Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hoop ook dat we er geen hinder van gaan ondervinden. Ik ben ook positief hoor. Alleen als je er dan echt over gaat nadenken dan krijg je ik wel is de zenuwen. Maar dat is ook de reden waarom ik nog geen ovu testen wil gaan gebruiken. Dan is het allemaal niet meer zo spontaan en ben je er zoo mee bezig. Is idd de hele romantiek er af. Dat wil ik niet. En idd, van je cyclus is nog niet veel te zeggen, ben dan wel al ongi geworden zonder pil. En dat was wel op tijd, maar dat zegt niets. Is afwachten.

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Ben stiekem bevallingsverhalen gaan kijken die ik had opgenomen in plaats van naar de sportschool en moet nu het huis gaan soppen. Want we krijgen visite dit pinksterweekend en die hebben het huis nog nooit gezien. Dus andere keer maar weer sporten :)
    Als ik dan zo'n bevalling zie, ben ik zoooo jaloers! Ik wil ook mijn baby in mijn handen en het liefst nu! :x
    Ovutesten begin ik ook nog niet aan, eerst maar es kijken wat moeder natuur doet. Wil idd niet die druk er direct op hebben.
    In de zon liggen kan wel, maar je moet wel uitkijken dat je niet oververhit raakt.

Hier kan je ook veel info lezen over do's en dont's Zwanger worden. Handboek voor kinderwensers en twijfelaars.
    Ik vond het erg interessant om te lezen en roken ik wel echt super slecht voor je baby! Ik ben na jaren super verslaafd te zijn geweest, afgelopen September gestopt met behulp van www.prostop.nl ik heb nooit geweten dat het zo makkelijk kon zijn met een beetje hulp! Echt bijzonder en ik mis het helemaal niet meer! Scheelt aardig wat centen, en je gezondheid en die van je kind(eren). Als je het moeilijk lijkt om te stoppen en die plijsters en kauwgoms irritant vind, zou je dat echt moeten proberen en wordt nog voor een deel vergoed door je verzekeraar ook!:)

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ linnie27; Ik snap dat het lastig is voor je weekend, maar ik duim voor je dat het tóch romantisch wordt. Over het algemeen zijn mannen toch minder praats dan vrouwen he! Mijn moeder heeft ook altijd veel problemen gekend in de familie en die denk sinds een paar jaar: ik ben gelukkig met mijn eigen gezin en ik ga het wél goed doen (wat ze overigens ook doet;)) op een gegeven moment zal er toch een soort van "loslaten" aan te pas moeten komen, hoe moeilijk ook. Maar je kan niet voor altijd verantwoordelijk blijven voor je volwassen broer/zus.

@mammadoe: volgens mij ook is het eten van rauw vlees pas als je zwanger bent. En de zonnebank, heb van mb schoonmoeder wel eens gehoord dat het zeer slecht is (die sterke UV.) maar volgens mij ook pas als je zwanger bént. Je kunt er vast wel iets over vinden op Internet!

En dat roken... ik wil er ook zooooo graag vanaf. Als ik vrouwen zie met een peuk op de lip achter een kwagen vind ik dat echt (mijn persoonlijke mening;)) VRESELIJK! Dat ga ik dus sowieso niet doen... Heb nu al wel geminderd, maar wil echt stoppen als het raak is.

Wie was het ook alweer van de "kneuzing" in de ballen? Een opsteker: de man van mijn schoonzus had het ook! En zij hebben al 2 kindjes :D 2x meteen raak!!!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @mammadoe: hahah, leuker toch bevallingsverhalen. Heb je die van gister zitten kijken? Ja jaloers op dat ze de baby heeft, niet op die bevalling:) haha.

@debby: Het is Isa die dit weekend weg gaat, hihi. Wordt ook zoo veel geschreven, ik kom er soms ook niet meer uit hoor.
    En mijn vriend had die kneuzing en operatie. En is die man er ook aan geopereerd? Had die ook zo'n vochtophoping daar? Wel een opsteker idd dat ze al 2 kindjes hebben. daarom, het zegt ook niets.

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Rustig hier! Iedereen forum moe :) Ik heb lekker schoongemaakt en opgeruimd en net zelfs de laatste betaling voor onze vakantie gedaan en EINDELIJK ook mijn rekening de groene cijfers in getrokken :) Nu mijn vriend zijn rekening nog en we zijn weer helemaal bij :) (O ja, dan komt daarna de IB-groep nog even aankloppen :S)
    @Linnie, nee wat een figuur die griet. Maar ja, ze is ook pas 18. Wel altijd pijnlijk om te zien zo'n bevalling...auw!
    @Debby: Ja dat roken is een hardnekkige verslaving, maar zou je het niet nu al proberen. Die stress van het stoppen met roken is niet goed voor je baby, hoe klein ook. Echt waar je moet echt eens op dat www.prostop.nl kijken. Als ik had geweten dat het zo makkelijk was met die laserbehandeling dat had ik het jaren eerder al gedaan!

