Hier is het duimen begonnen!!!! ben bijna net zo zenuwachtig als hij ! Claudia gefeliciteerd fijne dag en geniet ervan ik vond het zo bijzonder zwanger zijn op mijn verjaardag manlief keek er ook helemaal naar uit toen dat ik nog zwanger zou zijn op zijn verjaardag maar rins kwam bijna 4 weken eerder dus die was er al met papa's verjaardag
sjit net een lap tekst getypt en ineens foetsie.... Opnieuw dan: @linnie geniet ervan straks, leuk en spannend om je ukje te mogen gaan bekijken...heb nu al zin in over 2 weken wanneer de officiële echo in het ziekenhuis is bij ons.. @mamadoe, heerlijk om het nu te kunnen delen he?! En leuke reactie van je ouders en je zusje grappig dat je al een eerste cadeautje mocht ontvangen zelfs!!! @marielouise, ik wil oooook biefstuk...hmmmm, ja *biecht* dat is echt iets wat ik mis (sowieso is 't niet mogen eten van veel dingen wel echt jammer, zeker omdat ik bij de vorige ook zwschapsdiabetes had...let ik nu ook al behoorlijk op met suiker). @rodekool test: vanmorgen gedaan en: we eten vanavond rode kool met stoofpeertjes en worst, ik pas me aan het weer aan qua maaltijden Maar de uitslag was overduidelijk een meisje. Ach ja ben weer even lekker bezig geweest, hihi. De pendels (van dames op de site) staan ook wel voor op een meisje dus als je daarnaar kijkt dan zou je nu neigen naar meisje...Maar volgens mij is het allemaal onzin maar wel leuk om je mee bezig te houden. Vrouwen proberen het al jaren te voorspellen maar alleen de 20 weken echo of de geboorte neemt twijfels weg denk ik In ons geval dus de geboorte hihi. @femmy, nice zo dichtbij je hotel...maar idd wel verleidelijk lijkt me...portemonnee leeg @brondy, heerlijk genieten in Italy!!! @satire, ik duim voor een innesteling, spannend joh! Voor iedereen verder nog een zwaai en knuffel ze.
Hoi meiden, Hier een kort berichtje, omdat k ophet punt sta de deur uit te gaan! Hier iig nog steeds geen een druppeltje bloed te zien... blijft spannend! Heb niet getest vanmorgen. @ Steeph, spannend je ei! Gebruik jij ovu testen eigenlijk? @ Linnie, het komt vast allemaal goed vanavond, ga er maar lekker van genieten! @ Mammadoe, fijn dat ze zo leuk reageerden! Tot strakjes xxx
Heey! Kheb even een paar dagen gemist! @Mammadoe GEFELICITEEERD!!! wat leuk zeg!! Hoe voel je je nu? Hahah een kadootjes als je iemand aanmeld voor MvM, puur en alleen weer eigen belang he Wat krijg je dan? Als ik zwanger zou zijn, zou ik het wel het eerst aan mn ouders vertellen, daarna mn schoonouders en dan de rest. Weet de hele wereld et behalve je eigen ouders Wel leuk hoor hun reactie! @Femmy Jammer dat je ongesteld bent geworden, hou vol he!! @Claudi6a Gefeliciteerd met je verjaardag! Nog heel veel jaartjes, volgende verjaardag met een kleine erbij, kun je het al voorstellen?! Ik ben blij voor dat alles goed is! @Jessi886 Succes vrijdag!! Spannend hoor! @Cinnepinnetje Laat je wten hoe het in het zieknhuis was?? Sterkte he! @Tijgertje2011 Welkom bij de club! Wat is BBZ dan? Hopen dat het dit keer ook weer snel mag lukken! @Marilouise Doe je hond zown broekje aan dan! Dat scheelt heel veel! @Eels Vage shitt zeg die testen dat je kan testen of het een jongen of meisje wordt. Nog nooit van gehoord. Hahaha idd leuk bezig geweest! Wat is je eigen intuïtie dan? @Debby1 Hoop dat die boeren van je een positief teken zijn Ik zit nu ook alle infosites over zwangerschap e.d. te kijken, heb ook al gekeken voor geboortekaartjes en de babykamer Via marktplaats het boek Zwanger worden Mariel Croon gekocht en pas het blad Zwanger gekocht, staan wel intressante en informatieve dingen in.Van de