@Linnie Hopelijk helpen die pillen je tegen de misselijkheid. Balen dat het weer erger is geworden. Ging heel eventjes goed toch? Eentje uit m'n groep van de zwangerschapgym die heeft die misselijkheid bijna heel de zwangerschap gehad en moest ook een paar keer worden opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging, maar dat was ook wel een extreem geval. Vraagje voor de meiden die zwanger zijn: Gaan jullie ook nog een curcus volgen o.i.d.? @Claudia Gelukkig is de bruine afscheiding al minder. Hopelijk ben je er snel helemaal van af. Vervelend dat je zo moe bent. Zal wel wennen zijn als je straks weer aan het werk moet. @Debby Balen van die negatieve test. Is misschien toch gewoon te vroeg geweest. Dacht ook wel dat die test van de kruidvat betrouwbaarder was dan andere met zo vroeg testen. Nog een paar daagjes wachten en dan nog eens proberen? En die afscheiding schijnt wel met vruchtbaarheid te maken te hebben. Maar pas als het eiwit-achtig is (sorry voor de details ) ben je echt vruchtbaar en dat is het nog niet bij mij, het is nu cremig (bah!) en dan ben je schijnbaar een beetje vruchtbaar. De zon is hier nu gelukkig ook weer een beetje terug, het was net echt eventjes een stortbui. Hopelijk kunnen we zo weer even buiten wandelen met de kleine op de driewieler, vind ie altijd zo leuk
de vlekjes had hij al werd wel wat meer het lijkt zeg maar alsof hij door de brandnetels heeft gerold zo'n uitslag zeg maar denk zelf ook richting warmte uitslag, de waterpokken heeft hij 4 maanden geleden gehad, verder is hij helemaal in zijn hum denk Zelf ook aan een virusje even kijken als het maandag nog is bel ik toch even d huisarts, hij drinkt ook enorm goed dus dat is geen probleem
Claudia: hmm niet zo fijn die afscheiding. Maar vast en zeker niets aan de hand. Al zou ik me denk ik ook zorgen maken. Linnie: balen dat je zo misselijk bent. Hoop dat de pilletjes werken voor jou en Fenny. Tara: wat een super nieuws over je contract! Je zal wel opgelucht zijn. En bijna vakantie, is ook al een feestje waard. Debby: jammer zeg! Ben benieuwd of je nu ook ongesteld wordt. Hier nix nieuws. Behalve dat ik weer lekker aan ht werk ben. Voor mij lange dagen. Iedereen lacht me uit omdat iedereen het normaal vindt om 8 uur te werken. Maar 2 keer stofzuigen en dan thuis ook nog moeten beginnen is niet echt wow. Ik ga lekker op de bank liggen relaxen.
Hallo dames.. Tara: wat fijn van je contract! Lekker bijna vakantie.. Nog even volhouden! Ga je het daarna op je werk vertellen? Linnie: balen dat je weer zo misselijk bent. Hoop dat die pillen helpen en je weer een beetje vooruiit kunt, en genieten!! Claudia: fijn dat de afscheiding nu wat minder is. Komt allemaal goed!! Debby: jammer van je test Hopen dat het gewoon nog te vroeg was! Marilouise: geen idee wat die vlekjes kunnen zijn.. Maarja ik heb dan ook geen kinderen! Poemi: je ei is in zicht!! Hopen dat het raak is deze maand!! Hier werd vriendlief vanmorgen om 8uur uit zijn bed getrokken voor zijn vrijgezellenfeest. Alleen hadden die mannen van die confettipoppers bij, dus oooooveral confetti.. Met name in ons bed! Ben net vanuit mijn werk maar meteen alles gaan opruimen! ga zo met vriendinnen eten, altijd gezellig! Morgen moet ik weer werken helaas..
@lwal: wat leuk dat vrijgezellenfeest, haha. Minder van die troep in je bed, maar ja hoort erbij he Nou geniet van je avond en werkse morgen. @steeph: kan me voorstellen dat als je op je werk paar keer stofzuigt er thuis geen in hebt hoor. Zie dat je nog 4 dagen tot je eisprong hebt, ben al aan het tempen?
