En o ja, mijn vriend heeft zijn 21+toetsen niet gehaald en heeft dus bij thuiskomst waarschijnlijk geen baan meer :'(
Ik ben net ongesteld geworden.. toch wel een flinke teleurstelling eigenlijk! Mijn hele vreugde van mijn vrijgezellenfeest is even een beetje weg.. Maar dat zal wel weer goed komen! Mammadoe: dat klinkt goed daar!! Alleen die misselijkheid is dan wel minder.. Hoop voor je dat het snel beter gaat! Grappig, mijn vriend en ik hadden het er straks nog over dat wij nu een jaar geleden op Phi Phi zaten!
Ow bah dat is geen leuk vooruitzicht voor jullie!! Probeer toch maar lekker te genieten van je vakantie!!
Mammadoe: klinkt allemaal hemels! Wat een verwennerij! Wel jammer van de misselijkheid. Gefeliciteerd met je vriends verjaardg. Wel vervelend van zijn bsan. Hopelijk vindt ie snel wat nieuws. Lwal: wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat je balt. Voor de rest van de meiden die ongesteld zijn geworden: jammer, hopen op meer succes volgende ronde.
@ mammadoe: dat klinkt allemaal heerlijk!! Geniet er lekker van. Jammer van de misselijkheid. balen dat je vriend de toets niet gehaald heeft, hopelijk verpest het jullie vakantie niet. @ lwal: jammer dat je ongesteld bent geworden, snap best dat het de feeststemming van je vrijgezellenfeest een beetje weg is. Maar op voor de volgende ronde @ poemi: balen van zulke overburen, hopelijk valt is het niet elke avond feest. @ marilouise: nog niet ongesteld? bijna alle inkopen zijn gedaan, alleen nog drop en stroopwafels halen en dan kan de koffers dicht. Ik wordt een beetje gek van mijn reuk. Het is weer zo sterk. Mijn vriend heeft z'n overhemden gewassen en die hangen te drogen in de huiskamer, maar ik ruik het wasmiddel zo sterk, zo sterk dat ik er een beetje hoofdpijn van krijg (dat krijg ik ook van hyacinten) mijn vriend heeft nergens last van ik van ellende maar een raam open gezet.
@lwal: wat een leuke verassing je vrijgezellenavond. beetje jammer dat je dan vanochtend ongi werd, kan me voorstellen dat het een domper is. Hoop dat je nu nog wel een beetje kan nagenieten van je avond/nacht. En je hebt nu ook nog iets heeel leuks om naar uit te kijken deze maand. @mammadoe: Wat goed dat jullie het zo lekker hebben. Balen van je misselijkheid. En kan me voorstellen dat het sommige momenten ook wel een beetje overschaduwd. Weet hoe je je voelt en het is echt niet lekker. En probeer nu nog wel van jullie vakantie te genieten na het nieuws van je vriend zijn examens/werk. Zal best moeilijk zijn, want er is natuurlijk een kleine op komst en dan wil je dat alles goed geregeld is. Nou geniet er nog even van @brondy: veel plezier met knuffelen, enne, goed met de beentjes omhoog he? Deze maand gaan jullie er echt voor toch? @cinnepinnetje: jammer van je menstruatie, maar je had dat gevoel ook al toch van de week? Op naar de volgende ronde. @viev: oooh eindelijk ongi. Kan me voorstellen dat je een soort van opgelucht bent. Als je dan niet zwanger bent wil je zeker niet zo lang wachten op je menstruatie. Nu kan je weer een nieuwe ronde beginnen. Zijn wel wat mensen ongi geworden vandaag dus. @debby: ik weet niet wat die steekjes zijn. Miss heb je wel een verlate eisprong. Ik herken het niet die steekjes. Maar nu is elk lichaam ook anders dus je weet nooit. Nou voelde ik me juist ook helemaal niet zwanger voordat ik het wist. Ga voor je duimen. @femmy: ooh spannend. Ik was voor mijn nod wel licht duizelig en heeel licht in mijn hoofd. Voelde ook alsof alles langs me heenging en ik het niet zelf was. Dat gevoel van in je auto had/heb ik ook. Achteraf denk ik dat ik daar last van had doordat ik zwanger was. Heb mijn bloeddruk van de week gemeten en die was heel laag. 80/58 zoiets. Ga je vroeg testen of wacht je echt tot je nod? @poemi: haha, lekker van die buren. Zou daar ook echt spuugchagerijnig van worden. Niets is irritanter dan herrie als je lekker wilt slapen. @marilouise: spannend nog steeds niet ongi. wanneer ga je eventueel testen? @tara: hoe gaat het met je? Nog steeds aan het genieten van je echo? Nou hoop dat ik nu iedereen gehad heb, sorry als ik je ben vergeten
@Lwal, Balen dat je ongi geworden bent! Is wel een domper na alle feestvreugde! Had je ook helemaal niet gedronken met je vrijgezellenfeest? Wat leuk dat jullie vorig jaar ook op phi phi zaten!! @Linnie, heb jij ook last van misselijkheid dan? Ook al overgegeven?? En verder nog ergens last van? Nou ik ga slapen, want loopt hier alweer richting middernacht. Truste!!
