Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Wil je weten hoe je een banner moet plaatsen?

2. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @linnie Ja, ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt!

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo, mijn vent kan ook weer even uitrusten :D

@Mibo Je gaat gelijk al goed met het tempo hier mee ;) En wat betreft het opvallen van m'n seks schema, manlief is er alleen maar blij mee dat ik zo vaak wil. Hij weet ook wel dat het straks weer een stuk minder wordt als ik weer zwanger ben dus hij neemt het er aardig van nu het nog kan :D

@Femmy Doe jij gewoon aan lessen mee op de manege of rijd je vrij? Ik zou het ook zo graag weer willen gaan doen maar heb hier eens zitten kijken en vind het eigenlijk een beetje te duur :(

@Debby hahahaha, die opmerking van je vriend! Zo grappig :D

@Linnie Lekker dat je weer even je bed in kon gaan. Als het nodig is en het kan gewoon goed je rust pakken. Kan de beeb goed groeien!

@Marilouise Ai, pijnlijk dat mes. Hopelijk hoeft het niet gehecht te worden!

@cinnepinnetje Welkom! Spannend weekend voor jou dus!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Rechts bovenin staat een kopje met banner. Die aanwijzingen moet je volgen. Dan moet je iets kopieren en het plakken in je handtekening. Die staat bij gebruikersinstellingen.

5. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Thnx Linnie, volgens mij is het nu gelukt;)
    Ik ga nu ff douchen en dan slapen morgen weer om half 6 de wekker...

6. Mibo

Mibo Lid

26 jul 2011
    58
    0
    0
    Secretaresse
    @Poemi: Zeer verslaven dit;) Maar wel heel gezellig en zo kom je nog eens wat te weten:D
    Maar ik ga zo maar eens even douchen...
    Komende dagen ben ik er niet..drukke agenda...komend weekend ben ik ook niet thuis, ben dan bij een vriendin...dus er wordt 'niet gewerkt':S:(Mini bouwvakvakantie whahaha!
    Ben zondag er weer...zo/ma mn ei...dus dan ben ik net op tijd weer terug;) Ciaoo en succes iedereen!!

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @cinnepinnetje: jeeeh gelukt. Niet moeilijk he. Wel echt spannend hoor.

@mibo: Tot zondag:)

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ cinnepinnetje: Welkom hier.

@ Poemi: ik doe gewoon aan lessen, zomers zijn er ook buitenritten, door duin en over strand. Vandaag even een extra les (prive) gehad, vrijdagavond is altijd mijn lesavond.
    Het is inderdaad een duurdere sport, maar ik vind het heerlijke ontspanning elke keer kijk ik er naar uit om te gaan rijden.
    Voor de les moet je eerst je paard poetsen en opzadelen, dus je doet eigenlijk alles zelf

9. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga ook zo mijn bed opzoeken, ben echt kapot. Morgen mijn laatste werkdag voor mijn vakantie. Komend weekend de laatste inkopen doen voor de vakantie. We kregen al een verlanglijstje uit canada, vooral voor kaas en stroopwafels!

Ik weet niet of het aan de operatie ligt, maar het lijkt of mijn reukvermogen veel beter is. Ik ruik echt vanalles;).
    Helaas ook de vieze luchtjes :x

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Linnie, tja, hoort er allemaal bij! Dikke buik voor het goede doel :D

@ Cinnepinnetje, welkom! Spannende tijden, duim voor je!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Femmy In vond het ook altijd heerlijk ontspannend. Heb vanaf m'n 9e tot m'n 15e gereden. Ik had al met mijn man afgesproken voordat ik zwanger was van onze eerste dat als we geen kinderen zouden kunnen krijgen ik uiteindelijk een eigen paard zou kopen, maar het is dus een kind geworden :D
    En dat van die vieze luchtjes is wel een vervelende bijkomstigheid dan.

@Mibo Veel plezier dit weekend. Gelukkig nog wel op tijd terug voor je ei :D

Ik ga ook zo mijn bedje maar weer eens in. Vanmorgen om 05.20 uur ging de wekker alweer dus het is best al wel weer een lange dag. Slaap lekker allemaal!

@cinnepinnetje Ik zie nu dat bij jou de wekker ook al zo achterlijk vroeg gaat :(

12. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Poemi: paardenluchtjes vind ik niet zo erg, maar ik ruik gewoon alles, van uitlaten tot gras wat net gemaaid is.
    Ik ben 4 wkn terug aan mijn neus geopereerd, mijn neustussenschot stond scheef, maar sinds een paar dagen ruik ik gewoon heel sterk!

13. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    Ff gauw nog net voor de grens en dan inet uit zetten.. fijne vakantie iedereen die gaat! En @ de rest: lekker genieten van de groeiende blikjes! Of het klussen! Hopelijk is de rest ook gauw zwanger! Wie weet is het idd 3x scheepsrecht baby!

Groetjes dames, tot over 2 weken!!

14. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Hier is het druk geweest anavond. Ik a dus ff niet op iedereen reageren, sorry!

Linnie: fijn dat je je vandaag beter voekt. Wel leuk aks je al een buikje krijgt, darmen of geen darmen!

Debby: haha ja zo te horen gaat het goed tussen jou en je vriend. Hier kan ik gelukkig hetzelfde zegge.

Mibo en cinnepinnetje: elkom op ons forum! Succes met wanger worden!

