Indd goede vooruitzichten, da's wel fijn! Ja, ik wacht nu ook wel gewoon af... Wel spannend hoor. Ik hoop dat het nu (3e ronde) eindelijk eens raak is (ben zo lekker ongeduldig haha). Maar ik ga denk ik pas mijn NOD testen (als ik dat volhoud) ook afhankelijk of ik ongesteldheidsklachten krijg, normaal heb ik dat vrij extreem... dus als dat zo is, dan verwacht ik er wederom niet veel van. Mochten die wegblijven, dan kan het zo eens zijn dat ik eerder test.. Ach, na onze 2 dgn weg, zijn we alweer op 6dgn voor de NOD dan kijken we weer verder. Rustig hier trouwens vanavond....
@tara86: mijn cyclus is altijd 28 dagen heel enkel keertje 29 dagen geweest, maar bij mijn zoontje toen ik eenmaal met de pil gestopt was en ik mijn laatste onttrekkingsbloeding had gehad heeft mijn cyclus 1 menstruatie overgeslagen, dus hoop dat het nu weer zo is dan weet ik dat ik over 25 dagen gewoon weer aan de beurt ben, ben in ieder geval benieuwd. wel blijf ik echte ongi krampen houdenen een gevoelige rug en dat was toen ook, mijn innesteling bij mijn zoontje heb ik ook echt gevoeld en dat was 1 uur lang flink pijnlijke steken en echt niet te vergelijken met nu, als het niet op gang komt doe ik binnenkort wel weer even een testje voor de zekerheid maar verwacht dat mijn lichaam gewoon weer even van slag is. ik moet zeggen houd ook vocht vast nu enzo dus denk dat dat het is. komt me in ieder geval bekend voor. kleine man is een echt boefje!
Hier was het ook rustig gisteravond! Hier is weinig nieuws te melden. Iedereen begint weer met een nieuwe werkweek vandaag, en ik heb vandaag de laatste werkdag voor mijn weekend. Hoop dat het weer dan ook beter wordt. Om het weekend in te luiden gaan we vanavond lekker grieken. Zooo lekker! Nou, tot strax en werk ze.
Goedemorgen, vanacht weer heerlijk geslapen, vriend begin straks aan zijn laatste werkdag! straks even langs de juwelier, wij zijn niet getrouwd, maar hebben wel trouwringen om. Ik had er een met een briljantje erin, maar gisteren ben ik het briljante kwijt geraakt en we zagen dat mijn ring gescheurd is, het briljantje is er waarschijnlijk gewoon uitgevallen. we hebben nog in huis gezocht, maar dat ik echt zoeken naar de speld in de hooiberg!:x Ik heb er flink de balen in, het was geen goedkope ring, hopelijk heeft de juwelier een goede oplossing @ marilouise: wat een schatje zeg!
Goedemorgen.. Gister waren mijn schoonouders nog ff bij ons. Was best gezellig. Vanavond naar de kapper en dan nog ff wat ophalen bij schoonouders voor de tent. 4 dagen werken en dan eindelijk een weekje vakantie @ debby Heel veel plezier de komende 2 dagen!! @ femmy Balen van je ring, kunnen ze die niet weer gewoon repareren?? En hoe lang hebben jullie die al? @ steeph Als het goed is wordt het de komende dagen erg lekker Kun je heerlijk genieten van je weekend De 'schutting' ziet er wel redelijk uit, het is maar tuingaas, dus tja... Zal wel een foto maken vanmiddag. Het probleem in onze buurt is dat je officieel geen schutting/bouwwerk mag plaatsen in de tuin hoger dan 1 meter. Moet open karakter hebben. Onze 'schutting' is 1,50 meter grotendeels. We willen er een klimop tegenaan laten groeien. Maar we wachten wel even daarmee, voor t geval dat
@ Brondy: we hebben ze sinds eind december 2010. toen we ze kochten heb ik er nog naar gevraagd of ze echt wel steving waren. volgens de juwelier waren ze echt heel stevig. Tijdens mijn werk heb ik de ring altijd af en ook met paardrijden en verder doe ik geen rare zware dingen.
@ femmy Misschien valt het wel binnen de garantie, aangezien je ze nog geen jaar hebt. Bij mijn verlovingsring miste ik op een gegeven moment ook een steentje, die werd gelukkig gratis gemaakt, moest er alleen wel erg lang op wachten En denk dat die wel goedkoper was dan jouw 'trouw'ring
Hoi dames, Ben weer thuis!!! en heb net de verloskundige gebeld! 22 aug kunnen we komen voor de 1ste echo!! Spannend nog 3 weken duurt nog zo lang zeg hihihi. De zwangere onder ons: Doen jullie mee aan moeders voor moeders? Ik ga niet helemaal terug lezen want dan ben ik heel de dag bezig met jullie geklets hihihih. Nog wat leuks gebeurd hier? Ik ga weer de dagelijkse sleur in hahahaha.
vraagje aan de zwangeren (miss beetje stomme vraag maar snap er niks meer van): Hoe werkt het nou precies.. Krijg je altijd een echo voordat je 12 weken zwanger bent? Als je eerder dan 12 weken een echo krijgt, krijg je er dan ook altijd 1 met 12 weken?
