@ lwal: ik dacht ook zoiets gelezen te hebben, ergens in het begin. verder heb ik steeds kleine steekjes in de li lies en volgens mij was de eisprong ook links. verder geen kwaaltjes
Wat vervelend een horzelsteek!!! schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn. 2 geleden door een wesp gestoken, ook niet zo fijn.
Femmy: hmm het zal wel nix zijn lijkt me. Voor de zekerheid misschien wel ff naar de huisarts bellen of de vk. Marylouise: veel plezier en droogte in Rotterdam! Hopen dat die menstruatie uitblijft. Debby: zo'n rommel-rond-het-huis-dagje is ook es lekker. Mijn menstratie is bijna over. Die zijn dus nog net zo lang als toen ik de pil slikte. Hopend op een ei deze maand!
@ Steeph, ja inderdaad! En nu is het heerlijk schoon, opgeruimd en ruikt het weer fris in huis! Fijn dat je ongi bijna voorbij is. Hopelijk hoef je de komende maand niet zo lang, of nog beter; helemaal niet te wachten! @ Lwal, ja het was wel ff lekker uitwaaien & bijkletsen vanmorgen wat naar zo'n steek he! Heb ik eerder ook vaker gehad toen ik nog paard reed, maar ieder lichaam reageert anders. Maar sowieso een dikke bult krijg je er wel van! Vooral niet aankomen (hoe lastig ook...) dan is het snelst over...
we zijn weer thuis kleine heeft zijn ogen uitgekeken, vond het super. Ik heb vanmiddag enorme ongesteldheidskrampen gekregen maar nog geen bloed maar meestal volgt dat een dag later, dus verwacht gewoon morgen ongesteld te worden.
@Lwal Ai, klinkt pijnlijk! Ik weet wel dat je voorzichtig moet zijn met horzels, maar dat het zo heftig is wist ik dan weer niet. @Steeph Fijn dat je nu nog steeds vrij kort ongesteld bent, hopelijk nu een kortere cyclus. @Marilouise Mmm.. als je vruchtbare dagen een week later liggen dan normaal zou je toch haast zeggen dat jullie het onveilig hebben gedaan tijdens je vruchtbare periode. Spannen dus voor jullie! Hoe was het in Rotterdam trouwens? Vanmorgen nog lekker gewandeld met de kleine, en hij heeft weer van 12.30 - 15.15 uur geslapen dus ik ben zelfs nog aan m'n studie toegekomen vandaag! Wel fijn dat ie wat langer slaapt tegenwoordig, kom je nog ergens aan toe tenminste.
@Marilouise Ik was nog met mijn bericht bezig en zie nu pas de jouwe. Ben benieuwd of je ongesteld wordt, zou het geen innesteling kunnen zijn?
Goede avond dames. Heb een echt een luie dag gehad vandaag. Was echt zo moe. Eerst lekker uitgeslapen. Manlief ging boodschappen doen en ik strijken. Hij was natuurlijk eerder terug. Heeft ie de kattenbak gedaan, gestofzuigd en gedweild. Na het strijken was ik echt kapot en ben ik nog weer even lekker op bed gaan liggen. Manlief heeft zelfs gekookt vanavond Gisteren was schoonmoeders jarig en gingen we uit eten. Gelukkig gewoon kunnen eten dus schoonzus heeft volgens mij niks door gehad...
