Hé Claudia, Ontzettend fijn voor jullie!! Lijk je dus nu al meer op je moeder dan je wil Geniet ervan!
Ben net klaar met werken en heb gelijk ff gecheckt hoe het met Claudia is. En ik zie datbhet gelukkig allemaal goed gaat! Ben echt blij voor jullie! Wat een stress moet je gehad hebben! Sorry maar dit was het ff voor vanmiddag. Heb nog veel te veel te doen. Kom misschien strax nog ff meekletsen.
Dank jullie wel voor de steun! @Linnie27: Morgen de echo!!! spannend zeg. Ik had net wat bloed maar dat is van de echo waarschijnlijk. Ben benieuwd hoe ver je echt bent. Echt raar hoe het allemaal werkt kw ontwikkeling. @Mammadoe: Wanneer heb jij je echo? Ik vind het gelukkig totaal niet erg om op me moeder te lijken hihih dat hoop ik eigenlijk wel want mijn moeder en oma hebben geen zwangerschaps striemen en zijn alle 2 niet ingescheurd hihih moet er nu niet aan denken haha @Cinnepinnetje :Moet jij morgen nu terug voor je buik? @Debby: 1 dag over tijd. Spannend.Voel je iets anders? @Lwal: Spannend de bruiloft zeg!! nog effe sporten om je lichaam strak te houden hihih. @Jessie886: Hoe voel jij je nou? Sorry als ik iemand vergeten ben. Heb de 22ste gewoon nog me echo staan en dan zouden we ongeveer 8 weken zijn. is dan wel weer inwendig zegt ze. Spannend is en het blijft het. Wel een heel goed gevoel bij de praktijk en bij de vrouwen. Zie steeds dat kloppende hartje voor me. echt geweldig.
@Steeph1985: Thanks voor je medeleven. Ja was echt verschrikkelijk zeg. hoop het niet meer mee te maken. Verder met jou alles goed?
@Viev: Wanneer heb jij vakantie? Ga je nog weg? Kan zijn dat je het al vertelt hebt maar dat is me denk de afgelopen dagen ontschoten
@ Claudia, ja ik moet morgen naar het ziekenhuis... Ik hoop zo dat we gewoon verder kunnen gaan om zwanger te worden, maar zelf heb ik het gevoel dat ze morgen gaan zeggen dat ik nog ff moet wachten tot ze weten wat het is!!! Noujah afwachten maar...
@claudia: jaaa super spannend, vind het best wel eng hoor. Hoop zo dat het allemaal goed is. En ben idd ook heel benieuwd hoever ik echt ben, kan ook zomaar paar dagen teruggezet worden. Maar je hebt dus inwendige echo gehad. En super dat het hartje al klopte, je hoort ook wel is dat het in die periode nog net niet klopt, dat het nog gaat kloppen. Maar bij jou dus wel al, top hoor. Hoop dat ik morgen ook helemaal gelukkig op de bank zit. Kan echt niet wachten.
@ Linnie, spannend hoor! Morgen je echo komt vast goed! Ben erg benieuwd... @ Claudia, Viev en Mammadoe: ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Morgen ben ik vrij.. misschien dat ik het dan doe als ik nog niet ongi ben. Vind het gewoon een beetje eng haha! @ Cinnepinnetje, ik duim voor je dat je gewoon lekker verder kunt klussen! Ook voor jou dus een spannende dag morgen! Hier ga ik verder een rustige avond tegemoet. Vriendlief is vandaag ook weer begonnen met werken, dus ben alleen vanavond. Ik moet zeggen toen we net bezig waren, ik veel naar baby sites, namen, dingetjes enzo zat te kijken en nu we 3 mnd verder zijn veel minder! Ik wil het nu gewoon eerst ff afwachten tot het zover is. Wel raar trouwens, als het nu ineens zover zou zijn hahaha Mammadoe, ik zag trouwens dat jij veel last hebt van boertjes? Wat gek... dat heb ik de afgelopen 2 wkn ook erg gehad, dat ik dacht: "waar komt al die lucht ineens vandaan?!?!!" Nah, ik ga ff thee zetten; tot straks!