zotte eigenlijk, maar vind het wel leuk! Mn vriend zegt, je doet net of je al een paar maanden zwanger bent! @Brondy Spannend vrijdag!! Ik hoop het voor je! Over 5 dagen kan ik testen..ben benieuwd..Moet dan natuurlijk wel eerst even een paar dagen over tijd zijn..just for sure! Heb laatste dagen wel steken links, lijkt wel meer dan normaal...Maarja misschien valt het ook wel weer meer op, omdat ik er steeds meer op ga letten. Laatste 2 dagen ook extreem vet gezicht joh! Heb ik smorgens net mn gezicht gewassen en 2 uur later issie alweer vettig:S Ooh nog iets vet stoms...mm navelpiercing is in de wcpot gevallen!! OMG!! Kan em nu niet meer terugdoen natuurlijk!! Maar dat groeit in No-time dicht natuurlijk. Achjaa ik was toch al van plan om em eruit te halen als ik zwanger zou zijn...mssn is het wel teken! Zo nu maar es in de kamer rommelen, moet ook gebeuren!
@claudia gefeliciteerd met je verjaardag... je bent een week voor mij jarig... K kom net terug van het ziekenhuis, we moeten toch even stoppen met.het klussen tot Ze weten wat het is... beetje teleurgesteld ben k wel..
Hoi meiden, Claudi6a, heb denk nog niets verteld over mijn vakantie, dus je bent niets vergeten Heb over 1,5 weekje lekker 3 weken vakantie! We hebben geen plannen om echt op vakantie te gaan. Maar wel dagjes weg etc. Jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Debby1, spannend hoor! Hoop echt voor je dat het raak is! Poemi, als je zaterdag of zondag je eisprong hebt gehad dan is vrijdag klussen wel goed toch? Zaadjes blijven toch wel paar daagjes leven? Hoop iig voor je dat het raak is! Satire, misschien innestelingsbloeding gehad? Zou mooi zijn! Nog 5 daagjes wachten.. Brondy, lekker hoor in het zonnige Italie! Hier is het zo maar herfstig. Neem maar wat lekker weer mee terug Steeph1985, druk met knuffelen! Hopelijk heb je een ei deze keer. Femmy, haha veel te veel geld uitgegeven bij de winkel om de hoek. Linnie27, vandaag echo. Jammer dat het pas om 6.00u is! Veel plezier alvast Cinnepinnetje, wat jammer dat jullie nu moeten stoppen met klussen. Wanneer weten ze wat het is? Pff, in mijn omgeving zijn nu 3 mensen zwanger, waarvan 2 in 1x en 1 bij de derde ronde.. Gaat echt snel bij hun! Hoop dat het bij ons ook zo mag zijn Nog ff doorklussen dus Als deze keer mijn cyclus ook 38 dagen is, heb ik mijn eisprong in onze vakantie. Komt goed uit dan
@cinnepinnetje, pfoe dat klinkt best heftig...en vooral onzekerheid dus. Ik duim voor je dat het niets raars is. @claudia idd gefeliciteerd, het mooiste cadeau was de goede echo natuurlijk @Mibo, mijn eigen intuïtie is een meisje...omdat ik bij de vorige zwangerschap praktisch niks aan klachtjes had. Nu heb ik een vettere huid, gespannen borsten, af en toe een vlaag misselijkheid (alhoewel die al een tijdje weg is!) en natuurlijk moe, maar die had ik bij de 1e ook wel. Lijkt me geweldig een jongetje en een meisje, maar aan de andere kant nog een jongetje om met grote broer te spelen is ook geweldig denk ik! Allebei goed, zolang het gezond is (echt zó cliché maar o zo waar)! Zo nog snel even wat werken, tis mamadag en uk slaapt
@mibo wij hebben een hond die al niet van zijn poten af kan blijven een broekje hebben we geprobeerd binnen 2 minuten uit geen succes dus. dus nu de ultieme huisvrouw dweil 3 keer per dag ! maar dames GOED nieuws, mijn man is uitgenodigd voor een 2e gesprek!!!! woehoe!!! dus dinsdag morgen weer duimen
@Cinnepinnetje Wat hebben ze daar gedaan? @Eels Jongen/meisje heeft allebei zo zn voor en nadelenVooral in de puberteit kunnen de meiden heel Bitchy zijn. Maar idd als het maar gezond is!