@mammadoe: ja ook misselijk, maar de ene dag meer dan de andere dag. Nog niet overgegeven maar als ik me zou laten gaan kan ik zeker wel een paar keer per dag. Maar wil het niet, haha, wel moeilijk hoor om op te houden soms, zeker als je aan het kokhalsen bent. Miss maar een keer gewoon laten gaan. Nou slaap lekker.
weltrusten mamadoe ik heb vanmorgen al getest hartstikke negatief. nogmaals verwacht gewoon dat mijn lichaam even helemaal in de war is. hier een dansend mannetje op bob marley. hij is echt een boefje aan het worden, zal eens een foto bijvoegen van ons samen laatst.
@ marilouise Wat een schattig ventje heb je zeg! @ mammadoe Vervelen dat je misselijk bent tijdens de vakantie. En ook vervelend dat je vriend de toets niet gehaald heeft wel blijven genieten van de vakantie he!! @ linnie Ja wij gaan er nu echt voor Heb er helemaal zin in natuurlijk, hopelijk is het snel raak. Na deze week vakantie dus kunnen we dan ook lekker relaxen. Neem geen test mee want gaan maar een week en mag toch de week erna pas testen officieel. De 'schutting' van de tuin staat er helemaal haha, er zijn nu al 2 katten langs gelopen en hebben staan kijken met verbazing, dus het werkt tot nu toe nou hopen dat we geen gezeur krijgen met de buurt
Pfff.... Wat zijn jullie druk geweest! @Mammadoe Wat klinkt jouw vakantie relaxed! Beetje jammer dat je er zo misselijk bij bent Alvast gefeliciteerd met je vriend. Wel balen dat hij die toets niet heeft gehaald. Hopelijk kan je dat tijdens jullie vakantie nog wel even van je af zetten. @Lwal Balen dat je ongesteld bent geworden! Beetje domper op je leuke vrijgezellenfeest.. @Femmy Je reuk kan ook wel sterker worden bij een zwangerschap, ben benieuwd! @Marilouise Wat een leuk ventje zeg!! @Brondy Gelukkig werkt het tegen de katten, maar waarom zou je gezeur van de buurt krijgen over je schutting? Sorry als ik ergens overheen heb gelezen, maar ik moet er weer snel vandoor, gaan weer een aflevering kijken van Camelot! Morgen dagje naar Avifauna met vader, manlief, zoontje, schoonzus en 2 nichtjes. Gelukkig geven ze goed weer af
Hallo iedereen! Excuses voor mijn afwezigheid, heb het mega druk gehad (en dat terwijl ik vakantie had). Heb nog niet alles bijgelezen, zag wel een hele leuke foto van mama en zoon voorbij komen! Hier een frustrerende 2e ronde. Kan mijn ovu niet traceren. Had 3 dagen een hele lichte teststreep, nu niets meer. 's Ochtends en 's avonds getest, maar er kwam geen verandering in de hele licht teststreep. Frustie dus... Maar 1 keer geklust vóór die 3 dagen en 1 keer erna. Dus het zal ook wel geen prijs zijn deze ronde Op naar september dan! Mijn 'we zijn in oktober zwanger' theorie gaat nog kloppen ook, haha! Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Mag ik nog iemand feliciteren?
Good evening! Wohoe, vandaag alweer 9 weken zwanger! Gaat snel! Vermoeiende dag gehad en zijn nu eindelijk weer thuis, maar het was gezellig!! Ik ga even terug lezen! Brondy: Vervelend als je last hebt van andermans katten. Ziet de schutting er nu nog wel uit, of is het geen porum met de omheining? Cinnepinnetje: Succes in de volgende ronde! Viev: Jij ook succes in deze ronde! Lwal: ooow wat gaaf! Lijkt me zo leuk een vrijgezellenfeest! Femmy: Ooh lekker, wanneer vertrekken jullie? Poemie: Associaal! Dat je ze gewoon 2 keer hetzelfde moet vragen en dat ze er zelf geen rekening mee kunnen houden.. Balen voor je vriend! Marilouise: Wat is je cyclus op dit moment? Wat een mooi mannetje heb je! Mammadoe; Wauw dat klinkt echt geweldig! Behalve je misselijkheid natuurlijk, balen zeg. Jullie trekken gewoon rond daar? Super, ben zelfs stiekem wel jaloers! Hopelijk kun je toch genieten ondanks de misselijkheid, en ik wens jullie een geweldige mooie vakantie toe!! ( balen van je vriend zn baan!!!!! Hadtie ergens anders al gesolliciteerd? ) Lwal: Dikke knuffel!!! Op naar de volgende ronde, ik duim!! Femmy: Hihi, ik hoop dat zwangerschap de reden is! Linnie: Jaaa, maar ik kijk nu alweer uit naar de intake dinsdag en de volgende echo en de vakantie! Hahah! Hoe voel jij je? Vind jij het ook zo snel gaan? Jij morgen alweer 8 weken zie ik! Satire: Blijf je testen dan de komende dagen? Ik hoop dat je snel je ei vind!
