Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Heel veel succes meis. En je leest het, we denken allemaal aan je.

2. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Claudia, heel veel succes bij je echo!!

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

claudia heel veel succes,

hier begint het weer enorm te regenen bah baal zo van dit weer.

enne mijn ongesteldheid heeft doorgezet !!!! joehoe een cyclus van 40 dagen!

ben benieuwd wanneer de volgende komt! maar het werd ineens helderrood dus kan dit als ongesteldheid beschouwen! waar je al niet blij mee kan zijn.

4. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ Poemi, Gelukkig heb ik niet meer die heftige buikpijn, zaterdag nog wel iets last gehad... Maar verder niet gelukkig...

@ Claudia ik wil je ook nog even heel veel succes wensen..

@marilouise, gelukkig dat het nu toch door heeft gezet. Afwachten is ook niet leuk, op naar je volgende ei!

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    40 dagen. Dat is best lang!!
    Claudia veel succes en sterkte.
    Enne ja, net herfst hier. Heb het continu koud, dus ben ik weer lekker in bed gekropen met het blad 'kindje op komst'.

6. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    claudia heel veel succes!!!

@weer hier ook doffe ellende: echt net herfst en ik heb de hoop opgegeven voor lekker weer...in september nog even snel ertussenuit knijpen is onze laatste strohalm op even lekker weer.

Hier is ons kdv weer open en heb ze het verteld, erg leuke reacties. Behalve dan dat er op de dagen dat onze uk nr1 (klinkt oneerbiedig maar niet zo bedoeld) geen plek is voor nog een ukje...wel op woe en vrijdag (& dat zijn nou net de dagen dat het ons niet goed uitkomt....). Mss dat we volgende week meer weten...nu iig even radeloos wat we ermee moeten. Het andere (lees duur maar dichtbij) kdv is nl nog dicht ivm vakantie...

7. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claudia: Heeeel veel succes zo bij de vk. Er wordt hier zeker aan je gedacht! Ik ga voor je duimen..

Mammadoe; Wat leuk die reacties!! Spannend hoor hoe je ouders vanavond gaan reageren.. Ze zullen vast wel heel blij zijn.

Marilouise: Fijn dat het nu eindelijk door zet! Op naar de volgende ronde!!

Vervelend dat er bij jullie zoveel wordt ingebroken! Hier is het ook een periode geweest, maar nu lijkt het weer rustig. Maar ik ben nu toch ook aan het regelen dat er iemand bij ons in huis komt als we op vakantie zijn.. We gaan 3,5 week weg en vind toch wel erg lang als er dan niemand zou zijn.
    Wij hebben ook een (grote) hond waardoor ik me altijd iets veiliger voel. Niet dat hij iets zou doen bij een inbreker, behalve knuffelen dan ;) Maar hij blaft wel als hij iemand hoort.

Weet niet wie het vroeg.. Maar ja, ik ben klaar voor de bruiloft. Moeten nog wat kleine dingen geregeld worden waardoor ik wat stress heb. Maarja dat hoort er ook wel een beetje bij denk ik

En het weer.. ja bah!!! Het is hier herfst. Toch hoop ik nog steeds op wat mooie dagen, ik blijf de moed erin houden ;) En wij hebben gelukkig dan nog een vakantie in het vooruitzicht!

8. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    dank je wel dames! voelt goed.

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Jessie had jij nou ook zo veel last van boertjes??
    Ik ga echt de hele dag door heel irritant.
    Eels, wat lastig qua kdv... Hopelijk valt er toch een kindje nog af tegen die tijd ofzo... Maar ja je wilt het natuurlijk liever op tijd allemaal in kannen en kruiken hebben.
    Weet jij, of iemand anders toevallig, wat is voor mij als zelfstandige (=veel onregelmatigheid) de beste manier van kinderopvang? Gastouders???

10. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    @ claudia: heel veel succes!!!

durf het bijna niet te zeggen, maar hier is het heerlijk weer ;). 30 graden en zon:D

@ mammadoe: welkom thuis

11. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @mammadoe: ik heb inderdaad zo veel last van boertjes. Word er soms een beetje gek en lijkt net of ik heel associaal ben:(
    Maar denk wel dat gastouder een goed idee is of een flexibel kdv. Weet niet hoe met opa's en oma's is? Misschien dat die eventueel ook kunnen helpen.

@Femmy: lekker hoor geniet er maar van!

Ben om 3 uur lekker klaar met werken!

