@poemi: heb je ff via debby gevonden, gek dat het mij niet lukte en debby wel, zal ik vast wel wat verkeerd gedaan hebben. Wel mooie foto's hoor van je trouwerij. En wat een leuk mannetje hebben jullie
Linnie: Jeeeeej!! Wat fijn dat alles goed is! Dat moet genieten geweest zijn Debby: Nee ik ben niet van de hele heftige make up. Ik heb wel dagelijks iets op. Maar echt wonderbaarlijk wat zo'n proffesioneel iemand met make up kan doen, ik ben ineens een mooie versie van mezelf hahah Tara: Fijne vakantie alvast! Wanneer vertrok je ook alweer precies? Sorry.. mijn geheugen is niet al te best! Cinnepinnetje: Ja hoop voor je dat er iets uit de mri komt, echt vervelend voor je!
Ik heb wel facebook maar moet dat nog helemaal uitvogelen Echt te erg gewoon, begin haast op m'n moeder te lijken. Die is wel helemaal digibeet, maar daar kom ik nu toch ook bijna wel voor in aanmerking Thnx voor de complimenten! Ik ga ook gauw even foto's spieken En ja, zoonlief is spreekend manlief. Als je foto's van hem ziet als baby lijken ze echt als 2 druppels water. Zelfs z'n flapoortjes heeft ie van hem, daar was ik iets minder blij mee
@Lwal Ik stond er ook erg van te kijken wat ze met een beetje (nou ja, beetje...) make-up kunnen! 't is bijna kunst
Ik heb trouwens iets.. Heb wat steekjes, soms links en soms rechts en wat meer afscheiding. Je zou bijna denken dat het iets met de eisprong te maken heeft.. maar dat zou pas over 6 dagen zijn. Misschien is het gewoon niks hoor, maar ik vind het een beetje vreemd.. Nu zou het dus wel makkelijk zijn als ik ovulatietesten gebruikte!
Nou ik wil het eigenlijk nog niet gaan gebruiken. We hebben afgesproken als we na 6 maanden nog niet zwanger zijn dat we het dan gaan gebruiken. Heb ze dus ook niet in huis..
@Linnie Gaaf zeg, die foto's van Mexico! Ziet er echt mooi uit! Ben gewoon jaloers hihi @Tara Wat een super schattig meisje heb je! @Debby En jij hebt ook al zo'n super schattig nichtje! Als ik dat zo zie zou ik toch ook wel heel graag een meisje willen. @Lwal Oh ja, had je al eerder gezegd van die 6 maanden, sorry
@ Lwal, ik weet t ook niet van die steekjes, die had ik dus vorige week. Heb jij eigenlijk ook een onregelmatige cyclus of niet? Wij hebben dezelfde afspraak... Maar ik zit dus nu te denken om mn vriend over te halen dan komende maand wel met ovu testen aan de slag te gaan, omdat we het dan beter kunnen 'plannen'. Zo dom als we nu gewoon een half jaar lang precies op de foute dagen klussen... én ik ben ongeduldig haha! Maar als ik jouw was en je denkt misschien een eisprong, zou ik gewoon lekker klussen de komende week @ Poemi, thanks! Is ook echt een poepie en een bijdehand typje binnenkort komt ze weer logeren, nu al zin in Ik ben trouwens een een beetje zoals jij met al die hippe digi dingen hoor! Facebook had ik al een paar jaar omdat dat voordat het in NL bekend werd, in het buitenland al een hype was, en ik heb een paar x in het buitenland gezeten. Maar bijvoorbeel een Iphone of Blackberry??? Nee, mij niet gezien hahaha! Ik hoef alleen maar te smsen en bellen, da's genoeg
@ Debby: Nouja de afgelopen 2x was 31 en 30 dagen.. dus je zou denken dat het regelmatig is. Maarja dat kan natuurlijk zomaar veranderen! Ik heb net mijn vriend al gewaarschuwd dat we alvast aan de slag moeten En wat je zegt over dat het rot is als je op de verkeerde dagen seks hebt. Wie weet krijg je je vriend wel zover! Maar ik ben bang dat het dan zo'n moetje wordt en dat wil ik niet..
@ Lwal, ja precies, dat hebben wij ook eigenlijk... getsie, wat is leven toch soms moeilijk in keuzes maken Maar van de andere kant... over het algemeen is onze seks wel altijd plezierig
Hey meiden Wat is het weer een gezellig kippenhok hier Ik heb een aantal van jullie ook een pb gestuurd met m'n Hyves, jullie maken het wel heel spannend hoor @linnie wat gaaf dat je kleintje het zo goed doet en ook bewoog, heerlijk die opluchting en ontlading hè?! En nu schelen we maar een dagje, leuk leuk!! Verder hier erg moe moet ik zeggen, ik drink m'n drankje op en duik onder de wol... Zwaai voor allemaal!
Hi Eels, Ik heb je een berichtje teruggestuurd, er gaat iets niet helemaal goed met hyves Slaap lekker!
Poemi: idd erg mooie foto's! Lwal: ja leuk he die make-up. Goeie omschrijving ook, de mooie versie van jezelf. Vond ik ook toen. Echt, geniet van jullie komende speciale dag!
Zoo, ik ben nogal aanwezig geweest vandaag hihi fijn een keertje niet alles teruglezen haha! Zal morgen wel weer minder zijn, dan weer aan het werk! Ik ga nu lekker mn mandje in en hopen dat ik morgen ongi wordt! Slaap lekker ladies xxx
Ben sinds de geboorte van mijn zoontje niet meer aan de pil begonnen omdat we wisten dat we vrij snel voor een tweede zouden gaan. Dus was een kwestie van rubbertje weg laten hihi!! Toen dacht ik ineens aan de tabletten !! haha
@Linnie, leuk dat je echo goed was!! Heb je een foto meegekregen?? Mijn zus heeft Fantastich gereageerd! Ik ben er zo blij mee!! Ze heeft het blijkbaar echt al verwerkt en vond het alleen maar fijn dat wij zo snel zwanger konden worden. Daarna veel over opvoeding/kinderwagens/kinderkamers zitten praten. Echt leuk! Morgen mijn laatste vrije dag. Echt vreselijk!!!
ooh wat goed dat je zus zo goed reageerde, moet wel een opluchting zijn voor je toch. Ja heb 3 foto's. Zal ze ff morgen laten zien. Bij mijn vriend op facebook staat al 1 foto. Die kon niet wachten met het erop te zetten. Dan kan je er vast eentje zien