Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev Wat grappig dat jij op een administratiekantoor werkt!. Momenteel doe ik nog niets met de opleiding, maar mocht ik ooit weg gaan bij m'n huidige baan hoop ik toch iets met boekhouding te kunnen gaan doen. Wat betreft die ovu-testen. De vorige ronde ben ik op dag 8 begonnen en ik heb het volgehouden tot dag 20 en ze bleven allemaal nagenoeg wit, op de teststreep na dan natuurlijk.. Op dag 24 ofzo nog eens een testje tussendoor gedaan maar ook omowit. Als ik naar m'n lichaam keek (afscheiding e.d.) dacht ik op dag 20 m'n ei te hebben gehad, maar dat was dus niet zo. Misschien een ronde helemaal geen ei gehad. Normaal is die extra afscheiding, en dan vooral als het rekbaar is, eiwitachtig, een teken van je (naderende) eisprong.

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik heb toen ik net gestopt was met de pil een ovutestje gedaan op de dag dat ik mijn eisprong zou moeten hebben. Was negatief. Maar twee weken en een dag later werd ik ongi :(. Vond ik best raar waarom die dan echt negatief aangaf.
    de tweede keer heb ik niet getest, maar verloor 1 of 2 dagen voor mijn eisprong een grote slijmprop. Helderwit, heeel elastisch. Weet nog steeds niet of het echt met mijn eisprong te maken heeft gehad, maar ik denk zelf van wel. Had het verder nooit.

3. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Ben erg druk (geweest) en heb even niet zoveel van me laten horen. Gelukkig kwebt iedereen hier toch wel door, in hoog tempo, zie ik haha :)

Ik kom nu ook snel even melden dat ik nog leef en probeer eea bij te lezen de komende avond/morgenvroeg.

Eindelijk is het kdv weer geopend en uk is nu daar, hele dag dus alles bijgewerkt qua achterstallig werk...fijn maar toch heb ik uk erg gemist...ik ga 'm nu snel halen en heerlijk knuffelen (uk was erg aan het huilen/overstuur vanochtend toen ik m bij de leidsters achterliet, echt hartverscheurend)

@claudia, hopelijk snel meer zekerheid!! Wat onzettend kl*te moet dat zijn om zo onzeker en ongerust te zijn..Wat ik vaak heb gelezen is dat het fout is als je helderrood bloed erbij hebt zitten, maar goed ik ben geen expert en weet ook niet of je dit mss al wel wist (je zult ondertussen ook wel hebben zitten googelen gok ik). Kop op en een digi-knuffel van mij ;)

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @eels: heee je bent er nog :). Maar is idd wel zielig als je kleine uk zo verdrietig is als je hem achterlaat. Uit ervaring weet ik dat het meestal maar heeel kort duurt bij een kind.

@claudia: hoe gaat het nu met je?

5. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    haaai,

Thanks ladies voor de steun. Ben erg gespannen. Me buikpijn en me bruine afscheiding zijn al 2 uur weg.. maar voor hoe lang pffff. straks bij me moeder eten dan heb ik nog wat afleiding en verder morgenochtend toch even werken scheelt kwa denken en dan om 12 uur naar huis douche en dan naar de vk!
    Spannend. hoop zo dat het niks is.

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    oooh gelukkig dat je nu even niets meer verliest en geen buikpijn meer hebt. Hoop dat het zo blijft voor je.
    Ja idd morgenochtend nog even werken voor afleiding en dan weet je eindelijk meer. En dan duimen dat je je voor niets zo veel zorgen maakt.

7. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Claudia: he meid toch wat rot! Ik hoop echt dat het nix is. Maar de meiden hebben gelijk, het is bruin en inmiddels al gestopt. Een vriendin van mij heeft een aantal maanden geleden een vroege miskraam gehad, en zij had echt superveel bloedvelies. Als het dus misgaat zal het je niet ontgaan. En zij was ook korter zwanger dan jij.

