Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Linnie27: Valt mee. wel wat aanwezig maar niet heel erg.
    Ja stolsels. pfff ik kan niet echt vinden wat het echt betekend. Wat weet jij erover? Ja alleen nog bruin. ik snap het niet

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: Het hoeft ook niets te zijn. Ze zeggen volgens mij wel dat stolsels niet altijd goed zijn, maar je verliest verder geen echt bloed. Dus weet het ook niet. Mijn schoonzusje heeft altijd veel bloed verloren in haar eerste weken. 1x is het fout gegaan, maar de andere 2x was er niets.
    En iemand in een ander topic had een beetje hetzelfde verhaal als jij.
    Hoop echt zoo voor je dat alles nog goed is. Wat moet jij nu zenuwachtig zijn. Ik ga ook nog wel ff voor je zoeken of ik wat kan vinden. Liefs van mij

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
  4. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Dank je! Ik maak me heel erg veel zorgen!!
    Me missleijkheid en gespannen borsten zijn ook foetsie!!!! Dus vrees het ergste. Heb alleen nog geen bloed gezien dus miss moet dat dan nog komen. Pffff worden 2 lange dagen

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    misselijkheid ook weg en gespannen borsten? Dat stond idd ook op die site.
    Stond daar ook dat stolsels niet goed zijn. Maar je hebt nog geen bloedverlies, dus je weet het niet he. Ooh wat een 2 lange dagen idd. Hadden ze vandaag geen plek meer? Met deze onzekerheid wil je echt niet rondlopen. Ben je aan het werk vandaag?

6. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Jep alles is nu weg! Krijg er nu buikpijn voor terug omdat ik me nu ook erg druk maak denk ik!
    Vandaag was er niemand die een echo kan maken dus morgen half 2 weten we pas meer. Ja ben gelukkig aan het werk nu.
    Al vrees ik het ergste eigenlijk.

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja miss wel beter dat je aan het werk bent, anders zit je je thuis nog meer druk te maken. Maar wat balen dat er vandaag niemand is.
    Denk dat als je echt bloed gaat verliezen je idd van het ergste uit moet gaan. En het irritante is dat je alleen maar kan afwachten, je kan er niets aan doen. Weten ze het op je werk wel?

8. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Nee ze weten het niet op mijn werk.
    Heb morgen gewoon vrij genomen en woensdag ben ik vrij omdat ik dan jarig ben. Pfff wat zenuwslopend zeg. Het is nog steeds bruin en nu zonder stolsels dus ik weet het niet. Wel wat rommelig gevoel in mijn buik maar verder niks. DRAMA is dit.

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja zeker zenuwslopend. Volgens mij ga je ook echt elke 10 minuten naar de wc om te kijken. Hoop voor je dat het snel morgen is en dat je van die onzekerheid af bent, ook al is het niet goed, maar dan weet je het wel. Hoe denkt je mannetje hierover?

10. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    JA idd. Al hoop ik dat het goed zit!
    Tja die is nuchter en die zegt we wachten morgen wel af wat je kan nu nog niks zeggen. Me moeder zegt dat ze ook bruine afscheiding en stolsels had bij de zwangerschap.
    Ja het is balen want je maakt jezelf zo gek.
    Ja vind het alleen raar dat als het fout is dat ik nog geen bloed heb ondekt!! alleen bruin. Pfff krijg er buikpijn van

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Zie je, je moeder heeft het ook gehad en toen was het goed. Je kan er ook nog niets van zeggen. Zeker ook omdat je geen bloedverlies nog hebt.
    Tja en mannen he, altijd nuchter. maar je kan ook niets anders doen dan afwachten. Alleen wij beleven dit denk ik wel anders dan mannen, zit in ons lichaam en wij voelen alles veranderen.
    Je moet ook hoop blijven houden hoor, zeker weten.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    TJa ik weet het maar ik weet het ook eigenlijk niet meer! Ik vrees zelf het ergste omdat ik nu zo onzeker ben.
    Heb vreselijke buikpijn en maak mezelf gek. Woou dat ik kon slapen tot morgen 1 uur.
    Thanks voor de peptalk! Nu hopen dat vandaag snel voorbij is en morgen ook

13. marilouise

marilouise Niet meer actief

@ claudia meis probeer rustig te blijven en zolang je nog geen definitief uitsluitsel heb niet gelijk van het slecht uit gaan al die stress is ook niet goed , misschien is het wel goed (ik weet hoe die onzekerheid is hoor en ik dacht ook houd je mond ) Maar houd voor ogen je moeder heeft gezegd dat ze het ook had dus misschien !!! nou ja ik wete niet meer wat ik moet zeggen ik duim voor je en hoop dat je morgen gewoon een goede echo hebt en een zwangere verjaardag kan vieren

houd je taai

liefs

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou goedemorgen allemaal verder, hier heeft zoonlief heerlijk lang geslapen tot half 8 en is nu spelen op het kdv nog een paar weekjes ik heb vanmorgen een heerlijke lange wandeling gemaakt wilde gaan sporten maar moest op de fiets en het regende zo hard, dus nu maar nat laten regenen en gelijk onder de douche gesprongen. Man ik wil zo graag de zon maar volgens mij krijgen we eerder sneeuw dan zon.
    gelukkig hbe ik een skibroek besteld voor rins

15. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hi meiden,

Ben ik weer! Heb er ff vlug doorheen gelezen, ben nu op mn werk en na zo'n vrije week is het MEGA druk pfff... Hebben een leuk weekend met leuk buurtfeest en onze eigen BBQ gehad :D Heb dus wel wat wijntjes op.... :( foei! Maar ik was zoooo teleurgesteld na die negatieve test.

