Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik vraag me dus ook af of het hormonaal of psychisch is. Ach, maakt de mannen waarschijnlijk niets uit. Ze zijn allang weer blij:)
    Ik heb nog nooit een vrijgezellen feest meegemaakt. Kan je daar niet echt mee helpen. Lijkt me ook wel lastig hoor zoiets organiseren. Maar wat ;euk dat ze gaat trouwen. Jullie ook trouwplannen of niet?

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ik heb even internet af zitten struinen en ik had gedacht een paar potjes lasergamen en daarna een diner-moordspel van 3 uur. Leuk?
    Ja die mannen vinden alles wel best, waar het ook door komt ;)
    Trouwplannen.....We zouden wel graag willen trouwen, maar hebben niet even €10.000 op voorraad en mijn vriend wil niet klein trouwen (ikzelf sta daar wel voor open) hij wil mij en zijn familie gewoon een echte trouwdag geven. We moesten dus echt een keuze maken, willen we een baby of trouwen.... En aangezien hij alweer 32 is en het bij ons beide kriebelt, vonden we het gewoon zonde van de tijd om nog langer te wachten.....
    En jij????:)

3. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Zoooo, goedemiddag :) Ik heb weer even tussen neus en lippen door, doorgelezen! spannend, een vrijgezellenfeest organiseren. Leuk ook! Ik ben erg organisatorisch aangelegd, maar dat nog nooit hoeven doen. Je idee klinkt wel leuk :) ik zou vooral iets kiezen wat dichtbij je zus staat en bij haar past. Het is tenslotte haar dag :)

Trouwen is een dilemma he! Wij willen het ook wel, maar momenteel geen centjes. Hebben net een nieuw huis gekocht en daar zit nu alles in. volgende stap is een kindje en het lijkt ons ook wel leuk om een bruiloft mee te maken met ons eigen hummeltje van ong 1,5 jaar oud ofzo. Ben wel erg traditioneel, mijn vriend moet echt wel op de knieën ;) Niet zo van "schat, zullen we trouwen?" "Ja, lijkt me wel wat"... Nee. Gewoon écht romantisch:D:D:D Hij is normaal niet zo, maar heeft me dat voor het ten huwelijk vragen nu wel beloofd! Dus ik wacht af hahahaha...

Ik ging net naar de WC en heb ineens heeeeele donkere afscheiding. Ik denk dus dat ik misschien toch ongi aan het worden ben. Maar voor de cyclus moet je toch gaan tellen vanaf het 'echte' bloeden? Als dat begint, maak ik gewoon ook zo'n banner... kan ik het ook gaan bijhouden. Ik hoop dat het doorzet.

Femmie, welkom! We kletsen er idd heeeel veel vanaf hihi :) Spannende tijden ook voor jullie! Ik heb hetzelfde als jij, voor de pil. Ik ben 1,5 week geleden niet ongi geworden en heb getest, was negatief. Dus ik ben bang... dat mijn boeltje iets in de war is. Maar goed... geen haast. (Of toch wel eigenlijk haha... nu we er zo mee bezig zijn... ;)) Ik ben 25, werk als intercedente en mijn vriend is 26.

Heb net zitten wroeten in onze tuin, dus ga ff een douche nemen en wat zaken op orde maken in huis!!!

tot straks...

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Femmy:
    Join the club! :D Gezellig!
    Spannend zeg, hopelijk ben je snel ongesteld en kunnen jullie beginnen.
    Gaan jullie gewoon kijken wat het brengt, of ga je echt met ovutesten/temperaturen etc aan de slag?