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

zo manlief wordt zenuwachtig joh voor woensdag, vandaag een gesprek gehad met de persoon die hem heeft voorgedragen en vooralsnog is hij de enige nog maar dus spannend hij wil zo graag weg daar.

ow ja donderdag morgen moet hij naar de orthopeed voor zijn enkel we zijn benieuwd.

zoonlief vandaag met zijn vriendje gespeeld op het kdv is het zoontje van een teamgenoot van manlief en die is 1,5 maand ouder zijn de dikste maatjes die 2 en ook 2 enorme boefjes

rins heeft momenteel de fase driftbuien ook leuk en dan slaat hij hij heeft al een paar keer voor straf in de hoek gezeten.

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi, nee dat weet ik (helaas) niet, omdat ik geen ovu testen gebruik. Wil mn vriend nog niet, pas als het na 6 mnd nog niet lukt. Hij vind het dan meer een 'moetje' worden. Maar ik had vorige week wel steekjes, maar dat zou wel een heeeel laat ei zijn toch? Ik wacht het gewoon nog even af... anders gaan we nu ronde 4 al in...
    Voor jou: succes met knuffelen :) hihi!

@ Linnie, ja dat zou ik kunnen doen, maar eigenlijk wil ik nu niet meer testen (beetje zelfde als wat jij had...zo van: beter ongesteld dan een nega test). Jouw huisje weer lekker fris en schoon?

@ Viev, ja wbt testen heb je ook wel een beetje gelijk... maar ik was TE nieuwsgierig, maar als je mijn vriend vraagt: ik was dus zaterdag niet te genieten na die test. Hij keek me ook weer hoofdschuddend aan: waarom doe je dat nou?!

@ Claudia, gelukkig minder/geen verlies! Hoop voor je dat het weg blijft, scheelt weer wat stress... probeer positief te blijven he :)

10. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    HelloHello!

Poemie: aaah wat zielig voor je ventje! Hoe is het nu met hem?

Linnie: Fijn dat je ( iig tot 12 uur) niet misselijk was!
    9 weken zwanger vandaag, gefeliciteerd! :D

Steeph: Aaah! Hahah, dat is helemaal niet erg! mijn vriend en ik zijn VERSLAAFD aan de vampire diaries en hebben zaterdagavond de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken. Sniksnik. Nou is het wachten totdattie weer op tv is. Het is zo spannend!

Femmy: Balen meid! :( Gelukkig heb je nu lekker afleiding, en begin je straks fris aan een nieuwe ronde!!

Claudia: He getsie wat naar, elke keer die onzekerheid! Hopelijk morgen een mooie echo!!!!!! En als je moeder het idd ook heeft gehad, en het is nog niet rood... Kan het zo onschuldig zijn! Zelfs als het rood is! Sommige vrouwen blijven gewoon ongesteld worden, dus hou de moed erin meid!!!

Debby: En toch duim ik voor je! ;) Ga je er een testje tegenaan gooien of wacht je totdat het doorzet?

Jessie: Laten ze het hartje al wel horen dan? Bij onze praktijk pas met 12 weken?!

Poemie: Woeheo! :D Sexxe!

Claudia: Dat is goed nieuws! Succes en een dikke knuffel!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Spannend hoor. "t zou fijn zijn als ie daar wordt aangenomen als hij zo graag weg wilt bij z'n huidige baan. Leuk dat je zoontje al een vriendje heeft op het kdv. En die driftbuien zijn hier ook bekend. Als meneer z'n zin niet krijgt krijst ie de boel bij elkaar.

@Claudia Is misschien wel fijn om even afleiding te hebben morgen in de vorm van werk. Anders zit je ook maar heel de tijd naar de klok te staren. Gelukkig dat de buikpijn en bruine afscheiding al weer even weg is.

@Eels Alweer 9 weken zwanger, schiet aardig op zo. Had jij deze week ook niet de intake bij de vk? Of zit ik er dan naast :)

Pff.. Vanmiddag nog eens een ovu-test gedaan, en die was alweer lichter. Zou m'n LH-piek dan al geweest zijn? Hopelijk m'n ei nog niet... Net nog geknuffeld, en dan afgelopen vrijdag. Hoop dat vanavond nog op tijd was.

12. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Welkom terug!!
    Hahah ik zie het al zo voor me in het vliegtuig, leuk verhaal voor later. Wat lief van je katten en je schoonmoeder!
    Hoe reageerde iedereen op jullie zwangerschap? Ben erg benieuwd! En hoe ging de intake vanmiddag?

13. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Poemie: Je ei kan nog 12 of 24 uur overleven toch? Niet teveel stressen hoor! T komt vast wel goed! :)

Hier alles goed!
    Lig heerlijk languit op de bank na een dag werken. Nog maar 2 en dan vakantie.
    Heb wel hoofdpijn, dus laat me vanavond even bedienen ;) ( arme Maurice ).

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Tara, thanks! Ik gooi er (voor nu iig) nog ff geen testje tegenaan, ik wacht (on)geduldig nog ff af.
    Voor jou: laat je maar lekker verwennen door je mannetje ;)

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tara Lekker bijna vakantie! Vrouwen hebben al genoeg te verduren met een zwangerschap dus die mannen mogen ook wel wat doen hoor ;) Met ons mannetje gaat alles trouwens weer goed. Gisterenmiddag had ie nog 39,8 graden, en vanmorgen was het weer 37,4 graden, dus dat was weer netjes. Geen idee wat het geweest is.

@Debby Hopelijk heb je geen ronde 4 nodig. Heb je al tekenen dat je ongesteld zou moeten worden? Vervelend hoor, die onzekerheid. Zo'n negatieve test is best wel teleurstellend, maar ik betwijfel of ik de volgende keer weer zou kunnen wachten. Hopelijk kun jij het wachten wel een beetje volhouden.

16. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Debby: Spannend , en gaat helemaal goed komen! :D

Poemie: Oh gelukkig! Kan vanalles zijn natuurlijk, misschien dat je over een weekje te maken krijgt met 1 van de kinderziektes ( waterpokken, 6e ziekte ) dan zie je zoiets toch ook vaak?! Afwachten dan maar!

17. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Hallo Allemaal,

Voor mij is het weer een tijdje geleden, maar zat niet lekker in mijn vel vanwege mijn buik klachten, woensdag had de huisarts mij gebeld dat de bloedwaarden niet goed zijn en dat ze me zo snel mogelijk willen zin in het ziekenhuis! Dus a.s. woensdag moet ik er naar toe, maar ff afwachten nog...

@Claudia ik las dat je last hebt van bruine afscheiding! Morgen naar de vk hopelijk kan ze je gerust stellen.. Hou de moed er nog even in...

Voor de rest heb ik niets terug gelezen er is weer zoveel gepraat!!!

18. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Cinnepinnetje: He bah! Dat is schrikken. Zeiden ze ook iets in de richting waarin je aan kan gaan denken dan?

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Cinnepinnetje Vervelend zeg! Heb je nu nog steeds zo'n last van je buik? Hopelijk kunnen ze woensdag iets vinden, dan kunnen ze er misschien ook wat aan gaan doen. Succes woensdag!

20. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Heb weer even bijgelezen. Er is toch net iets minder aan wanneer je op je ei aan het wachten bent.. Dan ben ik er een heel stuk minder mee bezig!

Claudia: Kan me voorstellen dat dit zenuwslopend is! Hoop echt voor je dat het morgen allemaal goed is! Maar zoals de rest al zegt.. zolang het niet rood is is het goed. Ik ga zeker voor je duimen

Tara: Groot gelijk dat je je laat verwennen! Wij vrouwen moeten al veel te veel ;)

Mammadoe: Welkom terug!!

Cinnepinnetje: Spannend woensdag, kan me voorstellen dat je daar wel van schrikt.. Hopelijk valt het allemaal mee!

Debby: Lekker spannend voor jou dus.. Hoop dat je niet ongesteld wordt en snel een positieve test hebt :)

Linnie: Fijn dat die pilletjes helpen zeg!! Hopelijk blijft de misselijkheid nu lekker weg

Verder weet ik niet meer wat iedereen heeft gezegd...

Hier weer weinig nieuws te melden.. Ben net 2 uur wezen wandelen met een vriendin! Wil nog ff lekker sportief doen voor de bruiloft.. Dat is dus over 2,5 week al :$ Begin een beetje te stressen nu!

Deel Deze Pagina