@Marilouise hmmm en een kapje dan?? Wel vervelen zeg..isset een grote hond of een kleine? Mn ouders hebben een Maltezertje Beter dat je man is uitgenodigd voor een 2e gesprek! We gaan heel hard duimen voor hem! Ik ben op het moment ook bezig om een nieuwe baan te vinden. Maar tis vrij moeilijk hoor, kben al vanaf jan. bezig. Ik ben nu receptionist, maar twordt een beetje te simpel, ik ken het bedrijf nu wel zown beetje en dr komt nix uitdagends meer bij. Telefoon oppakken en agenda's checken kan iedereen wel. Ben opzoek naar iets met het liefst een interne opleiding erbij, zodat ik daar mezelf ook nog verder kan ontwikkelen. Naar school gaan gaat hem niet meer worden, maandelijkse lasten moeten ook betaald worden en dat redden we niet met een loon. Heb nu gesolliciteerd bij een drogisterij, ik ben benieuwd..hoor eind augustus meer. 5 min lopen bij mn huis vandaan dus zou niet gek zijn, in tegenstelling dat ik nu gemiddeld een uur naar mn werk moet rijden(ik werk op verschillende plekken). Ik vind ook wel meerdere dingen wel leuk. Maar ik denk dat dat nog niet eens zo gek is in deze tijd. Het is altijd goed om je horizon te verbreden!
Hoi dames, Al druk aan het kletsen zie ik Linnie: spannend vanavond!! Hoop dat je het al heel mooi kunt zien.. 9 weken zwanger alweer zeg.. Wat gaat dat snel! Claudia: Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat zal wel extra genieten worden vandaag! Marilouise: Hmm balen van je hond. Dat is bij ons ook de reden dat we een reu hebben gekozen. Maar wat fijn van je man, spannend! Cinnepinnetje: Wat ontzettend balen zeg.. Hebben ze wel een idee wat het kan zijn? Mammadoe: Wat fijn dat je ouders zo reageerden! En lief dat cadeau van je zusje.. Nu kan je het er lekker met ze over hebben! Femmy: Jij hebt het zomaar zwaar daar zie ik wel Satire: Spannend bij jou.. Hoop voor je dat het de innesteling is! Hier op 'zwangerschapsgebied' geen nieuws.. Bah wat duurt wachten op je ei toch lang Ik wil nu ook gewoon zwanger zijn!! Net mijn derde doosje etos 'zwanger worden' pillen moeten halen.. Had nu liever aan de 'zwanger zijn' pillen gezeten.. maarja!
Goedemiddag Nou, ik heb net dus stiekem toch een test gedaan getver, wat baal ik!!! Grrr... &%$^!)@#! Waarschijnlijk dus toch een hele wisselende cyclus, niet leuk!! Nu dus maar wachten op mn ongi... voel me helemaal niet fit. Beetje hongerig/misselijk gevoel. BAH! Zo... sorry voor het vloeken en tieren, had het ff nodig, ben ontzettend teleurgesteld Cinnepinnetje, wat balen dat je nu ff niet aan de slag mag. Kan me goed indenken dat je teleurgesteld bent. Wat gaan ze nu verder doen? Heb je een vervolgafspraak ofzo? Lwal, ik weet precies wat je bedoelt. Dat had ik afgelopen mnd dus ook. Die maanden sluipen voorbij.... ach, gewoon nu om de dag ofzo klussen? Mibo, welkom terug spannend nieuwe baan zoeken! Hopelijk word je aangenomen bij de drogist! Marilouise, goed van je man! hopelijk wordt ie snel aangenomen! Om m'n frustraties ff kwijt te kunnen, ga ik nu maar even de badkamer boenen! Tot later....