Mammadoe, haha ik ben het helemaal eens met je vriend.
    Ik vind klussen echt zo'n achterlijk woord.:)
    Sorry dat ik het zeg, want half zp gebruikt het natuurlijk, maar ik vind het zo koud klinken.
    En de woorden die hij noemde kan ik me vast al wel indenken. Haha!:D
    Zwijmelromper??? Wat voor 1 is het?
    Innesteling etc, ik snap er geen reet van! HEt word afwachten ben ik bang

Linny, ooh 43 dagen! Wat langggg.. en wat een spanning iedere keer weer. brr.
    Nog even wachten tot je eisprong, spannend is dat he! Ik vind het veelste lang duren allemaal! ;) En dat terwijl wij zeiden: Ach, we beginnen wel, maar we doen het mooi rustig aan.
    Uhuu... je bent er toch zoveel mee bezig!

Trouwen: Mijn vriend en ik zijn wel verloofd. Maar we willen eerst verhuizen en een tweede. Dan nog een andere auto.. En jaaaa, dan gaan we trouwen! ;)

Debby: Ik denk wel dat het er dan aan zit te komen. Dan heb je iig zekerheid he..

5. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik word echt helemaal gek.. ;)
    Het wachten duurt me te lang, de tijd gaat te langzaam AAAAAAAAH!
    Vanmorgen weer zo misselijk als een otter en de hele dag door een raar gevoel in mijn onderbuik.
    Maarja, overal op internet lees ik, dat je pas misselijk van het hcg hormoon kan zijn, rond 5 weken zwangerschap.
    Dus ik snap er geen pepernoot meer van!
    Misschien dat ik gewoon misselijk ben van de eisprong, maar het komt met zoveel overeen als bij de eerste zwangerschap.
    Ben nog maar op dag 14 van mijn cyclus, dus ik weet even niet wat ik moet denken....
    Ik wil er helemaal niet over nadenken, maarja, makkelijker gezegt dan gedaan he!;)

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Deze info is van me banner:
    DAG 19 VAN DE CYCLUS"• Kort na implantatie zal de groeiende embryo zijn bestaan doorseinen aan de rest van het lichaam. Eén van de allereerste signalen is de afscheiding van het zwangerschapshormoon human chorionic gonadotropin (hCG), een hormoon dat kan worden gemeten met zwangerschapstests.
    DAG 20: • De hoeveelheid hCG neemt toe, maar is nog te laag om gemeten te kunnen worden met de standaard zwangerschapstests die je bij de drogist kan kopen. De hoeveelheid hCG zal elke 2 of 3 dagen verdubbelen.

Deze info bedoelde ik eerder. Het kan toch zijn dat jouw follikel heel vroeg is gepopt? En nu hier nu al mee te maken hebt?;)

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja klinkt leuk dat lasergamen en eetmoordspel.
    Ik hoef niet perse te trouwen, maar we sluiten niet uit dat het niet gebeurd. Het is alleen hetzelfde probleem, waar halen we dat geld vandaan en dan gaan we toch liever voor een kleintje.

@debby:Ik denk ook dat je menstruatie er aan zit te komen dan. Zo begon het bij mij ook. Maar weet ook niet precies vanaf wanneer je moet rekenen. Bij mij was het ook zooo vaag. eerste dag verloor k bijna niets, geen rood iig. De tweede dag ook bijna alleen maar donker bruin, een paar keer beetje rood. was echt heel vaag, maar heb maar geteld vanaf die eerste dag. En sinds donderdag was het wel over, verlies alleen nog 1x per dag ofzo echt heeel donker bruin, bijna zwart. Hebben jullie dat ook ?

@tara86: Miss moeten we met ons groepje een beter woord gaan vinden dan klussen. Een romantischer woord. hihi. :) want je hebt wel gelijk.
    Kan je niet nu al testen? Miss kan dat wel al nu. je leest vaak dat na de innesteling mensen meteen symptomen hebben.

