HOoii! Hoe is het? Ik heb niet bijgelezen, kreeg alleen iets mee over het muisje. Hoe gaat het ermee? Wij gaan volgende week zaterdag onze eerste test doen, haha. mijn vriend kan niet wachten en ach, we zien wel. Ik ben sinds gisteren de hele dag misselijk, vandaag alleen vanmorgen even, maar ik kan niet veel hebben. Vanmorgen had ik een gigantisch stuk snot van mn dochter aan mijn vinger, normaal kan ik dat hebben ik begon nu ineens te kokhalzen. Ughh. Had gister ook last van menstruatie pijn en rugpijn. Had precies hetzelfde gevoel toen ik van mijn dochtertje de waarschijnlijke innesteling had. Toen ik destijds naar de vk belde , zei ze dat ik nooit zo vroeg positief had kunnen testen. Dus waarsch heb ik mijn ei vroeg. Vroeger dan mijn banner iig. Ach ik wil mezelf ook niet iets wijs maken, we wachten nog iig een week.. En daarna zien we het wel weer! Wou het iig even kwijt. Hier alles opgeruimt en schoongemaakt, vanmiddag bbq. Met dit weer, bah! HOe is het met jullie?
Mammadoe, ik lees al over het muisje. fijn dattie nog leeft! En leuk zeg, kunnen jullie straks ook beginnen!!
Goeiemiddag!!! Ik heb ook niet bijgelezen wel ff een paar kleine dingetjes, idd over een muis, ongi voorbij... heerlijk! Ik hoop dat ik het snel wordt (of stiekem tóch zwanger ben). Ik had gisterenavond een BBQ,was erg gezellig! Waren 2 kids bij en het meisje was zoooooo lief! 4 jaar, echt een poppetje, ze wilde alleen maar knuffelen, zoooo lief! en zo'n heerlijk poppenkamertje als slaapkamer ge-wel-dig! En vandaag was ik naar een evenement hier in de buurt, zie ik natuurlijk alleen maar kinderwagens, buggy's en zwangere vrouwen! Vriendin van mij lachen: ja, dat zal jou nu wel opvallen en je zal alles en iedereen wel bekijken he??? (enige die het weet trouwens) Hihi, viel dus op haha! Ik wil ook een dikke buik!!!! Nog leuke plannen voor de rest? Ik ga nu ff koken, heb mn broertje op bezoek, mn vriend hele weekend weg... Vanavond ff lekker helemaal niks, heeeeerlijk!!! Liefs
Haalllooo allemaaal, Wat een rust hier he dit weekend. haha. Ik heb net de hele dag gedanst, kan niet meer. Alleen nu nog op de bank zitten en blijven zitten. komen zo nog vrienden langs, ook wel gezellig. Maar Tara, wat spannend, jij weet natuurlijk ook al hoe het voelt. Spannenddd, zal je de eerste van ons groepje zijn? Debby, haha, erg he, als je ergens loopt zie je idd overal zwangere vrouwen en kinderwagens. Lijkt wel of iedereen zwanger is behalve jijzelf. Nog ff geduld, wij ook binnenkort allemaal hoor. En dan kijkt iedereen zo naar ons, hihi. Maar jeetje, dat je nog steeds niet ongi bent. Je was de eerste keer toch wel op tijd? Nu word ik ook wel beetje bang, was nu ook op tijd de eerste keer, maar dat is dus geen garantie. Wel raar hoor. En anders over een paar dagen nog een keer testen toch? Lekker hoor helemaal niets doen. Maar was denk ik wel leuker geweest met je vriend of niet? Of vind je het niet zo erg om alleen te zijn. Ciaoo
Hoi hoi! Ja de 1e keer was ik indd gewoon ongi, maar ik denk dat het miss ook gewoon wel komt door de pil die je zooooveeeel jaren hebt geslikt, dat je helemaal ontregelt bent. Heb een vriendin die ooit eens een keer gestopt is, omdat ze het telkens vergat enzo, en die werd 9 (!!) mnd niet ongesteld. Hele boel ontregelt dus... maar indd anders over een paar dagen weer eens. Ik heb mn broertje nu op bezoek dus ben niet helemaal alleen! We gaan Kung Fu Panda kijken hahaha Fijne avond allemaal!
