Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

zo ik ben weer wat gezelliger, even wat huishoudelijke taken gedaan en ga nu de was ophangen en aar de aktion fietsen!

even op mijn gemak kijken voor autotjes voor rins wil van die kleine little tikes auto's kan ze nergens vinden die vindt die op het kdv helemaal geweldig,

@isa ik zal eens een voorbeeld aan je nemen hoor bij de volgende wedstrijd ;)

@debby voorlopig doet feyenoord het goed hoor (woorden van mijn man )

kleine was 2,5 uur oud en was al kameraadje helemaal leuk hij vindt voorlasnog voetballen ook leuk bij voorkeur in huis, (en man maar kijken is die links of rechts benig) ik hbe hier een man die vroeger in de jeugdopleidng van een grotere club heeft gezeten had geen zin meer is gestopt (spijt gehad later) maar mijn man is dus een linksbenige keeper en aangezien zoonlief niet op manlief lijkt zoals de mensen die mij op hyves hebben kunnen zien hoopt hij toch wel dat hij ook linksbenig wordt (vooralsnog doet die alles met zijn handen met links en rechts en voetballen met links )

2. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Isa: Nou hopen dat het deze maand raak is! Fijn toch zo'n opleving van je seksleven.. Dat merk ik hier ook!
    Wij trouwen op een landgoed in Oostelbeers en feesten in Oirschot, ligt beiden vlakbij Eindhoven!

@ Eels: Kan me voorstellen dat je je mannetje hebt gemist het weekend. Wat grappig om te lezen wat voor streken hij uit haalt.. haha! Maar kan me voorstellen dat het voor jullie soms wat minder om te lachen is ;)

@ Cinnepinnetje: Ja het is ook vervelend dat jij nu niet aan de slag kunt.. en anderen hier wel! Hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid is en je weet wat er gaat gebeuren..

@ Marilouise: Jeetje, hoeveel dagen ben jij nou al ongesteld?? Wel vreemd dat het dan alleen maar erger lijkt te worden..

Ik zou volgens mijn banner vandaag mijn vruchtbaarste dag hebben.. Gisteravond nog even geknuffeld en vanavond denk ik maar weer voor de zekerheid! Ik wil deze maand ook!!!!!
    Vorige maanden had ik trouwens rond mijn eisprong hele gevoelige tepels en voelde ik wat in mijn buik.. Nu voel ik helemaal niets!

3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey Dames

Ben weer terug van vakantie. Het was een erg lekker weekje, alleen maar mooi weer, dus lekker bijgekleurd ;)

Heb ik veel gemiste??
    Zie dat Satire nu ook zwanger is.. GEFELICITEERD meid!!!

Vrijdag ochtend vergeten de test te doen, moest zo nodig naar het toilet. En de test lag nog in de koffer. Dus 's middags gedaan, maar dat ging niet helemaal goed. De controle streep was zelfs vaag, volgens de instructies geldt hij dan niet. Heb besloten te wachten tot aankomend weekend, mocht ik dan nog niet ongesteld geworden zijn.

Ga nu even wat wasjes draaien, ben blij dat ik vandaag ook nog vrijgekomen heb.

4. marilouise

Hoeveel dagen ben ik nu ongesteld nou ehm echt ongesteld vanaf woensdag is het echt doorgebroken daarvoor al 4 dagen bloederige afscheiding verlies nu ook echt stolsels enorme snap er echt niets van en voel me enorm beroerd, zo slap als een vaatdoek

5. marilouise

oww spannend mijn vriendin smst net dat ze zich morgen vroeg om half 8 moet melden om ingeleid te worden ze had al 2 cm ontsluiting spannend hoop zo dat alles goed gaat, (haar vorige kindje kwam tijden het persen vast te zitten in het geboortekanaal en na 3 keer een mislukt vacuum hebben ze uiteindelijk een ks gedaan jochie had een hele schaafplek op zijn hoofdje zitten )

6. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Cinnepinnetje, dat hoop ik ook! En ook voor jou trouwens... lastig hoor, kan me voorstellen dat het frustrerend is voor je. Hopelijk na de MRI meer duidelijkheid! Ik duim voor je....

@ Isa, hihi ja! Zo lief he, deze hielden ook echt hun handen vast :)

@ Brondy, welkom terug! Hopelijk snel raak? Weet je al wanneer je gaat testen? Spannend hoor, goed kunnen klussen in de vakantie?