Debby: snap dat je teleurgesteld bent.. Bah wat balen!! En nu..? Maar wachten tot je ongesteld wordt? Zou toch wel raar zijn als je nu ineens een veel langere cylcus hebt. Wel grappig.. Ik was straks ook gefrustreerd omdat het allemaal zo lang duurt dus ben ook maar gaan poetsen. Lucht wel op moet ik zeggen!
@mibo het is een hond met verleden we hebben haar bijna 3 jaar en ze is al bijna 9 afgelopen winter is ze geopereerd en wilden eerst een sterrilisatie tegelijk laten doen maar ze is zo vreselijk ziek geweest erna ben blij dat we dat uiteindelijk niet tegelijk hadden gedaan had ze niet overleefd, ze herstelde niet en de wond werd met de dag slechter we zijn 3 weken dagelijks naar de dierenarts geweest en het was zo zielig beest doet nooit wat ze gingen de open wond in met de naald met vingers wij zaten te huilen voor de hond en ze vond alles goed maar opereren nooit meer dierenarts vindt het ook niet meer verstandig tenzij nodig maar de vraag is of ze een nieuwe operatie oevrleefd nou dan maar 4 weken per jaar dweilen hoor we willen liever nog even genieten van ons lieve trouwe beestje rins kan alles met hem doen hij doet zelf zingen met de microfoon en denkt dat zij dat ook kan en nijdig worden als ze niets doet joh, hoe is het bij de echo geweest voor die die geweest is weet niet meer wie?
Linnie heef vandaag en echo, maar dat is om 6 uur. Hopelijk krijg je een foto mee en kan je die hier showen. Denk dat jouw en mijn baby in de stadium nog erg op elkaar lijken Claudia: wat klote voor je!! Kan me voorstellen dat je dat stiekem niet verwacht had. Of je cyclus is zo lang dat je ei pas heel laat was....? Cinnepinnetje: Voor jou al helemaal niet leuk! Sterkte! Marilouise: leuk voor je man! Ik ben vandaag met mijn vriend naar de prénatal geweest. Beetje rondgesnuffeld en met de buggaboo, maxi cosi mura 4 en de Joolz gelopen, maar die maxi cosi is dus helemaal bagger! Maar wat een geld zeg!! Heb me in kunnen houden en nog helemaal niets gekocht. O ja, ik ben dus gewoon afgevallen hè?! Ben 2 à 3 kg kwijt sinds ik zwanger ben!! Zal wel door het overgeven en de kleine trek komen.... Vanavond mijn oudste zus en man op bezoek en hen vertellen dat we zwanger zijn. Helemaal geen zin in, omdat zij dus al 7 jaar ofzo wachten op een kindje. Ben bang dat ik d'r hart breek. Nu maar een middagdatje doen.
Zo... de badkamer is ready, nu nog ff de laatste frusty's eruit met stofzuigen van boven naar beneden. Ik ben dus niet de enige Lwal, we kunnen elkaars hand dus schudden! Mammadoe, kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet. Maar van de andere kant denk ik ook wel dat ze het haar zusje gunt hoor. Dat kan haast niet anders.... Ik wens je iig alvast succes, je zal best zenuwappig zijn! Zij zijn toch ook degene die bezig zijn met adoptie of niet? Slaap lekker...
pfff ik bedacht me net dat ik nog geen foliumtabletten had.... en zwangerschapstesten...(laat mijn NOD nu op een zondag zijn, hihi) DUs heb ze net even online via kruidvat gekocht. Stel je voor er staat een bekende achter ja .Wil het dit keer echt geheim houden tot 3 maanden, dus ik laat niks aan het toeval over hihi!!! Hoe is het verder hier.....zo even terug lezen want het is druk druk druk hier....