Hey! Ben ik weer! Afgelopen week echt knettertje druk en ook aankomende week ziet er zo uit. Pff. Bijna vakantie..... Morgen ook weer 2 verjaardagen waarvan 1, anderhalf uur rijden is. Het spijt me dat ik niet veel van me heb laten horen! Eels: Fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! En je beeb bewoog al! Wauw! Dan hebben wij een luie want onze beeb lag lekker te slapen. Gaaf hé! HOelang heb je mogen kijken? En de rest: HOe istie???????? xx
Goede morgen dames.. Jullie hebben gister nog behoorlijk wat afgekletst, moest het even bij lezen allemaal. @ cinnepinntje Zo te horen een erg leuke huwelijksreis. Wij gaan (ook) naar Indonesie, eerst 2 weken rondreizen over Java en daarna een weekje relaxen op Bali. Mijn moeder is geboren in Indonesie dus hebben daar nog wat familie wonen, gaan daar ook langs @ femmy geen idee wat dat kan zijn, kun je hier op het forum ook niks vinden?? @ marilouise En.. Al ongesteld geworden?? Het was een erg druk maar zeker ook gezellig weekend. Zit nu even lekker op de bank, terwijl mijn vader en manlief in de tuin bezig zijn met de omheining Kunnen we eindelijk andermans katten buiten houden. Er lopen er hier heel veel, waarvan 1 kater die loopt te sproeien, echt vies. Ja oppassen op de hond is altijd leuk, ze luistert gelukkig ook goed naar ons, dat scheelt een hoop. En ze is het inmiddels wel geweld om bij ons te zijn zo nu en dan. Altijd als m'n schoonouders lang weg gaan komt ze bij ons, erg gezellig ook. Als ze weer weg gaat mis je haar de eerste dag wel, zo stil en niemand komt naar je toe als je de deur opent Wij zijn inmiddels begonnen met het knuffelen, aangezien ik geen ovutesten gebruik moeten we het er maar op gokken. Manlief vindt dat natuurlijk geen probleem, zo veel geknuffel. haha. Volgende week lekker op vakantie
@Brondy, het was zeker erg leuk, alleen wel kort een weekje... We gaan gewoon nog een keertje terug... Bali lijkt mij ook super, eerst maar eens sparen Vandaag ben ik ongesteld geworden!!! Op naar een nieuwe ronde!
Hoi meiden, Ik ben vanochtend ongesteld geworden Ben echt blij en opgelucht, haha. Vond die onzekerheid zo verschrikkelijk en nu kunnen we weer door naar de volgende ronde Hopelijk duurt die net zo lang of liever nog korter dan nu. Poemi, jij de eerste ronde dus ook een cyclus van 38 dagen, toevallig! Hoe oud is je zoontje? Leuk dat hij een beetje begint met lopen. Wat voor studie doe je? Debby1, bedankt voor het duimen, het heeft geholpen zie je wel Ooit paardgereden lees ik? Ik ook Vervelend waren die horzels dan he. Linnie27, wanneer heb je je eerste echo? Jammer dat je niet lekker in je vel zit, hopelijk gaat het snel weer wat beter! Lwal, nog steeds niet ongesteld, spannend zeg.. Marilouise, al ongesteld geworden? Cinnepinnetje, ook vandaag ongesteld geworden! Hoeveel dagen was jouw cyclus?
He dames, Ik ben gister overvallen door mijn vriendinnen en heb een super gaaf vrijgezellenfeest gehad. Had ik helemaal niet aan zien komen! Hele dag in Breda geweest. Eerst lunchen, daarna tandemfietsen met belachelijke opdrachten, daarna bootje varen, uit eten en flink op stap.. Ben ontzettend brak nu! Ook nog steeds niet ongesteld, maar zit ook morgen pas aan de 31 dagen! Viev: fijn dat je ongesteld bent geworden dan! Cinnepinnetje: jij ook ongesteld, op naar de volgende ronde! Brondy: nee dat zal je man niet erg vinden zoveel knuffelen haha! Die vakantie van jou klinkt echt heeel goed! Ik lig nog lekker in bed.. Zo mezelf maar eens aan de gang krijgen!
@ cinnepinnetje, jammer dat je ongi bent geworden. Ik baalde daar vorige mnd heeeeel erg van. Je cyclus lijkt dan zo lang te duren... maar houd de moed erin! Hoeveelste ronde nu? @ Viev, fijn voor je die onzekerheid is ook niks! Ik voel me de laatste 2 dgn een beetje gek. Enorm moe, steekjes links en niet fit. Hmm... Oh, broertje komt eraan... tot straks!