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    Dat is inderdaad spannend, hopelijk gaat het deze keer wat makkelijker en zonder problemen.

@ debby
    Zie dat je nog steeds op je ongi zit te wachten?? Of....??
    Mocht ik voor het weekend niet ongesteld geworden zijn dan ga ik zondag testen. Maar denk niet dat het raak is. In de vakantie niet zo heel veel geklust, hou er niet zo van in de tent en dan moet je echt je mond proberen te houden. Maar wel onder/in de douche geklust hihi :) En natuurlijk gister nog even heerlijk in ons eigen bed.

8. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Goedemiddag dames!

Debby, zie dat je vandaag alweer 7 dagen overtijd bent. Wat vervelend zeg, die onzekerheid!
    Ik had dat ook toen ik na de eerste ronde pas op dag 38 ongesteld werd. Ik haalde me vanalles in mijn hoofd etc. Ik was toen zo blij dat ik ongesteld was geworden.
    Duim voor je dat je snel ongesteld wordt! (of zwanger bent natuurlijk!)

Poemi, ben inderdaad begonnen met ovutesten. Krijg er alleen wel weer meer vragen door, haha :)
    Sinds ik ben begonnen had ik alleen het controlestreepje en geen tweede streepje. Zaterdag om 17.30 (dan test ik altijd) wel een licht 2de streepje. Zondagmiddag een positieve ovutest, maar om 17.30 weer een licht streepje.. :(
    Ben benieuwd wat hij vanavond aangeeft.. We hebben alleen niet kunnen klussen van het weekend, dat is wel jammer..

Even een raar vraagje misschien over jouw afscheiding hoor.. maar heb jij wat meer afscheiding na je eisprong? Want vorige ronde had ik opeens ook een dag of 2, 3 echt veel afscheiding. En vroeg me af of mijn eisprong nou daarvoor of daarna is geweest.

Marilouise, veel sterkte ivm je vader! En spannend van je vriendin!

Satire, gefeliciteerd wat superleuk zeg!! :D

Lwal, spannend hoor over 2 weekjes trouwen! Hopelijk is het dan lekker weer!!

Linnie, gefeliciteerd met je 10 weken zwangerschap, gaat al snel zo!

Weet iemand misschien of dat kan dat je binnen 24 uur van een negatieve ovutest naar positief weer naar negatief kan gaan?
    Ik lees namelijk bij sommige dat ze wel 2 dagen een positieve ovuetst hebben..

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Welkom terug! Jullie hebben dus beter weer gehad dan wij hier, al moet ik zeggen dat het nu wel aardig is hier :D In de tent lijkt mij ook niet veel, kan heel de camping meegenieten :) Hopelijk aankomend weekend een positieve test!

@Lwal Misschien is je ei iets later? Voor de zekerheid komende dagen ook regelmatig knuffelen, is de kans klein dat je hem mist.

@Eels Hahaha, leuk hé, kinderen :D Lwal kan alvast oefenen met d'r hond die de boel verbouwd, en wij hebben van die kleine schatjes in huis ;)

@Marilouise Hopelijk gaat het deze keer beter bij je vriendin!

@Isa Hopelijk deze maand raak bij jullie! Als ik het zo lees zou het wel goed moeten komen bij jullie ;)

@Mammadoe Je zou ook een plastic tent rond je eettafel kunnen ophangen, werkt denk ik ook wel ;) Gelukkig gaat het weer wat beter met je kat. Misschien had ie een virusje ofzo, waar hij last van heeft gehad.

@Cinnepinnetje Begrijpelijk dat je niet zo heel veel zin hebt om alles terug te lezen als je zelf moet wachten. Hopelijk weten ze na de MRI meer en kunnen jullie ook eindelijk aan de slag!

@Debby Bij jou nog steeds niets veranderd? :(

Ik was vanmorgen om 09.15 uur al in de sportschool te vinden, echt goed van mezelf! Helaas had ik pap i.p.v. spieren in m'n lijf dus om 09.45 uur was ik er al weer klaar mee :) Ging echt voor geen meter. Daarna nog even boodschapjes gedaan met z'n drietjes, altijd lekker rustig in de super zo op maandagmorgen. Nog een domme actie gehad vanmorgen. Ik had wat plantjes water gegeven, had nog een half volle gieter, leeg ik hem in de prullenbak i.p.v. in de spoelbak :) Echt zo stom. Ik lag wel helemaal in een scheur, dus was lastig aan manlief uit te leggen wat ik had gedaan, en zoonlief ging gezellig met me mee lachen ;)

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Viev Als het goed is heb je die afscheiding voor je eisprong. Dat zorgt ervoor dat de het daar benede wat vriendelijker wordt voor het sperma (lekker verhaal, sorry ;)). Moet eigenlijk wel zeggen dat ik deze ronde niet veel bijzonders aan m'n afscheiding heb gemerkt, dat het rekbaar werd ofzo.

