Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

ahh leuk he al die cadeautjes krijgen,

afwachten is nooit leuk

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Satire Vervelend dat je er zo tegen op ziet om het tegen je zus en vader te vertellen. Zeker als ze ook echt zo gaan reageren. Je zou toch zeggen dat ze het leuk zou moeten vinden, kunnen jullie kindjes straks lekker met elkaar spelen!

@Debby Wat balen zeg dat het allemaal maar niet mee zit bij jou. Als je iets kwijt wilt kan dat hier altijd, ook al is het niet zo positief, helemaal niet erg joh! Dan kan je maar beter ongesteld worden, kan je je weer op de volgende ronde richten. Kan het me goed voorstellen dat je gelijk rare dingen gaat denken. Misschien de volgende ronde gaan tempen zoals Linnie zegt? Dan weet je achteraf zeker wanneer je je ei hebt gehad, hoef je daar niet over te twijfelen. Met ovu-testen weet je namelijk nooit 100% zeker of je ei is gesprongen.

@Linnie Wat lief van je buurmeisjes, dat ze er zo vol van zijn en dat ze gelijk cadeautjes hebben gekocht voor je! Handig als oppas straks of niet? :D

@Lwal Wat leuk dat jullie een eigen dans hebben ingestudeerd, lekker origineel! Fijn dat je moeder trouwens wat vaker naar huis mag. Hopelijk blijft het goed gaan met d'r. Hahaha, arme hond! En ook arme jij natuurlijk, als je alle zooi hebt kunnen opruimen!

Ik ben echt een beetje chagerijnig vandaag. Manlief is ook niet echt super gezellig door z'n nachtdienst, dus het is echt een gezellig boel hier :D Nog een weekje en dan ga ik eens een testje wagen. Duurt nog zo lang! Zeker nu er weer een zwangere bij is, IK WIL OOK!!!

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja temperaturen is wel een slimme ja.
    Leuk hè die cadeaujes krijgen. Ik heb vandaag ook al babykleertjes van mijn nichtje en schoonmoeder gekregen. Heel setje met rompertje, vestje, broekje, slabbetje en mutsje. Is het heel raar dat ik het bij een beer heb aangetrokken en ermee op schoot zit hahahaha. Ook al een hele stapel kaarten inmiddels per post ontvangen echt attent iedereen zeg!
    Lwal, wat is je bruiloft snel zeg! Zo leuk zeg!! En weet je al of je ervoor of erna wil gaan testen?
    Hier ook een ziek huisdier, de kat is magerder geworden en ligt de hele dag zielig ergens te slapen. Ik tilde hem vandaag op en toen kermde hij van de pijn :( Word er erg verdrietig van ook omdat ik niet weet wat het kan zijn. Hopelijk word het niet erger en dan maar maandag naar de dierenarts. Als ik dat beest zou verliezen kan je me opvegen!!!

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mammadoe: hahaha, heb je het echt je beer aangetrokken en zit je ermee op schoot? Wat grappig, haha. Maar is zeker leuk he al die dingetjes krijgen.
    Wat zielig voor je kat, hoop dat ie snel weer beter wordt, en idd maandag maar meteen naar de dierenarts. Kan je nu ook geen dierenarts bellen?

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Mammadoe Vervelend dat je kat zo ziek is! Bij ons hebben de dierenartsen altijd weekenddienst, wisselend met meerdere praktijken. Wij hebben al een keer om 22.30 uur op zondagavond daar gezeten met de kat. Gelukkig was de dierenarts wel zo vriendelijk om het dagtarief van de weekenddienst voor ons te rekenen want het kost natuurlijk wel wat meer.

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja is inderdaad duur. We hebben nog geen vaste dierenarts ofzo. Ik kijk het nog wel even aan.....

7. marilouise

vervelend zeg zieke huisdieren,

Hier een romantische avond joh Not Feyenoord voetbalt en heb hier een echt fan dus ik kan bij wijze van in mijn blote kont door de kamer gaan dansen weinig kans dat die het ziet, dus zit maar op de computer ( ook leuk) Morgenvroeg gaan we kijken of we naar de apenheul gaan voel er weinig voor om kletsnat te regenen, Nou ik hoop dat mijn ongesteldheid nu echt snel over is en we hard aan het klussen kunnen.

Vandaag weer rins zijn kleertjes uitgezocht weer veel naar zolder gedaan ik verkoop een deel en een deel bewaar ik. maar hij heeft zoveel kleding. echt niet normaal.

8. marilouise

update het is wel gezellig hier vanavond het is inmiddels 2-0 voor feyenoord (man vorig jaar was die niet te genieten na iedere wedstrijd )

9. marilouise

3-0 hij staat inmiddels te juichen in de kamer (en ik lig helemaal blauw achter de laptop ) heb net al de overburen zien kijken en lachen :D(ik hoor er niet bij )

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Hier gelukkig geen voetbalfans in huis! Alleen met EK's en WK's kijken we er naar.

11. marilouise

hier wekelijks op zondag op tv en op zaterdag zit die ene groot deel van de dag op het veld (probeer wel regelmatig te gaan kijken bij hem hoor )maar de zomerstop is erg leuk even geen voetbal. helaas alweer voorbij

12. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @satire: Wow!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Is inderdaad erg ongelovig als je naar zo'n posi test kijkt!! Dat gevoel had ik ook en heb ik soms nog steeds.

