Ja tuurlijk ga je je gek maken, dat zou ik ook doen hoor. Dus jij hebt ook al bijna de echo? Ik heb het woensdag. Maar wat jij nu hebt dat heb ik ook, het idee hebben dat je juist heeel gelukkig moet zijn maar je zoo ellendig voelen dat je alleen maar kan huilen. Volgens mij heeft dat ook te maken met dat je misselijk bent en moe bent hoor, en gewoon de spanning. Toen ik gister namelijk niet misselijk was voelde ik me emotioneel ook meteen veel beter. Maar heb nog niet overgegeven. Maar dat is meer omdat ik dat echt niet wil, bijt op mijn tanden en beweeg niet anders moet ik rennen. Als ik het allemaal zou laten gaan zou ik elke dag kunnen overgeven. Maar vind het zo vies. Maar ik dacht eerst ook echt dat ik de enige was die me zo depri en down voelde, maar het is dus blijkbaar toch niet raar gelukkig. Maar verlies je veel bruin?
wij hebben hem 22 augustus pas! Jij hebt een echo op mijn verjaardag dus dat komt goed hihihi. Ja dan denk je echt van er is iets mis want ik moet me blij voelen! Ik heb het precies hetzelfde. ik WIL gewoon niet overgeven dus verzet ik me er tegen. vind het ook gewoon vies. Heb het sinds 3 dagen geleden. we hebben toen geklust en toen was het gelijk een bloedbad:x. toen was het alleen met afvegen en nu denk ik zelf doe een inlegkruisje in want ik lek! En als je dingen gaat denken ga je ze ook ineens voelen dus het voelen van me lichaam is niet meer opjectief maar het is wel aanwezig. Echt balen
Oooh echt, had je echt een bloedbad erna? Maar nu verlies je dus ook best veel? Maar zit geen bloed bij nu toch? Pfff wat eng. haha, jij hebt het dus ook, je wilt ook niet overgeven. Ik ben misselijk geweest toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. maar dat was na een paar dagen weer over. Toen me kiplekker gevoeld. Nergens last van gehad, daardoor werd ik ook wel weer onzeker. En idd rond week 6/7 begon het weer. Maar vanaf vorig weekend is het wel heel erg geworden. Kan niet meer normaal functioneren. haha. Maar denk dat we ons weer beter gaan voelen als dit eerste trimester achter de rug is en we zien dat alles goed is op de echo. Dan gaan we echt genieten hoor
claudia doe rustig aan het klinkt heel lomp en dit wil je niet horen maar meer dan afwachten is niet mogelijk, maar het zit wel goed joh je zegt dat het na het klussen is gekomen kan zeer zeker een geknapt bloedvaatje zijn het is allemaal veel beter doorbloed daar nu hoor !
Ja was geen beetje laten we zeggen! Heb ik wel eens vaker gehad dus miss wat te hard bezig geweest hihih. Maar dan was het de dag erna meestal wel weg den dat is nu niet. Nu is het geen nieuw bloed het is echt bruin! JA ik ga nu bijna elk kwartier naar de wc om te kijken. dat is ook niet goed. Zou wel 3 weken willen slapen en dan pas wakker worden als ik naar de vk moet hihih. zou veel schelen. Ik begon me ook misselijk te voelen toen we het zeker wisten. erg vaag. ja ik hou echt niet van overgeven dus stel het echt uit. Ja gelukkig kan jij over een paar daagjes al en dan kan je idd gaan relaxen!! Als het maandag nog zo is bel ik ze gelijk op en dan anders dik ik het wel aan dat er gewoon naar gekeken moet worden. Maar ik hoop dat het snel weg is.
Ja zou zeker bellen als het maandag nog niet over is. KLopt idd dat alles veel meer doorbloed is en het daardoor kan je bloeden. Ja je moet afwachten maar dat is verschrikkelijk. Dus echt bellen hoor voor je eigen gemoedrust.
Maar stel dat je wel bloed gaat verliezen, dan kan je zeker wel bellen in het weekend toch? Weet eigenlijk ook niet hoe dat zit. Off, op dit forum kan je ook een vraag stellen aan de verloskundige. Kan je ook ff doen. Ze geven ook echt antwoord. Dikke knuffel voor jou
Hallo dames, Daar ben ik ook weer. Ben de afgelopen dagen echt heel beroerd geweest. Zo beroerd dat ik gisteren naar huis ben gegaan van mijn werk. Vanddag even de dokter gebeld en heb nu pillen tegen de misselijkheid gekregen. Hopen dat het werkt. Zijn er hier verder nog veranderingen? Nog dames zwanger? Liefs
@jessie: ben benieuwd of die pillen helpen. ik heb er ook heel veel last van maar wist niet dat er pillen waren. Laat ff weten of het helpt als je wil, dan ga ik ook maandag bellen.
@linnie: ik heb Emesafine gekregen van de dokter. Heb hetzelfde als jij en claudia, wil echt niet over geven. Vind het zo vies en weet dan dat ik de hele dag boven het toilet hang. Die pillen die ik nu heb moet ik er s'avonds 1 van innemen voordat ik ga slapen. Dus zal van het weekend eens aankijken of het werkt. Hoop het zo want ik voel me echt zo futloos en vind het jammer dat mijn man nu alles doet ik maar als een zielig hoopje op de bank hang.
Oke ga ik ff onthouden. Ja verschrikkelijk he die misselijkheid. En je kan dan ook echt niet veel. Vorig weekend kon ik echt niets, vind het dan zo zonde van het weekend. Kan je niet eens lekker genieten van het weekend
Nee inderdaad, heb echt nergens de puf voor. Wat leuk wij hebben ook 12 augustus onze intake en waarschijnlijk ook gelijk de 1e echo!
jeetje meiden balen zeg dat jullie zo misselijk zijn hopelijk snel verbetering en bij 12 weken misschien over ? laten we het hopen
Hoi meiden, Hoest met iedereen? Hier wel prima. Vandaag zowaar niet geslapen tussendoor. Was wel moe, maar ben gewoon doorgegaan ff naar de Intratuin en een partytent opgehaald (hebben zondag hier een BBQ voor vrienden en familie). En F en ik hebben van de week een WII gekocht haha! Al helemaal verslaafd pfff wat kan boksen zwaar zijn hahaha.... @ Mammadoe, fijn dat je gewoon makkelijk kan slapen he? Heb ik ook altijd. Leg me maar ergens waar je wilt, en ik tuk wel Wel balen dat je moest overgeven zeg... wat zul jij je ellendig hebben gevoeld! @ Claudia, kop op meid! Houd de moed erin! Kan me je angsten en onzekerheid wel voorstellen hoor. Had je nou al de vk gebeld? @ Marilousie, ik duim voor je a.s. woensdag! @ Brondy, fijne vakantie meid! @ Viev, succes met klussen en vooral: geniet ervan Dames, ik duim voor jullie dat jullie je snel beter voelen en niet meer misselijk zijn! Dat is zoooo'n naar gevoel! Wel fijn dat er pilletjes voor zijn zijn die speciaal voor zwangere vrouwen? Ik zit te twijfelen of ik morgenochtend een test zal doen... weet iemand of die cassettes van zwangerenkids al 3 dgn van de te voren betrouwbaar zijn? Heb dat briefje die erbij zat niet meer... of... duhhhh ik kijk gewoon ff op Internet haha!