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Ja is wel rustig he, maar dat zeiden we gister ook en in d avond ging iedereen weer los. Maar er zijn er dan ook al twee die heerlijk weekend weg zijn.
    Maar ja erg he die bevalling van gister. Ze was echt verschrikkelijk. Ze wilde geen enkel naaldje in dr. Maar dan vraag ik me bijna af wat nou pijner doet, een naaldje of die weeen die ze ook niet meer trok zei ze. haha.
    Ik hoop niet dat ik ook zo ben dan, maar je weet nooit he. Al die hormonen dan. hahaha

Maar lekker is dat als alles gedaan is he.
    Ik heb net ff geslapen, hihi, heerlijk. Alleen nu wil ik dan niet meer weg en moet nog dansen straks. Eigenlijk geen zin meer in :)

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja 's avonds weggaan is vaak irritant. Om 's avonds te sporten moet ik mezelf ook altijd een schop onder me kont geven. Vooral in de winter!
    Ik ga vanavond even bij mijn ouders langs omdat zij bijna met vakantie gaan, dus wordt misschien nog wel rustiger dan je denkt!
    Ja die meid wilde geen prikken, maar zij viel nog mee. Ik was laatst op een tolkopdracht in het ziekenhuis voor een CT scan. Nou ik heb nog nooit iemand zo bang gezien voor de prik. Was echt bizar. Gewoon shaken en huilen en kwaad worden. Uiteindelijk was het niet gelukt om te prikken.....
    Ik ben niet bang voor een prikkie, heb een aardig hoge pijngrens ook. Maar een prik in je ruggengraat vind ik altijd een heel erg akelig idee.... :S Maar ik heb gehoord dat een wee pijnlijker is dan de prik. Maar er kleven dus wel nadelen aan ruggenprik. De moeder krijgt vaak koorts en dus de baby ook, hierna moet de baby dus even in de coufeuse en krijgt hij/zij antibiotica, omdat ze het zekere voor het ondezekere moeten nemen. De koorts kan namelijk een andere oorzaak ook hebben en dat moet dus uitgesloten worden.
    Ik dacht namelijk geef mij maar een ruggenprik en laat al die pijn aan mij voorbij gaan, maar er kleven dus ook nadelen aan.... Mocht tijdens de bevalling blijken dat het nodig is, dan kan ik er altijd nog voor kiezen, dus ik sluit het zeker niet uit!
    In Amerika zie je ze altijd met dat lachgas. Hebben ze dat hier in Nederland ook?

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Ja dan zal het zeker een rustig avondje worden. Hoef ik niet zo veel bij te lezen eerst. haha.
    Ja ik hou zelf ook niet echt van naalden, maar ik denk dat weeen toch zoo veel meer pijn doen. Okee, dus er zijn wel nadelen aan die ruggenprik. Ja dna is het minder idd. maar volgens mij zijn er idd ook andere middelen hoor. En lachgas zie je idd ook heel vaak. Heb ik hier ook nog nooit echt gezien, niet dat ik veel beavllingen meemaak.hahah.
    Maar volgens mij is nederland wel zo ongeveer de enige die geen ruggenprik e.d gebruikt. En we hebben ook nog eens de hoogste babysterfte van europa toch? Best raar, zou je niet denken van nederland.

9. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr.. Heb net een heel bericht getypt, druk op een verkeerd knopje en weg bericht! Ik ben alweer vergeten wat jullie allemaal hebben geschreven, dus daar ga ik maar even niet op reageren!
    Heb vandaag gewerkt en daarna lekker met mijn mannetje een hapje gegeten in de stad (Eindhoven) Nu weer thuis en even de finale van x factor kijken.
    Is iedereen druk bezig vanavond? En nog leuke plannen voor het weekend?
    Ik ga morgen op kraamvisite, baby knuffeleeeen!!! Zondag naar een feestje, 7th sunday en maandag lekker eten en borrelen met vrienden..

Fijne avond!

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Houd je morgen wel je eierstokken een beetje in toom rondom de baby ;)

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Haha, dat heb ik ook wel is gehad, is je bericht klaar en verwijder je het per ongeluk. Dan heb je ook geen zin meer om het opnieuw te doen.
    Leukleuk morgen op kraamvisite. Ff lekker wegzwijmelen.
    Ben no ook xfactor aan het kijken. Hoop dat rochelle wint. Denk het eigenlijk wel hoor.
    Ik moet morgen van half11 tot half6 dansen. En morgenavond komen vrienden langs. Denk alleen dat ik kapot ben van het dansen. Maar ja. Zondag en maandag heb ik niets. Lekker rustig. En dinsdag weer na twee weken beginnen met werken. Hoef maar van half3 tot 6 uur. Kan je niet moe van worden. Haha.
    Rustig op het forum vanavond he. Volgens mij is bijna niemand thuis.

12. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik zal proberen me te beheersen rondom de baby morgen, wordt lastig!!

@Linnie27: Zo dat is wel heel lang dansen! Wat voor dans doe je dan? Ook wel lekker zo'n rustig weekend..

Ik ben de komende 3 weken ook vrij, volgende week gaan mij amandelen er namelijk uit! Ga 2 weken in de ziektewet en heb er daarna nog een weekje vrij omheen gepland!

Ik denk ook dat Rochelle gaat winnen, vind haat ook echt beter!

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Ik doe salsa en bachata. Morgen heb ik bachata bootcamp. 1 niveau op 1 dag. Wel heel leul hoor.
    Niet zo fijn dat je amandeln eruit moeten. Of juist wel natuurlijk als je er veel last van hebt. Iig heel veel succes. En lekker dat je daarna nog een weekje vrij bent. Hopen op mooi weer.

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Even een klein drama hier in huis. Kat kwam midden in de regen met een muis aanzetten. Bleek dat die muis nog wel een soort van leefde. Mijn vriend en ik zijn onwijze dierenvrienden en kunnen echt niet tegen dierenleed, dus nu proberen we hem te redden en ligt ie hier in een windlicht op een theedoen. Helemaal verregend en in shock :( Ik kan slecht tegen dat soort dingen :( Wil niet dat dieren pijn hebben.....klote katten ook soms!
    Wat een lange dag morgen voor jou Linda! Veel succes zeg!
    En amandelen knippen.....heb ik ook 5 jaar geleden op volwassen leeftijd laten doen. Is best wel pittig! Maar daarna had ik veel minder anchina dan voorheen. Welke dag wordt je geopereerd?

15. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt leuk!! Veel plezier/succes morgen dan!
    Ja ik ben blij als die amandelen er eindelijk uit zijn, heb zoveel keelontsteking gehad.

Ga zo mijn bedje maar eens opzoeken..

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Haha katten ook soms. Zielig he. Maar het leeft dus nog wel. Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor. Ben benieuwd hoe het afloopt.

Ga nu lekker slapen. Slaap lekker iedereen

17. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh wat zielig!!! Daar zou ik ook echt niet tegen kunnen.. Arm muisje! Ik ben ook al zo'n dierenvriend. Ik hoop dat ie het red, anders uit zijn lijden verlossen ? en dat is ook geen pretje.

ik word woensdag trouwens geopereerd, hoor wel meer verhalen dat het pittig is. Maar we zullen zien..

18. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou het muisje ging zich in ene helemaal wassen en op zoek naar een uitgang. Dus we waren helemaal blij :) En de katten maar de vloer afstruinen en in de lucht ruiken, waar die muis nou liep hihi. Net naar buiten gedaan :) blij dat het weer goed met hem gaat...
    Toen mijn amandelen genipt waren kwam mijn vriend en vader langs in het ziekenhuis en gingen ze samen moppen zitten tappen, waar ik dan om moest lachen, maar dat deed pijn.
    Je moet gewoon heel veel drinken (wat pijn doet) en dan gaat het langzaamaan beter. Als de ergste pijn over is, is het irritante dat je nog een tijdje niet kan eten. Ik weet nog dat mijn moeder een lekkere salade had gemaakt en ik had in dagen niet gegeten en honger gekregen, maar ik deed 10 min. over 1 slablaadje haha.
    Het is even doorbijten, maar het is voor het goede doel ;)

Nog even een update over mijn 'cyclus' ik ben echt flink ongesteld geweest maar het begint nu te minderen. Hopelijk straks helemaal voorbij en dan flink gaan klussen! :D Spannend!!!

Ik ga slapen, truste allemaal!

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Oooh gelukkig dat het muisje nog leeft.
    Lekker dat je ongi bijna voorbij is. Veel last nog van gehad?
    Maar daarna kan het echte werk beginnen:)
    Nou allemaal veel plezier vandaag. Zal er vandaag weinig opzitten. Maar iig allemaal een fijne zaterdag:)

20. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn dat het muisje nog leeft!
    Ja dat wordt wat.. dagen niet eten, maar heeft ook zo zijn voordelen ;)

Inderdaad fijn dat je ongi er weer bijna op zit. Nu kun je weer gericht aan de slag en weer lekker gaan afwachten!! :)

Ik zal er vandaag ook niet veel zijn, probeer af en toe op mijn telefoon te spieken.
    Fijne dag!

Share This Page