Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Satire Mooie test hoor! Is toch wel erg leuk om het op zo'n manier te zien. Geen getuur met streepjes enzo, gewoon duidelijk resultaat!

@Jessie Voel je je vandaag al weer wat beter?

@Debby Als je googled vind je best veel informatie op internet. Ik vul zelf m'n gegevens in via Fertility Friend. Daar dan kan je ook een heel boekwerk downloaden over hoe alles werkt. Bij m'n handtekening staat nu ook een linkje naar mijn temp kaartje.

@Claudia Goed dat je het gisteren verborgen hebt kunnen houden! Volgende week was je de bob toch? Dan heb je ook weer een goed excuus.

@Linnie Fijn dat het bij jou allemaal weer wat beter gaat. Enne... word het toch tijd voor van die meegroei BH's :p

@Steeph Hopelijk kunnen jullie nog iets leuks bedenken voor je ouders. Wat zijn ze nog jong trouwens. Mijn ouders zijn dit jaar beide 60 geworden :)

Vandaag weer een beetje een rotdag. Manlief is weer aan het werk en zoonlief werkt weer niet echt mee. Vanmiddag heeft ie misschien 2 stukjes brood gegeten en toen vloog z'n bord door de lucht :x Wilt iemand hier misschien een dagje een hele lieve dreumes van 17 maanden oud lenen :D

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoe staat het er trouwens voor met de zieke huisdieren? Zijn ze weer een beetje opgeknapt?

3. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Poemi, ik wil wel een dagje oppassen hoor ;) Maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is zo'n puberende dreumes!
    Met onze hond gaat het weer beter, heeft helaas het slopen nog niet afgeleerd.. Vanmorgen lag hij languit op de bank en had hij de inhoud van de papierbak versnipperd!!

Steeph: Groot gelijk dat je er nu nog lekker van geniet!! Doe ik ook.. En weer lekker aan het knuffelen geslagen dus? Jouw ouders zijn idd nog jong zeg.. Hier loopt het ook al tegen de 60 aan! En voor mijn moeder is de bruiloft idd een spannende dag, ben benieuwd of ze het vol gaat houden!

Satire: nu is het helemaal duidelijk.. Jeeeej! :D

Claudia: kijk 1 feest gehad.. Nog 2 te gaan! Hoop voor je dat ze niks door krijgen!

Linnie: fijn dat het beter gaat met je! Hopelijk blijft het zo.. En je vriend zal die groeiende borsten vast heel erg vinden ;)

Ik heb een bankhang dag vandaag.. Zit nog lekker in mijn pyjama flauwe programma's te kijken en vriendlief is heel de dag naar Zandvoort.. Heerlijk zo af en toe!

4. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    @Linnie: Ik heb helemaal nergens last van. Echt super!!! Als het zo voor de rest ook ga teken ik.
    Wat fijn dat het bij jou steeds beter gaat. Bh's daar heb ik nog geen last van wel van broeken die niet meer lekker zitten.
    @Poemi: Ja volgende week de bob dus komt helemaal goed. Wat minder van je off dag.
    @Lwal: Ja gaat vast goed komen! Heb al wel echt de neiging om het te vertellen hihih maar moet gewoon nog 6 weken ofzo em mond houden! Dat is echt lang.

Me moeder belde net dat ze een kleinigheidje voor de beeb had gekocht. Morgen even kijken ben benieuwd, durf zelf nog niks te kopen.
    Zo lekker voetbal kijken met mijn lamme mannetje en verder niksen. Morgen weer druk aan de slag in huis, boodschappen en lekker naar de pedicure.
    Kan niet wachten tot de 22ste hihi

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

@poemi je mag hem zelf houden hoor of je moet willen wisselen voor een hele lieve dreumes van 19 maanden;)

Wij zijn niet naar de apenheul gegaan kindjes van mijn schoonzusje waren ziek, nu zijn we met zijn 3tjes naar scheveningen geweest was super heerlijk weer kwamen aan en de zon ging schijnen ben flink verkleurd heb in een topje gelopen, heerlijk terrasje gepakt en net de kraal met as van mijn vader opgehaald voor mijn moeders verjaardag (had ze er nog 1 bij gemaakt (verdenk man ervan ) dus nu heb ik er ook 1 voor aan mijn arband super )hij is trouwens keimooi geworden

hier zoonlief die enorm ondeugend is eigenlijk op een half uur in de auto niet geslapen heeft en nu al doodmoe is.
    hij gaat dingen snappen zo grappig net stapt die op zijn auto roept mijn man wat ben je toch een lomperd kijkt die om zegt die jaaa en begint keihard te lachen, van de week stond manlief op de dijk en we zagen hem staan vanaf de tuin staat die echt keihard mama, te schreeuwen iedereen lachen ik zo ja schat weet niet maar mama is in momenteel. en in de auto is alles papa heel leuk. !!!

6. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @poemi: ja voel me wel iets beterder vandaag. Maar door dat trieste weer doe je niks en wordt je erg loom en lui.
    Niet naar Burgers Zoo geweest maar naar de ikea! Wat een verschil. al was het daar ook wel net een dierentuin!
    Even bij de babykamers gekeken! Uiteindelijk hebben we 3 kussentjes gekocht voor op de nieuwe bank die de 23e komt.

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Satire, mooie test :)

@ Linnie, haha,... cupje gegroeid ondertussen? Is dat welkom of ben je normaal tevreden, of juist niet?

@ Steeph, thanks! Jij had ook zo'n lange cyclus of niet? Benieuwd hoe het nu gaat? Hoe heb jij verder 'getest' dan? Ovu of tempen? Of doe je dat niet?
    Succes met iets bedenken! Wat is jullie budget? Hier hebben we toen een weekendje weggeven, mijn ouders zijn beiden 51/53...

@ Lwal, heerlijk zo'n dag he!

@ Poemi, ik pas graag op :) 1 dagje dan he :p hahaha! Nee, kan me soms wel voorstellen dat je frusty momenten hebt.

@ Claudia, spannend zon cadeautje van je mams :) nieuwsgierig???

Hier verder ook een rustige dag. Ff naar de AH geweest voor boodschappies en we moesten net met orkest een serenade brengen aan een ere lid die 60 (!!) jaar getrouwd is. WOW! Goed he... echt respect voor die oudjes... :D

Nu ff hapje eten bij paps en mams en dan vanavond lekker bankhangen met vriendlief. Die komt als het goed is op tijd thuis. Tis met dit baggerweer rustig bij hen op de golfbaan.
    Morgen weer werken....

8. marilouise

nou mensen hier een leuk nieuws gekregen zeg, neefje van mijn schoonzusje heeft in het ziekenhuis gelegen met een zeer besmettelijk virus (niet gevaarlijk ) maar ze kwamen er pas na ruim 1,5 week achter wat het was toen moest hij in quarantaine (had veel zin )

Nu heeft dit schoonzusje op de kindjes van mijn andere schoonzusje gepast en ze is ook vaak bij haar neefje geweest wisten niet wat het was dus met deze kindjes heeft rins vorige week gezwommen en ik ook, nu blijkt dat mijn nichtje en neefje dus zoals het ernaar uit ziet hetzelfde hebben en wat lijkt dat ik van de week niet goed ben geworden lijkt er ook op en ik zit nu helemaal onder de blaasjes en zweertjes fijn, hmmm even afwachten gaat vanzelf over is alleen super besmettelijk, hopelijk heeft zoonlief genoeg antistoffen en krijgt hij niets ervan mee. baal hier wel een beetje van.

Rins krijgt ook allemaal bulten kijken het even aan lijkt tot nog toe op gewone muggen bulten hoop dat dit het ook is hij is verder ook niet ziek of iets geweest

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal Hahaha, die hond van jou is goed bezig :D Bankhang dag, heerlijk hoor. Kan me het niet eens meer herinneren, dus geniet er nog maar van zolang het nog kan!

@Claudia Nog maar een weekje, spannend! Hopelijk blijf je je ook zo goed voelen.

@Marilouise Mmm... Klinkt niet echt alsof het een goede ruil zou zijn, zeker als ie ook nog ziekjes is. Lekker zeg, heb je weer zoiets. Schiet echt niet op. Verklaard wel waarom je zo beroerd bent geweest. Hopelijk ben je er snel weer van af.

@Jessie De Ikea op een zondag is ook zeker net een dierentuin :D Ze hebben echt wel leuke spulletjes daar voor baby/kinderkamers. Wij willen daar ook wel wat leuke dingen gaan halen voor de kleine als hij naar een nieuwe kamer gaat.

@Debby 60 jaar getrouwd :$ Hoor je niet vaak meer. Wij moeten het allemaal nog maar zien te halen. 2 september zitten wij al op de 2 jaar, nog 58 te gaan!

