Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @ Isa, ze weten niet precies wat er is.. Heb al een aantal keer een heftige buikpijn aanval gehad, ze denken dat het galstenen zijn. Maar ze kunnen niets vinden terwijl mijn leverwaarden best hoog zijn... Dus nu eerst door de mri en dan volgende week dinsdag de uitslag.. Als het idd galstenen zijn dan moeten die er uit en moet ik wachten met zwanger worden... Dus we mochten niet bezig met klussen van de internist.:(

@ Eels, nee zulke dingen zijn niet leuk, en als je dan hier leest dat iedereen bezig is... Maar goed hopelijk komen ze er snel achter en kunnen we weer bezig!

Bedankt iedereen voor het medeleven! Ik probeer het wel bij te houden;)

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @cinnepinnetje: dat is allemaal niet zo lekker. Hoop voor je dat ze er snel achterkomen wat er is. Dit is ook niets.
    Lijkt me ook echt verschrikkelijk, besluit je te stoppen met de pil, en dan moet je stoppen met klussen. Dat valt dan zooo tegen.
    Nou heel veel sterkte.

3. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Linnie ik had het ook anders verwacht... maar helaas, het moet maar ff zo zijn... De verleiding ligt er nu wel omdat vandaag mijn eisprong is en die is ook duidelijk voelbaar... Maar de internist zei dat het voor mij dan een hele moeilijke zwangerschap gaat worden en er bestaat een kans dat het kindje het niet zou halen... Dus moet wel kiezen voor mijzelf:(

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja als dat de gevolgen zijn kan je maar beter even wachten, hoe moeilijk dat ook is.
    Die echo's verschillen ja....Ik krijg er 4, eerst een termijn-, dan een 20 weken-, dan een groei- en dan nog een liggingsecho.
    Had eigenlijk ook nog wel een extra echo willen hebben bij 8 weken, al is het maar om te weten of ik een eenling krijg....
    Ben na dagen niets nu na het eten (idd lekker zitten kokkerellen) in ene weer misselijk! Vannacht werd ik ook misselijk wakker. Dus ben bang dat ik er nog niet helemaal vanaf was zoals ik dacht.
    Poemi: wel fijn om te ontdekken dat je zwanger bent en dat je dan al 8 weken bent of niet? Als je gewoon al netjes leefde althans dan is het lekker dat je al met aardig wat weekjes begint :)

5. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb volgens mij iedereen een pbtje gestuurd met mijn hyves... Als er iemand nog geen pbtje heeft gehad dan zeg het maar;) Vind het wel leuk om nu een gezicht bij alle namen te krijgen...

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ja is echt leuk iedereen te matchen!

hier heeft mannetje zich voor zitten bereiden op zijn sollicitatie hij is minder nerveus nu maar goed.

vanavond even lekker met rins gespeeld, hij is momenteel erg ondeugend echt een boefje aan het worden,met name met eten hebben we flinke woordenwisselingen, ik heb vandaag op de gok schoentjes voor rins meegenomen, waren de helft van de heft nu dus voor 10,- mooie stevige schoentjes voor de herfst en ze zijn nu nog wat ruim maar die past die lekker van de herfst winter mooi zo hij ging erop lopen net lachen was net donald duck.

Nou morgen maar duimen voor mijn vriendin en voor mijn man kijken wat het wordt, ja een jongen en hopelijk een baan!;)

vandaag mijn boeken binnen gekregen en we gaan aan het uitzoeken het weekend en dan aan de slag over 4 weken eerste examen,

ow ja het weekend hebben we familie bbq heb er zo geen zin in ?
    is van de sfamilie lieve sfamilie heb ik maar af en toe. maar goed zeg altijd dat houd je toch is niet het gezin waarin je opgegroeid bent dus het is nooit hetzelfde! (soms zou het wel fijn zijn)

7. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @marilouise Wat heb jij een mooi mannetje zeg.... Wat een plaatje van een kind:D Geloof best dat hij af en toe flink eigenwijs is... Dat straalt uit zijn oogjes

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @cinnepinnetje: ik heb je aangemeld hoor op hyves. Leuke trouwfoto's :)

@mammadoe: Okee dan krijg jij er volgens mij weer eentje meer dan ik. Bij mij staat dat ik er 3 krijg, stom he.
    En ik snap dat je bij 8 weken ook had gewild. Ik ook, puur om te weten of het er echt zit, en met 12 weken de termijn. Jammer genoeg hebben we er maar 1:(, hihi.
    Ach vind het over 3 weken ook wel heel speciaal om het hartje voor het eerst te gaan horen.
    20 weken echo lijkt me ook wel heel spannend hoor.

@marilousie: hoop morgen op goed nieuws voor jullie. Een baan.

9. marilouise

@cinnepinnetje hij is zeker een boefje, vanaf dat hij een paar maanden oud was straalde hij dat uit wij zeggen altijd hij wordt eht toekomstige tuig van het dorp. nee ondeugend is hij zeker volgens mij hebben we ook een dreumespuberteit, en die heeft hier dan vooral met eten te maken. man man man wat een drama.

@linnie ik hoop het ook zo is wel wat verder weg maar geen file meer voor hem en meer salaris enzo owww zo spannend. hoeven niet zo lang te wachten moet er morgen vroeg al zijn.

Ow ja mijn bloeding neemt af had het uitgelegd bij de vk op het forum en zij zei misschien mijn ijzer erg laag en dat het misschien wel beter is even contact te leggen met de huisarts en eventueel even een echo laten maken, maar het neemt nu af dus wacht het even af of het verder afneemt zo niet ga ik morgen even naar de huisarts.
    hoop zo dat het over is wil aan het klussen !
    wil ook positief nieuws kunnen melden

10. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames flink wat afgekletst hier!!

