Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev Wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden. Wel al een test gedaan neem ik aan? Je eerste cyclus was vrij kort en dan nu ineens zo lang :(
    En het is niet altijd lekker dat m'n schoonouders zo dichtbij wonen. M'n sm heeft nogal de neiging om hier gewoon binnen te stappen (ze heeft de sleutel), en dan soms ook op de ongepaste momenten zeg maar :x

@Femmy Lekker, vakantie!! Wanneer vertrekken jullie?

Iedereen gaat hier bijna met vakantie, wordt wel rustig zo hier.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi hier ook een sfamilie die vlakbij woont soms wel makkelijk maar praat me er niet van vaak ook lastig, ik zeg altijd het is niet het gezin waarin je opgegroeid bent dus het is nooit zoals thuis. ik kan me er heel goed voor afsluiten, maar kan er wel een boek over schrijven.

Hier een rustige avond man zit film te kijken ik ook met 1 oog maar vindt hem niet boeiend, source code is het.

nou ben benieuwd wanneer het morgen op gang komt mijn eerste echte ongi zonder pil.

heeft iemand nog ideetjes om wat te doen zaterdag we zouden naar zomercarnaval gaan met vrienden zonder kinderen maar het wordt zulk k*t weer zeggen ze dat we dat maar niet doen Rins moet ook mee kunnen !

3. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ poemi: we vertekken woensdag, dus nog een paar dagen om in te pakken enz.

In het weekend gaan we de laatste inkopen doen.

4. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Hier nog ff een kort bericht voor ht slapen gaan.

Poemi: ja, ik werk idd in de kraamzorg. Vandaar de lange week. Wel als voordeel dat ik gemiddeld maar 6 uur per dag werk.

Linnie: hmm denk dat ik dit keer geen ovu testen gebruik. Mrt zo'n lange cyclus kan ik er hele ladingen doorheen jagen. Misschien is dat temperaturen wel een optie. Ik zie wel.

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Hier een heerlijke nacht gehad Rins is zonder zeuren gaan slapen en ook eindelijk niet huilend wakker geworden hmmm wat fijn.
    nu staat hij te dansen op kabouter plop zo leuk om te zien (smelt )

vandaag een heerlijk dagje voor de boeg samen keutelen zo even riblappen halen voor de hachee en een lekkere krentenbol voor rins en dan lekker de hachee vast op zetten en einde van de middag komt mijn moeder hierheen eet mee en ga samen met haar boodschappen doen bij de jumbo man heeft er ook een hekel aan (net als ik ) en morgen weten we nog niet zomercarnaval zal het wel niet worden ze voorspellen zulk beroerd weer weer. maar ja wat doen met 4 volwassenen en 1 dreumes,

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    Balen van het weer, dacht net te horen dat het wel droog zou blijven :(
    Geen idee wat je dan kunt gaan doen, bowlen is leuk, maar ook niet ideaal met een dreumes.

@ steeph
    Ja dat is dan lastiger. Dan maar temperaturen ;)
    Wij doen het nu nog maar op de gok, ben niet zo goed in het bijhouden van dat soort dingen.

@ cinnepinnetje
    Wij zijn ook pas getrouwd, 16 juni. Maar nog niet op huwelijksreis geweest, gaan pas in September.
    Hoe was Mexico?? nog dingen bezocht/bekeken? of lekker gerelaxt in de zon?

@ linnie
    Moet je nu het werk van de vakantiegaande collega's erbij doen?
    Dat hoeven wij hier gelukkig niet :)

pfffff, ben blij als het weekend is, heb wel een druk weekend.
    Vanavond verjaardag van een vriendin, morgen ochtend campingspullen compleet maken en 's avonds verjaardag van mijn zusje, zondag tuin afmaken (moet nog beschutting omheen)

7. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen allemaal, vandaag lekker een dagje thuis, ga alvast de koffers uit de berging halen en het huis opruimen. We hebben gelukkig ook een schoonmaakster die om de week komt en dat is zo heerlijk!