Linnie: hmm dat ben ik soort van vergeten.... Had er ook eigenlijk geen zin in. Wel al braaf om de dag aan het knuffelen
Jaaaa ik ben weer in Nederland! Deze vlucht ging gelukkig wel goed (weet niet of ik het hier al gemeld had of alleen aan de meiden op hyves, had bij het landen op een binnenlandse vlucht overgegeven. Het zat al in mijn mond dus ik wees naar mijn overbuurvrouw die een zakje net had gekregen van haar familie, mijn vriend griste het zakje uit haar handen en ik kotste het vol hahaha dat mens was zich doodgeschrokken!!) Was al om 5 uur wakker door mijn jetlag :s wel fantastisch om weer THUIS te zijn!!! De katten zijn ook helemaal blij en stoppen niet met kopjes geven!! Mijn schoonmoeder vertelde toen ze ons op Schiphol op kwam halen dat ze zich helemaal beroerd had gevoeld omdat we weg waren en ze ons zo mistte haha ze had een hele pan groentensoep gemaakt en gehaktballen. Heerlijk na al dat vreselijke Thaise eten!!! Ik eet een jaar geen rijst meer denk ik!! Vanmiddag komt de hele familie en nichtjes van mijn vriend en dan gaan we het ze vertellen!!! Heb er zo een zin in!! We gaan het dus vertellen middels de souvenirs En morgen voor een intake naar de verloskundige Ik heb wel gelezen wat jullie allemaal hebben geschreven en zeker meegeleefd maar logischerwijs een stuk minder gereageerd vanaf nu zal ik proberen de draad weer op te pakken. Tara: gefeliciteerd met je contract, dat zal heel wat rust met zich meebrengen!! Marilouise: succes me uitvogelen wat het nou is, kan me voorstellen dat die ontwetendheid irritant is! En wat ik niet heb meegekregen, wat heeft je man dan voor soort gesprek? Linnie: laat me weten of die pillen werken, het gaat nu wel weer goed met me, alleen af en toe nog die samengeknepen keel, maar mijn eetlust is naar de haaien waardoor ik me wel een slappe vaatdoek voel omdat ik te weinig gegeten heb...Heb je nu lekker vrij?? Claudia: wat balen van je test, ik duim voor je dat je te vroeg was!! Ik zou op je NOD nog een kruitvattest doen. Ik vergeet zeker wat meiden, maar mijn jetlag hersennen kunnen de rest van de verhalen niet meer koppelen aan de namen :s Ik ga nog maar even proberen te slapen.
Mammadoe: welkom terug. Ik dacht dat Thais eten lekker was? Maar dan kan ik me nog voorstellen dat je inmiddels wel weer toe bent aan de ouderwetse Nederlandse kost. Haha behalve datjij je doodziek voelde kan ik me ergens voorstellen dat je vliegtuig'ongelukje' best grappig was. Landen is ook het vervelendste deel van de reis. Nou ik ga werken. Veel plezier vanmiddag met vertellen!
@Mammadoe Welkom terug. Leuk dat je het gaat vertellen aan je familie. Spannend hoor, hoe ze gaan reageren. Lief van je schoonmoeder dat ze jullie zo gemist heeft! Wel vervelend dat je moest overgeven bij het landen. @Lwal Leuk dat je vriend ook z'n vrijgezellenfeest heeft gehad. Zal wel een behoorlijke troep zijn geweest met die confetti! Toen m'n broer en schoonzusje trouwde zijn we ook nog langs hun huis geweest en hebben we ook hun slaapkamer 'versierd' met confetti. Vannacht weer een slechte nacht gehad. Kleine was gisterenavond al behoorlijk onrustig. Om 23.00 uur maar eens z'n temp gemeten en toen had ie 39,1 graden koorts. Arm kereltje . Maar een zetpil gegeven, maar dat heeft niet echt geholpen voor het slapen want vannacht is ie ook behoorlijk vaak wakker geweest. Vanmorgen was ie vanaf 04.45 uur al aan het spoken. Vanmorgen om 06.30 uur was z'n temp nog steeds 39,2 graden dus weer maar een zetpil gegeven. Nu ligt ie gelukkig even te slapen, hopelijk helpt dat een beetje. Wel balen dat m'n man nu juist 's nachts moet werken want dan sta ik er dus alleen voor. Op zulke momenten denk ik wel eens 'gaat dat wel lukken met een tweede erbij???'...
