Hey meiden, even snel een berichtje uit canada. ik heb niks bijgelezen, maar las wel dat 1 iemand zwanger is, gefeliciteerd!!! hier gaat verder alles goed, we genieten van onze vakantie. zojuist wakker geworden. we knuffelen elke dag, dus hopelijk is het deze maand raak!!! straks een rit van 4,5 uur. groeten vanuit een mooi en warm canada!
Brondy: ja lastig.. Je zou nu al kunnen testen idd. Zouden wij wel erg leuk vinden haha! Maar je moet lekker doen waar je je goed bij voelt! Wat was jij een mooie bruid zeg!! Ik was net je foto's aan het bekijken, komt vriendlief binnen lopen en die dacht dat ik foto's van mijn eigen jurk aan het bekijken was.. Dus die schrok zich kapot haha! Maar hij vond je jurk ook erg mooi! Femmy: klinkt goed daaro! Geniet ervan en hopelijk houden jullie iets moois over aan dit tripje! Wij hebben zijn net ook nog even snel aan de slag geweest, hopen dat het raak is! Thanks voor de tips wbt mijn schoonzusje, ik denk dat ik idd eerst met ze moet gaan praten!
Brondy, heb nog eventjes gegoogeld en sommige hebben een innestelingsbloeding vlak voor hun NOD. Hopelijk bij jou ook! Lees net dat Linnie27 dat ook heeft gehad. Ik lees trouwens op het forum dat die zwangerschapstesten van Zwanger en Kids niet zo geweldig zijn.. Misschien beter die van K2v5 proberen, die schijnen wel erg betrouwbaar te zijn. Ben benieuwd wat je gaat doen mbt testen Linnie27, kortere cyclus zou idd fijn zijn! Toch wat meer kansen per jaar Eels2, fijn dat het geregeld is met het kdv! En volgende week de echo, leuk! Femmy79, lekker aan het genieten van de vakantie en veel aan het knuffelen. Veel plezier nog!
Meiden, jullie zijn weer lekker bezig hebben er zeker nog een aantal vakantie? hahaha Heb er net weer 3 toegevoegd op hyves, gezellig! Brondy, spannend hoor! Bijnaaaa testen :d Ik zag trouwens via hyves,.... dat jij het nichtje van mijn vriend kent (OEPS!) niet verder vertellen dus he? Ik heb ook zwanger en kids.. hmmz :S heb er ook nog 1 liggen van k 2 voor 5... ach, misschien van de week het gokje nog eens wagen... Femmy, gezellig! Fijne vakantie nog, geniet ervan! Lekker doorklussen zou ik zo zeggen
hallo hier heb ik altijd vakantie hoor Ik heb net bij de kruidvat een waterbaan gescoord voor de kleine man voor 3,50 misschien dat hij dan uit de hondenbak blijft. zometeen mannetje naar de scan, en daarna lekker pannenkoeken bakken ! past goed bij onze naam he? man is helemaal enthousiast! vanmorgen is mijn kinderwagen weggegaan hmmm was wel ev gek hoor, maar ook wel leuk straks een nieuwe uitzoeken, hier gaan we aan het klussen bloedingen zijn gestopt, maar vanavond nog even een lekker borrel nemen .
Nou dames, ik heb het verteld aan mijn zus! Ik moest het doen, want ik merkte dat ik er niet van kon genieten voordat ik die 'heuvel' over was. De eeste reactie was: "wtf?" Daarna "Gefeliciteerd!" Daarna "maar je wilde toch wachten tot je een vast contract hebt?" En daarna wat geklets over VK's en echo's. Ik denk dat ze het enerzijds wel leuk vindt, en anderzijds ook weer niet. Maar, dat geeft niks, ik heb het in ieder geval gehad! Mijn andere zusje vond het fantastisch Nu rest alleen mijn vader nog. Die arme man wordt in 4 maanden twee keer opa, en hij is pas 50! Dat was even mijn snelle bericht
joehoe nog meer goed nieuws vriendin is al bevallen (weet nog niet of het gewoon is geweest of een ks) maar ze hebben een mooie gezonde zoon erbij
Hahah OEPS, je bedoelt Myrthe? Die ken ik van Taekwondo, ze komt niet meer zo vaak en bespreek dat soort dingen niet met haar hoor
@ Debby Ach ja dan probeer je eerst die van zwanger en kids Denk dat ik dat in ieder geval wel ga doen, anders is ook zo zonde. En als ik de k2v5 wil proberen dan moet ik sowieso wachten tot zondag, heb niet eerder tijd dan zaterdag om die te halen. @ Satire Nou beter toch dat je het dan toch maar verteld hebt. @ marilouise Dat is mooi, gefeliciteerd! @ Viev We zullen het zien, hihi. Wil heel graag morgen testen, maar probeer me in te houden. @ Lwal Hahaha, dacht ie dat?? Maar bedankt, voelde mij ook echt een prinses in de jurk
Hiiii, Heb veel gemist zie ik. Heb net iets meer dan 2 uur liggen slapen, was zoo moe omdat ik zo vroeg wakker was vanochtend, was iig nog donker. Kwam van de honger, alleen maar honger gehad vannacht en vandaag. @brondy: testen moet je doen als je het zelf wilt. En daarbij onze meningen achterwege laten. Heb ik toen ook gedaan hoor. Iedereen vroeg of ik eindelijk al had getest, maar heb het gedaan toen het voor mij goed voelde. @marilousie: nou is een topdag voor jullie he. Verder weet ik eigenlijk niet meer zo goed Straks moet ik weer sporten (lesgeven). Zie er best tegenop omdat het vroige week helemaal niet lekker ging. Maar ga het de mensen ook vanavond vertellen dus dan mag ik van mezelf ook wat meer stoppen als het niet gaat, dan weten ze de reden.