Hier weer een mindere dag. Erg moe en lusteloos. Nergens puf voor. En heb het al de hele dag erg zuur:x

@marilouise: ziet er inderaad erg mooi uit je jurk! Heb ook zoiets gepast maar uiteindelijk toch voor een witte gekozen.

Als morgen een beetje weer is willen we naar Burgers Zoo gaan, ik moet me dan natuurlijk ook wel wat beter voelen.

13. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Meiden, dank voor jullie begrip en opbeurende woorden. Ik hoop dat dit gedoe indd snel voorbij is. Ben vanmiddag maar ff bij paps en mams auto gaan wassen en daarna hier gaan Wii-en met mn moeder en ik hou van holland kijken. Gedachten wel ff verzet...

Hoe werkt dat tempen eigenlijk? Kun je dat ergens vinden op Inet ofzo?

@Satire, vervelend dat je er zo tegen op ziet om het tegen je zus en vader te vertellen. Hoop voor je dat je het straks toch lekker kunt delen met je zus en dat de reacties mee gaan vallen! Zou niet leuk zijn....

@Linnie, leuk die cadeaus!

@ Lwal, leuk zo'n dans. Ken ook mensen die dat deden, erg vet! Spannend hoor, nu echt aftellen he! Ik ben ook zeer benieuwd naar je jurk etc... :D

@ Mammadoe, hahaha die beer! Genieten toch? Die huilt niet :p lekker fantaseren, ik begrijp je wel! Hopelijk gaat het snel beter met je kat!

@ Marilouse, shake my hand! Mijn vriend ook net thuis, nu direct van 'Laat ze maar lachen' over naar de hh van voetbal... lekker romantisch ja!

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties! Ik ben zo blij dat ik het met jullie kan delen en er lekker over kletsen ;)

Morgen lees ik alles weer bij, nu lekker slapen.

15. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even het onomstotelijke bewijs :D

16. marilouise

goedemorgen wow dat is een echte knaltest satire

hier weer bagger weer, bah weten nog niet wat we doen even afwachten wat de rest van de familie wil.

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk zo'n clearblue test, heb ik nooit gedaan. Mijn eerste test was al zo knal dat het niet meer hoefde :) fijne zondag allemaal!

18. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    #2618 claudi6a, 14 aug 2011
    Laatst bewerkt: 14 aug 2011
    Linnie: Vandaag 10 weken zwanger. Joeppiee.

Vriend heeft gister teveel gedronken dus die ligt nog op bed hihih. ben blij dat ik daar nu geen last van heb.
    Het viel trouwens niet op dat ik niet dronk. 1 weekend gehad nu nog 3 tegaan hahah. Volgende week Decibel. Pfff ben benieuwd of ik het vol hou. Aangezien ik gister ongeveer 5 uur heb gestaan en dat ik overal last van had.

Fijne dag meiden.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @claudia: jaaa 10 weken, gaat best snel achteraf.
    Haha, goed dat het gister niet opviel met je feeste. Hoe voel je je verder? Nog veel last van misselijkheid?
    Bij mij gaat het de laatste dagen wel redelijk goed. Niet meer de hele dag iig. En heb de laatste nachten goed geslapen, eindelijk weer tot 9 uur kunnen slapen, scheelt ook wel.
    En borsten lijken op knappen te staan, haha. Sinds afgelopen dagen, bh's zitten niet meer lekker.

20. Steeph1985

Steeph1985 Actief lid

8 jun 2011
    182
    0
    0
    Kraamverzorgster
    Limburg
    Goeie middag dames,

Satire: gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Nu is ht echt voor 100% raak. En wat je zus betreft, misschien heeft mammadoe wel gelijk en is ze toch blij voor je. Zo niet, is dat iets waar ze zelf mee om moet zien te gaan. Jullie moeten gewoon lekker kunnen zwangeren. Loopt vast wel los allemaal.

Debby: snap wel hoe je je voelde. Had ik ook toen ik maar niet ongesteld werd. Dat wachten is niet leuk. Maar op zich is ht helaas wel heel normaal dat je nu bijvoorbeeld een 'keertje overslaat' in je cyclus. Is dus nix raars aan de hand, maar wel heel vervelend. Hoop dat je snel ongesteld gaat worden.

Linnie: 10 weken klinkt idd al heel wat. Straks heb je je eerste 12 weekjes er al op zitten. Is idd erg al die kadootjes. Wat een verwennerij.

Lwal: wel fijn dat je moeder af en toe thuiskomt. Lijkt me voor haar ook een spannende dag. Nog maar 2 weekjes!

Marylouise: ik snap helemaal wat je bedoeld! Hier ook een Feyenoord supporter voor de tv. Was gisteravond ook helemaal blij. En nu dus weer naar de volgende wedstrijd aan het kijken.... Jammer dat die zomerstop voorbij is.

Hier hebben we het knuffelen na een paar daagjes nix doen weer opgepakt. Gisteravond lekker gaan stappen en een paar drankjes zorgen ook wel voor een positieve mood. Nu ik nog niet zwanger ben kan ik er nog even van genieten.
    Strax naar de verjaardag van mijn oom en tante. Moet daar met mijn broers nog even overleggen wat we mijn ouders voor hun verjaardag moeten geven. Die vieren volgende week dat ze beiden 50 zijn geworden. Beetje laat om nu pas voor een kado te gaan....

Deel Deze Pagina