Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0
    @Femmy: Super veel plezier op vakantie en hoop dat je lekker niet ongesteld word hihih. tot over 3 weekjes weer toch?
    @ Mammadoe: wat balen zeg. daar kan ik inkomen dat je nu wel lekker thuis zou willen zijn. had ik ook vorige week. moet zeggen nu al dagen nergens last meer van gehad dus hoop dat dat zo blijft! Wanneer ben je weer terug? Was zeker wel bijzonder je mannetje zijn verjaardag daar vieren?

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Jessie Zoals Steeph al zei, wat bij mij hielp om de misselijkheid te voorkomen was heel regelmatig kleine beetjes te eten.

@Viev Vervelend dat je niet lekker bent.

@Femmy Begrijpelijk dat je je katten mist. Is het huis gelijk zo leeg. Toch wel heel gezellig om huisdieren te hebben. Knap van je dat je het ook zolang vol kunt houden om niet te testen! Hele fijne vakantie en hopelijk kun je hier straks komen melden dat je zwanger bent!

@Tara Wat een reactie van je huisarts :$ niet te geloven gewoon. Als iemand zoiets verteld moet je diegene toch echt serieus nemen! En als ik eerst altijd verhalen hoorde van mensen die hun baby door elkaar hadden geschud kon ik me daar niets bij voorstellen, maar toen we zelf zo'n huilerdje hadden kon ik wel enigszins begrijpen dat je daar echt gek van wordt en niet meer weet wat je moet doen.

@Marilouise Je kunt nu in ieder geval wel door naar de volgende ronde. Jullie wilden toch eigenlijk ook nog een ronde wachten? Of heb ik dan de verkeerde voor me :)

@Mammadoe Vervelend dat je er zo ziek van bent. Hoelang duurt je vakantie nog?

@Satire Gelukkig heb je je ei dus niet gemist. Nu hopen dat het ook raak is.

Dat temperaturen hier schiet ook niet echt heel erg op. Het wisselt echt heel erg extreem, van 36,78 naar 36,40 en dan weer naar 36,74, en zo gaat het maar door. Ik moet wel zeggen dat ik me niet echt aan hetzelfde tijdstip houdt, ene keer om 05.00 uur (als kleine naar de crèche gaat), dan weer om 06.00 uur als ik werk en om 06.30 uur als ik vrij ben. Weet niet of dat echt zoveel invloed heeft op m'n temp. Misschien toch maar gaan proberen om dezelfde tijd te tempen....

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij wilden inderdaad graag een ronde extra wachten maar het mag nu wel doorzetten de hele dag al veel afscheiding en steeds wat bloed enzo.

femmy fijne vakantie

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @femmy: laat je ons wel ff weten dan vrijdag? Ben benieuwd.

@jessie: erg he die misselijkheid. Bij mij nu ook heel erg. Weet in de ochtend niet hoe ik op moet staan.

@claudia: Lekker dat je nergens meer last van hebt. Had ik ook, maar is nu dubbel zo hard terug gekomen:(

@mammadoe: ja kan me voorstellen dat je naar huis wilt. En dan nog die vliegreis, zou ik echt tegenop zien. Wanneer gaan jullie naar huis?

@poemi: weet ook niet hoe het zit met temperaturen. Miss idd wel echt op hetzelfde tijdstip doen.

@marilousie: hoop voor je dat het snel doorzet.

5. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    De laptop gaat mee op vakantie hoor :D! en de meeste hotels hebben gratis internet, dus ik zal af en toe wat van me laten horen;)

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    haha gelukkig, enne vind het niet erg als je het ons toch nog vandaag wil laten weten hoor;)

7. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

Jul 27, 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @femmy een goede reis...

@mamadoe ik snap ook dat het thuis fijner is... Is wel jammer dat je zo misselijk bent op vakantie...

8. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Femmy: spannend hoor! Hou ons maar goed op de hoogte dan! en een hele fijne vakantie natuurlijk!

Mammadoe: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Snap wel dat je nu liever naar huis wilt. Hoe lang hebben jullie daar nog?