Kleine boef ligt gelukkig weer lekker te slapen. Het viel vanmiddag nog wel mee. We wilde alleen nog even naar opa en oma (schoonouders) gaan, maar die waren helaas niet thuis. Normaal altijd wel even lekker. Kan ik een tijdschrift lezen, houden zij hem bezig. Hij heeft zelfs redelijk goed gegeten vanavond, er was maar een klein beetje broccoli op de grond gekomen en niets tegen de muur :D

10. marilouise

@ poemi ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die hem op zijn tijd achter het behang kwijt kan maar ik kan hem voor geen goud missen, we willen al een tijd uit eten samen even tijd voor onszelf, maar wil hem gewoon niet wegbrengen ga met liefde midden in de nacht mijn bed uit om hem te troosten hoor. zo'n heerlijk geluid als je s'morgens om 6 uur (ach het mag ook een uurtje later als ik dan toch moet zeuren ) een heel lief stemmetje hoort roepen mama!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Marilouise Ik geloof ook wel dat het normaal is hoor, als je hem zo af en toe achter het behang zou willen plakken :D Maar als hij dan uit logeren is mis ik hem toch wel heel erg, ook al is hij af en toe zo vervelend. Zolang dat nog zo is zal het wel goed zijn.

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hier eenzelfde dag als Lwal gehad. Vriendlief was naar de arena dus ik heb op de bank samen met de poes Paris hilton Dubai BFF gekeken. Fout, ik weet het, maar wel leuk al die bitches bij elkaar :D
    Daarna zijn we naar Arnhem gereden en daar bij uit eten geweest bij een restaurant waar we dol op zijn. Lekker veel tongfilet gegeten....heerlijk!
    Onze kater gaat alweer iets beter denk ik, neusje wat natter en ietsie actiever en hij eet en drinkt gelukkig. Arm beestje! :(

@Poemi, dus ik doe er goed aan om alvast de muren bij de eettafel te plastificeren??? :p

@Jessie, ikea in het weekend, ja dat is echt drama! Doordeweeks is het er wel heerlijk toeven :) Was er vandeweek ook (ook ff babykamers gekeken :)) en heb toen van die zweedse balletjes met saus en jam meegenomen. Super lekker om thuis ook te maken en smaakt ook exact hetzelfde als daar!

@Linnie, gefeliciteerd met je 10 weken! Begint nu langzaamaan echt ergens op te lijken!

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Zo hé! Uitgestorven hier! Truste allemaal en een goede week!

14. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ Satire Van harte gefeliciteerd!!! Jij bent ook al zo snel zwanger, leuk hoor... Geniet er van!

@ Debby, wel heel erg vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent, hopelijk komt er snel duidelijkheid...

Verder heb ik niet veel terug gelezen, heb een druk weekend achter de rug, en ik vind het soms wel moeilijk om te zien dat iedereen door kan klussen!!! Noujah donderdag moet ik een mri maken en dan volgende week weer naar de internist hopelijk komt er snel meer duidelijkheid..

15. marilouise

goedemorgen , ik heb vanmorgen af zitten tellen tot meneer naar het kdv kon, man ik had hem bijna bij de advertenties gezet gratis af te halen bijzonder dwarse dreumes.

hij is nu lekker spelen en hopelijk wat gezelliger als die vanmiddag thuis komt.

ik heb ook nog eens een humeur van hier tot aan maastricht manlief lief al met een grote boog om me heen.
    nog steeds ongesteld en heel erg zelfs. lijkt wel erger te worden en rins blijkt ook nog eens gestoken door een wesp op beide polsjes is gisteren gebeurd er zat er 1 in de auto, hij heeft er geen last van.

ik moet zo naar de action taart vormen halen voor mijn ma haar verjaardag!

16. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    even tussendoor, ander ben ik het allemaal weer vergeten, ga straks verder lezen:

Satire: gefeliciteerd, echt goed, geniet er van!

Debby: ja erger dan dit kan niet, hoop dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt gekregen!

Lwal: ben zo benieuwd naar je jurk en de ringen natuurlijk, hopelijk wordt het mooi weer. Waar wordt het allemaal gehouden eigenlijk?
    Hoe gaat het met je moeder? Went ze een beetje?
    Wie weet is dat idd een les voor je hond :D

Mamadoe: werken in de apenheul, goed bezig! hihi!

