Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

@Lwal sterkte vandaag blijft altijd een moeilijke dag. Herken het wij gaan ieder jaar op de sterfdag van mijn vader bij mijn moeder samenkomen met veel familie en vrienden en op zijn geboortedag gaan we altijd uit eten met het gezin en aanhang en ieder jaar komen dezelfde verhalen naar boven maar het blijft fijn op die dagen maakt het niet uit als je het 100 keer hoort.

Zometeen naar het uwv ben benieuwd stel me er niets van voor, hoop deze week mijn opleiding verder in orde te kunnen maken heb er zin in om te starten.

Ik heb trouwens spierpijn gehad gisteren en vanmorgen nog een beetje dus hoop snel wat minder zodat ik morgenavond weer even kan sporten.

Ow ja vanmorgen enorm gelachen mijn broertje kwam gisteren om geknipt te worden hij gaat zaterdag een week naar turkije, nou is hij echt een pietlut (ik ben van origine trouwens kapster) met zijn haar, nu had hij vanmorgen gezien dat er 2 haartjes van zijn bakkebaard langer waren dus die dacht hij even met het scheermes bij te werken komt mijn moeder de badkamer binnen en hij schrok en vervolgens bijna zijn hele bakkebaard weg aan 1 kant oftewel ene enorme hap eruit. dus vanavond komt die weer en hij was juist zo trots op zijn bakkebaarden we zullen zien wat we ervan kunnen maken. ik heb wel enorm gelachen.

2. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie27: dank je wel! kan eigenlijk niet snel genoeg gaan. wil zo graag weten of alles goed is. Niet normaal. ben gister om 12 uur naar bed gegaan. om 11 uur eruit gekomen en het is nu half 12 en zou wel weer terug willen. Drama. heb nog 4 daagjes om te lamballen en dan moet ik toch weer aan het werk. miss scheelt dat ook wel.

@Poemi:Kan niet snel genoeg gaan hihih. ik zou het nu al wel willen vertellen maar mijn vriend wilt echt tot 3 maanden wachten! Ik wil het nu van de daken schreeuwen hahaha.

Lwal: ik wil het nu vertellen hihi maar dat zit er niet in! Ja het is echt begonnen! DRAMA niet normaal.
    Sterkte vandaag! Begrijp hoe je je voelt.

Pffff dacht ik even van gedoe van de politie af te zijn! krijg ik net te horen dat ze een zaak gaan beginnen!! Wel goed nieuws maar daar wil ik nu niet mee bezig zijn terwijl ik zwanger ben! Ben er heel blij mee dat ze het er niet bij laten zitten maar het is ook wel een domper voor de rust in me lijf!!

3. marilouise

@claudi6a politie heb ik wat gemist?

hier het hele huis even op zijn kop gezet en heerlijk gepoetst ! we hebben van die kantel/ openslaande ramen boven en daar zitten van die ingebouwde horren in die er altijd in kunnen blijven zitten, was bezig om de bak van de katten (met handschoenen ) en de kamer waar de bak staat goed schoon te maken en had verder alle ramen even helemaal open staan de kat nam een aanloop en dacht zo uit het raam te springen ! jammer joh hij kaatste gewoon terug moest we lachen hij stond ook echt te kijken zo van hmmm wat is dit nou toen ging die maar op bed liggen in de wind !

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ claudia
    Ik dacht hetzelfde al marilouise, politie???

@ marilouise
    Moest even enorm lachen om jullie kat, hahaha, sorry.
    Je broer is idd wel een pietlut zeg, maja mijn man kan er ook wat van hoor ;) vooral als het gaat om zijn racehelm, die moet na elke wedstrijd weer helemaal spik en span zijn.
    Succes bij het uwv..

@ tara
    wat gaaf!!! ben echt wel een beetje jaloers hoor :);)

@ steeph
    inderdaad. Nu voel ik me een beetje misselijk, of praat ik mij dat zelf aan?? Zo denk ik vaak, dat ik symptomen denk te hebben, terwijl het miss helemaal niet zo is. Echt erg irritant.

Maareuh, ik neem een test mee (de zeer gevoelige). Ik ga er van uit dat hij negatief zal zijn, de kans is namelijk groot dat ik te vroeg test, maja kan het toch niet laten ;)

5. marilouise

hier trouwens nergens meer last van niet zwanger en niet normaal ongesteld geweest, dus weet het ook niet. maar mijn vette huid is weg mijn haar is niet meer steeds vettig en ook mijn pukkeltjes gaan weer over helemaal goed dus

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Hahaha, arme kat! Zie het al helemaal voor me! Hoe was het bij het uvw trouwens?