Claudia, wat een spanning zeg. Kan me je angsten heel erg goed voorstellen. Ik ga voor je duimen. Ga je nu een echo krijgen of wat gaat er precies gebeuren? Ik hoop het beste voor je.

Mammadoe, welcome home! Hebben jullie het verteld? Spannend hoor! Ben enorm benieuwd! Was toch bij jou dat het eigenlijk eerst trouwen, dan kindjes moet zijn?? ;)

Steeph, je ei komt eraan zie ik :) klussen geblazen voor jou!

Hier trouwens nog niet ongi... ben benieuwd of het nog komt. Ik denk dat het wel komt eigenlijk... niet echt een zwanger gevoel en gezien het zaterdag een nega test was en ik vroeger zeer onregelmatig ongi was...

Ik ga weer even verder werken, tot strakjes!

16. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Hallo Dames,

Ben gelukkig weer wat opgeknapt. Man wat was ik beroerd van de week en het weekend.
    @Linnie: die pillen zijn echt aan te raden als je nog steeds zo misselijk bent!

@Claudia: Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Je maakt jezelf heel onzeker, had ik ook last van toen ik net die afscheiding had. Maar al die stress is ook niet goed!!!

@Mammadoe: wat fijn dat je er weer bent. Nog genoten op vakantie?

Vrijdag eindelijk naar de VK!!! Kan niet wachten, wil zo graag het hartje horen!!

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Claudia Oh meid, wat vervelend die onzekerheid! Hopelijk heeft het net als bij je moeder niets te betekenen. Die buikpijn kan natuurlijk ook goed komen door de spanning nu. Morgen hopelijk uitsluitsel, ik zal aan je denken en voor je duimen!

@Debby Weet je wel wanneer je je ei ongeveer zou moeten hebben gehad? Als je vroeger zo onregelmatig was kan dat nu natuurlijk ook nog zo zijn en heb je je ei later gehad en dus zaterdag misschien wel veel te vroeg getest.

@Steeph Vampire diaries is best leuk hoor!

@Femmy Balen dat het heeft doorgezet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En een baby verwekt in Canada is wel een leuk verhaal voor later toch? Niagara falls, gaaf hoor!

@Linnie Fijn dat die pillen werken. Toch wel lekker als je gewoon kunt eten en niet de hele dag misselijk bent.

Misschien heb ik m'n ei toch wel eerder dan ik dacht. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik best wel buikpijn en last van m'n onderrug. Om 10.30 u voor de gein een ovu-test gedaan (had er nog 4...) en ik had gelijk een mooie streep. Denk dat ie nog wel donkerder kan worden maar de vorige keer bleven ze omowit dus misschien wordt ie bij mij niet zo super donker. Werd helemaal hyper en had de neiging om gelijk m'n man te bespringen, alleen m'n schoonmoeder zat benede met de kleine en m'n man lag nog te slapen na z'n nachtdient dus ik heb me maar ingehouden ;). Hopelijk ga ik ook wel zien aan m'n temp wanneer m'n ei echt gesprongen is en hopelijk was dat niet vanmorgen. De laatste keer dat we gesekst hebben is vrijdagavond :( Vanavond nog maar een testje doen om te kijken of ie veranderd en denk dat ik er zelfs één mee neem naar m'n werk morgen.

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @poemi: dat wordt goed knuffelen dan vanavond he:)

@jessie: gelukkig dat je wat opgeknapt bent. Ik ook gelukkig wist niet meer waar ik het zoeken moest van de week. Pilletje heb ik zaterdagavond genomen en zondag ging het super. Vandaag ook niet misselijk zonder pilletje. Top dus.

@debby: spannend of je ongi gaat worden. En anders nog maar keer testen toch:)

Hier gaat het weer goed vandaag, op wat hoofdpijn na, maar dat geeft niet, ben allang blij dat ik wat kan doen. Dus vandaar dat ik het huis ana het opruimen en schoonmaken ben:D

19. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer. Druk weekend gehad, dus geen tijd gehad om te reageren.

Poemi, leuk dat je moderne bedrijfsadministratie doet! Ik werk zelf op een administratiekantoor :)
    Ben ook wel beniewd met die ovulatietestjes. Zaterdag 1tje gedaan, maar die gaf helemaal geen streepje (alleen controlestreep). En gisteren geen tijd gehad. Dus vanavond weer proberen.. kijken of er nu wel een streepje op komt te staan.
    Jij binnenkort je ei..
    In mijn vorige cyclus had ik opeens een paar dagen ook hele erge afscheiding. Dat is dan een teken van je eisprong toch? Want dan kan ik daar nu ook op letten :)

Debby1, Negatieve test gedaan, wat jammer!
    En een leuk weekend gehad met de bbq!

Wbt testen:
    Ik test zelf liever een aantal dagen overtijd dan te vroeg. Omdat mijn cyclus vorige keer langer was en ik later ongesteld werd. Wordt liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb. :)

Lwal, wachtend op je ei..

Mammadoe, weer thuis, fijn hoor!! Ben wel benieuwd hoe je het hebt verteld van je zwangerschap!

Claudi6a, dat klinkt allemaal niet zo fijn. Hopelijk heb je morgen wat meer duidelijkheid en goed nieuws natuurlijk!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @viev: lastig als je zo onregelmatig ongesteld bent, moet je idd veel ovutesten doen, je weet nooit wanneer het is dan.
    Maar ik ben het met je eens hoor wat betreft testen. Ik wilde ook niet van te voren testen, 3 dagen na mijn nod heb ik getest omdat ik ook liever ongesteld wilde worden dan een negatieve test. Anders zit je en op je menstruatie te wachten en je bent niet zwanger. Voelde voor mij ook niet goed om vroeg te testen.
    Nou succes met testen:)

Deel Deze Pagina