@mammadoe: Lekker he weer dat nederlandse eten. Maar gelukkig dat deze reis beter ging, is niks om zo misselijk in een vliegtuig te zitten. Maar spannend vanmiddag dat jullie het gaan vertellen, leuk hoor. @steeph: aah als je om de dag knuffelt moet het ook goedkomen toch? Nou ik ben niet misselijk vandaag nog, ennn heb goed geslapen, gewoon tot 10 uur. Heerlijk. Dus denk dat het pilletje wel werkt. Stomme is dat het gewoon reispillen zijn die vrij verkrijgbaar zijn, maar ook worden uitgeschreven op recept voor zwangere vrouwen. Als je zwanger bent moet het dus op doktersrecept. Maar je kan die pillen gewoon uit het schap halen. Aan de ene kamt logisch dat je als je zwanger bent het op recept moet krijgen, maar nu weet je het en kan je het dus gewoon bij elke apotheek krijgen. Wel nog heel licht in mijn hoofd en duizelig, dus ga nu lekker groentesoepje maken, ff wat zout naar binnen
@claudia: ja denk dat ze wel werken, ben de hele dag nog niet misselijk geweest, heerlijk. Ja je kan altijd je huisarts bellen hoor. Maar deze pillen zijn dus ook gewoon vrij verkrijgbaar. Maar volgens mij willen ze liever wel weten als je ze gaat slikken voor je zwangerschap, dan moet je het namelijk op een ander moment slikken. Maar miss geven ze je wel wat jessie heeft hoor, en dat is wel echt alleen op doktersrecept verkrijgbaar, is in principe hetzelfde, doet hetzelfde. Maar ik trok die misselijkheid ook niet meer, vind het echt niet erg als je paar keer per dag van die vlagen hebt, maar was nu al een hele tijd echt de hele dag, kon gewoon echt niets meer en niets hielp. Iedereen zegt dan je moet eten, maar dat deed ik ook, de hele dag door, maar het hielp niet.
Misschien leuk om bij te houden Staat ook in het andere juni-topic. Voeg jezelf toe! NOD - Augustus 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Satire, 2e ronde, 1e kindje 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. roze = zwanger - rood = ongesteld - blauw = (voorlopige) negatieve test
Wat een rustig avondje hier. Mammadoe: en hoe reageerde iedereen? De zwangeren: hoe i het vandaag met de misselijkheid. Heb vanavond tijdens het versieren van een lekkere taart maar weer een nieuwe tvhobby gezocht: the Vampire Diaries. Best leuk. Ik weet het, heel erg.....
hallo allemaal, mijn ongesteldheid heeft jammer genoeg doorgezet en flink ook:x, heb het idee dat ik leegloop, het is veel erger dan de vorige keer, wel wat krampen, maar niet ze heel hevig. Vond het wel een teleurstelling, maar ga vrolijk voor de volgende ronde, als het deze ronde lukt kan ik wel zeggen dat het kindje in canada verwekt is. Verder zijn we nu in Niagara falls, nu nog met z'n 2, morgen komt de rest van de familie. aan de overkant van ons hotel ligt een wedding chapel. vriend zei vanmiddag 'zullen we dan maar stiekum trouwen!' Straks even lekker douchen en dan optijd gaan slapen, want morgen staan weer een hoop op het programma!
Femmy: he wat jammer! Balen zeg! Wel idd een romantisch idee, een baby made in Canada. Hoop dat je er snel vanaf bent.
Haai, Nou de bruine afscheiding is terug en met wat stolsels dus ik weet het even niet meer!!!! Heb net gelijk gebeld en kan morgen middag terrecht. Dan weten we waarschijnlijk wel waar we aan toe zijn! Erg spannend.. pffffff
@femmmy: wat balen zeg dat menstruatie heeft doorgezet. Op het begin ging het zo snel met zwanger worden, lijkt wel alsof het nu beetje stopt . Hou de moed erin, ga voor jullie allemaal duimen deze maand.
@claudia: oh neee, stolsels klinken idd niet goed. Nog steeds geen bloed alleen maar bruin? Pfff wat spannend en wat lang wachten dan nog tot morgen. Maar goed dat je meteen hebt gebeld hoor. Heb je ook krampen of dat ook niet?