12. marilouise

femmy ik ben jaloers

Ja 40 dage is lang maar heb dit bij het ontpillen voor de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad, de eerste echte cyclus duurde toen ook heel lang en daarna was het heel regelmatig.

13. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamadoe ikzelf ben ook zelfstandige :) En ik heb het zo geregeld vooralsnog dan...2 vaste dagen dat de kleine naar het kdv gaat, is beter voor het ritme van de kleine en ikzelf plan mijn afspraken zoveel mogelijk in die dagen. Verder heb ik het geluk dat ook mijn moeder een vaste dag oppast (vaak ga ik daar werken, flexibele werkplek). En een dag werkt mijn man thuis en doen we het samen (wat nog vaak op mij aankomt maar als het moet en ik moet buiten de deur zijn is dat wel mogelijk). Vooralsnog werkt dit erg goed voor ons, met de 2e op komst gaat het geheid wat lastiger worden, zoals we merken...

Dames, ik ben ontzettend nieuwsgierig naar het geslacht. Mijn man wil het niet weten en ik op zich ook niet perse maar ben stiekem toch steeds nieuwsgieriger aan het worden... En het vragen om op te laten schrijven door de gynaecoloog zie ik niet zitten, ik vrees dat ik het dan niet voor me kan houden.

Ik kwam via deze site bij dure testen uit en wou er al niet meer naar kijken toen ik het volgende las: ik kwam een zuurtegraad test tegen met rode kool het klinkt gek maar die test dus de zuurtegraad van je urine en aan de hand daarvan dus jongetje/meisje...in amerika wordt dit vaker gedaan check you tube maar eens (red cabbage gender test)!!! Schijnt best betrouwbaar te zijn haha...En omdat het toch maar weird science is geloof ik er niet helemaal in en vind ik dit nog een ludieke manier om te 'testen'.

Zou ik het doen (morgenvroeg) of niet??

14. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    HOI lieve dames,

JOEPPIIEEEEE alles was goed. PFFF moet echt bijkomen hoor. sta te shaken.
    We hebben het hartje zien kloppen en we zijn 6 weken zwanger het was 3 mm. dus 1 weekje terug. Het is zo raar om te zien dat zoiets kleins al werkt hihh. we zijn blij:D:D. ze had geen verklaring voor de stolsels. ja alleen het vrijen en dat duurt even voordat het dat uit je lichaam komt. Maar meer niet.
    Ze zegt wel van ja het kan altijd nog fout gaan maar daar kan je niks aan doen en ook geen invloed op hebben.
    Nu genieten

15. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ Claudia, Gelukkig maar:D... Grappig om het hartje te zien kloppen, dat het dan al werkt echt raar... Geniet nu lekker van je zwangerschap...

16. marilouise

Zo super claudia en nu genieten !!!!!

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: wat goed, en wat moet je nu opgelucht zijn zeg. En hartje klopt gewoon al, gaaf he. Nou nu lekker gaan genieten. En ben je iig nu die onzekerheid kwijt over je verlies toch?

18. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow claudia wat een opluchting meid!!! Gelukkig goed nieuws! Super fijn...kom maar even rustig bij idd!!

19. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ claudia: fijn meid! Nu indd lekker gaan genieten!

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Linnie27, bedankt voor je berichtje!! Gisteren was mijn ovulatietest weer omowit, maar we testen gewoon door ;)

Poemi, toevallig dat jij in de toekomst ook wat met boekhouding wil gaan doen! Ben wel erg benieuwd hoor, met die ovulatietesten! Of er een keer een streepje komt te staan.
    Maar een ronde geen eisprong, dat kan dus ook nog? Dat is niet zo fijn.

Debby1, in de eerste ronde heb ik 2 testjes gedaan en vooral die 1ste test was ik echt zenuwachtig en toch wat teleurgesteld.. je bent dus niet de enige ;) Probeer nu ook echt af te wachten (ook omdat ik denk ik een wat onregelmatige cyclus heb).
    Weet je al of je nog een keer gaat testen en wanneer? Want zie dat je 1 dag overtijd bent.

Tijgertje2011, welkom!!

Claudi6a, wat super dat alles goed was zeg!! Je zult nu wel ontzettend opgelucht zijn! Lekker genieten nu!

Pff, wat een weertje he! Hier is het ook zo erg aan het waaien. Vind het nu niet zo erg dat ik nog geen vakantie heb :)

Deel Deze Pagina