Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Marilouse: Wat een drama is dat zeg! Hopen dat hij de snel vanaf is zeg!
    Sterkte ermee. Je zou gewoon een ander kdv gaan zoeken.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Claudia Dank je! Was er ook erg gelukkig mee. Helaas hangt ie nu een beetje op zolder te verpieteren :( Als ze er trouwens naar vragen waarom je niets drinkt, heb je dan ook al een smoes klaar liggen? Lastig hoor. 't zou fijn zijn als je het tegen iedereen kan vertellen, hoef je ook niet zo moeilijk te doen meer.

@Marilouise Wat slecht zeg, van jullie kdv. Bij ons hebben zo ook wel eens zulke acties :x Hopelijk gaat het snel weer beter met z'n billen.

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik hoef geen ander kdv te zoeken, want hij stopt er over een maand mee maar denk dat we het volgende week aankijken anders stoppen we nu alvast

heb hier geen zin meer in !

4. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Hier pas net thuis.. Heb gewerkt tot 19.00 en toen rechtstreeks naar een vriendin gegaan om eind te wandelen. Nu lekker in mijn huispak op de bank!

Marilouise: Balen zeg van het kdv. Gebeuren dat soort dingen echt vaker ja? Ik ben daar natuurlijk nog niet zo in thuis.

Mammadoe: Wat fijn dat je zus zo reageerde! Moet voor jou ook een opluchting zijn..

Linnie: Wat leuk je echo! Leuk al die reacties op facebook. Zal wel fijn zijn dat nu iedereen het mag weten.

Claudia: Ik zou ook vast een smoesje in de aanslag hebben! Je bent de bob? Voelt je niet lekker? Slikt zware antibiotica? Dan heb je vast een antwoord als ze ernaar gaan vragen

Debby: Rot zeg van je cyclus.. Ik zou dan toch nog een keer testen van het weekend? Ondanks de teleurstelling die je dan misschien weer gaat krijgen. Maar zou het ook wel vreemd vinden als je cyclus ineens anders is. Vraag me ook af of de huisarts nu al iets gaat doen?

Eels: Ik heb geen pb van je gehad :( Ik zal je er een sturen, ben ook wel benieuwd naar het gezicht achter de naam!

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had getest met die van zwangerenkids, de extra gevoelige en met die van KV 2voor5 en die laatste vond ik veel beter. Het resultaat was sneller en duidelijker. En heb ook veel positieve verhalen op het forum erover gelezen.

Hier aan het balen dat mijn vakantie voorbij is....weer doorbuffelen totdat ik eindelijk met zwangerschapsverlof kan :D Maar mijn eerste werkdag morgen is wel relaxed, een vakantiedag bij iemand tolken. Waarschijnlijk een dagje apenheul :D Maar kijken of ik het vol hou qua moeheid.
    Net zitten kijken naar kinderdagopvang mogelijkheden, is eigenlijk kiezen uit twee kwaden :( of kdv of gastouderschap..... en ik moet er gewoon al snel keuzes voor maken.... Anderen die zwanger zijn hier al over na aan het denken??

6. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    goedenavond dames, ik ben weer thuis! heb niet alles bijgelezen hoor! we hebben heerlijk weer gehad, kamperen beviel super goed, leuke mensen leren kennen, isaatje heeft zich goed vermaakt en wij.. hebben flink wat afgeklusd :D!
    wat gaan die banners van jullie hard trouwens! leuk he?!

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    #2527 Poemi, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt: 11 aug 2011
    @Isa Hopelijk houden jullie iets moois over van deze vakantie :D Welkom op de wachtbank. Geloof dat het er wel aardig druk op is.

@Mammadoe Is wel lastig ja, een keuze daar in maken. Onze kleine gaat naar de créche, maar misschien is voor jullie gastouder makkelijker. Ook omdat je niet heel erg regelmatig werkt toch? Is toch stuk flexibeler dan een créche, als je een goede gastouder kunt vinden tenminste. M'n schoonzusje heeft een tijdje op oproepbasis gewerkt en dat was goed te combineren met de gastouder. Créche wilt toch altijd wel vaste dagen.

