Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben weer terug van het kamp.. Pff ben kapot!! Heel gezellig, maar ontzettend vermoeiend. Iemand vroeg wat voor werk ik dan doe.. Ik werk op een behandelgroep voor kinderen met gedragsproblemen. Zij gaan nooit op vakantie dus gaan we elk jaar op kamp met ze..

Ik zie dat er hier weer een aantal nieuwe bij zijn.. Welkom!

Ik heb alles wel ff terug gelezen, maar ben het allemaal al weer kwijt! Dus sorry, ga niet overal op reageren!
    ik weet dat Tara haar echo heeft gehad en het was allemaal goed toch? Super!! En Eels jij hebt vandaag ook je echo toch?

Verder geen zwangeren bij gekomen dus.. Jammer!
    Ik denk dat ik ongesteld ga worden, heb sinds vanmiddag buikpijn.. Net als vorige maand. Maar ik zou wel flink teleurgesteld zijn.. Als ik niet ongesteld word test ik disdag, dan zou ik weer op 31 dagen zitten net als vorige maand.

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Haai meisjes!

Pfff... hier een drukke dag achter de rug. Hele dag gewerkt (zo'n drukke dag nog nooooooit meegemaakt!) en toen wat dingetjes regelen, maar ff bij mn ouders happie gegeten en vervolgens pas om half 10 thuis. Dus nu heb ik eindelijk een rust momentje. Vriendlief komt zo thuis en verder ff Holland's got talent kijken.

Heb niet alles bijgelezen... sorry! Ff geen puf.

Lwal, welkom terug! Balen van die buikpijn... :( toch hoop ik voor je op iets positiefs!

Viev, hopelijk snel zwanger óf dan toch maar ongi, zodat je verder kunt! Voor jou duim ik ook..:)

Eels, ben benieuwd hoe je echo was? Genoeg gedronken? Dat wist ik niet... dat je dan alles beter ziet?

Femmy fijne vakantie alvast gewenst :) wanneer ga je? (sorry heb je vast al verteld)

Ik ga weer ff verder met lekker niksen en HGT kijken. Jeeeeeeeeeeeeeesssuuuuuusssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat gezin!!! WOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW :D echt vet! Kippenvel!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: tijd gaat wel lekker snel als het zo druk is op je werk toch? Wel lekker, nu eindelijk weekend.
    Jaa leuk he hgt. Zaten zeker wel leuke optredens bij.

@lwal: jij ook een druk weekje achter de rug. Nu lekker weer thuis. Ben benieuwd wat je buikpijn te betekenen heeft. Ga voor je duimen.

Nu ff my big fat gipsy wedding kijken. Zo'n aparte levensstijl maar wel leuk om te zien. Maar die kleine meisjes kunnen dansen. Vind het alleen wel iets te sexy voor die kleine meisjes vind ik. Maar ze kunnen het allemaal.
    En dan lekker slaapie doen. Volgende week nog 4 dagen werken en dan heerlijk een weekje vrij.
    Morgen druk dagje, en zondag lekker chillen.

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Linnie, jazeker! Ging super snel! Vriend is ondertussen thuis en wij zijn het ook aan het kijken! Verwonder me iedere week weer... die meiden met die hughe jurken pff... vorige week een jurk van 30 kilo ofzo! Maar wel een beetje bij het ordinaire af en tja... ze kunnen soms niet een schrijven of lezen. Nee, ik zou niet willen ruilen ;)
    Nu lekker weekend en dan kun je af tellen! Voor mij is het nu al feest, ik ben aankomende week vrij. Wij gaan maandag een nacht naar Valkenburg & Maastricht...

Heb je stiekem al wat kleine leuke dingetjes gekocht voor je beeb? :D

5. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Lwal: welkom terug! Hoop voor je dat het geen menstruatiebuikpijn is. Lijkt me heel interessant werk. En idd, een vermoeiende weekje.

Debby: idd een drukke dag. Nu lekker genieten van het weekend.

Ik ga ook lekker slapen, tot morgen!

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: ja idd tot het ordinaire toe, maar toch wel leuk om te zien. Zou ook zeker niet met ze willen ruilen. Beetje asociaal allemaal.
    Ooh lekker je bent al een weekje vrij en gaat nog nachtje weg, wordt mooi weer dus je kan lekker genieten dan.