Linnie: Hoe voel jij je vandaag? Of heb je dat al gezegd.. Dan heb ik het even gemist!

Tara: Hoe was je intake??

Marilouise: hoop voor je dat het nu echt door zet.

Sorry als ik nu nog iemand heb gemist..
    Ik voel me vandaag weer iets vrolijker. Was de afgelopen dagen echt zooo emotioneel zonder reden, behalve mijn ongesteldheid dan.
    Ben nu aan het werk, heb slaapdienst.. Maar vanmiddag wel lekker in de zon kunnen zitten!

Poemi: ik heb ook geen verstand van temperaturen.

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: begon vanochtend heel slecht, heel erg misselijk en net zo moe als toen ik naar bed ging. De afgelopen week heel veel last van misselijkheid. Weet niet hoe ik mijn bed moet uitkomen en de dag moet beginnen. En ook heeel emotioneel. Voel me vanavond eindelijk weer wat beter. Gisteravond eigenlijk de hele avond zitten huilen en heb geen idee waarom, maar voelde me echt verdrietig en down. Nu gelukkig wat beter.

Lekker dat je in de zon hebt kunnen zitten, de zon doet ook wonderen he:)

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Jeetje, jij hebt het ook best wel zwaar zeg! Hopelijk gaat het na de eerste 12 weken weer wat beter met je.

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @poemi: ja soms best wel zwaar, mag ik alleen niet van mezelf echt toegeven. Ben heel hard voor mezelf en mag niet zeuren. Ik denk alleen maar van, ik wilde zo graag zwanger worden en dit hoort erbij, dus geen gezeik. Maar wist niet dat je je zo beroerd kan voelen zeg. Maar vanavond gaat het wel een stuk beter dan de afgelopen dagen gelukkig, nu hopen dat ik eens lekker kan slapen zonder misselijkheid. En ach, nog maar 4 weekjes en dan ben ik 12 weken en hoop ik dat de kwalen weg zijn:). Nog even volhouden.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Juist nu je zwanger bent moet je niet te hard voor jezelf zijn. Bij de eerste heb ik echt niet heel erg van m'n zwangerschap genoten, vond er niet veel aan. Ook al was het ook mijn keuze. En zeker als je er zo beroerd door bent mag je best wel klagen hoor! Gelukkig voel je je vanavond al wel wat beter, hopelijk is het het begin van beter voelen.

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    ja iedereen zegt het dat ik aan mezelf moet denken. Gister bij mijn collega barstte ik in huilen uit, voelde me zo beroerd. Toen zei ze ook waarom ik dan niet thuis blijf. Maar dat kan ik niet, is nu zo druk en heb dan het gevoel dat ik faal ofzo. Wil niet dat iemand anders de dupe wordt van het feit dat ik zwanger ben. Maar aan de andere kant moet ik aan mezelf denken. Ach nog 1,5 dag werken en dan meer dan een week vrij. Ff bijkomen. Ennnn, heb mijn sportles van vanavond afgezegd, kon echt niet lesgeven dus heb wel een beetje aan mezelf gedacht:)
    Maar mijn vriend zegt ook dat ik gewoon moet genieten en me niet zo druk moet maken.

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goed dat je toch nog wel een beetje aan jezelf hebt gedacht! Wel begrijpelijk dat je je collega's niet de dupe wilt laten worden als jij ziek bent, maar als het echt niet gaat, dan gaat het niet (zegt degene die pas met ruim 40 graden koorts een keer naar huis gaat :)). Nog 1,5 dag volhouden dus, hopelijk kom je daar nog even doorheen. Kan je daarna eindelijk even helemaal alleen aan jezelf denken! Krijg je dus de echo in je vakantie, wordt een extra leuke vakantie dus :)

15. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend dat je je zo voelt Linnie! Maar idd toch gewoon aan jezelf denken.. En als het niet gaat dan gaat het niet. Anderen zullen daar echt wel begrip voor hebben!
    Dat emotionele is rot ja, ik heb het nu dan 2 dagen een klein beetje gehad en werd al gek.. Maar je vakantie komt nu dan op een lekker moment! Hoop dat je je steeds iets betet gaat voelen! En anders jezelf eraan blijven herinneren waarvoor je het doet :)