Het kan zijn dat je een korte LH piek hebt, en dat je dus maar één knaltest hebt. Voor de zekerheid nog even doortesten want heb wel pas gelezen hier dat iemand ook zoiets had. Werd de test donkerder, dan weer lichter, totdat ze uiteindelijk na een paar dagen pas echt een positieve test had. En voor het knuffelen hoef je nog niet te laat te zijn hoor! Als je gisteren een positieve test had springt je ei meestal binnen 24-48 uur, dus vandaag zou ook nog op tijd zijn als je dat lukt :)

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Wow, gave bruiloft hebben jullie gehad! Wat een mega jurk had je, mooi hoor!

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Viev, waarchijnlijk heb je gewoon je eisprong gehad. Sommige vrouwen testen 2 x per dag omdat er anders een kans is dat je je positieve test mist. Dit is dus helemaal niet raar. Dag erna had je dus moeten knuffelen.
    Zo rustig als het hier dit weekend is zo druk is het nu! Ben alweer kwijt wa iedereen gezegd heeft!
    Goed sexleven, chill: als je zwanger bent zakt dat behoorlijk!!!
    Gieters is prullenbakken: goedemorgen hahahaha
    Marilouise: raar verhaal van je ongi. Als er grote stolsels in zitten, zou dat dan niet met een mk te maken kunnen hebben??
    Brondi: welkom thuis! Fijn dat je het lekker en zonnig gehad hebt, hier begint heb nu ook eindelijk zomer te worden!!!
    Nou ik moet weer aan het werk. 2 ziekenhuisopdrachten met 2 leuke klanten :D 1 ga ik vertellen dat ik zwanger ben, die gaat dan een dansje doen (ookal zit heeft ze reuma, is ze doof en zit ze in een scootmobiel hihi).

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dankje :):)
    Het was ook een super mooie dag..

Eneuh... Jullie zagen er ook stralend uit!!

14. marilouise

Ik weet het niet ga denk ik wel even de dokter bellen voel me echt niet goed zeg maar.

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja alles wat je de laatste weken aan je lijf gehad heb is allemaal wel veel/vreemd!

16. marilouise

ja zijn denk ik ook rare ontpil verschijnselen even kijken kan pas morgen bellen,

17. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Viev, Poemi, Brondy: Nee... helaas nog niets veranderd, nog steeds niet ongi :( maar heb een berichtje aan de verloskundige hier op forum gestuurd. Het kan nog komen of ik kan heeeeeeeeeel misschien zwanger zijn; als het einde vd week nog niets is, nog een test doen adviseerde ze. Lastig dus.

@ Poemi: lekker sportief bezig ;) alle beetje helpen!

@ Brondy: heb ik jou al op hyves?? haha, heb geen overzicht meer :p

@ Marilouise, het kan volgens mij ook gewoon echt het 'ontgiften' van de pil zijn, dat er een hoop rotzooi uit je lichaam komt... (sorry voor de details) maar ben je nu al lang ongi dan? hopelijk dan de huisarts meer duidelijkheid geven...

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even tussendoor, ik ben op mijn werk.

Verloskundige belde net, volgende week dinsdag al intake en eerste echo! Ze zegt dat ze dan het hartje al kunnen zien, maar dat betwijfel ik.

Overigens, ik merk nog niks. Beetje gevoelige borsten en gisteren in 1 klap doodmoe. Wat gegeten en toen was het weer weg. Niet misselijk, niks. De verloskundige zei dat veel vrouwen zich dan zorgen gaan maken.

Zou dat moeten dan, vraag ik me af? Kan toch dat ik er (bijna) niks van merk? Denk dat veel vrouwen gelukkig zouden zijn als ze niet de hele dag boven de wc hingen :$

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ debby
    volgens mij niet...

20. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    @Satire: ik had in het begin ook nergens last van, behalve dat mijn borsten groeide. Maar de laatste weken ben ik toch wel misselijk en voel ik me erg weeïg. Constant een vieze smaak en een hele droge mond. Jakkie:x

Deel Deze Pagina