ja ben echt super blij voor haar heb net ook gezegd dat ze een stoer wijffie is!!! de mannen lagen helemaal dubbel, maar maakt mijn verlangen wel groter hoor wil ook zo'n mooi mannetje van het weekend maar eens even bij haar kwijlen ! ik ga zo mijn kleine man wakker maken hij slaapt al vanaf half1 man is al pannekoeken aan het bakken !
@ linnie zal ik zeker doen, hoewel ik wel heel graag wil testen Maareuh welk soort test is dat de k2v5? Van de zwanger en kids heb ik de midstream. Heb ook nog de digitale van de CB maar die wil ik pas gebruiken als referentie/controle Rij zo naar huis, tot vanavond en anders tot morgen. Eet smakelijk alvast, iedereen..
@linnie rustig aan hoor meid, meestal heb je na die 3 maandenw ere wat meer energie enzo dus hoop dat het voor jou ook zo is
@ Brondy, ja die bedoel ik nou gelukkig maar! Ik dacht al... hahaha, je weet natuurlijk nooit! @ Marilouse, gefeli met je vriendin! fijn dat alles goed gaat. Eet smakelijk @ Linnie, succes vanavond, doe maar mooi kalm an! Fijn dat je het nu wel kan vertellen! Ik ga nu lekker de boel hier afsluiten en naar huis toe. Tot later....
@ Satire, goed dat je het verteld hebt trouwens en wel fijn dat ze redelijk goed reageerde. Nu je vader nog ja.. spannend hoor! Maar dat komt ook vast goed.
zo kleine ligt op bed heeft lekker gegeten en wij ook we hebben nog gevoetbald met zijn 3 en en nu lekker gedoucht en wel op de bank heerlijk. fijne avond ga nu aan de borrel en dan maar eens kijken of we nog weten wat klussen is
Hihihi, idd, hebben jullie allemaal nog vakantie! Ik heb een hele hoop bij moeten lezen, weet alleen niet of ik over al op reageer. Even kijken wat ik nog weet: @Satire Goed dat je het ook al aan je zus hebt verteld, hoef je je daar niet meer druk om te maken. En de reactie viel zo te lezen nog wel mee! @Eels Fijn dat het plekje op kdv geregeld is voor ukkie2. Is ook wel een geruststellende gedachte. @Linnie Hoe reageerden ze op de sportschool? Wel fijn dat je nu wat makkelijker kunt aangeven waarom je even een stapje minder hard gaat. @Brondy Iedereen loopt je dus een beetje gek te maken om te testen Zal ik ook nog maar m'n steentje bijdragen dan? Vindt het al knap van je dat je het nu netjes volhoudt om niet te testen! @Marilouise Gelukkig is de bevalling van je vriendin goed gegaan. Wanneer krijgt je man de uitslag van z'n MRI? @Lwal Hahaha, was wel schrikken voor je vriend dan, als ie naar jouw jurk dacht te kijken. Wel leuk dat hij niet weet hoe je eruit ziet straks. Weet nog wel hoe mijn vriend stond te kijken toen, echt onvergetelijk! Wel vervelend, die situatie met je broetje en zijn (ex) vriendin. Hopelijk kom je tot een goede beslissing, want het laatste wat je wil is JULLIE dag verpesten! @Viev Ik had m'n ei ook 5 dagen eerder dan verwacht, dus dat is wel een meevaller. Als je test nu nog steeds zo licht is denk ik niet dat ie nog donker wordt. Maar beste even doortesten tot je helemaal geen streepje meer ziet. Ik ga misschien donderdag al een testje wagen, heb er toch nog heel veel in huis Dan is manlief ook thuis, wel zo leuk. Vrijdag moet ik werken, is ook niet echt handig. Zaterdag gaan we naar m'n moeder (en zus een rest van de fam. waarschijnlijk) samen met m'n schoonouders. Als ik dan 's ochtend positief zou testen (wat ik niet denk) dan moet ik m'n mond zien te houden, ook niet handig. En zaterdag gaat m'n zus mee naar ons, tot en met maandag waarschijnlijk, dus dan gaat het ook niet lukken. Net m'n zus aan de lijn, en we waren al op het idee gekomen om de nijmeegse 4-daagse te gaan lopen. Kwam ze nu ook met het idee voor het Pieterpad, misschien gaan we dat volgend jaar wel doen. Maar dan een gedeelte hoor, las net dat het bijna 500 km is en daar heb ik niet echt zin in. En als ultiem idee kwam ze met Santiago de Compostella, nou, dat is pas een takke eind zeg!! Las net op wiki dat de tocht, afhankelijk van de gekozen route, vanuit belgie en nederland zo'n 2000 tot 3000 km is. Maar las ook dat er een vliegveld 10 km van het stadje ligt. Dan vlieg ik daar wel heen en loop ik de laatse 10 km