaat gewoon super goed tussen mn vriend en mij, het is gewoon geen 'moeten' maar echt liefde Hahaha, hij trok zelfs mijn benen in de lucht en zei: "zo, die soldaatjes even goed op weg helpen die ik nu heb geschoten!" Fijn dat je ongi nu EINDELIJK is begonnen! Hopelijk zet het door en duurt t niet te lang en komt alles nu in orde met je lichaam. @ Poemi, whahaha, dat schema! Kan me wel voorstellen dat je er zo mee bezig bent. Ben k ook. Wil het echt op hét juiste moment niet overslaan! Toch? No way dat je ei gemist wordt! @ Linnie, hoe voel jij je nu? Begin je al een buikje te zien ofzo?
Mibo: Welkom! Hopelijk is het snel raak! Heb even bij gelezen, maar ik moet er ook alweer vandoor. Vriendin komt op bezoek en die kan er ieder moment zijn. Heb vandaag ontzettend last van mn darmen dus lijk wel 9 maanden zwanger ( ok... overdreven, maar toch ).
@debby: mooi dat het zo goed gaat tussen jou en je vriend Met mij gaat het wel goed. Vandaag voel ik me beter, afgelopen dagen de hele dag niet zo lekker gevoeld, met pieken van misselijkheid. En ben wel heeel moe. Vanochtend kwam ik mijn bed uit en twee uur later ben ik er weer ingegaan en 2 uur erbij geslapen. Maar slaap ook wel heel slecht, heel vroeg wakker. Maar dat heb ik eigenlijk al vanaf mijn eigenlijke nod in juli. En heb heeel veel last van mijn darmen, dan zit het vast, dan weer juist niet, vandaag ook weer veel buikpijn gehad. En een spijkerbroek kon ik vandaag niet aan, zat echt te strak en deed te veel pijn in mijn buik. Mijn buik wordt wel iets dikker, maar vooral darmen volgens mij. En de ene keer kan ik wel een slijkerbroek aan en de andere keer heb ik daar heel veel last van. Ach, hoort er allemaal bij he
hier zijn opa en oma net weg, hebben lekker gegeten heb wel even een flinke snijwond opgelopen greep het mes helemaal verkeerd vast, dus greep er vol in maar het is denk ik net niet diep genoeg om te hechten. komt wel weer goed. rins was enorm moe wilde niet eten niet slapen, niet spelen, niet kroelen ja wat wel eigenlijk heb besloten dat ik hem morgen even voor de ochtend dan kan ik sporten naar het kdv breng en ik hem morgenmiddag lekker ophaal en hij lekker thuis bij mama op bed mag kroelen en slapen even bijtanken. verder hier eigenlijk niets te melden.
Hoi hoi Vandaag ben ik ook lekker een dagje vrij geweest. Gezellig met een vriendin geluncht, foto's van mijn bruiloft bekeken en ff gewinkeld. Haar kleine was echt super lief, heb d'r nog wel ff op schoot gehad. Ze weet dat we gestopt zijn met de pil en vindt het ook wel heel spannen voor ons. Wat een heerlijk weertje trouwens vandaag. Hebben lekker buiten gezeten @ marilouise Balen van de snee, maar dat maakte het eten vast niet minder lekker @ linnie vervelend van de krampen en je darmen hopelijk gaat dat snel over @ tara Leuke reacties gehad dus. Haha, ja mannen kijken echt veel minder naar kleding. @ steeph Heeft je menstruatie nog doorgezet?? Eindelijk he? @ Faylin Hele fijne vakantie toegewenst en hopelijk heb je over 3 weken goed nieuws.
@Debby1: Waar je mee omgaat, raak je mee besmet..Hopen dat het voor mij van toepassing is bij dit forum
Hallo dames, Ik heb een deel van het forum gelezen en wat zijn er een paar snel zwanger geraakt! Gefeliciteerd... Ik ben zelf 1 juni gestopt met de pil en kreeg mijn doorbraakbloeding op 6 juni, daarna 3 juli zelf ongesteld geworden... Moet nu zondag weer ongesteld worden, spannend... Groetjes Cin
Hoi Mibo, Ik denk zelf dat de test negatief is, ik heb al wat buikkrampen wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Ik wacht gewoon af zondag moet ik ongesteld worden en als ik maandag niet ongesteld ben dan pak ik de test uit die kast ( die ligt alvast klaar...) Je hoort nog van me Groetjes Cin
Spannend...ik ben benieuwd... Je kan je teller in je handtekening zettenDan hoef je em niet steeds erbij te kopieren..waarschijnlijk doet de link het dan wel goed!(Y)
Welkom cinnepinnetje, en spannend hoor zondag. Hopen dat het raak is. En ik had ook het idee dat ik niet zwanger was, maar was wel zo