Ik heb nu de hele dag al zo'n hoofdpijn. Gister ook al. Ben net ff gaan liggen. Dat heb ik trouwens wel vaker nu ik eraan denk sinds ik ben gestopt met de pil. Hoofdpijn. Maar weet niet of het daaraan ligt. Heb weinig geslapen dit weekend, niet goed gedronken vandaag. Dus miss wel eigen schuld.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Beter woord vinden dan maar :D
    Euhm...........geknuffelt? Beetje soft is het wel.....
    Anderen nog leukere benamingen?
    Maar heb net wel even geknuffelt, je weet maar nooit! haha
    Hoe vaak doen jullie het nu je zwanger probeert te worden? Ik had begrepen dat je net na je cyclus eens in de drie dagen kon doen ofzo en dan tijdens je vruchtbaren dagen elke dag. Maar elke dag is ook weer niet goed voor de kwaliteit van het zaad en ook bijna niet haalbaar als je druk bent....

Wie waren er nou overigens een weekend weg? (Sorry, alle namen kan ik niet zo goed bijhouden/uit elkaar halen. Die zijn zeker pas morgen/terug. Leuk geweest???
    Misschien slim om een lijstje te maken met wie wat hoe? Ik begin wel:

Mammadoe: 26Jaar, omgeving Amsterdam, tolk, ga voor de eerste 12-6-2011==> eerste cyclus net begonnen....
    Gewoon kopiëren en plakken en dan jouw naam en gegevens erbij.

En Linnie, kan best dat het met het stoppen van de pil te maken heeft hoor! Eerst maar eens bijslapen en goed drinken en geen bootcamps meer en dan kijken of het over gaat.

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Mammadoe: 26Jaar, omgeving Amsterdam, tolk, ga voor de eerste 12-6-2011==> eerste cyclus net begonnen....

Linnie: 27 jaar, woont vlakbij amsterdam, werk in de kinderopvang. gestopt met de pil begin mei, eerste cyclus maandag begonnen.

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja, ik noem het vaak ook knuffelen, of kroelen.
    Ik heb vanochtend nog geknuffeld:). Ik doe het niet om de dag. soms ook wel, en soms zitten er 3 dagen tussen. het is wel meer geworden hoor, daarvoor was het ongeveer 1x in de week ofzo. En soms zelfs langer dat er tussen zat. Maar ook wel is 2x hoor. haha.
    Maar ze zeggen ook dat als je het om de dag doet je dan goed zit. Maar dat is bij ons ook iet altijd haalbaar hoor. Als je echt wilt is het natuurlijk altijd haalbaar, maar als ik heeel moe ben moet ik er echt niet aan denken hoor.

Cluadi6a en isa zijn dit weekend weg.

Heb pas 1 oktober weer een bootcamp, haha. Moet dus nog ff wachten. Jammer, maar ja. Nu kan het allemaal nog.

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm wie weet ben je dan al zwanger.......:p
    Mijn libido is altijd best laag sinds ik aan een zwaardere pil was gegaan. Wij deden het soms echt te weinig. Voelde ik me ook echt wel schuldig over. Maar gelukkig begint dat nu dus te veranderen en lijkt het of ik alweer meer zin krijg. Maar zoals we al zeiden...psychisch of hormonaal.....;)
    Maar ja je moet maar zo denken....Niet geschoten is altijd mis whahaha:D

12. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland

Linnie: 27 jaar, woont vlakbij amsterdam, werk in de kinderopvang. gestopt met de pil begin mei, eerste cyclus maandag begonnen.

Debby: 25 jaar, Achterhoek/Arnhem, intercedente, gestopt met de pil eind april, cyclus is een rommeltje ;)

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Mammadoe: 26Jaar, omgeving Amsterdam, tolk, gestopt met de pil begin begin Juni

Debby: 25 jaar, Achterhoek/Arnhem, intercedente, gestopt met de pil eind april, cyclus is een rommeltje ;)

14. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hallo meisjes,

Ik ben voor knuffelen ;) Mijn vriend zegt altijd: "kindje maken" haha, wel toepasselijk in onze huidige situaties!