Marilouise: mijn man is ook feyenoord fan. Niet zo fanatiek als die van jou. Ik heb wel eens bier gepakt en zijn broek naar beneden gedaan enneh.. dat is toch de ultieme zondag middag van de man, en of ik daarna aandacht kreeg hihi!

al die echo's dames, ik ben jaloers!

17. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen. Ja Cinnepinnetje snap dat het dan minder leuk is om hier op het forum te lezen. Hopelijk is er niet al te lang nodig om alles op een rijtje te krijgen en kan je weer snel baby's gaan maken. Maar wel erg vervelend voor je hoor!
    @Isa heb je je ei denk je al gehad? En er goed gebruik van kunnen maken?

Dames wat hebben jullie mannen toch een slechte smaak qua voetbal! Hihi

18. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    steeph: ja dat is ons voordeel dan weer he? Ik heb ook heerlijk biertjes gedronken op vakantie en extreem van genoten, hopend dat dit voorlopig niet meer mag.

debbie: ja ik vind dat altijd super schattig, maar 60 jaar getrouwd das wel heel bijzonder:D Ik zag een keer op tv een stelletje ook heel oud en die man had het nog steeds over 'mijn meisje'! zo lief!

linnie: weet niet of jij vooraan gestaan hebt met het uit delen van de borsten? (ik niet, maar toen ik zwanger was van isa werd ik rijkelijk bedeeld) idd manlief vind het vast niet erg. En na het tijdje wordt dat op knappen staan ook minder, dan is de huid meegegroeid.

poemi: hihi, wat een boefje is die van jou? Gooit heel veel in het rond/sloopt hij veel? Isa heeeft het kattenvoer ontdekt. Ze was zo zoet aan het spelen dacht is, serieus de hele woonkamer onder! Al die brokjes overal, zo leuk :D.

19. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    mammadoe: ik heb gekeken, als mijn cyclus weer 23 dagen is dan zitten we goed, duurt hij 28 dagen dan ook, eigenlijk hadden we dan gisteravond nog een zekerheidswipje moeten maken maar ik vond te onromantisch :D hihi.
    Ik weet niet hoe dat zo komt maar ons sexleven heeft een enorme boost gehad op vakaniet. Ik kon niet van hem afblijven! ook de kwaliteit is er echt op vooruitgegaan. Voor mij is het nu elke keer feest ;). Dat was eerder echt niet zo. Nou als ik nou niet zwanger ben dan weet ik het ook niet meer!

cinnepinnetje: ik heb ook niet alles teruggelezen, maar wat is er aan de hand als ik vragen mag?

zo ik heb weer even genoeg gereageerd vandaag :D

20. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal

@Satire gefeliciteerd!! Wat leuk om er weer een zwangere bij te hebben hier, en die ClearBlue is wel helemaal gaaf he, dan is het echt echt!!

@achterhetbehang
    Bij deze meld ik me aan voor de club!! Ook hier een super lief manneke maar sóms...sóms..grrrr dan ben je echt wel blij als ie einduluk in bedje ligt, of op de creche is...

Gisteravond was uk ineens wakker om 21.00 uur. Nu zijn we zelf de hele dag pad geweest en heeft uk gelogeerd bij opa en oma omdat wij een bruiloft hadden...Daarom hebben we uk heel even bij ons naar beneden gehaald, hij heeft ons och arme een paar uurtjes gezien gisteren, en idd ik mistte uk ook heel erg. Maar toen ie dus onderhand weer op bed lag, zijn wij niet veel later erachteraan gegaan in polonaise naar de slaapkamer!!! Zo moe.

Verder lijkt hier de peuterpubertijd los te breken...alles ook uit tassen gooien, incl luiertas met daarin soms een verdwaald koekje (heeejjj lekkkerrr...big smile en alles onder de koek ). Balletjes expres onder de bank gooien kauwen op kabels. Glazen willen pakken, geen avondeten wél toetjes...ga zo maar door :)

cinnepinnetje, een knuffel voor jou...tis niet niks om dat zo te horen te krijgen ook al had je het zelf aangevoeld!

@echo: nog anderhalve week. De tijd kruipt.

@alle verhalen weer bij lezen,
    ga ik doen zodra uk slaapt (kdv is voor de verandering gesloten vandaag, gelukkig woensdag compensatie voor vandaag).

@vertellen
    Baas van mn man weet het nu ook, hij vind het leuk en zag het al een beetje aankomen, haha. Nog even en het gaat het internet op, wil eerst nog een paar ver weg wonende vrienden bellen :)

Deel Deze Pagina