Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: gezellig een bbq. en zondag wordt het best een mooie dag volgens mij.
    weet niet of je met die testen al eerder kan testen. maar idd ff op internet kijken. ben benieuwd:)

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg! Vandaag weer een rot dag gehad op het werk. Vanaf mei zijn we al aan het kloten met van alles en nog wat. Begin mei is onze server gecrasht en hadden we ook nog een corrupte back-up, dus zijn we heel veel document kwijt geraakt. Sindsdien ook aardig wat dubbel werk moeten doen. En nu deze week worden we omgezet naar een andere server en ander mail en we hebben weer behoorlijk veel problemen. Vandaag bijna heel de dag archiefwerk kunnen doen, heb alles bij elkaar zeker 2 uur m'n computer niet in door gezeur met wachtwoorden e.d. :x Woensdag was het trouwens niet beter maar had dus gehoopt dat het vandaag beter zou zijn. Pff... Lang verhaal geworden, sorry ;)

@Claudia Vervelend van dat bloedverlies. Maar wat Marilouise al zegt, kan goed een adertje zijn dat gesprongen is. En ik heb zelf ook vaak bloedverlies/bruin verlies gehad de eerste 12 weken. Paar keer huilend de verloskundige gebeld (leuk die hormonen ;)) omdat ik dacht dat het mis ging maar die kunnen er eigenlijk ook niet zoveel mee. Als het nu fout zou gaan kunnen ze er niets aan doen om het te stoppen. Bij mij hebben ze uiteindelijk wel de echo iets vervroegd om mij gerust te stellen, dus bellen kan zeker nooit kwaad!

@Marilouise Leuk, pedicure! Wel lekker dat je in januari je diploma al kunt hebben. Goed trouwens dat je man op gesprek mag komen, spannend! Ik zal er aan proberen te denken!

@Steeph En, ben je nog gebeld voor te werken? Vind je het wel leuk om in telkens in een nieuw gezin te komen? Lijkt mij wel apart om zoveel mee te maken met een gezin, zeker als je ook bij de bevalling bent, en om dan na een weekje weer weg te moeten.

@Viev Succes met klussen dan maar. Hopelijk kom je er een beetje uit met die ovu-testen en is je cyclus deze ronde korter. Ik ben nu trouwens bezig met de opleiding moderne bedrijfs administratie van de LOI. Toch wel moeilijker dan ik dacht met een kleine erbij, maar ik zie wel of ik het ga halen.

@Debby Spannend!! Heb je al gevonden of het al 3 dagen van te voren kan? Gezellig trouwens die BBQ, hopelijk hebben jullie nog een beetje goed weer dan.

@Brondy Hele fijne vakantie toegewenst! Hopelijk komen jullie met z'n drietjes terug.

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Linnie en Poemi, ja ik heb gekeken, kan al vanaf 3 dgn, dus ik zou het kunnen proberen. Indd het weer is prima voorspeld! :) maar voor de zekerheid een partytent gehaald. Morgen eerst nog buurtfeest dus wel een gezellig weekend :D en dan maandag weer werken. Zo'n vrije week is zo voorbij!

4. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Maarja, of ik dus ga testen?? ben beetje bang voor een teleurstelling....

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @debby: ja dat kan ik me voorstellen. Ik heb echt niet getest voor mijn nod, pas 3 dagen erna. ten eerste omdat ik het niet geloofde. En omdat ik het liever te weten zou komen door middel van mijn menstruatie dan door een negatieve test. Vraag me niet waarom, maar dat was mijn gevoel. Maar je moet dan wat je gevoel zegt.

6. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Jullie zijn lekker aan het kletsen!
    Balen meiden dat jullie zo misselijk en beroerd zijn.. Ik kan me er natuurlijk weinig bij voorstellen maar hoop dat het snel beter wordt!

Claudia: kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt! Maar wat de rest ook zegt, gewoon bellen als je het niet vertrouwt! Ik zou daar niet te lang mee rond blijven lopen als je het niet vertrouwt.. Maar het zal vast wel meevallen!

Mammadoe: Bijna naar huis!!

Debby: Tja je zou morgen wel gewoon kunnen testen.. Misschien wel makkelijk met die feestjes voor de boeg! Maarja snap wel dat je niet teleurgesteld wilt worden..

Poemi: vervelend van je werk! Kan me voorstellen dat het aardig wat frustraties oplevert! Nu lekker weekend :)

Brondy: fijne vakantie!! Geniet ervan en ik duim mee voor een positieve test

Marilouise: leuk pedicure! Helemaal dat het zo snel kan!