@ Linnie: Die hoofdpijn is herkenbaar (denk ik). Heb dat vandaag ook gi-gan-tisch, en dus ook dat bruine/tot zwarte afscheiding. Dus denk dat ik ongesteld aan het worden ben. Toen ik de pil nog nam, had ik het niet.

Wij knuffelden eerder ongeveer 2 x per week gemiddeld. Soms meer,soms minder. Wij werken lang elkaar heen, dus soms zien we elkaar alleen met de ogen dicht in bed :p Deze week zal het minimaal zijn. Ik moet voor mijn werk een nacht in een hotel slapen... Maar morgen als mn moppie terug is, zal het wel even feest zijn denk ik :) als ik niet ontzettend ongi ben trouwens...

Het knuffelen is nu wel regelmatiger, bijna elke dag, ongeveer om de dag denk ik. Ik vind het nu ook nog bijzonderder. Vooral de eerste keer, toen ik een paar dagen gestopt was, vond ik het zoooooo spannend.

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    ja he?! Heel bijzondere knuffelpartijen zijn het nu. Mijn vriend begon alleen een beetje kincky te praten en dat vond ik dan een soort vreemd, om een kind daarop te verwekken haha. Moet natuurlijk gewoon kunnen op zich, maar toch voelden het een beetje vreemd :)

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ben benieuwd of het gaat doorzetten debby, zal wel lekker zijn. Anders zit je ook maar zo erop te wachten.
    Ja het knuffelen voelt nu heel bijzonder he. En ik herken het hoor, die eerste keer zonder pil. Dat voelde echt heel speciaal. Ik wil nu ook ervan genieten omdat ik dan het gevoel heb dat als ik zwanger ben het dan uit echte liefde is verwekt:). Miss stom, maar zo voelt het.

Maar dat is wel irri Debby, heb je je vriend een paar dagen niet gezien, ben je ongi straks:(.

17. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Wat zijn eigenlijk de symtomen van ontpillen?

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik durf het niet zeker te zeggen wat de symptomen van ontpillen zijn omdat ik er geen last van heb gehad. Maar volgens mij kunnen die symptomen dezelfde als een zwangerschap zijn. Dat lees ik iig overal.
    Heb je er veel last van?

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mij leek het wel alsof ik zwanger was.
    Ik had zere borsten, was misselijk, zere buik, etc.. Dacht echt dat ik zwanger was.. Maargoed, dat was dus allemaal ontpillen!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja sexen kan natuurlijk ook. We noemen het gewoon wat we leuk vinden. :).
    Haha, typisch mannen om die woorden als suggesties te gebruiken.

Ooh spannend, hebben we morgen weer iemand met een testje;)
    Maar wow doen jullie het elke dag? Ook al toen je nog wel aan de pil was pf sinds je gestopt bent? En goed toch als jullie dat allebei willen.
    Maar dat lijkt me raar zeg, sexen en dan je baby zich voelen omdraaien. Ben je dan niet meteen klaar?

Nee geen rare vraag hoor wat een bootcamp is. In mijn geval bij het dansen is het echt een hele dag dansen om een niveau te halen. Je wordt dan gewoon gedrild.

Maar ik drink ook wel weinig hoor. Maar denk dat dit ook een stukje vermoeidheid is. Vrijdagnacht ging ik pas om 4 uur slapen en om 8 uur moest ik eruit voor het dansen. Toen had ik al een beetje hoofdpijn, had gewoon veeel te weinig geslapen. en na het dansen kwamen er ng vrienden en was het ook weer 2 uur s'nachts geworden. Was echt zooo moe. Voelde me gewoon dronken van moeheid. haha. Ook wel eens gehad? Echt hele lachkicks kreeg ik gewoon.
    En vanochtend weer om 10 uur wakker, dus denk dat vermoeidheid ook wel mee speelt hoor.
    Gelukkig morgen nog een dagje vrij.

Deel Deze Pagina