We hebben het nu trouwens aan heel wat mensen verteld , en de reacties blijven leuk! Vaak zo verbaast als je ze de achterkant van het shirtje ziet lezen! Geweldig om te zien! Maar de mannen zien het vaak niet eens.. Voor een groot deel houden we het trouwens geheim en toch ook nog op mijn werk... Heb lang zitten twijfelen, maar wil toch volhouden tot ik mijn nieuwe contract heb ondertekent, heel lang kan dat niet meer duren als het goed is. Het is natuurlijk wel fijn om te weten of je verlof gedekt word.
Ik denk dat ik de testen spaar voor de volgende maand. Denk dat mijn ei al geweest is de 27e. Wel erg kort hoor, een cyclus van 23 dagen. Maar, als ik 10 augustus ongi wordt is het wel een regelmatige cyclus, en dan kan ik volgende maand wel mijn ongi traceren Je moet overal het positieve van inzien he
@satire: nou hopen dan dat je de 10e ongi wordt, dan weet je je cyclus en kan je mooi aan de slag Het mooiste zou natuurlijk zijn dat je je deze maand vergist hebt en het toch positief is @tara: jaa je bent alweer 9 weken. Ik morgen 8 weken. Gaat idd best snel. Maar kan eigenlijk niet snel genoeg gaan nu hoor, wil die echooo. Maar ik voel me niet heel goed. Ik blijf heeel licht in mijn hoofd, regelmatig toch misselijk, gister echt een hele slechte dag gehad, vandaag alleen vanavond f fmisselijk geweest maar me de hele dag niet top gevoeld, alsof ik de hele week griep heb gehad. En ben verder heel moe en futloos en heeeel erg emotioneel. stemmingen wisselen heel erg. Dan zit ik in een dip, dan ineens gaat het weer goed maar kan ook zo weer omslaan. Ach hoort erbij he, en wil ook verder helemaal niet zeuren. Dan is het net alsof ik niet blij ben, maar hoop toch dat ik me snel wat beter ga voelen. Vanaf vrijdag een weekje vrij dus dan lekker relaxen.
Hoi meiden, ben er weer! We gaan morgen dus 1 nachtje weg. Maandag Valkenburg en dinsdag Maastricht. Heb er zin an Was ff lekker CD's aan het maken voor in de auto beetje ouwehoeren met vriendlief, gaat de tijd lekker snel! Vanmiddag was ik ff bij mn schoonouders en schoonzus en zwager... Was ik ff aan het spelen met mn nichtje en zeg ik: "Kom je binnenkort weer logeren???" Zegt mn zwager: nou, als je wilt.. kan je er zelf over 10 mnd één hebben, moeten jij en F. wel even aan de slag gaan voor een neefje of nichtje!!!" Whaha, ik kan dan echt bijna mijn lachen niet inhouden. Gister ook op n feestje waar er dus pas 2 zwanger zijn. Zit ik aan de cola: "Moet jij ons soms ook wat vertellen???" JEZUSSS mensen! Laat me met rust @lwal: zag t op hyves van je je vrijgezellenavond. Leuk hoor! Hoe doe je dat dan met borrels? Want je wist natuurlijk toen nog niet van je ongi. Wel jammer dat je dan vanochtend ongi werd, BALENNN! Zo rot voelde ik me vorige x ook... @mammadoe: Heeeeerlijk die verhalen van je! (Thailand dan he) Misselijkheid=rot Kan me voorstellen dat het sommige momenten ook wel minder maakt. Balen voor jullie wat betreft je vriends werk. Maar heeft hij een baan waar je makkelijk weer werk in vindt? Anders brengt dat ook weer spanningen.. pff @linnie: thanks! Ik weet t ook niet. Vandaag weer helemaal geen last. Alleen heeeeeeel errug moe. En ik heb die vage duizelingen ook gehad vanmorgen niet leuk! Beetje dat gevoel wat je hebt als je te snel op staat zeg maar. @femmy: spannend!!! ik duim voor je Ik ga nu ff mn koffertje pakken (mn vriend verklaart me voorgek voor 1 nachtje) maar ja, we weten het ook niet echt wat het weer wordt he! Dus van alles maar wat inpakken. En trouwens, ik weet nu nog niet wat ik dinsdag aan wil hahaha! Mocht ik hier niet meer zijn vanavond. Ik duim voor de bijna-testers en tot woensdag dan maar!! xxx Liefs
@debby: tja je kan alleen maar afwachten he. Wanneer ga je testen? Veel plezier de komende dagen, wordt mooi weer dus je hebt de goede week uitgekozen