Femmy: ondanks de merige luchtjes fijn voor je om weer beter te kunnen ruiken. Fijne laatste werkdag vohor je vakantie.

Hier heeft de menstruatie doorgezet, na 6 weken en 2 dagen wachten. Komt wel rustig op gang maar wordt langzaam meer. Op naar een 'echt' ei. Weltrusten!

15. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemorgen dames ik ben er weer na een hele brakke nacht, Rins heeft nagenoeg zijn hele gebit compleet behalve de allerachterste kiezen die krijgt hij nu is hij wat vroeg mee neefje van bijna 3 heeft ze nog niet eens allemaal, maar rins krijgt steeds alles tegelijk nu dus ook weer 4 tegelijk, en hij heeft er goed pijn aan. gisteren drama voor hij sliep en gisterenavond bleek hij koorts te hebben en vanmorgen nog wat verhoging maar vanacht zijn we er wel 20 keer uitgeweest en uiteindelijk bij ons in bed genomen en daar lekker doorgeslapen maar ja wij niet meer, dus Rins blijft een dagje thuis en ik moet nu zaterdagmorgen gaan sporten is ook niet zo erg voor een keertje !

even lekker een dagje kroelen hij was gisteren ook goed hard gevallen op het kdv, op de zijkant van zijn kin zit nu een enorme blauw/ zwarte plek. je hoeft er maar naar te wijzen en hij huilt al. dus gewoon een lekkere mama dag voor meneer.

16. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Marylouise: goeie morgen! Arm ventje. Misschien idd maar een dagje verwennen. En ook arme jullie natuurlijk gezien het gebrek aan slaap.

Gister kwam ik erachter dat mijn man vandaag tot 21.00 moet werken. Zit dus de hele middag en avond alleen, dus heb veel tijd voor jullie dames. Ben zelden zo blij geweest trouwens om ongesteld te zijn. Volgende maand zal ik wel hopen helemaal niet ongesteld te worden :)

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames,

@Steeph Denk ook dat dit de enige keer is dat je er blij mee bent. Heeft echt wel heel lang geduurd zeg, 6 weken. Hopelijk nu een kortere cyclus. Mijn man moet ook werken vanmiddag, vanaf 14.00 uur tot 22.00 uur. Maar ik zit nog met de kleine dus heb dan vanavond pas weer wat tijd voor mezelf.

@Marilouise Arm ventje van je! Maar lekker verwennen vandaag dan. Ons ventje krijgt ook altijd 4 tanden tegelijk. Nu is ie alweer een tijdje bezig met z'n hoektanden, hoop dat die binnenkort eindelijk eens echt doorkomen.

Ik ga zo maar weer eens richting de sportschool. Ben ik er om 09.00 uur en dan kan ik ook weer lekker snel naar huis :)

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo ik zit ook weer op mijn werk, na een vrije dag..
    Nog even volhouden en dan lekker weekend :)

@ steeph
    Haha, ja je bent er nu heel blij mee. Duim voor je dat het volgende maand uit blijft om een andere reden ;)
    Lastige is dan alleen, wanneer je moet testen :(

@ marilouise
    Balen dat jullie nu weer slecht geslapen hebben. Maar straks is de kleine er helemaal klaar mee, dus even doorbijten meid.

Ik heb ook paard gereden, zelfs nog een verzorgpaard gehad een tijdje, bij mijn ouders in het dorp. Nu helaas geen tijd meer voor. Mijn zusje en ik willen allebij graag een eigen paard, hopelijk komt die wens ook ooit nog eens uit.

@ poemi
    Jij bent lekker vroeg op de sportschool, respect!

19. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames

@marilouise, wow dat is wel heel snel een compleet gebit, de arme schat! Hier heeft uk 6 tandjes, 4 boven, 2 onder. Is nu 1 jaar en 2 mnd oud. De bovenste 4 kwamen ook tegelijk en had ie al wel last van idd, maar kiezen schijnen erger te zijn! En dan ook nog een blauwzwarte plek erbij! He, wat vervelend, verwen je mannetje maar lekker vandaag, ik geef je groot gelijk!

Ik moet wel aan mijn uren komen maar verkies ook lekker kroelen en spelen deze drie weken. Ben daarnaast dus in de uurtjes dat uk slaapt druk aan het werk, maar daar staat wat tegenover dus!! Ach nog een weekje hierna en dan is oma terug en ook het kdv weer open...

@Brondy, even doorbijten en dan lekker weekend!

@Poemi, djeesus wat een sportdrive...kan ik wat van je lenen :)

@linnie, hier hetzelfde, mijn wijdste broek zit al niet echt lekker meer, en er hangt een buikje overheen, nog geen mooi bol iets maar meer een vormeloze massa...Maar goed het begin van iets moois toch ;)

Zucht hier is het geduld voor deze week wel op, morgen (s'avonds) de echo, maar wat duren de dagen lang als je wil dat het sneller gaat!!!

@vakantiegangers have fun en geniet!

Zwaai voor de rest :)

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo, ik ben ook weer even actief bezig geweest. Zometeen nog met de kleine en manlief naar de kinderboerderij. Het weer zit wel mee hier dus dat komt goed uit, bewolkt en af en toe wat zon.

@Eels Spannend! Morgen de eerste echo!

Pff.. ik ga er weer vandoor, de kleine probeert zich aan de laptop op te trekken ondertussen dus dat is niet echt handig.

Doei!

Deel Deze Pagina