Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@steeph
    Ik denk dat het wel heel belangrijk is om even door te vragen ik ben geen prater van mezelf, maar bij mij vroeg ze nergens naar dan ga ik ook niets zeggen, maar als ze door had gevraagd dus even de tijd had genomen en gevraagd of ik iets met mijn gevoelens kon of of ik alles een plaatsje kon geven i.v.m. verlies van mijn vader daar werd toen notabene nog naar gevraagd bij de intake dan was het er veel eerder uit gekomen.

het is denk ik gewoon belangrijk dat er even de tijd voor de geestelijke kraamvrouw wordt genomen

2. marilouise

wat was jij nog laat op

3. marilouise

goedemorgen trouwens, gisterenavond ben ik weer bij de osteopaat geweest hij heeft mijn buik onder handen genomen en ook het litteken van mijn keizersnee heb er best wel wat last van gehad eigenlijk. Maar nu voelt mijn buik heel fijn en "los" vanavond ga ik lekker sporten heb gelijk een afspraak gemaakt en mag er nu ook bij gaan steppen dus krijg even uitleg en vanaf volgende week mag ik er extra oefeningen bij doen ook leuk.

Vanacht was erg leuk Rins had bedacht dat 2 uur een mooie tijd was om wakker te worden en hij wilde niet meer slapen dus wij voor het raam nee rins kijk iedereen slaapt nog dus rins gaat ook terug naar bed na een minuut of 20 werkte het en ging hij weer rustig slapen

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo wat een geklets gisteravond ;)

@ marilouise
    Haha, moest inderdaad ook aan die reclame denken..
    Vervelend dat de kleine man zo vroeg wakker werd, heeft ie uiteindelijk wel doorgeslapen? of dat ook niet?

@ lwal
    Hahah, ja dat krijg je nu he ;)
    Laatste was ik aan het lunchen met een vriendin en hadden wij het ook over kids (zij is vorig jaar bevallen). Vroeg ze of ik al was gestopt met de pil. Zei ik: nee, is niet zo handig aan gezien we in september nog weg gaan. Zit ik daar strax in de rimbou ongesteld te zijn ;)
    Als mensen er naar vragen zeg ik gewoon dat we het in ieder geval uitstellen tot na onze huwelijksreis ;)

@ satire
    En... gister nog flink geknuffeld??
    Volgens de banner heb ik donderdag mijn ei, maar heb nu al flinke steken in mijn onderbuik, links.

@ poemi en tara
    Ja tis vervelend die regel van de schutting, daarom hebben we er maar tuingaas neergezet. Even afwachten tot na de vakantie en als we niks te horen krijgen gaan we klimop planten om het een beetje dicht te laten groeien. Het is nu niet zo hoog (1,50 m) maar als je zit, zit je iig niet meer zo in het zicht :)
    Nu kan nog iedereen zien wat je op tv aan het kijken bent, hebben een schuifpui, dus een en al glas.

Gisteren bij mijn schoonouders geweest, haalde zij de babyfoto's van mijn man tevoorschijn. Volgens ons was dit de hint dat zij er wel klaar voor zijn opa & oma te worden, hihi.

Hadden wij het er op de terugweg in de auto over. Zegt manlief dat hij het toch nog wel onwennig vindt dat we nu ook knuffelen met een ander doel, een baby verwekken. Maar dat hij het wel met alle plezier doet, hahaha

5. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Marilouise: Belachelijk dat ze er niet allert op zijn! Ik zat gewoon huilend bij de dokter te vertellen dat ik het niet meer trok, zo gestresst als een kip was en soms naar mijn dochter kon kijken met gedachten als: Waarom ben ik ooit aan jou begonnen, en : ik wil mijn eigen leven terug en aan het begin wou ik eigenlijk niet eens wat van haar weten, was ik zelfs bang haar iets aan te doen omdat ze redelijk wat huilde. Het enige wat mijn dokter zei was: Wat denk je? Dat ik een wonderpil heb die je beter maakt? Ga jij maar eerst aan het werk, dan spreek ik je later wel weer.
    Wie weet wat er in mij had kunnen knappen en dat ik mijn dochtertje wat aan had gedaan, daar kan ik me nu niks bij voorstellen. Maar ik voelde me toen zo raar. Ik was echt totaal mezelf niet meer , hij hád naar mij moeten luisteren.
    Hoe ben jij er uit gekomen?

Mibo: Gaaaf! Moet gauw dus een keer een 3D film bekijken! En dankjewel!

Satira: Woehoee! Gaan met die banaan! ;) Good luck!

