@ Poemi Hahah, je zus is wel aardig wat van plan zeg, poeh Eneuh weet niet of ik het tot zaterdag vol ga houden maar ga het gewoon proberen. Heb nu iig nog niet getest Maar heb wel weer steeds bij afvegen iets bruine afscheiding Naja wacht gewoon af, de krampen zijn er nog niet maar kunnen natuurlijk nog elk moment komen.
@ Brondy en Poemi, spannend hoor, bijna testen! Ik kon het zojuist weer eens niet laten ... maak mezelf alleen maar depri op die manier. Snap echt niet waarom ik maar niet ongesteld wordt, grrr... Ach, heb nu nog maar 1 test in huis @ poemi, je zus is indd wat van plan zeg haha! Lekker dan, als je zwanger bent; zal een zware wandeling worden hahaha!
Ohja, als mijn vent dan zo thuis is, vind ik eigenlijk ook wel dat ik weer eens een borrel mag! Als troost... zojuist een fles rosé gekregen vd buren omdat we op hun plantjes en vissen hebben gelet. Denk dat ik die ff uurtje koud leg
Ach Debby, wat rot voor je! Hoe lang duurt je cylcus nu inmiddels? Snap wel dat je er ondertussen beetje depri van wordt
Zit trouwens ook nog in een ander topic, en daar is er eentje die vanmorgen nog negatief testte, en vanavond licht positief! Zelfs ik kon de streep zien. Wist nog niet dat het al zo snel kon veranderen
uhm... 37 dagen volgens mij al... maandag was ik een week overtijd had een cyclus ingesteld van 29 dgn als er van het weekend nog niets is gebeurd, dan maar eens de huisarts bellen denk ik
Hii allemaal, Nou sporten ging vandaag wel. Af en toe dat ik dacht nu wordt het zwaar maar dan was dat stukje bijna klaar. Is wel een goed gevoel dat het goed is gegaan. En heb het ze verteld, ze vonden het helemaal leuk. Eentje van hun werkt ook in het ziekenhuis op de verloskundige afdeling dus we wilden allebei wel dat ze dienst heeft als ik moet bevallen @debby: nee je kan beter niet meer testen. Je maakt jezelf alleen maar gek en elke keer ben je weer teleurgesteld. Maar snap wel dat het allemaal heel frustrerend is, maar het is niet uitzonderlijk dat je cyclus zo lang is. Gebeurd echt vaak. Is alleen wel zwaar k.t Maar volgens mij doet een huisarts er ook niets aan. Mijn vriendin had ook cyclussen van ruim 43 dagen ofzo, maar de huisarts zei gewoon afwachten. Maar je kan natuurlijk altijd proberen. Nou probeer er nog een leuke avond van te maken.
@ Linnie, je hebt gelijk hoor, maar af en toe komt er zo'n stemmetje die zegt: je weet maar nooit.... Wat fijn dat het sporten beter ging dan de vorige keer en leuk dat ze zo reageerden! Wel toevallig dat zij dan ook in dat zh werkt. Wil jij in het ziekenhuis bevallen?
@debby: tuurlijk zolang je ook niet ongi bent heb je nog hoop, en als je later je ei hebt gehad zou het dus ook kunnen dat het wel zo is natuurlijk. Maar probeer je zelf niet al te gek te maken. Ja wil in het ziekenhuis bevallen, heb ook geen keuze omdat ze voldoende loopruimte willen om het bed als je thuis bevalt en dat heb ik niet. Ja echt lekker dat het beter ging het sporten, wil ook gewoon zolang het gaat blijven sporten. Voel me ook echt soort van dikkig nu, maar ja dat ga je niet tegen, maar wil wel proberen om niet te dik te worden van het eten en niets doen.
