Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brondy: Spannend bij jou! Ik hoop voor je dat het nu raak is.. ben benieuwd of je het volhoudt om niet te testen! En idd hopen dat die droom daadwerkelijk uit gaat komen, dat overgeven is dan iets minder haha!

Marilouise: Mooi mannetje heb je! En spannende dag vandaag..

Mammadoe: Veel plezier vandaag! Antwerpen is leuk! Wel balen dat je nu niet op je buik kunt liggen, maar je moet er iets voor over hebben he ;)

Ik heb vannacht zooo slecht geslapen.. Bleh heb uren wakker gelegen! Dus ben nu pas net uit bed ;)
    Ik denk wel dat ik mijn eisprong voel/heb gevoelt, wat zeurdere pijn rechts in mijn onderbuik en weer pijnlijke tepels!

Verder zit ik nogal in dubio.. Mijn broer en zijn vriendin zijn een paar weken geleden uit elkaar gegaan. Zij bleek nogal een k*twijf tegen hem te zijn en hij was er klaar mee. Heb hem toen meerdere malen gevraagd of hij denkt dat he tnog goed gaat komen, omdat ik met de bruiloft zat (ze was natuurlijk daggast) Neee zegt hij, het komt niet meer goed.. En je mag haar definitief van de lijst schrappen! Nou, dat heb ik dus gedaan. En wat denk je.. Belt ie gisteren op dat ze weer bij elkaar zijn en of ze toch wel mag komen :$
    Ik zit hier eigenlijk helemaaaal niet op te wachten want ik vind haar op zijn zachtsgezegd niet zo aardig. Ze had haar jurkje voor de bruiloft al in de prullenbak gegooit en alles en nogal negatieve dingen gezegd.
    Maar voor mijn broer zou het wel weer erg sneu zijn als ze niet mag komen!
    Wat zouden jullie doen???

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lwal: jeetje wat een moeilijke situatie. En ook wel een beetje raar dat hij eerst zegt dat het echt niet meer goed komt, en nu ineens weer bij dr is.
    Ik zou denk ik met hem eerst eens goed gaan praten hoe alles nu zit, ook tussen hun, en uitleggen waarom jij dit moeilijk vindt.
    Maar dit is weer zo'n situatie waar je niet op zit te wachten net voor je bruiloft.

3. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @lwal, ik heb dat ook met mijn schoonzusje en mijn broertje gehad... Uiteindelijk heb ik haar gewoon uitgenodigd om gezeur te voorkomen! Nu is die bitch van een szus gewoon voor haar fun en om ons te jennen eerder getrouwd dan ons en hebben ze ineens een kind (een week voor de bruiloft uitgerend grr) Gelukkig te vroeg geboren!

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ cinnepinnetje
    Dat is wel erg gemeen van d'r zeg!!

@ Lwal
    lastige situatie. Inderdaad eerst met je broer er over hebben. En als je het echt niet wilt dan nodig je haar toch pas vanaf de avond (of met eten) uit? Tis immers jullie feest!!
    Zo had ik tegen manlief gezegd dat ik een bepaald iemand absoluut niet op de bruiloft wilde hebben, hierdoor kon hij een vriend niet uitnodigen, want het was zijn vriendin. Gelukkig vond manlief dat niet erg.

5. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier even een kort berichtje, ik ben enorm druk op mn werk....
    geen tijd gehad om alles bij te lezen, sorry!

@ Mammadoe, veel plezier in Antwerpen, volgens mij hebben jullie super weer meegenomen of niet? Geniet ervan!
    Enne, always look on the birght side: maatje meer, is fijn toch? ;)

@ Lwal, ppfff lastig hoor! Ik denk altijd: ik houd de eer aan mezelf. Maarja, op zo'n unieke dag wil je eigenlijk met alle leuke/lieve mensen zijn en niet zo'n bitchie erbij. Van de andere kant is het ook niet leuk als je broer telkens sikkeneurig loopt te doen omdat zij er niet is. Ik zou, hoe lastig het wrsch ook is, met beiden in gesprek gaan. Geef idd aan waar je mee zit en dat je wilt dat alles is uitgesproken vóór de bruiloft. Dan kun je na dat gesprek een besluit nemen. Je wilt toch alleen maar lachende gezichten op je mooiste dag?! Succes ermee!

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

joehoejoehoejoehoe

ze willen verder met manlief we wachten nu op de aanbieding!!! kan enkele dagen duren hij gaat er zoiezo goed op vooruit zijn referenties zijn gecheckt vakantiedagen salaris alles goed!!!

nu even wachten wat hun aanbieding is hoofdkantoor zit in het buitenland we zijn zo blij dat we vanavond gaan pannenkoeken eten thuis en we hebben zelf schoonouders uitgenodigd!!!

jippie had echt een brok in mijn keel toen hij telefoon kreeg kan wel huilen van blijdschap, langzaam aan gaat alles op zijn plaats vallen nu hopelijk snel een zwangerschap !!!

enne over uitnodigen zou het er even met je broer over hebben en kijken wat hij wil !

ik ga verder feesten:D

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Poemi, zou idd betekenen dat ik een kortere cyclus heb!
    Daar ben ik wel blij mee :) Ben erg benieuwd deze ronde hoor.
    Erg he, dat je jezelf helemaal gek kunt maken. Zie dat je nog maar 5 daagjes hoeft te wachten tot je kan testen, dat schiet ook al op!