@Lwal Jij bent weer goed bezig geweest voor je bruiloft dus. Heb je het wel droog gehouden? Het is echt weer bagger weer :x. Ben je niet bang dat je straks niet meer in je jurk past? Op de goede manier dan natuurlijk :D

Oh ja, ik heb net een weekendje (nachtje) geboekt naar Breda, 27/28 augustus. Had nog steeds een bon liggen van kerstpakket werk voor 1 hotelovernachting. Weer een goed excuus om onder (het vieren van) m'n verjaardag uit te komen. ;) Lekker even met z'n tweetjes er tussen uit.

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isa: Welkom terug van je vakantie! FIjn dat jullie het zo leuk hebben gehad! En zoals Poemi als zegt.. Hopelijk houden jullie iets heel moois over aan deze vakantie!

Poemi: hier is het de hele dag lekker warm geweest (24 graden) alleen net tijdens het wandelen wat druppels, maar dat was wel te doen. Nee ben niet bang dat ik straks niet meer in mijn jurk pas.. Sowieso is die flink aan te rijgen mocht het nodig zijn. Maar ik wil gewoon ff 2 kilo kwijt ofzo, gewoon voor het gevoel ;)

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Marilouise, wat bedoel je precies met jouw cyclus? Snap m niet helemaal... kan m ook niet zien in jouw banner namelijk.. Hoeveel dagen had jij voorheen en wat bedoel je met jou late eisprong precies?
    En superrrr slecht!! van je kdv! Jeetje, maar goed dat ie er bijna weg is! Wat ga je dan doen?

@ Lwal, nee dat denk ik niet, maar misschien kan ze tips geven of ik hoorde wel eens van pilletjes voor een regelmatige cyclus etc... gewoon eens informeren.

@ Isa, welkom terug! Hopelijk raak geschoten deze vakantie? :D

@ Mammadoe, ik heb er weinig verstand van.. maar pfff..lijkt me ook lastig te kiezen 'wat is nou het beste voor mn kind?'

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hii allemaal, ben ik weer.

Mijn ouders zijn net terug van vakantie dus zijn even met zijn alles uit eten geweest. Lekker hoor.
    Ben de hele dag weer misselijk geweest, nu gaat het weer gelukkig.
    Ik weet niet meer precies wat iedereen heeft geschreven.

@isa: welkom terug.

@mammadoe: ja over opvang zit ik zeker na te denken, moet het over 3 weken al inschrijven.

@marilouise: zeker slecht van het kdv.

@claudia: ja echt leuk dat ik het nu tegen iedereen kan vertellen.

Morgen heb ik intake bij de vk. Begin het wel weer spannend te vinden. Echt zooo stom. Maar ook meer omdat ik nu een ander heb dan gister, en dan ben ik gewoon benieuwd hoe diegene is en of daar ook een klik mee is. EN daar kan ik dan een beetje nerveus voor zijn. Maar neem aan dat het over het algemeen mensen zijn die je redelijk gerust kunnen stellen.

11. marilouise

Toen we zwanger probeerden te raken van Rins was ik in september gestopt met de pil en raakte in mei zwanger, ik had tot november geen regelmatige cyclus net als nu eerst netjes mijn onttrekkingsbloeding keurig op tijd en vervolgens bijna 14 dagen over tijd en een enorm heftige menstruatie net als nu, nu ook enorm heftig trouwens.

Maar daarna werd mijn cyclus heel regelmatig echt 28 dagen, alleen ik kan mijn ei echt voelen zeg maar ben die dagen niet te genieten veel afscheiding enzo het viel me altijd op dart dit een week later lag dan zou "moeten" wij weten precies wanneer ik zwanger ben geworden 1 x zonder condoom gedaan we hadden gedacht 2 maandjes over te slaan i.v.m. de bruiloft, maar 1 x in een gezellige bui zonder en ja hoor het was raak maar daar bleek dus dat mijn vruchtbare dagen 1 week later liggen dan normaal dit heeft de gyn ook bevestigd hij zei maar meestal heb je er een langere cyclus bij maar dat is bij mij dus niet, het had normaal kunenn worden na mijn bevalling maar vooralsnog geloof ik daar niet in.

12. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Nou morgen is mijn eigen feestje dus zeg idd dat ik aan de medicijnen zit ofzo. Volgende week is Decibel dus dan rij ik en die week erop is een feestje in de straat dan voel ik me niet heel lekker en die week erop is feestje voor mijn familie dus heel miss zeggen we het tegen hun wel omdat we dan allemaal samen zijn.
    Bijna weekend. Pfff ben al weer toe aan uitslapen.
    Lees straks even bij.

