Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby: Geboorteplan is een plan waarin jij zelf kunt beschrijven hoe je het tijdens de weeen en na de bevalling het liefst wilt zien. Bijvoorbeeld: Tijdens de weeen wil ik graag liggen en ik wil bevallen op een baarkruk. En als het kindje is geboren wil ik het 10 minuten op de buik en dan wil ik dat het kindje aangekleed word en dat ik even gedouched word. Etc.. Wel wat uitgebreider natuurlijk ;) maar dat je die dingen vastlegt. En die kun je dan aan de verloskundige/gyna geven!

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Heeft iedreen zo'n geboorteplan tara? Ik zou hier namelijk echt geen antwoord op kunnen geven hoor. Nog meer om over na te denken, haha.

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Linnie Ik heb ook nooit een geboorteplan gemaakt. Bij een eerste is het denk ik helemaal lastig, want dan weet je niet eens wat je moet verwachten. Ik ben er heel open in gegaan en heb het allemaal over me heen laten komen. Was er nog niet eens over uit of het thuis of ziekenhuis zou worden. Normaal ben ik echt een controlfreak, maar toen kon ik eigenlijk alles helemaal los laten. Je hebt nog wel een tijdje om er over na te denken, en als er nu iets is wat je echt graag wilt kan je het vast leggen in zo'n plan, maar je hoeft het echt niet stap voor stap op papier te zetten.

@Debby Jeetje, jij hebt zeker aardig geslapen vandaag. Moet je toch wel behoorlijk moe zijn. Hopelijk slaap je idd voor 2 zoals je vriend zegt!

@Claudia Wat slecht van de politie zeg! Als er zoiets gebeurt ga je er toch wel vanuit dat ze er wat mee doen. Goed dat je die dreigmail nog had van d'r. Hopelijk kunnen ze ze daar mee pakken..

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: ooh dacht al, hoe kan ik nu weten hoe ik wil bevallen als ik niet eens weet hoe het voelt, haha. Maar miss voor vrouwen die geen goede ervaring gehad hebben is het wel goed en nodig. Kan me dat wel voorstellen. Dan gaat zoals jij het wilt en niet zoals het de vorige keer ging.
    Ik denk er ook eigenlijk helemaal nog niet aan. Laat het ook maar over me heenkomen denk ik, zeg ik nu nog;).

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

dames ik ga pedicure worden heb er helemaal zin in. krijg vrijstelling voor bepaalde vakken door de kappersopleiding dus ook wel makkelijk.

bij het uwv stelde niets voor behalve dat ik 40 minuten heb moeten wachten op mijn afspraak en ze vergeten waren te bellen was nijdig.

nu lekker op de bank , man het is klam in huis bah, het moet nu gewoon of warm worden of koud mijn houten vloer werkt niet normaal.

6. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Claudia: Wat een heftig verhaal! Niet normaal zeg, en dat na al die tijd. Hoop idd dat ze hun straf krijgen.

Debby: ja ik ken he, gek worden van jezelf. Komt wel goed met ons. En wie weet ben je niet voor niets zo moe...

Linnie: ik als kraamverzorgster heb ook nog nooit gehoord van een geboorteplan. Maar als je bepaakde wensen hebt met betrekking tot je bevalling kun je die wel mt je verloskundige bespreken en zorgen dat het ook echt gaat gebeuren.

Marylouise: pedicure is leuk! Hoe lang gaat het duren voor je omgeschoold bent?

7. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
  8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Bij bevallingsverhalen hadden ze het ook steeds over een geboorteplan, dus ik kende het principe wel, maar weet ook niet wat ik zou moeten verwachten, dus kan moeilijk alles tot in detail wensen.
    Volgens mij is hier de moeheid in ene begonnen! Had gister al een middagdutje gedaan en vannacht het klokje rond geslapen, wat ik niet eerder in Thailand had gedaan.... Ik hou wel van slapen, dus komt goed uit :)
    Vanavond naar Bangkok vliegen en morgen naar huis :D heerlijk!!!

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: Nou als je dan ook zo veel slaapt in het vliegtuig. Zou mooi zijn.
    Ik kan echt gewoon heel slecht slapen, ben vrij nu maar zit alweer beneden :(. Maar ben wel moe. Ik sliep altijd 2 tot 3 uur in de middag, nu red ik dat niet meer en word ik heel beroerd wakker.
    Nou lekker bijna thuis.

10. marilouise

als ik nu ga beginnen ben ik waarschijnlijk al voor 1 januari gediplomeerd dit ook door mijn achtergrond, dus ben benieuwd heb er zin in.

hier zit ik samen met zoonlief sesamstraat te kijken hij was helemaal niet vroeg hoor kwart over 5 maar 1 ding scheelt hij kan zo al weer naar bed hij pakte net zijn speen alweer,

ik heb vanacht zo vast geslapen dat ik nu een wazig hoofd heb !

11. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Marylouise: nou das idd op tijd. Je kan er dadelijk samen met hem nog even induiken. 1 januari is goed te doen. Dan kun je al snel aan het werk.

Ik zit te wachten op een telefoontje van mijn werk. Moet vandaag weer beginnen. Maar had al verwacht dat ze gebeld zouden hebben. Als ze om 9.30 nog niet begeld hebben zal ik dat zelf maar even doen. Het is zo druk dat ik me niet kan voorstellen dat ik vandaag niet kan beginnen.

12. marilouise

Nou werkse Steeph

kleine is terug naar bed geweest en moeders even op bed een boek liggen lezen, maar wordt niet echt wakker. verheug me op 12 uur half 1 dan gaat die weer naar bed en ik ga mee in ieder geval.

net naar de action gefietst, we gaan morgen waarschijnlijk zwemmen met mijn schoonzusje en haar 2 kindjes die zijn de een 1 jaar ouder als rins en de ander 4 maandjes ouder, dus dat is wel leuk. maar is nog niet helemaal zeker, vanmorgen were bloederige afscheiding, het zal wel.

ik ga nu een klein boefje van de bank afhalen hij zit aan mijn gordijnen.

13. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Brondy, ik zou voor de zekerheid wel een testje meenemen op vakantie.. als je graag wilt testen, dan kan dat tenminste ;)
    En ik zie op je banner dat je vandaag je eisprong hebt, klus ze! :D
    En alvast veel plezier in Italie!

Claudi6a, alweer 6 weken en 1 dag zwanger.. leuk zeg!!
    Pff, en wat een verhaal van die ex van je vriend zeg! Heftig hoor, om in elkaar geslagen te worden.. wel fijn dat de politie er wat mee gaat doen :)

Linnie27, nu lekker een weekje vrij. Geniet ervan!

Satire, ik heb dat ook net als jij dat ik allerlei verhalen lees over onvruchtbaarheid enzo, en dan kan ik me echt druk gaan maken. Vooral toen ik 14 dagen 'overtijd' was.. toen ging ik me helemaal van alles indenken. Maar wij beginnen nu aan ronde 3, dus hoef me helemaal nog nergens druk over te maken ;)

Tara86, ben gelukkig weer helemaal beter! Duurde maar 2 daagjes gelukkig.
    Echt fijn dat jij in de 1ste ronde zwanger was! Das eigenlijk het beste, haha ;) Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord, echt super!

Marilouise, gisteren lekker gepoetst en wat een grappig verhaal van die kat! Dacht eventjes mooi te ontsnappen, haha.
    En leuk dat je vrijstelling hebt van bepaalde vakken voor je pedicure opleiding!

Femmy79, last van jetlag en ik lees in je onderschrift dat je vandaag kan testen, spannend!

Poemi, gisteren druk bezig geweest met huiswerk.. wat voor studie doe je?

Debby1, vaak moe, ben wel benieuwd of dat een teken is.. je weet maar nooit!

Hier is de ongesteldheid voorbij dus we kunnen weer gaan klussen haha.
    Begin morgen met de ovulatietesten.. Eens kijken of dat een beetje werkt. Houd mijn kortste cyclus van 24 dagen maar aan, dan kan ik mijn ei hopelijk niet missen.

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Zo even weer alles gelezen.

Heb nu heerlijk vakantie :D vanavond vertrekken we en dan ben ik over een week pas weer bij jullie terug denk ik. De laptop gaat wel mee, maar geen idee of ze op deze camping ook wifi hebben :(

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 11 uur (lagen er gister om 11 uur in, haha) Natuurlijk eerst nog even geklust, want vandaag komt dat er echt niet van.

@ marilouise
    Wat stom dat ze je niet even gebeld hebben, van het uwv.
    Fijn dat je dan al in januari klaar mee bent, met de opleiding.

@ debby
    hopelijk heeft je vriend gelijk. ben heel benieuwd..

@ linnie
    balans dat je zo vroeg wakker was, doe je straks ff een middag dutje ;)

@ viev
    bedankt, zal wel goedkomen, het weer ziet er iig goed uit :)

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: hele fijne vakantie. Geniet er lekker van.:)

16. marilouise

Dames wat is het rustig hier vandaag!

Ik heb niet geslapen zit te stuiteren man lief heeft vanmiddag een uitnodiging gehad om op gesprek te komen !!! wow wow wow zou het dan eindelijk! dus dames woensdag morgen duimen draaien !!!

kleine man was lekker in de tuin mama aan het helpen heeft die alle wasknijpers in het (lege ) konijnenhok gelegd fijn!

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    ja het is hier inderdaad rustig.. wel mooi weer vandaag zeg, zou volgens berichten minder mooi zijn. Dus een meevaller.

@ marilouise
    Dat is goed nieuws!! Als ik t niet vergeet zal ik duimen woensdag.

18. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    hoi dames,

Ik heb even een off dagje! voel me super down, wil alleen maar slapen, kan heel de tijd janken en heb aardig bruine afscheiding waarbij ik denk dat het gelijk fout zit. krijg het nu niet uit mijn hoofd.
    Kom weer terug als ik weer wat vrolijker ben.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: aaahh komt allemaal goed. Snap hoe je je voelt, die dagen heb ik ook. janken janken en nog eens janken. Vandaag ook weer en offdag, de hele dag misselijk, nu nog steeds, krijg het niet onder controle.
    En wat betreft die afscheiding, als je het niet vertrouwd bel dan de vk. Zolang je geen bloed gaat verliezen zal het denk ik wel goed zijn toch? Maar snap dat je bezord bent.
    Volgens mij heeft jessie het ook gehad trouwens.

20. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie27: Ja dat stond me ook bij. heb het der ook even gevraagd. dus ben benieuwd en anders bel ik maandag gelijk de vk even. Ja zolang het geen rood bloed is is het goed maar ja je gaat jezelf gek maken. Kreeg net een brief brinnen dat als ik de echo heb ook gelijk me intake gesprek heb! Zag dat jij het 2 dagen erna had? maar dat het gelijk de termijn echo is dat staat op de brief! Dus snap het even niet. Maar we zien het vanzelf wel.
    Moet je ook echt overgeven? Ik voel wel lichtelijk misselijkheid maar heb nog niet over moeten geven! Ja vreselijk he als je je zo down voelt! Je zou denken van ik ben zwanger ik zou heel vrolijk moeten zijn.... Maar dat is jammer genoeg niet. Dit is toch pas sinds een paar weken bij jou? in het begin had je toch nergens last van?

Deel Deze Pagina