Cinnepinnetje, volgende week dinsdag de uitslag. Hopelijk weten ze dan wat het is en mag je snel weer verder met klussen! Sterkte ermee!

Lwal, ook ik ben een beetje jaloers op de zwangeren, haha :D
    Komt voor ons ook vast nog wel!
    Dat is ook wat zeg, met die vriendin van je broer! Wel een lastige situatie! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou doen. Misschien toch wel uitnodigen omdat dat voor je broer wel leuk is? Maar ja, aan de andere kant moet je ook weer doen wat je zelf wilt.. lastig hoor!

Brondy, misschien innestelingsbloeding gehad? En je kan over 3 daagjes al testen, spannend!

Marilouise, gefeliciteerd!! Goed van je hubbie!!

Hier gisteravond geklust en denk vanavond voor de zekerheid nog maar een keer :D
    Ovulatietest gisteren was weer licht streepje, maar toch maar ff een weekje doortesten. Als ik uitga van een cyclus van 38 dagen zou ik over 8 dagen ongeveer mijn eisprong moeten hebben.

8. cinnepinnetje

cinnepinnetje Actief lid

27 jul 2011
    204
    0
    0
    Overijssel
    @Marilouise, Wat een goed nieuws voor je man en jou zeg...:D Maak er maar een mooi feestje van...

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @ Viev
    zou dat kunnen? niet een beetje laat? Dacht dat de innestelingsbloeding eerder zou komen dan. Het was wel heeeel weinig hoor. Naja nog even gedult en dan mag ik testen.

@ marilouise
    GEFELICITEERD!! Nu begint alles toch eindelijk mee te zitten..

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: ik verloor zo'n 2-3 dagen voor mijn nod ook beetje bloed/bruin. Heel weinig, maar dacht dat ik ongi zou gaan worden en dat dit het begin was. De volgende dag was het over en toen begon ik me grieperig te voelen.

@marilousie: gefeliciteerd, goed nieuws zeg.

@viev: hoop voor je dat je dit keer een kortere cyclus hebt, gewoon lekekr blijven knuffelen voor de zekerheid.

11. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies ook ik leef nog ik ga zo meteen even connecten met jullie op hyves :), ik hoop dat ik iedereen nu heb, zo niet spreek me er maar op aan hoor ;)

Ik ben zakelijk alleen ff erg druk vandaar mijn schamele bijdrage hier, ik probeer het een beetje bij te lezen maar jullie kletsen gezellig veel dat het niet altijd lukt.

Nog een dikke week en dan eindelijk de echo...kan niet wachten!!

@Brondy, klinkt alsof alles nog mogelijk is, er zijn zelfs dames die na nod nog innestellingsbloed (oud bloed) verliezen!!

@lunch, ga ik nu snel ff doen, kom net uit een afspraak en moet nog veel werken voordat ik uk weer op mag halen...

@kdv is geregeld, eerste maand dat uk2 erbij komt op het kdv een beetje behelpen maar we hebben een plek af weten te dwingen...zou ook absurd zijn als we een uk bij een ander kdv zouden moeten plaatsen...en zeker omdat het maar een paar maandjes duurt voordat uk1 naar de peuterspeelzaal kan! Maar gelukkig is dus goed geregeld nu!! Pak van ons hart :)

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    oke, dat wist ik niet :)
    Net ook weer met afvegen heeeel iets bruin bloed. Aaaah wat is wachten moeilijk :$ liefst doe ik vanavond een test...

13. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 3 dagen voor nod positief getest, maar kan je de spanning niet aanraden...dan loop je continue te denken, was het wel echt iets, wat als het nu nog mis gaat etc etc...

Maja ik was iig erg ongeduldig. hopelijk goed nieuws voor je binnen nu en enkele dagen :)

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @brondy: je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen.

15. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha linnie, waaaar ben jij mee bezig :)

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @eels: haha, ben wel benieuwd. Maarrr ik heb zelf ook pas 3 dagen na nod getest hoor. Dus ik snap heeel goed als ze wacht.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hebben jullie in de ochtend getest??
    Vraag me namelijk wel eens af wat het beste is.

Ga proberen te wachten maar 3 dagen na NOD gaat mij echt niet lukken :)

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    haha, ik wilde eigenlijk nog langer wachten, maar ineens had ik het gevoel dat ik het moest doen.
    Maar ik heb in de avond getest.
    Volgens mij maakt het bij de meeste testen niet uit of je het avond of ochtend doet tegenwoordig. Urine is gecontreerder in de ochtend.

19. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb s'ochtends getest idd, maar dat was omdat ik dus 3 dagen vóór de nod zat en ik idd had gehoord dat niet iedereen even snel hcg aanmaakt, maar streepje was best al duidelijk hoor, en waar het vooral om draait: binnen de tijd!! ;)

Ik raad wel de kruidvat 2 voor 5 aan, daar heb ik de minste slechte ervaringen van gehoord en die zijn betaalbaar (plus dat ze erg gevoelig schijnen te zijn). En nee ik heb geen aandelen hoor, haha :p

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik heb op dit moment de testen van zwanger en kids thuis liggen. Volgens mij kun je met die 4 dagen voor verwachte NOD testen. Geen idee of dat goede testen zijn, ze waren iig betaalbaar ;)

De twijvel slaat toe ;)
    Morgen ochtend testen? of toch even wachten :(

Deel Deze Pagina