Vanmorgen al vroeg wezen sporten (de laatste keer voor de vakantie). snel boodschappen gedaan, want vanavond komt een vriendin eten. Straks nog de stad in voor wat inkopen. De koffers zijn al voor een deel ingepakt . gisterenavond laat nog gebeld door mijn moeder, we waren bijna aan het knuffelen en als zo laat de telefoon gaat, wil je de telefoon toch opnemen. (leuk hoor tijdverschil van 6 uur) ze hadden geen internet, maar een telefooncel gevonden, ze wilde toch even melden dat ze de komende dagen moeilijk bereikbaar zijn. daarna nog lekker door geknuffeld Verder voel ik me ook raar. Sporten ging zwaar, voelde me 'raar'' in mijn hoofd, niet duizelig, maar alsof je in een rijdende auto rijd. Verder af en toe bij vlagen een golf van misselijkheid, die dan weer snel wegtrekt. @ cinnepinnetje: jammer dat je ongesteld geworden ben, op naar de volgende ronde @ viev: ook ongesteld geworden, gelukkig neemt het de onzekerheid weg. @ lwal: leuk een vrijgezellenfeest, lijkt me echt heel wat om zo overvallen te worden!!
@Debby Hopelijk een goed teken. Had je zoiets de vorige keer ook of is dit nieuw? @Lwal Leuk dat je een vrijgezellenfeest hebt gehad, zeker als je het niet verwacht had! Het klinkt heel gezellig in ieder geval. En je dacht nog wel even bij te kunnen komen van het kamp dit weekend. Zal wel een rustig dagje worden voor jou @Viev Fijn dat je ongesteld bent geworden, kun je tenminste door naar de volgende ronde. Dat wachten is ook maar niets. Mijn zoontje is trouwens inmiddels bijna 17 maanden, dus het werd wel eens tijd dat ie een poging tot lopen ging doen @Brondy Bah, niet echt lekker zo'n sproeiende kater in je tuin. Hopelijk helpt de schutting daar wel tegen. @Jessie Fijn dat je man zoveel heeft gedaan in huis. Kan jij het lekker rustig aan doen. @Femmy Jij bent al goed bezig geweest vanmorgen dus. Mmm.. Hopelijk is dat een goed teken dat je je een beetje raar voelt. Pff.. Gisteren weer behoorlijk last gehad van de overburen. Schijnbaar is de ramadam weer begonnen en dat is altijd wel goed te merken... We lagen vroeg in bed, sliep net, word ik om 22.30 wakker van een hoop herrie op straten, draaiende auto's, hard pratende mensen, schreeuwende kinderen. Ik denk, nou prima, ze zullen wel naar huis gaan, is het zo wel weer rustig. Na 15 min is het ook idd rustig, maar weer 15 min later begint de ellende weer van voor af aan. Laten ze gerust een auto 10 min draaien (gare auto's, dus aardig wat geluid- en stankoverlast), heel de slaapkamer stonk gewoon. Uiteindelijk om 23.45 vroeg m'n man of het iets rustiger kan. Om 00.30 heb ik het ook nog eens gevraagd en ik geloof dat het uiteindijk om 00.45 wat rustiger was. Manlief z'n wekker ging al om 04.30 uur dus die heeft zo wel een erg korte nacht gehad. :x
@ lwal Leuk leuk!! zo overvallen worden. Ik had al in de gaten wanneer mijn vrijgezellenfeest was. We hadden al met een aantal meiden afgesproken dus was wel voorspelbaar dat het dan zou zijn Maar leuk he, is speciaal voor jou. @ viev aan de ene kant ook wel jammer toch?? Maar nu is je onzekerheid weg en kun je vol goede moed de volgende ronde in. @ femmy jij bent echt wel sportief zeg, op zondag naar de sportschool. @ poemi Vervelend zeg als je zulke buren hebt :x Gelukkig hebben wij hier nog geen last van gehad, maar je weet maar nooit. Ik hoop ook heel erg dat de schutting de kater tegen houdt, maar dat is nog even afwachten.
