Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen daar,

Thanx voor jullie medeleven. We vliegen zaterdag naar huis, nog 2 nachtjes op dit resort en dan nog 1 nachtje Bangkok en dan dus 11/12 uur vliegen :s en idd Linnie, totaal geen zin in!! Maar mijn vriend zei lief dat ik gewoon zo vaak naar het toilet kon als ik wilde en me van niets of niemand wat moet aantrekken. Soms zou ik willen dat ik al een duidelijke buik heb die mijn gedrag zou verklaren haha, steken ze tenminste ook geen peuk meer pal naast je op (hoop je dan...)
    Ik heb hetzelfde, dat ik denk, ik mag niet klagen, want het zwanger worden ging veel te makkelijk! Nu liggen we lekker de hele dag al op bed (het is het kwart voor 2) ookal is het prachtig weer. Gewoon even niets!
    Femmy heel veel plezier met vakantie, geniet ervan en hopelijk kom je zwanger terug :)
    O ja ik heb trouwens al een inieminie bobbeltje onder mijn navel, zo schattig! Vandaag ben ik als het goed is 8 weken :D heb veel zin om het bij thuiskomst aan iedereen te gaan vertellen, benieuwd hoe iedereen zal reageren :)
    Fijne dag allemaal!

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

man wat was die film saai.

Wij hadden ook 2 auto's maar toen ik stopte met werken 1 was via een bepaalde regeling van de zaak (werken beiden voor hetzelfde bedrijf ) en dara zat groot onderhoud aan te komen voor eigen rekening dus die hebben we er gelijk uit gedaan, we hebben zelf nog een station (ford focus ) en in principe zit alles vlakbij hier en ja morgen wil ik sporten moet naar het uwv en met de kleine op pad dat wordt een beetje veel kdv zit vlakbij doe ik op de fiets maar uwv en sportschool zitten op 8 en 6 km anders ben ik de hele dag aan het fietsen, manlief werkt een 22 km van hier dus is wel vroeg op maar goed geen file's nu door de vakantie.

3. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Mammadoe: wat jammer zeg, dat je zoveel last hebt van de misselijkheid. Nog een paar nachtjes en dan mag je weer lekker naar je eigen bedje. Hoop dat je wel nog even kan genieten.

Femmy: hele fijne vakantie! Hoop idd dat je zwanger terugkomt.

Pff, zit onder de muggenbulten, mij moeten ze ook altijd hebben!

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

May 9, 2011
    843
    75
    28
    Female
    Den Bosch
    Brondy, is goed! Ik zal wel laten weten hoe het bevalt!
    Hihi, en nieuwsgierige vriendinnen.

Femmy79, gelukkig de katten met een gerust hart achtergelaten. Fijne vakantie!! Haha, leuk dat de laptop mee gaat :D

Mammadoe, jammer dat je je zo slecht voelt en dan ook nog op vakantie.. Kan me voorstellen dat je blij bent als je weer thuis bent.

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ viev
    alvast bedankt :)

@ steeph
    veel knoflook eten ;) dat kan wel eens helpen.

@ marilouise
    Dat is inderdaad niet handig om allemaal op de fiets te doen.

Heb nu een opgezette buik, alsof je net veel gegeten hebt. En ook van krampen dicht bij m'n liezen :(
    De dagen gaan zo langzaam... Zijn al wel flink aan het klussen. Maar dan is het wachten tot het testen. Neem ik er wel 1 mee op vakantie of niet :(

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @mammadoe: lekker luierdagje dus. Ik heb ook al een lichte bobbel. Je ziet wel aan mijn buik dat het veranderd. Wel leuk. NOg een paar weken en dan hebben we misschien een wat duidelijke bobbel. Buikje kan opeens best hard groeien.

@brondy: Je kan altijd een test meenemen toch? Hoe lang ga je op vakantie? En je eisprong is over 2 dagen toch? Maar je voelt wel wat van je ei dus?

7. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0
    Nou ik ben me toch moe!! Pffff niet normaal. gelukkig heb ik nu nog 4 dagen om te luieren. Ik zou het liefst heel de dag slapen.
    Vandaag naar mijn vriendinnen geweest. me mond kunnen houden. vanavond weer weg, ik zou het liefst in bed gaan liggen.