@Lwal Sterkte vandaag. Hoelang is het geleden dat je vader overleden is? Fijn dat je deze dag wel door kunt brengen met familie.

@Debby Het was dinsdag ook wel erg warm, en in een stad is het dan ook nog net iets warmer. Spannend voor jou, bijna testen! Ga je ook nog netjes 5 dagen wachten?

@Satire Van al die probleem verhalen wordt je idd niet echt vrolijk. Collega van me is 5 jaar bezig geweest om zwanger te worden, alles geprobeerd en die gaan nu voor adpotie. Is echt heel heftig. Hopelijk komt het bij ons allemaal niet zo ver en zijn we gewoon snel allemaal zwanger! En ik dacht dat 6 maanden vrij normaal is, dus dan is ronde 2 nog niet zo heel lang.

@Brondy Als de 19e pas je NOD is, ben je dan niet heel erg vroeg met testen als je tijdens je vakantie gaat testen? Dan is ie misschien nog wel negatief, ben je dan niet bang dat dat je vakantie een beetje verpest?

@Steeph Ik hoop voor je dat je vriendinnen gelijk hebben en dat het snel raak is bij jullie!

@Tara Wat fijn dat jullie het hartje al hebben gehoord, dat is al wel heel vroeg! Bij de vk gaan ze pas met 12 weken kijken of ze het hartje kunnen vinden. Geboorteplan is wel een goed idee. Bij de eerste hebben wij dat ook niet gedaan en ik denk niet dat ik het bij een tweede wel ga doen, maar ik vond de bevalling dan ook wel mee vallen. Maar als het bij jou niet is gegaan zoals je wilde kan het wel goed werken.

@Claudia Ik denk eigenlijk ook wel: Politie :( wat hebben we gemist?

Zo, de kleine hier is weer in een rothumeur, niet normaal. Gelukkig ligt ie nu weer in bed maar hij wilt alleen maar bij me zitten en vast gehouden worden. Het ging net zo lekker allemaal en nu begint het weer. Hopelijk is het maar één dagje.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ poemi
    Denk ook niet dat ik gelijk aan begin van de vakantie ga teste, maar met de hele gevoelige test kan ik wel vrijdag (bijna eind vakantie) testen ;)
    En als hij negatief is weet ik dat het te vroeg kan zijn. Dus dan gewoon wachten of ik ongesteld wordt of niet. Ben toch veel te nieuwsgierig om het te laten. En een week is tijdens de vakantie ook zo voorbij.

8. marilouise

ik ga nu richting uwv en ik heb net de hele boel doorgesproken voor mijn opleiding en ik ga waarschijnlijk al eind volgende week starten !!! en dan 2e week september al 1e examen !!
    heb er zin in !

9. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    even snel een berichtje vanuit canada, voordat mijn accu leeg is (de stekker van mijn accu past niet op de wereldstekker, dus daar moeten nog even wat op vinden)
    gisteren na een lange reis veilig in canada aangekomen, vanacht een beroerde nacht gehad, denk totaal 2 uurtjes geslapen:x(lang leve de jetleg)
    straks gaan we de eerste stuk rijden, ongeveer 2 uur rijden dus dat valt mee.
    Verder weinig te melden;)

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Oh had ik dat niet vertelt!!

ik heb mijn vriend 4 jaar geleden leren kennen en toen had hij een vriendin. hij is toen vreemd gegaan met mij. heel slecht weet ik en we hebben er ook spijt van hoe we het aangepakt hebben. maar gelukkig toen hun uitelkaar gingen had ze al heel snel een nieuwe vriend waar ze nu ook al mee getrouwd is. maar met de carnaval kwam ik haar tegen en vond ze het nodig om me van achteren neer te slaan! toen ik opstond sloeg haar verloofde me recht op me gezicht en daar lag ik weer. haar zusje is op me blijven intrappen toen ik bewusteloos op de grond lag. dus een gezellig avondje carnavallen is uitgelopen op in elkaar geslagen worden door 3 mensen! daar heb ik aangifte van gedaan. 4 maanden geleden en nu gaat het rollen. maar de nasleep is erg vervelend. als iemand na 4 jaar die woede nog zo bij der draagt is er bij haar wat goed mis. Dus ja het is er vervelend vooral als je dezelfde vrienden hebt die moeten kiezen omdat zei dat eist. Erg vervelend allemaal. Dus dat is beetje het verhaal in het kort.