Onze 2 katten gaan tijdens onze vakantie naar een kattenhotel. Ik weet dat ze beter thuis kunnen blijven, maar 3,5 week vind ik wel erg lang. Meerdere mensen hebben aangeboden om voor ze te zorgen, maar ik weet uit ervaring dat ze per dag 1/2 uur tot 1 uur blijven. Voor een week vind ik dat prima, maar 3,5 week.
    Tijdens onze vakantie in april hebben ze een weekje 'proef gedraaid'in het hotel en dat ik goed gegaan. Dus ik kan ze met een gerust hard brengen.

8. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hier een rustig een daagje op het werk.
    Schoonmoeders jarig vandaag. Vanavond uit eten. Ik heb tegen die tijd altijd wel trek maar als ik dan ga eten smaakt het me niet en word ik misselijk. Hopen dus dat mijn schoonzus niks doorheeft vanavond....

@Femmy: wij brengen de kat ook altijd naar een opvang als we lang weg gaan. Echt ideaal! Van het najaar komt mijn moeder een weekje "oppassen".

@Cinnedinnetje: wij zijn 1 juni getrouwd en zijn naar Bali geweest en nu dus zwanger. Als ik erbij nadenk gaat het best wel snel... Maar ja zou nu ook niet anders willen.

Prettige dag verder iedereen!

9. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ Jessie: vorige keer gingen ze voor de eerste keer. een van de katten is erg bang voor vreemden. Maar ja 3,5 week thuis blijven was ook geen optie. toen ik ze weg bracht kreeg ik toch tranen.
    Maar toen we ze gingen ophalen, hoorde we dat ze het heel goed gehad hebben. De kater die zo bang is, is sinds hij terug is wat stoerder geworden en minder wantrouwend.
    Dus ik kan ze met een gerust hart weg brengen.

10. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @femmy: de laatste keer had ik onze kat alleen weggebracht. Samen weer opgehaald. Was hij me toch boos op mij omdat ik em had weggebreacht...:$ Stomme beesten dat ze dat door hebben zoiets. Ik breng em ook altijd met een gerust hart weg, hij heeft het er erg naar z'n zin.

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @brondy: nee hoef geen werk extra van mijn collega's te doen. Maar werk in de kinderopvang, de bso. Normaal zijn dat middagen, maar nu zijn dat hele dagen door de vakantie. Vandaar dat ik nu meer werk. Maar nu lekker weekend.

@steeph: ja idd, is bijna niet te doen om met ovutesten te werken als je zoo'n lange cyclus hebt. Dan mag je er aardig wat gaan halen. Miss idd temperaturen beter.

12. helma85

helma85 Niet meer actief

@poemi: heb 10 jaar femodeen geslikt. Ben gisteren langs dokter geweest. Krijg nu medicatie voor de misselijkheid. Helpt goed!!! Kan nu eindelijk sinds een dikke maand weer vatsoenlijk eten en drinken en werken!!!

13. Eels

Eels Lid

May 30, 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Hier wordt het spannend, ik moet nog 'even' zorgen dat ik genoeg drink (minimaal 2 liter) zodat ik een duidelijke echo krijg vanavond...en daarna gaan we kijken naar het bandje dat op onze bruiloft heeft gespeeld, leuk en stiekem best romantisch haha!

@Jessie & cinnepinnetje: Hier (ook) nét na de trouwerij in 2010 zwanger, ik wilde op de bruiloft én huwelijksreis nog fijn kunnen mee feesten en bij ons gaan feestjes toch wel altijd samen met alcohol :) Dus na de bruiloft aan de slag, en dus 2 maanden na bruiloft zwanger (op 'n 'gewone' vakantie is uk verwerkt). Ook wij hadden toen zoiets van wow dat is wel heel snel, maar het is geweldig, ik zou ook echt niet anders willen hoor!!! Prijs jezelf maar gelukkig, het komt vast goed! Tijd genoeg om te wennen aan het idee ;)

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ linnie
    Ah oke. Kun je het nog een beetje volhouden?