Lwal: Hihi, leuk he die vermoedens! Balen van je emotionele trekjes, maar dat word waarschijnlijk alleen maar erger als je zwanger bent. Ik kan nog janken over een lullige reclame..;)

Steeph: In de eerste week heb ik er niks van laten merken, omdat k dacht dat ik bij moest komen van de bevalling. Onze kraamverzorgster wist dus van niks.. Heb ook geen kraamtranen gehad en probeerde me zo groot mogelijk te houden. Men wat viel ik van die roze wolk af na de geboorte, eigenlijk had ik idd direct aan de bel moeten trekken. Dus mijn kv heb ik geen klachten over.
    Wel lief dat je er naar vraagt voor je werk!

Marilouise: FIjn dat de osteopaat helpt. Fijne tijd zeg, 2 uur.. Pfff!

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Kan iemand mij vertellen wat ik aan die misselijkheid kan doen??? En aan dat constant hongerige gevoel...Wordt er gek van. Elke ochtend weer het zelfde liedje...

Voor de rest wel alles goed. Nog 1 1/2 week wachten tot onze 1e afspraak bij de VK. Verder is het heel rustig op het werk nu bijna iedereen met vakantie is. Kom met moeite mijn dagen door..
    Morgen naar Amsterdam met broer en moeder. Proberen me niet te verspreken tegenover mijn broertje!

Hoe is het verder met iedereen? Ben de laatste dagen zo moe dat ik erg weinig aanwezig ben geweest.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Laatst zag ik op tv dat gember-thee helpt tegen misselijkheid bij een zwangerschap. Misschien dat je het kunt proberen.

8. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    zo meiden er wordt alweer op een vroeg tijdstip gekletst!
    wij hebben lekker uitgeslapen en gaan zo de laatste dingen doen voor onze reis. Vriend moet zo nog naar de kapper.
    Vanmiddag de katten wegbrengen. zie er toch een klein beetje tegenop:(.

Verder blijf ik bij vlagen misselijk en dat rare gevoel in mijn hoofd (de rijdende auto). gisteren stak mijn vriend, omdat de vakantie voor hem was begonnen een sigaar op, ik vind die dingen zoiezo stinken, maar gisteren werd ik er gewoon misselijk van, zo erg dat ik maar naar buiten ben gegaan voor frisse lucht.
    Mijn vriend vraagd steeds of ik niet zwanger ben. Hij wil eigenlijk nu al testen, maar ik wil wachten tot mijn nod (is vrijdag)

@ satire: en nog lekker geknuffeld:D

@ tara en marilouise: lijkt mij ook geen hele fijne kraamperiode, maar gelukkig zijn jullie er boven op gekomen, maar ik denk toch dat de angst er is dat het weer terug komt

@ cinnepinnetje: weet je al wat meer?

@ lwal: leuk he die hormonen! ik krijg bij bepaalde liedjes al tranen in mijn ogen

9. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Tara: ja dat vaslt zeker op omdat ik normaal als 1ste in de rij sta hahahah. maar ben ook gestopt met roken en als ik ga drinken rook ik er ook graag bij. dus dat is mijn excuus hahaha. hij werkt wel en het valt niet op ze vinden het alleen maar knap. ahahahah

10. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Marylouise: dank je voor je verhaal. Maar eigenlijk vind ik het logisch dat je aandacht hebt voor dat soort dingen, die zijn hartstikke belangrijk. Hmm Rins was dus goed bezig vannacht, haha. Wel een goeie, voor hetnraam laten kijken dat iedereen nog slaapt. Wij waren om 23.00 terug van de Griek. Het eten moest nog even zakken. Was wel erg gezellig.

Tara: jij ook bedankt voor je verhaal. Is idd erg dat je huisarts je niet serieus nam. Lijkt me heel erg als je je zo komt te voelen. Ik vroeg het omdat ik mijn kraamvrouwen ook de best mogelijke zorg wil geven. Ben wel al eens in een gezin geweest waarbij de moeder van de eerste een postnatale depressie had gehad. Voor zover ik weet is het bij de tweede echt beter gegaan. Voelde zich echt beter.

Femmy: arme jij. Iknhoor veel zwangere die gewoon veel kleine dinge eten de hele dag door. Het schijnt te helpen. Maar kan me voorstellen dat het wel heel vervelend is. Het vermoeide zou weg moeten gaan na 16 weken ongeveer.

11. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Brondy: weet niet of mijn man het knuffelen anderes ervaart, maar ik heb dat ook wel. Je staat er wel bij stil. Dat dit keer misschien je baby wel gemaakt wordt. Soms denk ik dat ook bij mezelf, zet dat baby knopje nou es uit en geniet gewoon. Al moet ik zeggen dat ik wel geniet hoor, maar de gedachten aan ons kindje blijven aanwezig op de achtergrond zeg maar.