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ claudia
    wat een naar verhaal, maar inderdaad als je na 4 jaar nog zo reageerd is er een steekje los. Helemaal als je ook al een nieuwe kerel hebt en getrouwd bent, vreemd.
    Hopelijk komt er wat goeds uit, voor jou. Succes en sterkte.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Brondy: ja dat vind ik dus ook! ik praat het zeker niet goed wat we gedaan hebben maar op deze manier is het wel heel overdreven en idd vooral als je zelf net getrouwd bent. dan zit er bij haar iets niet goed. Ja ik hoop het ook. vind het naar, maar op de manier hoe ze het gedaan hebben mogen ze er niet zo mee wegkomen. had ze eerder moeten bedenken. Maar je bent er jammer genoeg wel mee bezig. hopen dat het snel voorbij is! Kunnen we het echt afsluiten en wat hun ermee doen moeten ze zelf weten.
    Bijna op vakantie!!!!! Lekker genieten.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ claudia
    Het was inderdaad misschien niet netjes van jullie. Maar wat zij hebben gedaan is nog veel erger. Dus wat je zegt ze mogen er niet zomaar mee wegkomen. En wat ze er mee doen is hun pakkie an ;)
    Kan me voorstellen dat je er nu weer mee bezig bent. Hopelijk is het gauw voorbij en kun je dit boekje dicht doen.

Ja bijna.... nog een 2 uur werken, miss stop ik wel eerder. Heb echt helemaal geen zin en puf meer vandaag :(

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Claudia Wat een verhaal zeg! :$ Maar goed dat jullie niet eerder zijn begonnen voor een kindje. Zulke mensen sporen echt niet hoor. Zeker als je ook al een ander hebt, zou je toch zeggen dat je heel het verhaal achter je hebt gelaten. Slecht trouwens van de politie dat ze er nu pas iets mee gaan doen. Wat is daar de reden van eigenlijk?

@Marilouise Welke opleiding ga je doen dan? Misschien heb ik dat ook gemist.

@Femmy Leuk om zo snel al wat van je te horen! Hopelijk zit je snel een beetje in het goede ritme. En je zou toch denken dat op een wereldstekker je accu-stekker wel zou moeten passen :(

Ik zit even vast met m'n huiswerk dus ik stop er maar mee. Misschien als ik er straks weer eens naar kijken dat het dan duidelijker is. Eerst manlief maar even wakker maken. Heeft vannacht gewerkt van 18.00 - 06.00 uur maar ik vind het nu wel weer tijd dat ie uit bed komt :D

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Claudia, dat is wel een belachelijke actie zeg! Zat je daarna erg in de kreukels??
    @Femmy, heel veel plezier daar! En irritant hè al die stekkers!
    @marilouise, ben ook wel benieuwd wat voor opleiding je wilt gaan doen!

Hier gaat alles....mwah....oké....
    Gisteravond zat mijn hele keel dicht, heel vreemd. Flinke koppijn en alles erbij, dus eens ff een flink potje zitten janken en maar zo snel mogelijk gaan slapen om de dag te vergeten.
    Vandaag hangt er hier een ranzige lucht in het park dus loop ik hier buiten met en zakje fisherments friends onder mijn neus. Er zijn hier veel gezinnen met kleine kinderen en is schommel van vertedering naar angst, als zo'n kleintje aan een stuk zit te mekkeren en te janken denk ik, waar ben ik aan begonnen, dit kan ik nooit aan haha. Het zal vast allemaal wel goed komen. Je moet gewoon niet van slapen houden denk ik.
    Eennalaatste nachtje hier (stiekem zoooo blij!!!) Mis mijn lieve poezen en eigen huis ook!

16. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Brondy: Daar kan ik inkomen dat je geen zin meer hebt. nu mijn reactie zou je al wel klaar zijn want het is 2 uur later hihih dus VAKANTIE!!!!

@Poemi: Nou heel slecht maar eigenlijk komt het door mijn moeder dat er nu schot in zit want die dreigt naar de krant enzo te gaan als ze niks van zich laten horen. wij hebben nog helemaal niks van de politie gehoord echt schandalig. dus ze willen me moeder te vriend houden vandaar dat ze er nu achteraan zitten.