Kom net terug van de juwelier, heb er toch flink de balen in. De juwelier zag dat op de ring wel wat gebruikers krassen in zitten. Hehe ik draag de ring dagelijks en ik neem aan dat het wel ergens tegen kan! Het is niet zo dat ik er meer gooi of dat ik er bierflesjes mee open maak. Er wordt gekeken en bepaald wat de evt kosten zijn. Ik zit er toch mee. Het is toch een prijzige ring en ik ben benieuwd wat dan de evt kosten worden. Heb nog geprobeerd om mijn vriend te bellen, die was aan het lunchen en zijn mobiel is hij vergeten. Ik moet zeggen dat hij altijd heel nuchter is en ik zie snel apen en beren. Hopelijk valt de schade mee, alleen jammer dat ik tijdens de vakantie niet mijn ring op heb. sorry hoor, ik moest dit even kwijt1
@Brondy: Je krijgt met ongeveer 8 weken een echo om te kijken of alles goed is! dan krijg je tussen 10 en 12 weken een termijn echo om echt vast te kunnen stellen hoe ver je bent. Snap je het een beetje hahahah. Ik wist het ook niet dat je met intake gesprek gelijk een echo krijgt! Wel super natuurlijk kan je gelijk iets zien. Zo is het mij net vertelt.
@ claudia Ja snap het nu helemaal Dat is inderdaad wel leuk ja, spannen dus voor jou. @ femmy Kan me voorstellen dat je baalt, wel vreemd trouwens dat ze dat zo doen. Mijn verlovingsring was ook wel beschadigd, maar daar hebben ze niets van gezegd. Waar heb jij hem gekocht? bij een plaatselijke juwelier of zoiets als de Siebel?
Hii! Moest vandaag eigenlijk tot 17:00 werken, maar er waren zo weinig kinderen dat ik om 10:00 al weg kon. Heeeerlijk! Ben vanmorgen begonnen met opruimen van het huis en veeel weggooien, nu een pauze van een uur En dan straks aan de poets! Tara zit nog op het kdv, heb ik lekker de tijd om het huis eens even flink onder handen te nemen. Satire: idd! altijd positief blijven! Op naar volgende maand dan maar. Linnie: ik herken het allemaal. Snap dat je niet wilt zeuren, dat heb ik soms ook hoor. Ik kan bijv niet vaak genoeg zeggen hoe moe ik wel niet ben.. Niet omdat ik aandacht wil of wil zeuren, maar omdat ik niet wist dat je zo in en in moe kon zijn! Hopelijk gaat het beter met je na de 13e week..Wanneer heb je de echo? Debby: HahahA! Geweldig hé. Probeer dan maar eens een pokerface te houden! Nog 8 daagjes tot de test! Voel je je al anders? En geniet van de 2 daagjes weg, heeeeerlijk! Marilouise: Aaha! Nou dan duim ik voor je! Steeph: Mmm! Eetsmakelijk alvast. En hier schijnt de zon! Femmy: Oeii! Succes bij de juwelier, hopelijk kan hij je helpen. Edit; Mm, balen!! Dan maar duimen dat de kosten mee zullen vallen. brondy: Ajoh?? Is dat niet vervelend ivm privacy?? En sinds kort is hier de 8 weken echo om zekerheid op een zwangerschap te geven. De 12 weken echo krijgen we ook nog gewoon! Claudia: Leuuk! Wij hebben de echo op dezelfde dag! Alleen ik voor de 12 weken. hoe laat moeten jullie? Ik doe mee aan mvm! Krijg met gemak, ondanks dat ik werk, 2 kratjes vol. Wat een gezeik! Zo! Ga ik nu weer verder met poetsen! Ik had net een enorme vreetkick.. Heb 1 stokbrood opgegeten, zelfgemaakt met daarop: Mozzerella, pesto, tomaat en ham. 8 minuutjes in de oven en klaaaar! Was heeeerlijk
@ tara Dat stokbroodje klinkt wel erg lekker zeg!! En wat heerlijk dat je eerder naar huis mocht, het is nu super mooi weer. Ja het is vervelend met privacy, daarom gaan wij er ook een klimop tegen aan laten groeien. Is het wat meer beschut maar toch groen Ah, dat is wel fijn, 2x een echo naja eerst maar zwanger worden
Tara: 10 over 11. Jij? duurt nog veels te lang hahaha. Oke ja ik wil er ook wel aan meedoen. doe ik nog iets goeds ook. hahahah ik krijg die flessen ook vast vol. Moet nog even kijken hoe het werkt allemaal. Ik heb net ook heerlijk een boterham met pesto, kaas, pijnboompitten, komkommer en augurken op! heb nu al weer honger. Vanavond bij vrienden bbqen. moet ik mijn mond weer houden! vind ik zo moeilijk hahaha. spreek liever helemaal niemand omdat ik het graag wil vertellen hahhaha
@ brondy: we hebben de ringen bij een plaatselijke juwelier gekocht, het is wel een bekende juwelier (in de stad dan), had toch wat meer verwacht. vriend heeft intussen gebeld, vind het ook een vreemd verhaal. Maar hij wil wachten tot ze bellen en vertellen wat er aan de hand is en wat evt de kosten zijn. Als het niet acceptabel is, wil hij naar een ander juwelier gaan, om hun mening te vragen, want hij vind ook dat ik degene ben die zuinig op spullen ben. verder net een uurtje door de duinen gefietst, moest het even van me afzetten. Straks komt vriend thuis en heeft hij ook vakantie!! @ tara: heerlijk zo'n korte werkdag!
@Jessie886: Ja ik ga er ook aan mee doen! vind het ook een fijn idee dat ik ergens aan mee kan helpen terwijl het ook geen moeite kost. Ja heerlijke dagen gehad. veeels te snel voorbij hihih. en hoe is het met jou? hoe voel je je? jij loopt iets meer dan 1 week voor op mij! spannend.
ja hoor de primeur heb net een gillende zoon gehad plat op de grond in de winkel en ik schaamde me niet eens heb hem gewoon laten gillen. je zag wel mensen kijken moest eigenlijk wel een beetje gniffelen, hij was het zo zat toen mama doorliep.