Debby, wat leuk dat je het met een vriendin kunt delen! Ik MOEST gewoon een ander account aanmaken om erover te kunnen kletsen!! Dus ben heeeel blij met jullie! En of ik denk dat ik zwanger ben,... ik weet het niet zo goed! Het zou natuurlijk wel belachelijk vroeg, maar om wat de verloskundige toen zei, dat ik toen ook niet zo vroeg had kunnen testen... Maakt het me wel onzeker. En nu helemaal, aangezien ik gister en vandaag heel misselijk was met krampen en ik net rose slijm ( dus vermengt met bloed ) had bij het afvegen. En dan heb ik nooit! We wachten af en gaan gewoon nog even door met oefenen! We zullen het wel zien. Veel plezier met kung fu panda! Linny, de hele dag gedanst?? Wat leuk! Fijne avond met je friends!
Heeej meiden, Ik was de hele dag druk met boodschappen, schoonmaken en met vriendinnen theeleuten en stappen. Dus ik kom morgen weer gezellig meekletsen. Ben benieuwd Tara! Nou morgen verder! Doei!
Hey meiden, ik wil graag met jullie meekletsen. Afgelopen donderdag (9juni) ben ik gestopt met de pil. Ik heb de pil bijna 12 jaar geslikt. Ik ben 31 jaar, woon samen met mijn vriend in Den Haag. Het is voor ons het eerste kindje. Vandaag of morgen verwacht ik mijn ontrekkingsbloeding. Voordat ik met de pil begon had ik een onregelmatige menstruatie met veel buikpijn en bloedverlies. Ik ben ook erg benieuwd hoe snel mijn cyclus weer op orde is en of deze nog steeds onregelmatig en pijnlijk is. Ben wel alvast met Foliumzuur begonnen. Verder werk in als verpleegkundige in een ziekenhuis, gelukkig hoef ik de komende tijd geen nachtdiensten te draaien.
Goedemorgen! Zo, ik zit lekker op de bank met mijn laptop na (hopelijk 1 van de laatste) cocktailavondjes! Lekker Amsterdam in geweest en van de Caipirinha en speciale biertjes genoten Hele dag kon ik hier niet kijken (anders verraad ik mijzelf), alle Foliumzuur achterin het keukenkastje verstopt en mijn "zwijmelrompertje" in de kledingkast gestopt. Haha. Verder is gelukkig mijn menstruatie voorbij, dus kunnen we lekker gaan klussen. Mijn vriend is het overigens niet eens met de term hihi, hij had alternatieven die ik hier maar niet zal herhalen hahaha. Tara, ik heb ergens gelezen, dat als het eitje zich heeft ingenesteld, er vanaf dan een hormoon wordt uitgezonden, en je dat nog niet kan meten met een zwangerschapstest. Maar je kan dus wel die innesteling voelen, maar het is te vroeg om dat op een test terug te zien....Bedoeld de vk dat misschien? En dat je dus een paar dagen later, als het hormoon sterker is geworden, wel een positieve test kan krijgen? Linnie, was je dansen goed gegaan? Respect dat je dat zo lang doet zeg! Je zal vandaag dan wel gebroken zijn! Welkom Femmy79, Gefeliciteerd dat je met de eerste wil beginnen! Spannende tijden he?! Hopelijk lukt het snel bij je.... En wel goed dat je vrijwel geen onregelmatige diensten hoeft te draaien. Dat schijnt niet goed te zijn als je zwanger bent he?!
Hiiiii, Mijn dag was top gister. Heerlijk gedanst. Zooo leuk. Heb gewoon spierpijn en daarna ook gezellig met vrienden. Gelukkig nu 2 dagen helemaal niets doen. Echt spannend hoor tara. Heb je nu nog steeds overal last van? Hoi Femmy79, wat leuk dat je ook meekomt kletsen. We kletsen aardig wat af hoor. Maar spannend hoor. Ik ben 27 en ben begin mei gestopt met de pil. Heb inmiddels mijn eerste echte menstruatie achter de rug. Ik heb ook zo lang de pil geslikt en was ook heel onregelmatig en heel veel pijn enzo. Nu was het na 29 dagen, had geen pijn en verloor heel weinig. Nog minder dan met de pil. top. Maar ja, eerst maar kijken of het zo blijft he. Wij gaan ook voor het eerste kindje. Echt heel leuk. Ik zit in de kinderopvang, doe peuterspeelzaal en naschoolse opvang. Gister was mijn vriendinnetje hier, die is ook bezig, maar die heeft dus een cyclus van rond de 43 dagen. en het is nooit regelmatig, ze wordt er helemaal gek van. Ik heb trouwens een documentaire van national geographic. Life before birth. Hebben jullie dat ook gezien? zoo mooi, van begin tot eind. Echt super om te zien.