@ Viev, mijn cyclus is 28 dagen... K dacht dat ik misschien deze keer later ongesteld zou worden omdat mijn eisprong later was, maar toch gewoon 28!!! @ Lwal, Leuk he om zo meegenomen te worden Ik had mijn vrijgezellenfeest ook al in de gaten... Vond het wel jammer had het wel leuk gevonden als ik net zoals jou overvallen te worden, maar goed ik heb wel enorme lol gehad... @ Debby, ik had het wel verwacht dat ik ongi zou worden... Nu komt pas mijn tweede ronde er aan!
hier nog niets van een ongesteldheid te merken nu, al heb ik wel een beetje zo''n druk en gevoelig gevoel in mijn buik en rug en dit is bij mij altijd een voor teken, nu heb ik ook eventerug zitten denken toen ik de vorige ker stopte met de pil had ik dit ook tijdens mijn eerste echte cyclus meen zelfs dat ik hem toen helemaal overgeslagen heb en hij gewoon 2 keer 28 dagen was zeg maar. dus wachten het af we hebben toch maar wel ene testje gedaan maar was hartstikke negatief theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn maar wordt wel een lastige zeg maar alle factoren zaten tegen. maakt niet uit we wachten af wanneer het doorzet en volgende ronde hard knuffelen dat is het enige voordeel kunnen we nu ook al doen. Rotterdam was super kleine man vond het geweldig en hij heeft geslapen tot 8 uur vanmorgen dus was wel lekker we hebben vanmorgen lekker een stuk gefietst naar de rivier en daar op een bankje bootjes zitten kijken (lees vrachtschepen kleine noemt het bootjes ) en toen weer terug nu gaan we zo voor feyenoord he ! ow ja heb me kinderwagen vanmorgen schoongemaakt en die staat op marktplaats wil tegen die tijd toch een andere !
Hi meiden!!!! Hoe is het met jullie?? Heb ik al veel gemist?? Wij zijn hier aangekomen in het paradijs!!! Phi phi Island! En spontaan kregen we voor de laatste twee nachten hier een upgrade naar een villa bovenop de berg met privézwembad en uitzicht over de 800m lange baai! Echt bizar!! Ik lig nu in het 'gewone' bad,dat is onder de sterrenhemel. En als we ergens naartoe willen op het resort moeten we even bellen en dan komen ze ons met een golfkarretje oppikken. Vandaag met een speedboot rondom het eiland wezen snorkelen, ook naar Maya bay geweest waar 'the beach' is opgenomen. Ik voel me net Paris Hilton!!! Maar wel een kotsmisselijk Paris Hilton! Al dagen krijg ik maar weinig door mijn keel en irriteert mijn slokdarm de hele tijd. Vanmorgen net toen ik van het ontbijt opstond kotste ik mijn hele mond vol en moest ik snel naar de dichtsbijzijnde bosjes rennen en kotste ik mijn hele ontbijt weer uit... Nu ook weer kotsmisselijk! Dat overschaduwd wel een beetje alles :s Morgen is vriendlief jarig en krijgen we ontbijt op bed met taart, in de avond hebben we een flink wat gangen diner op het strand, maar ik ben bang dat dat voor mij niets wordt...... Verder denk ik al een klein buikje te zien onder mijn navel en het voordeel van zwanger op vakantie is dat je aan iedereen roekeloos kan vertellen dat je zwanger bent! Voor mijn ouders en schoonmoeder hebben we Thaise baby kleertjes gekocht met olifantjes erop om te geven en voor een paar anderen handgemaakte armbandjes met baby hartje nichtje, baby hartje oom etc. Nou genoeg over mijn avontuur hoe is het met jullie? Ben heel benieuwd!!