@Mammadoe: Ik zag er aardig uit ja!! alles was blauw en heb 2 weken niet kunnen werken.

1 geluk is dat we toen nog niet zwanger waren want dan had het niet goed afgelopen denk ik. Tja ze is zo gelukkig zegt ze maar door haar eigen aktie komt dat niet echt overtuigend over.

Ze had me op facebook ook een dreigmail gestuurd dus die heb ik ook aan de politie kunnen geven. is gewoon met voor bedachte rade gedaan. wraakaktie. dus hopen dat ze aardig wat aan hun broek krijgen en dan zijn we er van af.
    Ik had nog wel wat respect voor der op kunnen brengen als ze naar me toe was gekomen en me dan een klap had gegeven! kan ik nog inkomen maar met zijn 3e. en dan dat der vent zich er ook nog mee moet bemoeien is helemaal schandalig. die voelt waarscijnlijk ook aan dat zijn vrouw nog zo met het verleden bezig is!

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Mammadoe: ach daar kan ik inkomen! had ik de laatste dagen ook heel erg en dan was ik nog maar 2 weken weg!
    Maar het is bijna zover... en dan ben je weer lekker thuis. Als je je niet goed voelt is het altijd het fijnst om lekker in je eigen huis te zijn!

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: jeetje, wat erg. Wat een laffe streek van ze zeg. Lijkt me ook wel heeel eng om mee te maken hoor. Hoop ook dat ze goed gestraft worden hoor.

@mammdoe: ooooh dus jij hebt dat ook van die flinke jankmomenten. Gaat nu al 2 dagen goed met me, niet heel misselijk, maar toen ik me zooo beroerd voelde wist ik ook niet meer waar ik het zoeken moest en zat ook niet lekker in mijn vel, huilde ook heel veel. Nu gelukkig 2 dagen beter, hoop dat het zo blijft. En je gaat lekker bijna naar huis. Als je je zo voelt ben je echt het liefste thuis en wil je al helemaal niet nog uren reizen, maar je moet er nog ff doorheen.

Ik ben nu heerlijk een weekje vrij. Ben zooo blij. Weekje echt niets doen en na woensdag hopelijk van een hele mooie echo genieten.

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi dames,
    Dank voor de opbouwende woorden! Soms wordt ik ook een beetje moe van mezelf... figuurlijk, maar ook letterlijk! Heb vanmorgen gewoon door mn wekker geslapen tot 11.00 uur en net om 16.15 tot half 6 gewoon in slaap gevallen buiten! Waar het vandaan komt? Gaat al 1,5 week zo... zegt mn vriend net: misschien slaap je wel voor 2! Hahaha... wel lief :)
    wij hebben vandaag ff lekker rond gefietst, heerlijk weer buiten! Verder niet zoveel aan het ondernemen deze week. Moet eigenlijk de was doen, maar totaal GEEN zin in, met dit lekkere weer. Komt van het weekend wel ofzo... ;)
    Ik hoop dat ik nog 5 dgn kan volhouden om te testen, maar ben bang dat ik er vh weekend al eentje tegenaan gooi :p TE nieuwsgierig gewoon haha!

@ Marilouise, hoe was het bij het UWV? En wat moest je daar precies doen?

@Lwal, Zoals ik op facebook al zei, sterkte vandaag. Goed om samen te zijn met je fam. maar ik kan me voorstellen met deze speciale dingen je hem extra mist!

@Steeph, ook ik hoop voor je dat je vriendinnen gelijk hebben en dat het snel raak is bij jou.

@Satire, vreselijk al die verhalen! Ik kan me daar ook helemaal druk om maken.... beter om dat niet te lezen....

@Claudia, wat een verhaal! Belachelijk gewoon, enorm kinderachtig, zeer slecht, triest en het zegt wel wat over hen... pfff... gelukkig voor je vriend is hij van haar af!

@Tara, hoe leuk dat hartje! Is dat vroeg ja? Heb eigenlijk geen idee.. Wat houdt een geboorteplan in dan?

20. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Claudia: Pff heftig hoor! Lekker zwak om met z'n 3en op 1 te gaan. Was er toen niemand bij jou die je kond helpen? Hopelijk win je de zaak! En die vent moeten ze helemaal aanpakken, een beetje vrouwen te slaan. L*L.

Deel Deze Pagina