@Brondy: Hoe lang ga je weg en wanneer? ik zou het gewoon meenemen. heb ik ook gedaan en was er heel erg blij mee! en het is ook heel erg leuk om er op vakantie achter komen dat ej zwanger bent! Vonden wij teminste

8. claudi6a

claudi6a Actief lid

Jun 8, 2011
    342
    0
    0
    Morgen zijn we trouwens 6 weken zwanger!! Joeppiee

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @claudia: jeeeh bijna 6 weken. haha. Lekker he als je weer een week verder bent. Ik kijk uit naar elke dag, haha. Heb een app op mijn iphone en elke dag krijg ik weer een nieuwe tip. ALs ik wakker word is dat het eerste wat ik doe. Enn is zo leuk als je er weer dag bij ziet staan.
    en dat moe zijn herken ik hoor. Had het eerst helemaal niet maar nu al 2 weken ofzo wel. Wist niet dat je je zo moe kan voelen. Sta jij ook net zo moe op als dat je naar bed gaat?

Ben vandaag voor het eerst niet in de nacht wakker geworden door misselijkheid. Pas om half 6. En was niet zo heel erg misselijk. Dat kwam later een beetje opzetten, haha. Alleen nu sliep ik eindelijk goed moet ik vroeg beginnen:(
    Nog 1 dagje werken en dan een weekje vrij, joepieeeee.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Fijn dat je eindelijk weer eens goed geslapen hebt. Wel balen dat je er vroeg uit moest voor je werk. Hopelijk heb je het ergste nu wel achter de rug.

@Mammadoe Zat wel pittig worden zo'n lange vlucht als je niet lekker bent.

@Brondy Dat is niet echt een leuke droom. Wel grappig dat je vriendinnen zo nieuwsgierig zijn. Op m'n werk vroegen ze ook wanneer de tweede kwam, heb ik ook maar gezegd: Nog lang niet hoor! En je kunt toch altijd een test meenemen op vakantie? Die neemt toch niet zo veel plek in. Je kunt er maar één bij de hand hebben.

@Marilouise Als je op de fiets naar de sportschool gaat heb je je warming-up al gehad!

@Claudia Alweer 6 weekjes zwanger morgen, gaat best wel hard toch? Wanneer ga je het vertellen?

Morgen heb ik gelukkig m'n vrije dag. Ben ook behoorlijk moe, en dan ben ik nog niet eens zwanger! Komt bij mij wel een beetje door de warmte denk ik. Die airco op het werk is toch wel lekker met dit benauwde weer.

11. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh.. Rustig avondje hier!

Linnie: Fijn dat je weer een beetje hebt geslapen! Hopelijk wordt het nu alleen maar beter :)

Poemi: Ja van dit benauwde weer wordt je ook wel loom. Maar wel lekker dat je dan een dagje vrij hebt!

Brondy: ik zou ook een test meenemen op vakantie hoor! Wie weet maakt het je vakantie alleen maar leuker!!!

Claudia: Bij jou is de vermoeidheid dus ook begonnen? Knap dat je je mond hebt kunnen houden tegen je vriendinnen! wanneer wil je het wel gaan vertellen?

Mammadoe: Hoop voor je dat de vliegreis mee valt! Nu nog eventjes genieten dan.. Zoals iemand hier voor mij al zei: Je zult er niet zomaar weer komen!

Leuk trouwens dat de zwangere dames een buikje beginnen te krijgen! Wel binnenkort foto's laten zien he??

Ik heb net mijn broer op bezoek gehad, heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin. Mijn broer woont nu in mijn moeders huis, omdat mijn moeder daar niet kan wonen.. Nu vertikte zijn (ex)vriendin om het huis te verlaten. Daar werd ik eventjes heeeel boos om! Maar ze is gelukkig vertrokken.

Morgen sterfdag van mijn vader.. Zie er wel een beetje tegenop, maar het is ook altijd wel fijn om lekker samen te zijn en herinneringen op te halen!

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @lwal: ja heel rustig hier he vanavond. Gelukkig is je broer zijn ex vriendin nu wel het huis uit.
    En heel veel sterkte morgen. Blijft altijd een moeilijke dag, maar fijn dat jullie dan samen zijn en herinneringen kunnen ophalen.

13. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Wat een rustig avondje hier.

Lwal: sterkte morgen. Ik herken het wel, een moeilijke dag maar ook fijn om er weer even bij stil te staan.

Poemi: geniet van je vrije dag, en van de rust.

Linnie: fijn dat je wat beter geslapen hebt. Als je misselijkheid strax helemaal weg is zal ht slapen ook weer beter gaan.

Hier nog ff criminal minds afkijken en dan lekker naar bed.