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    haha, dus jij bent ook zo. Niet snel opgeven.
    Maar krijg idd een leuke vakantie, de echo. Eindelijk. haha.
    Lief dat je zo meelevend bent:)

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: thanks. ja ik zeg ook elke keer dat het allemaal voor een goed doel is. Vind het al heerlijk dat ik sinds vanmiddag me een stuk beter voel. Dan vergeet je eigenlijk meteen hoe ik me de afgelopen dagen en vanochtend heb gevoeld. Maar voel me al snel een zeur. Zei gister nog tegen mijn vriend dat ik het niet eerlijk vind als ik zeur, ik ben tenminste zwanger, zijn meiden die een moord ervoor zouden doen, en dan ga ik zeuren dat ik me niet goed voel. Maar ja, hoort erbij zeggen ze. Kijk uit naar de 13 weken, haha. Ennn natuurlijk naar volgende week dat ik de kleine voor het eerst te zien krijg.:)

18. femmy79

femmy79 Actief lid

Jun 12, 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben helemaal klaar voor de vakantie:D. Vanacht lekker geslapen, maar wel vroeg wakker. Ik heb rare dromen gehad, van het missen van het vliegtuig, ongstel worden en positieve zwangerschaptesten.;)

@ linnie: vervelend dat je zo moe bent, hopelijk wordt het snel beter!

@ mammadoe: dus je voelt ook nog steeds niet lekker, snap best dat je dan naar huis verlangt, maar geniet nog lekker van je vakantie!

19. marilouise

marilouise Niet meer actief

Doe rustig aan Femmy komt allemaal goed joh

hier helaas niet doorgezet maar voel me 200 % ongesteld dus denk dat dit het is voor deze maand verlies nooit veel bloed eigenlijk dus ach zal wel goed komen verwacht dat ik straks over 3 weken gewoon ongesteld ga worden. gisterenavond even lekker gesport en ik was zo moe manlief wilde een film kijken your highness hij was zo leuk ben na 5 minuten in slaap gevallen en naar bed gegaan geen bal aan.

Morgen moet ik manlief wegbrengen naar zijn werk moet de auto mee morgen dus ja. verder morgen naar het uwv ook altijd leuk .

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ linnie
    vervelend dat jij je zo voelt :( maar niet te streng zijn voor jezelf he!

@ femmy
    hele fijne vakantie gewenst!!
    Het zal allemaal vast wel goedkomen.

@ mammadoe
    Balen dat je zo misselijk bent, snap dat je naar huis wilt, maar je moet wel genieten van je vakantie he! je zult er niet snel weer heen gaan.

@ poemi
    Jammer dat je niet wijs wordt van het temperaturen. Helaas kan ik je daar ook niet bij helpen.

@ cinnepinnetje
    gelukkig hoef je niet weer aan de pil, nu maar afwachten dus?

@ marilouise
    Was je zo moe? of was de film zo saai? ;)
    Morgen dus weer vroeg op. Moet je ver rijden om manlief weg te brengen?
    Wij hebben de luxe van 2 auto's :) ik heb een eigen (kleine) auto en mijn man een (grotere) lease-auto. Is wel erg fijn en handig. 1 jaar geleden was dit nog niet zo en wilde hij zo nu en dan graag mijn auto mee. Moest ik maar met de trein naar mijn werk :( gelukkig nu niet meer.

Gister heerlijk uit eten geweest met een vriendin, lekker bijgekletst en heerlijk buiten gezeten. Ze zijn toch allemaal wel nieuwsgierig wanneer ik stop met de pil ;) hahah.
    Vanacht verschrikkelijk gedroomt, mijn schoonmoeder was erg ziek en overleed :( Zij is zo fit als maar kan, heb maar niks tegen manlief gezegd vanmorgen.
    Vanavond bij een andere vriendin eten. En morgen eindelijk alles inpakken voor de vakantie.

Share This Page