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #2172 Brondy, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    Dat is ook wel zo, het speelt toch een beetje op de achtergrond.

Ben wel heel benieuwd wie de volgende zwangere wordt/is ;)

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Heb niet alles teruggelezen, ben niet zo lekker, beetje buikgrieperig :( Al gaat het vandaag gelukkig beter dan gisteren.
    Heb gisteren ovulatietesten besteld van Zwanger en Kids. Lees er op het forum veel goede verhalen over, dus ook maar eens proberen :)

Claudi6a, leuk 22 augustus je eerste echo! Dat wordt de dagen aftellen, haha.

Tara86, gisteren lekker onverwacht vroeg naar huis en veel opgeruimd. Goed bezig hoor ;)

Marilouise, primeur gehad met gillende zoon in de winkel, haha.

Mibo, naar de smurfen geweest, leuk!!

Poemil, gisteren lekker naar Avifauna geweest. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was!

Satire, heeft haar ei gespot. Succes met klussen :D

Femmy79, spannend hoor, vrijdag testen! Hoop voor je dat het raak is!

14. marilouise

zo ben druk met de voorbereidingen voor het feest voor mijn moeder is al einde van de maand en o ja officieel ben ik nu werkeloos.

Feest wordt wel leuk denk ik we zijn er erg druk mee net zijn de foto's voor de uitnodiging binnen gekomen en heb vast gehakt gehaald was in de aanbieding hier bij de buurtsuper.

15. marilouise

Net nog getest en hartstikke negatief maar tegelijkertijd echt flink roze rood met afvegen dus denk dat het door gaat zetten nu !

16. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    hopelijk zet het door dan heb je geen onzekerheid meer. aan de andere kant wel jammer dat de test negatief was, toch?

@ viev
    laat maar weten hoe het gaat met de testen. Heb zelf nog niets gehaald en zit toch te twijvelen.
    Maar voel nu wel steken links in mijn onderbuik :( vanaf zondag. Denk dat mijn ei er aan zit te komen ;)

17. marilouise

op zich wel jammer, maar weet nu waar ik aan toe ben.

18. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ femmy. k weet nog niet veel meer moest vanmorgen bloed laten prikken en ze gaan een doorverwijzing geven voor de internist kan die verder kijken. de artsen weten t niet meer... k had het nog met mijn arts er over dat het mij zo zwaar valt dat k geen pil meer slik, sinds dien heb k die verschrikkelijke pijn in mijn buik bij de menstruatie... maar daarin zien ze geen verband. gelukkig was al even bang dat k weer aan de pil moest ofzo. nu maar weer afwachten...
    Beetje lang ego verhaal sorry.
    Ging het vanmiddag om je katten weg te brengen? Valt altijd zwaar hè?

19. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    We zijn weer thuis van het weg brengen van de katten. Het ging eigenlijk heel goed. Eentje liep gelijk zijn reismandje uit en ging op verkenning, de andere moest eerst de kat uit de boom kijken. Ik heb ze in ieder geval met een gerust hart achter gelaten.
    Het ergste vind ik nu, als je thuis komt of als je bezig ben, nu mis ik ze echt, want ze komen niet naar je toe als je thuis komt, of ze lopen in de weg, of gaan in de koffer zitten, terwijl je aan het pakken bent.

Maar de koffers zijn gepakt, het is weer allemaal gelukt, het past allemaal (wel wat eruit gehaald)
    Straks nog lekker 'hollands' patat met een frikandel eten. Morgenochtend vertrekken we eindelijk.

@ cinnepinnetje: jammer dat je nog niet meer wijzer bent geworden

@ marilouise: hopelijk zet het door, want onzekerheid is ook niks.

Ik wil vrijdag testen, ook omdat we zaterdag het feest hebben, hopelijk kan ik dan, als het positief is mijn mond houden;)

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hi meiden,

@Satire, fijn dat je toch je ei gevonden hebt.
    @Jessie, ik heb hetzelfde als jij, kotsmisselijk!!! Bijna de hele dag door! Vannacht weer moeten overgeven :s
    Wil nu eigenlijk wel naar huis, gewoon in mijn oude vertrouwde omgeving met mijn eigen eten. Ik krijg hier zowat niets door mijn keel. Ik heb bij een natuurwinkel gembertabletten gekocht, dat kan ook helpen! En je hebt op je pols een drukpunt. Het beste kan je even op YouTube zoeken op morningsickness daar staan allerlei tips en tricks.
    Doodop na een dagje op doorreis naar Krabi, dus ik ga lekker slapen!

Xxx

Deel Deze Pagina