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ben ik weerrr :)
    Er is een heleboel gekletst zie ik alweer haha! Gezellig hoor! Maar... ik ga niet alles teruglezen, ff geen puf voor. Heb wel ff gekeken of er nergen grote letters stond met "ik ben zwangerrr" maar helaas nog niet een positief bericht van 1 van jullie! Ben benieuwd wie de volgende is?

Wij hebben het heerlijk gehad in Valkenburg en Maastricht, alleen was het gisteren zo hottie in M'tricht dat we na de lunch lekker nr huis zijn gegaan. Vandaag mn oma's op bezoek gehad om ons huisje te komen kijken, dus wel een gezellige dag achter de rug.

Ik voel me nu weer helemaal niét zwanger! Verdeurie... :( af en toe wel een misselijk momentje, maar denk dat dat van het weer komt en ik weer teleurgesteld ben volgende week! Ik wil ook! Misschien moet k er iets minder mee bezig zijn? Ach...we zien wel weer.

Hier haak ik iig weer aan. Dames verder nog nieuwtjes, bijna vakanties of leuke verhalen?

Fijne avond nog voor wie nog wakker is en anders tot morgen!

15. Satire

Satire Bekend lid

Jun 24, 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemogge!

Debby: Ik begrijp het helemaal, denk zelf ook steeds 'ik wil ook!'. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben. Zeker omdat een paar meiden al in ronde 1 prijs hadden :D

Ik lees bijvoorbeeld allerlei helse verhalen over de tekenen van onvruchtbaarheid en dergelijken...wat is dat deprimerend! Kun je beter niet gaan lezen, want dan denk je gelijk dat er van alles mis is met je lijf. We zitten pas in ronde 2 (of 1 misschien nog). Alles komt goed! Geduld hebben is alleen erg moeilijk ja.

Laatst liepen we toevallig langs Babyplanet, toch even stiekem doorheen gewandeld. Kwam gelijk een verkoper vragen of we de babykamer catalogus wilden inzien, dus die dacht dat we al zwanger waren, haha. Raar is dat. Nee meneer, we mogen de catalogus nog niet bekijken.

Wat duren de maanden lang zeg, als je probeert zwanger te raken!

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @debby: fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Enne niet zwanger voelen zegt helemaal niets, ik voelde me ook totaal niet zwanger. Pas een dag voor mijn nod ging ik twijfelen omdat ik toen ook ziek en misselijk werd, en achteraf wel een aantal symptomen had maar die ik niet opvatte als zwangerschap. Nou was ik er ook niet echt mee bezig hoor toen, verwachtte echt dat het wel een paar maanden zou duren. Maar blijf voor je duimen.

@satire: haha leuk he door die winkels lopen, hebben wij ook een keer gedaan. Heeft mijn vriend de hele bugaboo laten uitleggen terwijl ik nog niet zwanger was. hahaha. Echt heel stom.
    Maar kan me voorstellen dat je je gek kan maken met alle verhalen. Deed ik ook wel een beetje hoor. Keek ook naar babyboom, nou dat werkte niet positief hoor, haha. En zeker toen er een man was die verminderd vruchtbaar was en waarbij het niet lukte werd ik wel bang. Omdat mijn vriend ook verminderd vruchtbaar is. Heb dus echt heeel veel geluk gehad.

Vandaag laatste dagje werken en dan een weekje vrij. Jeeeehhh.
    Ennnn, ik ben niet misselijk wakker geworden. :) Dus nu goed blijven eten en hopelijk blijft het dan vandaag weg.

Nou ga me snel aankleden anders kom ik te laat.

Fijne dag iedereen.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ Debby & Satire
    Ik sluit mij bij jullie aan. Gaan er ook niet van uit dat het in 1x raak is. Maar gister had ik het met manlief over of ik een test mee zal nemen. Zei hij: ja natuurlijk, miss kunnen we het dan wel even vieren. Ging hij ook vragen of ik tijdens de vakantie een wijntje ga drinken. Antwoorde ik met waarschijnlijk niet. Voor hetzelfde geldt is het wel raak. Helaas heeft het geen zin om voor de vakantie te testen. Volgens mijn banner ovuleer ik morgen pas. Maar goed, ik neem een heel gevoelige test mee, mocht ik t niet kunnen laten dan ga ik volgende week vrijdag toch testen :):p

Morgenavond vertrekken wij naar Italie, voor een weekje maar. Zondag over een week komen we alweer terug. Maar geen idee of ik een regelmatige cyclus heb. Ga gewoon uit van 31 dagen. Wat in zou houden dat de 19e mijn NOD is. Pfff, ben blij dat ik op vakantie ga, wachten duurt zoooo lang.