@Linnie Zou wel heel toevallig zijn als zij bij je bevalling zou zijn! En het ziekenhuis is ook prima hoor. 't Schijnt dat 50% van de vrouwen die thuis willen bevallen van de eerste alsnog naar het ziekenhuis moeten, dat is dus best veel. Kan je er net zo goed alvast zijn! Fijn dat het sporten weer beter ging. Hopelijk kun je het lang volhouden, is ook beter voor de bevalling
Hé meiden, Ik ben weer terug van een leuk dagje Antwerpen. Maar helaas nu net mijn heerlijke Belgische bonbons, frieten en wafels weer uitgekotst :x Ben er een beetje klaar mee!! Het rare is dat ik nu weer broeken aan kan die ik ervoor niet meer paste. En ik heb vandaag mijn buik opgemeten en ik ben gewoon 2cm dunner dan de week dat ik ontdekte dat ik zwanger was!! Maar gelukkig geef ik wel al veel minder over dan laatst. Morgen alweer 10 weken en over een week eindelijk onze eerste echo. Kan niet wachten!! @Satire, goed dat je het aan je zus verteld hebt en zo te horen viel het dus best mee Dan zal het bij je vader vast ook wel goed gaan! @Debby, wat ontzettend irritant voor je; zo'n lange cyclus! Kan me voorstellen dat je er helemaal frusti van wordt!! @Marilouise, wat goed van je man! Gefeliciteerd! Pannenkoeken mmmmm heb er al tijden trek in!! @Lwal, wat irritant dat met je szus! Ik zou lekker doen wat jij wilt. Het is jouw dag en jij moet de mensen om je heen hebben die je wilt! Maar ik heb dan mijn zusje als voorbeeld en zij is heel extreem. Haar schoonmoeder had gebeld naar mijn moeder of er wel een vrijgezellenfeest voor haar werd georganiseerd want haar dochters (die mijn zusje dus niet mag) hadden nog niets gehoord. Dan zegt ze dus gewoon glashard: nee, die wil ik er niet bij, klaar. Wat is eigenlijk jullie trouwdatum? @Poemi, mijn broer en szus waren ook aan het Pieterpad begonnen, vonden ze hele mooie wandelingen, maar ze hebben het nooit afgemaakt @Linnie, gelukkig dat het nu beter ging met sporten! Ik moet er eigenlijk niet aan denken om nu een groepsles te volgen. Sowieso in mijn vakantie dus niets gedaan. Ga maar weer eens snel wat zwemmen en op de crosstrainer bah...... Weet iemand van jullie, mag je nu wel of niet geitenkaas(salade) eten??? I love it en kan geen duidelijk antwoord vinden..... Vandaag zaten we op een terrasje om te dineren. Maar al het vlees mag ik niet medium, dus niet boeiend..... geitenkaassalade wist ik ook niet zeker. Italiaans kan ik ff niet meer aan aangezien ik dat de laatste dagen in Thailand steeds at.....Dus we zijn maar opgestaan en zijn gewoon een bak vlaamse frieten gaan halen hihi......
Ow ja, ondanks dat er hier wel voldoende ruimte om het bed zou zijn, ga ik hoogstwaarschijnlijk ook in het ziekenhuis bevallen. Zit hier om de hoek en ach, daar hebben ze de drugs Hoorde van vrouwen die thuis wilden bevallen en dan toch met spoed naar het ziekenhuis moeten en dat dat dus vreselijk is als je met helse pijnen moet lopen en doen. Maar als ik net als mijn moeder beval wordt het appeltje eitje!! Heb het nog eens bij haar nagevraagd hoe haar eerste bevalling was. Ongeveer vier uur heftigere weeën en daar was de baby. Nou ik teken ervoor!
Goedeavond dames, Ik heb een slaapdienst en heb ff een gaatje gevonden om ook te reageren.. Satire: Fijn dat je zus toch redelijk positief reageerde. Misshcien moet ze nog even aan het idee wennen. En dan zal het met je vader ook vast wel goed komen! Debby: Ja kan me voorstellen dat je je zo rot voelt! En dat je af en toe nog een beetje hoop hebt dat je toch zwanger bent.. Nu maar hopen dat je heeel snel ongesteld mag worden! Poemi: Dat zijn idd hele plannen die je zus heeft. Maar het klinkt wel erg leuk allemaal. Vrijdag testen dus? Spannend!! Linnie: Fijn dat het sporten beter ging. En helemaal fijn dat je het daar nu hebt verteld, dan kun je lekker doen wat gaat en stoppen wanneer het teveel wordt. Mammadoe: Geen idee van de geitenkaas.. Daar ben ik nog niet zo mee bezig Maar kan me voorstellen dat het zo wel lastig wordt wat je dan wel moet eten. Maar friet is natuurlijk altijd een goede vervanging! Wel jammer dat het er daarna weer uit kwam! Ik heb besloten dat ik volgende week vrijdag ga testen.. Wij trouwen op die zaterdag (de 27e) en stel nou dat ik zwanger ben kun je dat misschien al zien.. Is wel makkelijk met de drank enzo! Ik zou dan wel iets van 4 dagen te vroeg testen.