Viev: veel plezier dan de komende dagen ;)

Hier verder geen nieuws.. Mijn ongesteldgeid is zo goed als over.. Dus nu maar weer wachten op mijn ei. Wat duurt dat weer lang..

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Lwal, Ja je hebt gelijk ;) die feestjes ook altijd :p
    Wachten duurt indd lang.. pff.. vond ik afgelopen mnd ook hoor! Als het bij ons nu niet raak is, ga ik de 4e ronde in... liever niet!

Linnie, je hebt gelijk... maar ik ben bang dat mijn nieuwsgierigheid het gaat overwinnen... Laat mn vriend het maar niet horen hahaha,die zegt steeds: wacht eerst maar tot je een week (!!!) overtijd bent :)

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

Goedemorgen dames

Hier aan het klaarmaken voor een ochtend zwembad, hoorde gisteren dat opa ook mee gaat leuk. ik zou eigenlijk op de fiets gaan manlief moet de ochtend werken (is een keer of 3 per jaar ) maar is een klein half uur fietsen dus had al zoiets avn moet wel mooi weer zijn, nu belde opa (schoonvader ) net al ik heb oma op de brommer naar haar werk gestuurd dus ik ben half 10 bij je vergeet het autostoeltje niet, dus helemaal fijn zag een beetje op tegen de terug weg rins is altijd heel moe van het zwemmen.

Dus nu even op naar de supermarkt en even wat koekjes en pakjes drinken halen voor de jongens en meisje.

verder weer een heerlijke nacht geslapen manlief zegt gisterenavond hoe laat zijn de buren eigenlijk weggegaan (met vakantie ) ik zo weet niet ze zeiden in de nacht en ik was om 3 uur wakker en hoorde wat maar toen stond de auto er nog, we weten het antwoord, vanacht werd ik wakker van een vaag geluid een alarmpje dus ik schrok een beetje wakker en zei tegen man de brand melder gaat af nee joh zegt hij dat is veel harder toen dachten we de kookwekker die gaat ook wel eens af om 4 uu in de nacht. en toen ineens de buren zijn om half 5 weggegaan was het de wekker van de buren die afging. fijn. manlief gaat vanmiddag maar even naar zijn vader (bekende van de voetbal ) en vragen of die de wekker uit willen zetten 2 weken om 4 uur in de nacht de wekker horen is niet zo'n succes en het is best een aardig geluid

9. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goede morgen! :)

Debby: Die casettes van zwanger en kids waren volgens mij 3 dagen van te voren al te gebruiken.
    Maar, ik moet er wel bij zeggen dat ik vond dat ze redelijk laat écht positief waren..
    Dan zou ik eerder naar de kruidvat fiesten en daar een casette ophalen. Succes meid! Ik duim heel hard voor je!!!

Claudia: Ik kan er alleen al niet bij dat je zin in sex hebt, hahah! En het is me allemaal veelste gevoelig, als we hier maar iets harder gaan voel ik mn baarmoeder al pijnlijk worden. Dus ik heb hier een heeeeele zielige vriend.:p
    Kloten van je bloedverlies, maar net wat de rest zegt: Grote kans dat het gewoon door je sexpartij komt. En dat het een beetje blijft bloeden is natuurlijk ook niet heel gek. Zolang je er geen krampen bij krijgt en stolsels verliest, moet je je denk ik niet zo druk maken. ( al snap ik het heeeeeeel goed! ) Als je het écht niet vertrouwd, kun je gewoon de vk bellen en daar hoef je niet mee te wachten tot maandag hoor! DIe zijn altijd bereikbaar. Daarvoor zijn ze er nu eenmaal. Bij de eerste durfde ik ook nooit te bellen, en toen ik eindelijk een keer belde, namen ze me heel serieus, waren ze hartstikke lief en ze doen er alles voor om jou gerust te stellen!

Hier gaat alles goed! The usual! ;) Saai dus.. Werk werk en mn buik inhouden!
    Over een weekje zitten we heerlijk in Frankrijk en ik kan niet wachten!
    Nu ga ik Tara verschonen want die heeft vreselijk lopen poepen! Menn wat stinken! Fijn zo in de ochtend. Haha.

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @marilouise: veel plezier met zwemmen.

@tara: lekker hoor naar frankrijk.
    Is je buik nog steeds aan het groeien? En geen last van misselijkheid meer?

11. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Thanks meiden voor de peptalk.
    Tara: Ja ik heb er best wel zin in eigenlijk hahahah. geen poespas gewoon even snel. Maar nu durf ik het niet meer ihih. en mijn vriend al helemaal niet meer.
    Het is voor me gevoel al iets minder maar dat komt waarschijnlijk van het liggen. dus kijk het vandaag nog even aan. Bijna op vakantie!!! lekker hoor een weekje er tussen uit.
    Ik moet maandag weer beginnen en dan zitten mijn 3 weken erop! gaat echt super snel allemaal.

12. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnie: Jaa mijn buik is nog steeds flink aan het groeien! Ben ook HEEEEL blij dat ik nog maar 3 daagjes hoef te werken, dan ben ik daar vanaf!
    Misselijk ben ik met vlagen, vooral de moeheid doet t m.
    En jij? Hoe voel jij je en krijg jij al een buik?

CLaudia: Ooh snel gaat dat he. Je kijkt er al die tijd naar uit, en voor je het weet begin je alweer met werken!
    We hebben natuurlijk wel een fijn vooruitzicht met het verlof! ;)
    Ik snap wel dat je niet meer durft, en je vriend zal zich wel helemaaaal kapot geschrokken zijn.
    Hoe voel jij je nu? Ook al een buukske? :D

Heb van de week trouwens over mijn contract gebelt! Hij word opgestuurd in de week dat wij in Frankrijk zitten. Fijn dat dat iniedergeval duidelijk is. Ze weet nog niet dat ik zwanger ben, maar ze zei wel: maak je geen zorgen, je krijgt het contract echt en jou willen we nog niet kwijt. Dat is fijn om te horen!

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @tara: ooh lekker nog maar 3 daagjes werken. En als je dan weer thuis bent hoef je je buikje niet meer te verbergen toch?
    Ik heb op het moment wel veel last van misslijkheid. Gister was het weer heel erg. Vanochtend leek het goed te gaan maar nu toch weer misselijk. Word er gek van:x
    Maar spannend je contract. Vind je het niet heel spannend om het te gaan vertellen op je werk?

14. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal, voor mij is 's morgens, ben net wakker en vriendlief ligt nog heerlijk te slapen.
    Het probleem met de wereldstekker is opgelost, mijn vader heeft aan beide kanten de plastic randjes weg gesneden, zodat de laptop stekker er in past, mijn moeder en mijn broer hadden allemaal hetzelfde probleem, dus mijn vader wist snel een oplossing.

Verder is het hier heerlijk, we zijn hartelijk ontvangen door de schoonfamilie van mijn zus. we worden helemaal verwend.

Ik denk alleen dat ik wel ongesteld ga worden, gisteren bruine afscheiding en nu is mijn buik aan het rommelen:x
    omdat we in een klein dorpje zijn heb ik geen test kunnen kopen, de dichtbijzijnde winkel is 45 min rijden.

vandaag het feest van mijn zusje, dus hopelijk kan ik de kleine tegenslag daardoor vergeten.

15. marilouise

marilouise Niet meer actief

nou hier zijn we weer teurg hij vond het helemaal geweldig,

even dames met al een kleintje?

rins heeft al vanaf dinsdag heel veel poepluiers normaal 1-2 per dag nu 4-5 per dag (op het kdv trouwens niet daar poept hij niet lijkt op zijn mama moet niet vreemd zijn) maar vandaga alweer 3 poepluiers gehad het is geen stevige poep meer dun met stukjes zeg maar, hij heeft geen koorts maar net in zwembad zag ik dat die allemaal kleine vlekjes krijgt soort van stipjes zeg maar op zijn borst rug en in zijn gezichtje wat zouden jullie doen, hij is niet ziek geen koorts hartstikke vrolijk 6e ziekte heeft hij gehad en waterpokken ook !

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @marilousie: wanneer heeft hij waterpokken gehad? En de poep kan natuurlijk ook een virus zijn, zou het wel in de gaten houden met die vlekjes erbij. En anders gewoon huisarts bellen van de week als het blijft.
    Ik heb nog geen kleine maar werk in de kinderopvang.

17. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Femmy79: ik had precies hetzelfde. dacht dat ook, dus ik een paar rose drinken blijk ik toch wel zwanger te zijn! Dus je weet het niet.
    @Tara: Ja dat verlof is ook erg lekker en sluit ook waarschijnlijk aan met mijn vakantie dus 2012 wordt een relaxt jaar. hhih.
    Met mij gaat het nu wel. Bruine afscheiding is nog wel aanwezig maar niet heel veel zoals ik gister had, het is nu meer overgegaan op doorzichtig! Dus we zien het wel. Net naar de stad geweest voor mijn verjaardags cadeau maar voordat we er waren pffff ik had het idee dat ik bij elke stap nog misselijker was. dat is echt balen.
    Ik merk wel dat ik een buikje heb en dat mijn kleren niet meer zo fijn zitten maar me vriend zegt dat dat niet is. Maar ik vind van wel dus is het zo hahahah. De knoop dicht doen is al niet zo fijn meer.
    Ik ga nu even naar bed want ik trek het even niet meer. pffff me ogen vallen dicht en ben misselijk! Was er pas om half 11 uit dus nu 3, 5uur later al bekaf.