Ohja, voor de meiden die ernaar vroegen: ik voel me dus niet anders.. alleen wat pukkels. Maar geen ongesteldheidspijnen ofzo, die ik normaal wel heb :S
Weer veel bijgekletst vandaag! Denk niet dat het me lukt om op iedereen te reageren maar ik doe m'n best. @Claudia Wat fijn dat alles goed was!! Wilde wel eerder kijken vandaag maar niet aan toegekomen, te druk op werk. Maar echt wel fijn om te lezen dat je een mooie beeb in je buik hebt! @Linnie Spannend, morgen de echo! @Eels Ik had ook pas iets gezien in een blaadje over zo'n test. Had volgens mij wel een andere naam, maar zal wel een beetje op hetzelfde neerkomen. Kwam ook uit amerika. Zag daar nog een topic over hier op zp en het bleek wel vaak NIET te kloppen. Maar het is wel leuk om zo'n testje te doen toch? Als je verder bent kun je het voor de zekerheid altijd nog op de echo zien. @Debby Voor jou nog steeds afwachten dus. Als je de 32 dagen hebt gehad en je nog niet ongi bent, ga je dan weer een testje wagen of ga je nog langer wachten? @Marilouise Gelukkig heeft het nu echt doorgezet. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Vanmorgen en vanmiddag heb ik weer een ovu-test gedaan, maar nu waren ze helemaal wit. Denk dus zelf eigenlijk dat ik de piek op zaterdag of zondag heb gehad en ik heb pas maandag voor het eerst getest. Ik had maandagmorgen wel die buikpijn en lage rugpijn, dus misschien heb ik toen al m'n eisprong gehad? Hopelijk is vrijdagavond en maandagavond dan genoeg geweest Heb nu sinds vandaag ineens wat kleine pukkeltjes op m'n kin, misschien heeft dat ook wat te maken met de eisprong? Nou ja, zal maar gewoon moeten afwachten..
Hier lekker rins op bed en mannetje fietsen hij is nerveus voor morgen ! morgen vroeg even rins wegbrengen en dan ga ik nog even sporten man moet om 9.15 weg dus kan ik alweer terug zijn. ben momenteel echt goed bezig kilo's vliegen eraf was nodig en wil zo goed mogelijk een nieuwe zwangerschap in en sport me suf gisteren bijna 5 km gewandeld met de hond en vandaag een uur gefietst met de kleine en ook een half uur gewandeld en eet me toch gezond nu !!! maar verheug me wel op zaterdag heb onszelf voor dan aardappelballetjes met een biefstukje beloofd! hmmm kijk er nu al naar uit. wordt trouwens gek van de hond ze is loops en ik loop er de hele dag achteraan met de dweil bah
even snel nog. ben het helemaal vergeten. ik bleek wel een cyste in mijn rechter eierstok te hebben van 2 cm.... hmmm maar die heeft geen invloed op de zwangerschap!
@Linnie, morgen je echo! Wat spannend zeg!!! Ben benieuwd hoe je dat ervaart, neem de tissues maar mee Vandaag vrouw van MvM langsgekomen en twee kratten met flessen gebracht, dus plassen maar als iemand van jullie het ook wilt gaan doen, laat me ff weten dan meld ik je aan ofzo en dan krijg ik een cadeautje Nu net 3 hapjes soep en brood gegeten (misselijk) en nu aan het wachten tot mijn ouders er zijn. Ik vind het echt zwaar spannend!!! O ja mijn schoonmoeder heeft ongeveer iedereen die ze kent al gebeld om het te vertellen...tot dusver we vertellen het alleen aan onze naastte familie.....
@Claudia, o dat was wel even schrikken misschien? En moet die na je zwangerschap weggehaald worden dan?? Termijnecho's: ik wil echt niet horen dat ik korter zwanger ben. Elke dag is weer een mijlpaal voor mij. @Linnie had jij nou een goede app voor als je zwanger bent?? Die betaalde app van zwanger.nl??
@Claudia Vreemd van die cyste, halen ze die dan weg na de zwangerschap? @Mammadoe Succes vanavond! Hopelijk reageren ze wel blij. Is toch wel heel speciaal, een kleinkind, ook al zijn jullie niet getrouwd? @Marilouise Jij bent wel heel goed bezig met sporten. Ik ben 2 weken geleden denk ik voor het laatst geweest Veel succes voor je mannetje morgen!
Mammadoe, spannunnndd hopelijk reageren ze indd enthousiast, ben benieuwd! Claudia, schrikken van die cyste! En nu? Hebben ze verder wel wat verteld over hoe nu verder? Ook al is het geen bedreiging voor je zwangerschap... lijkt me toch dat het ooit weg moet of niet?
@Claudia: Wat goed zeg! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Wel raar van die cyste. Hopen dat je daar geen last van gaat krijgen. Ik voel me op zich wel goed, nog wel veel last van lucht en dus veel boeren en het zuur hebben.
Hmmmm...net wat bruin bloed ontdekt, niet veel. Zit op 6 - 7 dagen na de eisprong. Ongi zou pas rond de 15e/16e moeten zijn (14 dagen na eisprong gerekend). Stiekem geeft me dit toch een beetje hoop voor deze ronde... Maar ik durf niet echt te hopen! Braaf wachten maar, en hopen dat het geen ongi is! Zou toch wel erg raar zijn, heb toch een eisprong ontdekt met ovutesten. Ontpillen kan uiteraard ook nog. Daar kun je zowat ieder kwaaltje aan wijten.