@ linnie
    fijn dat je niet misselijk wakker werd :) begint je dag ook gelijk beter he?

@ lwal
    Sterkte vandaag...

18. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

Jun 8, 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Ja dames, ik sluit me volledig bij jullie aan. Wachten duurt lang. Je weet wel dat je er niet van uit kan gaan dat het meteen raak is, maar stiekem hoop je het toch. Ik ben er niet meer zo mega veel mee bezig als eerst, toen was ik geregeld aan het surfen op leuke webshops, en aan het bedenken hoebwe het gingen doen met de babykamer enzo. Nu valt het gelukkig mee, al kan ik in de hema of v&d nietblangs de babyspulletjes zonder ff te kijken. Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ze het idee hebben dat ik snel zwanger ben. Tuurlijk, dat hoop ik ook, maar wil het eerst wel eens zien. Pff wij vrouwen laten ons ook het hoofd op hol brengen!

19. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    GOod morning! :D

Ik ga even terug lezen!

Femmy: Ugh, sigaren. Gadver wat vind ik dat vieze dingen! Wildie dat niet ergens anders doen dan als jij er misselijk van word? En echt gezond is het ook niet. Hele fijne vakantie!!!

Claudia: Hahah dan heb je idd een mooi excuus dat je gaat roken als je drinkt. Helemaal mooi dat ze er ook intrappen! ;)

Steeph: Ik hoop ook dat het bij de 2e hier beter gaat. Maar ik heb er ook vertrouwen in!
    Ben nu natuurlijk ook wat reeeler en weet ( voor zover je iets kan weten ) wat me ongeveer te wachten staat.

Viev, Ondertussen alweer beter?

Poemie: Precies. Ik kon het ook nooit begrijpen, want wie doet zn kind nou zoiets aan. Maar als je zoiets doet of denkt, is er gewoon iets mis. En stel dat er wat gebeurt was met mijn dochtertje, omdat mijn dokter het wegwuifde, brrr. Moet er niet aan denken.

Lwal: Ik hoop dat je je snel weer helemaal top voelt. En je aan het einde van deze cyclus een mooie positieve test in je handen hebt!

Linnie: Wat doet een zwangerschap veel met je lichaam he. Balen dat je zo de dagen door moet komen. Dikke knuffel!
    En idd: Luister naar je lichaam, als je rust nodig hebt moet je die ook pakken.

Mammadoe: Bijna alweer naar huis! Wat gaat dan dan snel. Mag je roken in een vliegtuig trouwens? :$ Dat wist ik niet eens.
    Succes met de terug reis en idd, trek je van niemand wat aan!

Brondy: Ik zou er gewoon 1 mee nemen!! Dan kun je altijd nog beslissen of je hem mee neemt of niet.

Claudia: Jeej, gefeli met je 6 weken! :D

Linnie: Oh gemeen he! Hopelijk slaap je volgende week ook goed. Lekker zeg, even een weekje er tussenuit.

Lwal: Sterkte vandaag. Lijkt me vreselijk om je vader te moeten missen. :(

Debby: Moed houden meid! Nog 5 dagen en dan mag je testen! Spannend!!!!

Isa: Waar ben je?

Wachtende meiden: Ik heb echt medelijden met jullie. Ik vond de eerste ronde al lang duren. Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is!!!

20. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    De intake ging goed! Heb alles aangegeven, van de bevalling die me zwaar viel, tot de depressie erna. En ze nam me met alles serieus. Ze drukte me ook op het hart om alles te zeggen dit keer en om een geboorteplan te maken.
    Als ik me even down voel, meteen aan de bel trekken!

Enn...... We hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoord van Puk! :D ( Zolang de naam voor onze beeb ;))
    Oooh wat gaaf was dat! Ik lag alleen om bed, we hadden het deze week al vaker geprobeert met de angelsound..
    En gister eerst mijn hartslag, toen ging ik iets naar onderen en ja hoor! :D Net een galopperend paardje! Een snelle hartslag van Ukkepuk!!!!!!! Wauw, dat is toch een hele geruststelling als je dat hoort. Ik hoor hem trouwens toch een cm boven mijn schaambot, terwijl ze zeggen dat je baarmoeder pas met 12 weken boven je schaambot is.. Misschien dat dat mijn dikke buik verklaard! ;)
    Bij Tara hoorden we het hartje met 10 weken en 5 dagen zwangerschap. Lekker vroeg dus dit keer!

Share This Page