Nee heb nog niets gekocht, krijg wel dingen maar ik wil zelf eerst wachten tot de eerste echo. Dan pas heb ik voor mijn gevoel echt zekerheid.
    Zit nu ook niet echt lekker in mijn vel. ben echt de hele dag alleen maar overal om aan het huilen. Kan niks hebben. Hoop dat dat overgaat als ik de echo heb gehad, ben best heel onzeker en kan me overal druk om maken. Denk dat het alles bij elkaar is, zullen ook vast wel hormonen zijn ;).
    Maar verder gaat het wel goed hoor, verlang naar dat weekje vrij.

7. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @lwal: welkon terug, even bijkomen van een drukke week!

@ Poemi: ik neem geen testen mee op vakantie, ik moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden en in canada kan je ook testen kopen;)
    jammer dat jullie 1 kat weg moesten brengen. onze katten zijn geen schootkatten, maar vragen we veel aandacht en komen naast je liggen.

@ Debby: wij gaan woensdag weg, nog een paar daagjes

hier alweer vroeg wakker, vriend ligt nog in diepe rust. vandaag naar de stad voor wat inkopen

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik wil toch nog even wat kwijt, want ik voel me vrij onzeker daarover.

woensdagavond voor het slapen gaan moest ik plassen en toen lag er in de toiletpot een 'vleeskleurig' propje :(, ik had verder geen afscheiding of zo. Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat je evt een bevruchte eicel zomaar kan verliezen (alsof het naar beneden valt) zonder bloed.
    Op het internet kan ik hierover nergens wat vinden.

9. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies,

Korte update, want moet weg... een hele fijne/mooie echo gehad!!! Beeb bewoog zelfs al en ook t hartje klopte mooi (& t was er maar een :) )

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier nog geen ongi. op gang gekomen ben benieuwd wanneer wel. wacht het zo wie zo een week af voor ik eventueel ga testen.

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @eels: wat goed van je echo. Maar het bewoog zelfs al? Miss de mijne dus ook wel:). Wat een leuk idee. Ooooh ik wil ook.

@marilouise: okee, is vandaag je nod?

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Eels Fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Toch wel prettig om je beeb te zien en het hartje te zien kloppen.

@Femmy Geen idee of dat kan, klinkt wel een beetje vreemd...

@Linnie Balen dat je er nog niet echt van kunt genieten. Wanneer heb je de echo? Hopelijk voel je je daarna beter. En hormonen kunnen idd rare dingen met je doen.

@Lwal Jij kan van het weekend dus lekker bijkomen van je drukke week. Wel leuk voor die kinderen dat ze op zo'n kamp gaan als ze verder niet op vakantie kunnen/gaan. Hopelijk komt de buikpijn ergens anders door.

@Marilouise Voor jou nu ook spannend dus. Hebben jullie al iets bedacht om vandaag te gaan doen of toch nog naar het zomercarnaval?

@Debby Ook al vakantie! Iedereen heeft hier bijna vakantie, lekker hoor. Valkenburg/maastricht, leuk!

Hier weer een dagje alleen met de kleine. Manlief moet vandaag en morgen werken van 06.00-18.00. Gelukkig werd ie pas rond 07.00 wakker, vind ik wel een schappelijke tijd. Zo maar even naar buiten om te wandelen, hopelijk blijft het droog.

Ik ben trouwens zo trost op onze kleine man, sinds een paar dagen stapt hij langs de tafel, traphekje, enz... :D Zo leuk om te zien , dacht echt dat ie nooit zou gaan lopen!

Kleine man is de boel hier aan het verbouwen ondertussen dus ik ga er maar weer vandoor. Doei!

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: wat goed van je kleine man dat hij kan lopen. Weer een stapje vooruit toch?
    Maar ik geniet wel hoor, is alleen dat ik het denk ik ook pas echt kan geloven als ik de echo heb gehad. Ik heb wel een test, maar is allemaal zo onwerkelijk. Maar ik denk zeker wel dat ik meer kan ontspannen als die echo is geweest. Maar denk echt dat het van alles bij elkaar is dat ik me zo voel. Ben vandaag ook weer heelmaal niet lekker, heel vroeg wakker maar nog doodmoe. Maar het hoort er allemaal en weet dat het hormonen zijn. En ben ook zeker wel heeel blij hoor:). Maar zou het ook niet erg vinden als ik me weer top voel ;)

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Even een vraagje hoor voor degene die al kind hebben of zwanger zijn,
    Waren jullie ook emotioneel tijdens de zwangerschap? Ik heb het heel erg op het moment. Kan zomaar uit het niets ineens echt gaan huilen, alsof er weet ik wat gebeurd is, en weet eigenlijk niet precies waarom. En nu schrijf ik dat en dan ga ik weer:(. Herkenbaar?

