Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aach daarom! ;)
    Als iedereent gewoon noemt zoals ze willen, prima toch!

Ja eerder deden wij het niet iedere dag hoor! 2 keer in de week ongeveer.. Lag er maar net aan hoeveel zin we hadden. Weet niet waardoor t komt! :D

Wat leuk zeg, ben je echt een ervaren danseres? Gaaf!
    Dansen lijkt me helemaal geweldig, maar laat ik nou net een stijve hark zijn. Ik heb wel eens met vriendinnen op de dansvloer gestaan in een discotheek, dat ik echt stokstijf tussen een dansende menigte stond en mensen gewoon aan mij vroegen waarom ik in godsnaam stilstond omdat ik zo meer opviel dan wanneer ik wel danste.
    Achja...
    Wow, jeetje dat is wel heel weinig slaap! Vanavond dus vroeg je nest in?

Hadden jullie trouwens nog door dat ik gister perongeluk met mijn andere account gepost had? Haha wat een muts! Waarschijnlijk leest er toch niemand mee, maar dit account voelt toch wat veiliger! :D

2. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Wauw, wat een snelle reactie! Leuk!
    Ja, heb er wel een beetje last van. Lees; pijnlijke tepels en een zeurende pijn in mijn onderbuik. Ik denk dat gelijk; zwanger??
    Ben heel benieuwd of ik regelmatig ongesteld wordt. Hoop dat mijn lichaam snel weer op regel is! V.a. dag 1 veel mee bezig! Jij ook?

3. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe: 26Jaar, omgeving Amsterdam, tolk, ga voor de eerste 12-6-2011==> eerste cyclus net begonnen....

Linnie: 27 jaar, woont vlakbij amsterdam, werk in de kinderopvang. gestopt met de pil begin mei, eerste cyclus maandag begonnen.

Tara86: (bijna) 22 jaar, woont in Twente, werk in de kinderopvang. Gestopt met de pil eind maart, na vmk?! Juni = eerste ronde!

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had en dacht hetzelfde! ;) Maarja, je weet t natuurlijk noooit en weet niet hoever jij in je cyclus bent.

5. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    #265 Lizy, 12 jun 2011
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011

28 mei laatste pil genomen. Na een paar dagen de onttrekkingsbloeding gehad. Dus uitgerekend dat ik 10 a 11 juni zou ovuleren. Misschien dat ik daardoor ook wel deze klachten heb? Had ik tijdens het slikken van de pil geen last van eigenlijk, alleen wanneer ik ongesteld was.

Wanneer ben jij precies gestopt met de pil?

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Mammadoe: 26Jaar, omgeving Amsterdam, tolk, gestopt met de pil begin begin Juni

Linnie: 27 jaar, woont vlakbij amsterdam, werk in de kinderopvang. gestopt met de pil begin mei, eerste cyclus maandag begonnen.

Debby: 25 jaar, Achterhoek/Arnhem, intercedente, gestopt met de pil eind april, cyclus is een rommeltje ;)

Tara86: (bijna) 22 jaar, woont in Twente, werk in de kinderopvang. Gestopt met de pil eind maart, na vmk?! Juni = eerste ronde!

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi Lizy,

Ik had dus precies hetzelfde.... En doordat ik er waarschijnlijk zooo mee bezig was, bleef nu (waarschijnlijk) mijn ongesteldheid ook nog eens uit...Dus ik dacht ook: "Zwangerrr???" Maar waarschijnlijk dus het ontpillen! Ik ben dus ook nog in afwachting van mijn ongesteldheid, maar sinds vandaag heeeeeel donker slijm.

8. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Je was iemand vergeten ;)
    w.b.t. ontpillen, tot nu toe nog geen last van
    Hier wat info: Ontpillen: stoppen met de pil | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
    grappig trouwens dat Belgische mensen het regel noemen. Op baby.be zat ik echt te kijken van: Waar hebben ze het nou over...:(

Tara ik lig helemaal dubbel om je bericht. Jij hebt gewonnen! Een draaiende en schoppende baby als je lekker bezig bent hahaha, dat moet echt vreemd zijn!:$
    Jouw vriend heeft trouwens nog nette alternatieven, mijn vriend had het over ondersprietsen en volbaggeren :)
    Maar elke dag kan dus wel? ;) Ze schrijven overal ook weer wat anders..... Jullie hebben het er maar druk mee!!

Ow was jij dat van die opmerking, ik dacht al....was dat nou!:(
    Wel superspannend als je morgen gaat testen. Voorlopig is dat voor mij helaas nog niet aan de orde......