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Zijn de vlekjes wel gewoon weg te drukken? Dus als je erop drukt dat ze dan even wit worden? Onze kleine heeft wel eens van die vlekjes gehad die weg te drukken waren en dat was gewoon warmte uitslag. Kan het misschien ook een reactie op het chloor in het zwembad zijn? Als je twijfelt kun je altijd de hap even bellen, maar zolang ze nog goed eten, drinken en vrolijk zijn is het meestal niets ernstigs.

@Femmy Balen dat je ongesteld denkt te worden. Helemaal vervelend als je niet eens een test kunt doen voor de zekerheid. Veel plezier op het feest vanavond!

@Tara Fijn dat je meer weet over het contract. Nog een paar daagjes je buik in houden dus en na je vakantie kan je het dan vertellen. Wel een fijn idee dat ze je voorlopig nog niet kwijt willen!

Het heeft hier net echt heeeeel hard geregend, De parkeerplaatsen voor staan aardig onder water. Gelukkig zijn wij vanmorgen al lekker naar buiten geweest. Vanmorgen de stad in geweest en nog een boodschapje gedaan. Manlief moet vanavond weer werken van 18.00 - 06.00 en morgen ook weer. Dus ik heb het hier lekker rustig vanavond.

Heb het idee dat er langzaam iets gaat gebeuren met m'n lijf. Heb al 3 dagen wat meer afscheiding (bah!) dus hopelijk binnenkort m'n ei. We liggen nog aardig op schema dus hopelijk moet dat wel goed komen :D

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: gelukkig dat je bruine afscheiding minder is geworden. Ja erg he die misselijkheid. Ben ook weer heel erg misselijk vandaag. Maar heb de huisartenpost gebeld voor pillen. haha. Had aan mijn vriend gevraagd of hij even langs de apotheek wilde om te vragen of ze iets hadden. maar ze zeiden dat ik beter even de huisartsenpost kan bellen en die kunnen me dan een recept geven. Duss dat heb ik gedaan en kan ze zo ophalen. Ben benieuwd of het werkt. Ik wil me er niet vol mee gooien, maar meer dat ik een beetje normaal kan functioneren. Kan echt nergens naar toe en niets doen van de misselijkheid. En hoop dat het slapen dan ook wat beter gaat.

@poemi: hier regent het niet, zonnetje komt ook af en toe door. Van de week hadden we hier ook heel mooi weer en was het in het oosten van het land noodweer. Vaak zitten we hier wel goed.
    Ooh goed op je lichaam letten dus met je ei. Spannendd.

@debby: heb je al test gedaan?

@femmy: balen dat je ongesteld bent geworden. Maar als het alleen klein beetje bruin is zegt dat niets, net wat claudia zegt. Ik dacht ook dat mijn menstruatie door zou zetten 2 dagen voor mijn nod, verloor ook heel klein beetje afscheiding. Maar dat stopte toen weer en was ik zwanger, dus zo lang je geen echt bloed gaat verliezen is er nog hoop.

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goeiemiddag allemaal!

Ben pas laat van de partij vandaag... hebben even van alles moeten regelen voor onze bbq morgen; statafels, bbq, tafelkleden, borden, bestek etc.. (handig als je vriend restaurant manager is;)) Nu alles bijna klaar staan en dan morgen gezelligheid met 25 man ofzo.

Nou, ik heb dus vanmorgen een test gedaan :(:(:(
    Maar wie weet heb jij gelijk Tara en komt ie pas later, maar ik ben er bang voor...

Femmy, balen als je ongesteld wordt he... bah! Misschien is het niets, had Linnie toen ook, maarja... anders moet je weer zo'n lange maand tegemoet! Jammer dat je niet kunt testen.

Tara, nog ff volhouden meid en dan kun je na de vakantie alles gewoon vertellen! Heerlijk lijkt me dat. Is je buikje al groot ja??

Poemi, ik dacht dat vandaag een redelijke dag zou worden? Balen als alles blank staat, met dat droge weer loopt het ook echt niet weg. Is die afscheiding een teken voor je ei?

Linnie, balen die misselijkheid, ga je nog aan de pilletjes, heb je al geinformeerd?

Marilouise, sterkte met de kleine! Hopelijk is het niets ergs... ik kan je tenminste geen advies geven... heb er nog geen...

Nou, ik ga nog ff beetje aanrommelen in huis en ff Wii-en :D

Deel Deze Pagina