Idd vreemd dat het overal anders is met de echo's, dat zouden ze eigenlijk gelijk moeten stellen.
    Een de vrouw van mijn collega is zwanger, en die hebben zich aangemeld op de Fontys (of welke hogeschool dan ook) waar studenten moeten oefenen met echo's. Dan krijg je dus gratis extra echo's, nogal uitgebreid zegt hij, omdat die studenten dus alles moeten aanwijzen en vertellen.. Misschien een tip?

Ik vind ook dat het bij jullie allemaal super snel gaat! 10 weken zwanger alweer.. Hihi ik ben gewoon jaloers! Maar wel op een positieve manier hoor!

Marilouise: spannend dan morgen voor jou!

Cinnepinnetje: ja het is idd belangrijk om voor jezelf te kiezen, hoe moeilijk dat ook is! Wanneer had je nou ook alweer de mri? Sorry.. ben het weer kwijt!

Mammadoe: Balen zegt dat je weer misselijk bent, hopelijk is het van korte door!

Linnie: En.. de beentjes weer glad?

Poemi: Ja kan me voorstellen dat je nu de hele tijd oplet of je valles voelt. Ik let nu ook continu op of ik mijn eisprong voel..
    Idd erg lekker als je al 8 weken zwanger blijkt te zijn!

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: miss hoef je over 2 weken niet meer jaloers te zijn ;). Spannunddd.
    Jaja beentjes zijn weer helemaal glad. Lekker hoor. Eigenlijk doe ik alleen mijn bovenbenen harsen, onderbenen scheer ik.

12. marilouise

goedemorgen, hier vreselijk vast geslapen zo vast dat ik nog helemaal duf ben mijn mannetje is nu naar de sollicitatie,

kleine is mama's kookboeken aan het "lezen"

en mama is aan het wakker worden krijg spontaan zin in koffie maar heb ik al 4 weken niet meer gedronken dus laat het nu ook maar even,
    bij rins was ik de eerste weken vreselijk beroerd van koffie of de geur en na 2,5 maand was het het enige wat ik binnenhield.

dus nu maar vast afleren.

zometeen komen ze de kinderwagen halen. wil bij een volgende toch een nieuwe en kon hem nu leuk verkopen dus gedaan.

en nu aan het bedenken wat we gaan eten vanavond.

13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ cinnepinnetje
    Dan is het inderdaad verstandiger om voor jezelf te kiezen, lastig hoor.

@ marilouise
    Zal voor jullie duimen!!
    Krijgt je man ook vandaag al te horen ja of nee?

@ Lwal
    Ben ook beetje jaloers op de zwangeren hoor :)

@ poemi
    Dat heb ik ook, je kunt jezelf goed gek maken.
    Zoals nu voel ik mij toch best misselijk en dat terwijl ik net een sneetje brood achter de kiezen heb :$
    Gisteren dacht ik een heeeeel klein beetje bloed te zien met het afvegen, dus inlegkruisje ingedaan, maar bleef schoon, vreemd...

Heb van t weekend gedroomd dat ik ineens ontzettend moest overgeven, alleen de oorzaak bleef onbekend, werd vlak daarna wakker :(
    Gisteren hondje van m'n souders opgehaald bij mijn ouders. Hebben wij 3 weken als logee. souders zijn nu met vakantie. Schat van een beest, alleen kost iets meer tijd, ze krijgt oogdruppels en zalf elke ochtend en avond.

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @marilouise: spannend hoor vandaag.

@brondy: wanneer ga je testen?

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Probeer te wachten tot het weekend ;)
    Vorige x voelde ik mijn ongesteldheid er aan komen, dag ervoor ontzettende ongesteldheidskrampen :( nu nog niets :(

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: okee, maar duurt nu natuurlijk ook nog 3 dagen. Spannend hoor. Miss is het wel zover.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja daarom, wacht dus nog even af, hoe lastig dat ook is :)

18. marilouise

@brondy spannend,

weet eigenlijk niet of hij vandaag al wat te horen krijgt hij was al om 5 uur op en vond het weer spannend, hij zit nu in gesprek had zich goed voorbereid ging ineens aan zijn engels twijfelen (heeft 8 jaar op een engelstalig bedrijf gewerkt waar geen woord nl werd gesproken )

ik ga een poepbroek schoonmaken!

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen!
    Spannend Marilouise, hopelijk gaat het allemaal door!
    Brondy: misschien was je droom voorspellend net als dat ik toendertijd droomde dat is een positieve zwangerschapstest had....
    Die jaloezie snap ik! Had ik ook hoor, Tara en Linnie zwanger...ik zag groen, niet omdat je het een ander misgunt maar je wilt zelf ook gewoon zo graag!!!
    Vandaag samen een dagje naar Antwerpen. Gister zaten we nog te twijfelen of we niet heel vroeg de auto zouden pakken en voor een dagje heen en weer naar Parijs zouden gaan. Maar ik was bang dat je dan iets te kort in die stad bent...
    Verder word ik mijn tieten zat. Ik slaap altijd heerlijk op mijn buik, maar nu doet dat echt zeer! Eigenlijk mag ik niet klagen want vroeger vond ik ze altijd te klein...
    Fijne dag iedereen!!!

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ marilouise
    hahah, dat komt vast door de spanning, zal wel goedkomen allemaal. Blijf voor jullie duimen...

@ mammadoe
    Vervelend zeg ;) je heb je een maatje meer, lekker toch?
    Haha, nou hopelijk is dat zo, we wachten gewoon even af ;)

Deel Deze Pagina