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goedemorgennn :)

@ Linnie, spannend allemaal hoor. Kan me die onzekerheid wel voorstellen denk alleen niet ik zou kunnen wachten met mijn koopdrang haha ;) Wann heb jij je echo dan? Balen van je emoties, maar denk indd dat het bij de hormonen hoort. Had je dat ook altijd als je ongi moest worden? Dan ik mn lol op straks... ;)

Eels, goed van je echo! Lijkt me zo bijzonder :D fijn dat alles in orde was!

Ik ga zo ff rondje skaten met een vriendin. Even uitwaaien... vriend is al werken. (Voor horeca vroeg haha) en is dus lekker op tijd thuis vanavond. Verder ga ik een beetje aanklooien in huis... opruimen.. poetsen... bloemetje kopen.. paar boodschapjes etc... Heerlijk zo'n vrije zaterdag! :D tot straks!

@ Poemi, wat raar van dat propje... ik weet het antwoord ook helaas niet. Miss kun je je huisarts bellen en die vraag stellen? Dan ben je direct van de onzekerheid af!

16. marilouise

@Eels super trouwens dat je echo goed was

Mijn nod was gisteren, ik was echt in de overtuiging dat ik gewoon ongesteld zou worden vette huid puistjes haar snel vet, maar nu zei mijn man net al dat had je ook toen je zwanger was, hmmm.

ik ben altijd keurig op tijd nu zou het alleen wel mijn eerste keer zonder pil zijn, mijn cyclus is zoals ik al eerder al zei heel raar keurig altijd 28 dagen, maar mijn vruchtbare dagen liggen een week later dan normaal dus ben nu even benieuwd (hebben vorig weekend 1 keertje zonder gesmokkeld toen zoonlief ze had verstopt hmmm )

we wachten af

17. marilouise

ow ja Rins ligt nu lekker te slapen en om half 1 gaan we richting rotterdam we gaan toch maar wel kijken wel wat eht weer doet we zijn anders snel genoeg weer weg en of ergens binnen neem de regenkap mee voor de buggy dus komt goed , ze zeggen weinig regen maar een klein zonnetje zou ook wel lekker zijn !

18. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ eels: fijn dat de echo goed was. Het lijkt mij ook erg bijzonder om het te zien.

@ marilouise: en ga je al testen?
    dus toch richting Rotterdam? Hopelijk blijft het droog. Ik ben ongeveer 10 jaar geleden naar het zomercarnaval geweest, vond het een hele ervaring om het te zien.

Straks richting de vissenwinkel, mijn vriend heeft een aquarium. we moeten eten halen voor de vakantie, het zijn van die tabletten die je erin gooit en dat geeft dan elke dag wat eten af. Mijn schoonouders komen elke week dan langs om een nieuw tablet in het aquarium te gooien en de post weg te halen.

19. marilouise

ik wacht nog even een paar dagen met testen kijken of er alsnog iets op gang komt misschien,

hoop ook wel dat he droog blijft ja

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben ook weer een beetje bijgekomen..

Eels: super dat de echo zo geweldig was!!!

Linnie: balen van al die emoties.. Maarja dat zullen de hormonen wel zijn! Wanneer heb jij je echo?

Debby: goed bezig zo op de zaterdag ochtend! Lekker sportief!

Femmy: heb ook geen idee wat het kan zijn. Maar ik dacht dat iemand dat hier ook had gehad?? Weet alleen niet meer wie..

Poemi: wat goed van je kleine man! Snap ik dat je trots bent

Ik nog niet ongesteld, dus hoop dat het zo blijft!! Hoop dat ik me anders kan inhouden met testen tot dinsdag!

Ik ben donderdag trouwens gestoken door een horzel, en nu is heel mijn bovenarm dik, pijnlijk en heet.. Wist echt niet dat een horzel zo pijnlijk kon zijn!

Deel Deze Pagina