@ femmy
    Kan me voorstellen dat je de katten niet zo lang alleen laat. Wij heben geen huisdier dus dat is mooi makkelijk. Maar de ouders van mijn man wel. Zij hebben een cesar hondje, echt een schatje, krijgen haar op visite als zijn ouders op vakantie zijn (3 weken lang)

@ eels
    spannend......
    Heel veel plezier alvast

15. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ helma: fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Gelukkig kon je huisarts je helpen.

@ eels: spannend hoor! hopelijk kan je het allemaal goed zien.

16. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ brondy: altijd leuk hoor oppassen. ik ben altijd met katten opgegroeid. Mijn ouders hadden altijd een kat. en toen ik op mijn zelf ging wonen had ik al snel 2 katten uit het asiel gehaald (ze waren toen 4 mnd het zijn broer en zus)
    en ze zijn gewoon mee verhuisd toen ik ging samenwonen. Mijn vriend is ook gek op ze. Hij is eigenlijk nog meer bezorgd dan ik.

17. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Marylouise: wat fijn dat het naar bed gaan zo goed ging. Een keertje geen gevecht moet fijn zijn.

Brondy: wel een leuk druk weekend voor de boeg lijkt me.

Femmy: wat fijn dat je ze zo naar het kattenhotel kan brengen. Mijn kat gaat naar mijn schoonouders of naar vrienden. Gaat gelukkig erg goed. Al krijgt hij steeds meer heimwee, naargelang hij vaker weggaat. We hebbe voor komende september ook een oplossing moeten zoeken voor onze hond. Aangezien die een kilo of 55 is kunnen we hem niet zomaar ergens brengen. Maar we hebben een lief broertje die heel graag even bij ons komt wonen, zo hoeft de kat ook niet weg.

Jessie: wow Bali klinkt ook niet gek. Een aanrader?

18. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Brondy, Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk...Waar gaan jullie naar toe??? Wij hebben 3 excursies gedaan... Dat was erg leuk ook zijn wel zelf op ontdekking gegaan... En maar 2 dagen bij het hotel gebleven... Maar we hebben genoten...

@Jessie jullie ook nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk... Wow Bali, dat lijkt mij ook erg leuk...

K ga ff lekker slapen heb last van een onwijs zeer hoofd (migraine)

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Weer aardig wat bij gekletst zo te lezen!

@Eels Hoe was je echo? Spannend hoor, de beeb zo voor het eerst zien!

@Viev Mijn eerste ronde was ook 38 dagen, duurt echt veel te lang dan! Hopelijk worden ze niet nog langer.

@Steeph Wel handig dat je nu in de kraamzorg werkt, weet je tenminste hoe je een baby vast moet houden als het zover is:D Ovu-testen schiet zeker niet echt op met een lange cyclus. Je wilt je ei niet missen en dan begin je vroeg met testen, ben je zo misschien wel 2 weken verder voor je resultaat hebt. Ik temperatuur nu ook sinds de 1e dag van deze ronde maar geloof niet dat ik er echt wijs van wordt. Hij wisselt echt heel erg.

@Femmy Handig zo'n kattenhotel! Wel lekker om op vakantie te gaan en een opgeruimd huis achter te laten. Komt toch een stuk fijner thuis dan! Ga je trouwens testen meenemen op vakantie?

@Helma Gelukkig werkt de medicatie goed. Zoveel ellende zonder zwanger te zijn is niet leuk.

@Jessie hahaha, katten hebben dus wel een goed geheugen! En jij was de slechterik, arme jij!

Wij hadden 2 katten, een kater en een poes. Helaas hebben wij 1,5 jaar geleden de kater naar het asiel moeten brengen. Het ging eigenlijk al lange tijd niet echt goed met de katten samen, maar de kater werd soms agresief (viel je ineens aan in je gezicht als hij op schoot lag te slapen :() en hij begon in huis te sproeien. We hebben zelfs een kattentherapeut langs laten komen, maar niets hielp. Toen ik net met zwangerschapsverlof ging hebben we besloten om hem weg te brengen. Ik zag het echt niet zitten om met zo'n onbetrouwbare kat, die ook nog eens alle spullen van de baby onder zeek, en een baby te zitten. Gelukkig heeft hij snel een ander plekje gevonden waar het wel goed gaat.

Share This Page