13. marilouise

hier de kleine man net weer ingesmeerd het is een heel eind weggetrokken maar nog niet weg en hij heeft er last van dus hij ligt alweer lekker op bedje,

Zometeen boodschapjes doen en even naar de markt.

14. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Goede morgen iedereen!

Wij hebben vanochtend de intake gehad bij de VK. Helaas hebben we niet naar het hartje geluisterd:(. Nu over 4 weken weer terugkomen en in de tussentijd bloedprikken en een termijnecho laten maken.
    Je krijgt wel een hoop info mee hoor. pff. Waar je allemaal over na moet denken....

@Isa: welkom terug! Leuk gehad?

Verder had ik niet veel zin om terug te lezen (zit ook op mijn werk). Dus vergeef me als ik ergens niet op heb gereageerd.

15. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Jessie: Oke dan gaat het overal ook echt anders. Wij zijn de 22ste 8 weken waarschijnlijk en dan hebben we gelijk een termijn echo en intake hadden ze het over.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @jessie:Wat leuk dat je de intake hebt gehad. Ik heb het om half 1 vanmiddag. Spannend. Maar volgens mij kunnen ze nu nog helemaal niet het hartje horen, dus vandaar dat ze dat niet gedaan hebben denk ik.

17. marilouise

Ben ik weer

Bij ons in de vk praktijk hadden ze geen echo apparatuur dus kreeg je ook nooit een echo bij de intake moest je voor naar een ander,
    en het hartje luisteren doen ze vaak pas vanaf 12/14 weken was bij ons in de buurt in ieder geval wel.

zo lekker naar de markt geweest rins heeft een knuffel dag wil de hele tijd op schoot en kroelen en kusjes geven ook wel leuk. maar hij kan ook alles gebruiken wat ik gebruik. vanavond lekker sla maken met veel vis hmmm lekker hoor !
    is echt verwennen voor mezelf aangezien iik bijna nooit meer vis eet mijn man lust het absoluut niet gelukkig zoon wel maar vanavond komt mijn mams eten, broertje komt morgen weer terug van vakantie. dus dan is ze niet meer alleen. Zijn vriendin komt ook morgen terug is 3 weken naar zuidafrika geweest ben benieuwd naar de foto's

en dan mijn broertje zit een week in turkije!!!

18. marilouise

Oww spannend straks komen mijn spullen binnen voor mijn opeliding ben zo benieuwd!

Man lief kreeg reactie dat die zo'n enorm goede motivatiebrief had geschreven en hij was er zelf niet tevreden over hij was erg onzeker, wil erg graag de baan, ik was zelf bang dat het was omdat hij heel graag weg wil hier maar hij vindt de baan en het bedrijf erg interessant en wil het echt heel graag ben ik wel blij mee, wel spannend hoor dinsdag 2e gesprek.

na het weekend wordt mijn vriendin ingeleid, ook al zo spannend, en ik wil zelf ook zo graag, maar ben ook stiekem aan het kijken voor volgend voorjaar voor vakantie mocht ik dan nog niet zwanger zijn of nog maar heel kort willen we nog wel lekker naar de zon toe, dus hoop vooruitzichten, ik houd er rekening mee dat het wat langer kan duren voor ik zwanger ben, ik heb aan mijn bekkeninstabiliteit een vermoeidheidsprobleem over gehouden het is nu redelijk onder controle, maar durf nog niet te hopen dat dit zo blijft, hierdoor heb ik heel veel meer slaap nodig dan mijn man waardoor we ook echt niet heel regelmatig kunnen vrijen en daarbij komt ik moet echt zin hebben anders wordt het echt niets !

19. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Ja ik moet ook ergens anders heen voor een echo. Dus maandag gelijk even bellen om een afspraak te maken!!! VK zei ook inderdaad dat ze het hartje nog niet kon horen. Maar volgens mij had claudia het al wel gehoord en die is 2 weken korter. Dus verschilt misschien ook wel van praktijk.

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @jessie: volgens mij heeft claudia het hartje gezien dmv de echo. Je kan normaal gesproken niet het hartje horen. Bij mij wordt dat ook pas vanaf 13 weken gedaan. Maar door een inwendige echo als je pril zwanger bent kan je het wel zien.

Deel Deze Pagina