Haha, dus je hebt het gezellig gehad gister? Mooi zo. Nog ff genieten van de biertjes en caipirinha. Aah, maar je hebt al rompertjes? Van die lieve kleintjes. Vind je het niet moeilijk om niets te zeggen? Ik zou het echt niet voor me kunnen houden, hihi. Maar als ik zeg klussen tegen mijn vriend, snapt ie er niet veel van hoor, kijkt me aan alsof ik gek ben. hahah. EIgenlijk is het ook wel een raar woord als je erover nadenkt. Maar ja.
Ja, krijg je zeker spierpijn van, zo'n lange dag. Ik teken ook voor jouw situatie tot nu toe. Ik ben heel benieuwd wanneer ik weer ongi wordt en hoelang er steeds tussen gaat zitten. Liever gewoon niet meer en gelijk zwanger. Nou ja 1x is ook wel goed en dan op Thailand zwanger worden....is eigenlijk mijn favoriete scenario Volgens mij heb ik die film wel eens gezien ja! Is heel mooi opgenomen allemaal. Zou hem, nu in deze situatie wel weer eens willen zien....
Jaaa zou leuk zijn als je in thailand zwanger zou worden. KLinkt dan ook heel romantisch, haha. Ja is echt heel mooi opgenomen die film. Ook echt aan de binnenkant. Wij hebben het een paar weken geleden samen gezien. Maar het is idd leuk om nog een keer te zien nu je ook bezig bent voor een kind. Je kijkt dan echt heel bewust, en volgens mij is het nog anders als je ook nog zwanger bent.
Ja klopt, als je zwanger bent kan je het weer aan kwaaltjes koppelen enzo En dan groeit er echt iets in je buik. Nog even idd van de drankjes genoten Morgen nog een BBQ hier thuis, dus dan denk ik ook nog wel even een drankje nemen en wat biefstuk Toch moeilijk om het af te leren merk ik nu al. Maar straks als ik echt zwanger ben (en ik denk ook als ik mij ei heb) dan ga ik wel echt goed opletten en me van dat soort dingen onthouden.....saai hoor :S Wel leuk dat je vriend ook naar dat soort dingen kijkt! Hoe oud is jouw vriend eigenlijk?
Lekker bbq. Hoop dat het ook een beetje goed weer is. J a biefstuk, daar ga ik dan ook echt moeite mee krijgen als ik dat niet meer mag eten. Zooo lekker. NU nog maar ff van genieten idd. hih, ja mijn vriend vond die film helemaal leuk. Hij is woensdag 30 geworden.
Oja! Lekker dom, dat had ik moeten weten ja, had je gezegd. IK hoop ook dat het weer mooi blijft ja, het is niet echt overweldigend mooi! Maar al een tijd geleden afgesproken met zijn familie. En als het regent kunnen we het altijd nog fijn snijden en op de steengril gooien ofzo. O ja...had ik al gezegd dat ik EEN BABY WIL!!!!!
Nee dat had je nog niet gezegd. Wist ik ook helemaal niet dat je dat zo graag wilde. dacht dat je hier alleen maar voor de gezelligheid zat Ik heb over 8 dagen mijn eisprong, jeeeeehhhh. Op mijn app op mijn tel staat dat ik vanaf donderdag tot en met woensdag moet klussen. hihi, dat is al bijna. Ik heb wel het idee dat sinds ik gestopt ben met de pil ik veel meer zin heb, haha. Maar weet niet of dat echt door het stoppen komt of gewoon omdat je in je achterhoofd weet dat je zwanger wilt worden. Zal wel leuk zijn als we allemaal beetje tegelijk zijn toch, kunnen we daar weer veel over praten Als het maar droog is als je gaat bbq. Het opeten kan altijd binnen. Pfff, heb echt spierpijn in mijn schouders van gister. Wordt met de minuut erger lijkt wel.
Ja het klusseizoen komt eraan hihi! Ik moet volgend weekend flink aan de bak Ik zit met hetzelfde. Ik heb ook meer zin (had voorheen niet echt vaak zin). Maar weet dus niet of dat hormonaal is of psychisch..... Ja ik hoop het ook wel, dat zou echt leuk zijn! Zou jammer zijn om van iedereen te lezen dat ze zwanger zijn geworden, maar zelf nog altijd met je lege buik te zitten....Dan wordt het forum een stuk minder leuk. Even wat anders...hebben jullie wel eens een vrijgezellenfeest georganiseerd of meegemaakt? Heb een nieuw topic in de lounge geopend, want mijn zusje gaat binnenkort trouwen en ik moet haar vrijgezellenfeest organiseren. Voel als een behoorlijke verantwoording. Moet superleuk zijn maar wel betaalbaar blijven....