Linnie, ik weet wel zeker dat je hoofdpijn heb door dat bizar vermoeiende weekend van je! Gelukkig morgen extra dagje! :D

9. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat kan!
    Ik had er eerder ook nooit last van..
    Maar ook alleen nadat ik voor het eerst ongesteld was geworden.
    Ik ben eind maart gestopt met de pil en 1 april werd ik ongesteld!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    haha, zie je we hebben het dus allemaal dat we nu meer zin hebben dan normaal. Mammadoe en ik hebben het ook al. Maar we weten niet of het door de hormonen komt of omdat het psychisch is. Maar dat geeft ook niet, zolang we maar lol hebben toch:)

Maar ik ben geen professionele danseres hoor;). Haha, was het maar waar. Ik doe aan salsa dansen. en dan heb je ook nog bachata. De salsa doe ik 1x in de week, en de bachata is er alleen in bootcamo vorm. Dus 1x in de twee maanden ofzo moet je een hele dag dansen om 1 niveau te halen, bij salsa doe je gemiddeld 10 weken over 1 niveau. Maar salsa en bachata dansen is echt super leuk.

Lizy, ja we reageren snel hier. Zijn lichtelijk verslaafd. Als je een paar uur niet kijkt op het forum ben je eerst ff bezig om alles bij te lezen. Maar super gezellig hoor. En je kan over alles praten.
    Maar zou idd kunnen dat het door je eisprong is.
    Ja het is best spannend of je lichaam alles snel zelf oppakt. Ik had een cyclus van 29 dagen, dus dat is best goed. maar dat was de 1e keer. Dus hoop dat het zo blijft, of dat ik natuurlijk helemaal niet ongesteld ga worden;)
    Ik ben begin mei met de pil gestopt. Ga jij ook voor de eerste?

11. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Debby!
    We zitten dus ong. in dezelfde periode!
    Nou wie weet wordt je morgen wel ongesteld! (zo begonnen mijn bloedingen wel altijd...) Weet je tenminste hoe je cyclus eruit ziet deze keer. Hopelijk dan elke maand even lang!

12. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Jep! Wij gaan voor de eerste! Dus best spannend! Wil proberen er niet teveel mee bezig te zijn, denk dat dat niet heel bevordelijk werkt.

13. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mammadoe: Hahah! Volbaggeren! :D geweldig!!
    Dat ze dat kennen in omgeving Amsterdam, vind dat echt iets boers hebben!
    Mijn vriend zei dat ze op het werk, de term: Achter het velletje pissen... wel eens gebruikten!:$ Wat een zwijnen!
    Of als ik krom sta dat mn vriend zegt: Zal ik jou eens even volblaffen?;) Wat zijn ze toch romantisch!

Linny: En toch vind ik het stoer! :D Doe je iig altijd nog meer dan mij!

Wij gaan zo even ons niveau verlagen door New kids Turbo te kijken..:) Er is ook echt geen hol op tv vanavond...

14. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wil je straks wel een keer weer horen! :D Zo praatte ik aan het begin ook, en ik ben er ook van overtuigd dat je er niet teveel mee bezig moet zijn.. Maarja...;) onbewust of bewust doe je het toch!!

15. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja heel romantisch die mannen :p Veel plezier met new kids heb hem laatst ook gezien....over grof gesproken!
    Ja hier in Amsterdam zijn ze ook geen nette gentlemen :D

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lizy: ik zei ook dat we wel zouden zien hoe het allemaal zou lopen. Maar nu je eenmaal beizg bent wordt ik wel steeds enthousiaster. Maar het is niet zo dat ik ovu testen gebruik ofzo hoor. Dan ben je er echt heel erg mee bezig. en ik denk dat dan een stukje romantiek en spontaniteit verdwijnd dus daarom doe ik dat bewust niet. Dat doe ik pas als ik vind dat het te lang duurt.

Hahaha, wat een termen. Ja die mannen kunnen er wat van. Miss moeten we gewoon advies aan hun vragen idd over hoe we het moeten noemen, ze hebben woorden zat:)
    Hahah, en dat volblaffen. Zegt ie dat gewoon tijdens de sex? Heerlijk romantisch.

Maarre, klopt er is niets op tv. Wij miss ook maar een film kijken.

17. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Haha, ja het klinkt heel stoer; niet teveel mee bezig zijn ;) maar ondertussen...
    Volgens mij hebben alle vrouwen dat wel (als ik het forum ga geloven :)) we wachten af!

ik stop nu maar ff, leuk om dit forum te hebben ontdekt! zit anders nooit op forums maar dit is wel erg leuk! doei!

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lizy: Ja dit is echt een heeel leuk forum hoor:) Fijne avond

19. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Linnyy, neeeee hahah!! Alstie dat zou doen, kan die er 1 op zn neus krijgen! :D Nee ik bedoel als ik gewoon ergens buk.
    Tijdens het sexen komt er nauwlijks een woord uit hoor, laat staan dát! ;)

Lizy, wij zijn ook hartstikke leuk! Haha ;), kom gezellig weer een keer kletsen!

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Haat aan de formule 1...hele avond naar de $%#^@

Deel Deze Pagina