@lwal: zou wel een extra leuke trouwdag worden als blijkt dat je zwanger bent, een heeel mooi trouwkado. @poemi: ja toch, ziekenhuis is ook goed, maar heb ook geen keus, maar dan zou ik denk ik alsnog naar het ziekenhuis gaan, vind ik wel ene prettig idee, weet gewoon niet wat me te wachten staat, haha. @mammadoe: ooh dus je bent nog steeds zo misselijk. Niet zo lekker. Enne italiaans moet ik ook niet aan denken hoor, maar gewoon omdat ik al missleijk wordt als ik eraan denk. Haha, tja sporten, vandaag ging het dan wel maar de afgelopen weken was echt niet te doen. Moest er ook niet aan denken, nu nog af en toe niet. Maar ja, het is mijn werk ook en dan moet je wel. Maar wil donderdag miss zelf ook ff gaan sporten, fietsen ofzo, of de crosstrainer, als ik me goed voel. Haha, ik hoop ook dat ik op mijn moeder lijk qua bevalling, ik was er ook zo uit en last van erge weeen heeft ze niet gehad
Hey meiden, Ff een heel kort berichtje. Voor mij ff geen tijd om te reageren. Bij mij alleen maar afwachten op een menstruatie, of niet... Sorry voor mijn korte berichten. Drukke week voor de boeg.
@Mammadoe Balen dat je leuke dagje minder leuk geëindigd is. En wat het eten betreft, als je tijfelt zou ik het zekere voor het onzekere nemen en het niet eten. Ik was ook één van die vrouwen die alsnog naar het ziekenhuis konden Gelukkig geen spoed, maar wel tijdens de persweeëen na anderhalf uur voor jan l*l persen. Voor mij volgende keer ook gelijk ziekenhuis. Even snel berichtje van mij... Denk dat ik niet meer hoef te testen. Vannacht heel slecht geslapen, behoorlijk last van krampen gehad, en vanmorgen was m'n temp ook gedaald dus ik ga gewoon ongesteld worden
@ poemi Dat zou wel balen zijn. Ik heb ook last van krampen maar niet zoals vorige maand. En wij dachten toch beiden dat ik 2 dagen eerder mijn ei had dan de banner zei, hmmmmm. @ mammadoe vervelend dat je alles er weer uitgespuugd hebt Je kunt ook aan het restaurant vragen of het 'au lait cru' is, dan mag je het niet hebben. Is dat het niet dan mag je het wel hebben. @ Lwal Groot gelijk, zou ik ook hebben gedaan. De bruiloft komt nu wel steeds dichterbij he? Spannend... Ik was er ook zo, vertelde mijn moeder. Met mijn zusje heeft ze veel meer moeite gehad. Oja, toen manlief gister thuis kwam had hij een klein boeketje meegenomen. Omdat we gister 2 maand getrouwd zijn, lief he
@poemi manlief krijgt dinsdag de uitslag van de ct scan @brondy wat een romanticus jouw mannetje die van mij neemt ook nog wel eens een bloemetje mee @debby snap je onzekerheid had ik ook maar ik had ook een cyclus van 40 dage voor het doorzette inmiddels ben ik na 6 dagen menstruatie en enorm heftig er eindelijk vanaf hier mannetjes weggebracht de 1 met zijn fiets naar zijn werk en de ander naar kdv en moeders is gelijk door naar de sportschool gegtaan mezelf lekker in het zweet gewerkt nu zo even flink beginnen aan het huishouden en dan lekker douchen en even tijd voor mezelf hbe trouwens last van mijn oren en van de klieren in mijn nek gek genoeg nog niet van mijn keel wat er meestal bijhoort even afwachten wat het doet. moet toch alweer bijna terug naar de kno arts.