@cinnepinnetje: gefeliciteerd! en veel succes morge, hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is. @poemi: maak er maar een zielige avond van, is af en toe ook heeel lekker.
@Brondy Nee! Ik had voor jou nog juist wel zo'n goede hoop, balen zeg Ik heb trouwens wel eens gehoord dat vrouwen in hetzelfde huis gelijk gaan lopen met de menstruatie, maar wist ook niet dat dat voor forums geldt Begint er aardig op te lijken!
ja dat is het inderdaad, maar zit ik nu op 29 of 30 dagen? Heb de banner op 30 gezet, is in ieder geval het gemiddelde dan
Cinnepinnetje gefeliciteerd! Een fijne avond gewenst en heel veel sterkte morgen en natuurlijk met het afwachten erna. Brondy, wat ontzettend balen zeg. Ik denk idd dat jullie dat 'vrouwen in hetzelfde huis-syndroom' aan het ontwikkelen zijn hier.... Poemi, een baalavond hoort er af en toe bij, ja toch! @Claudia, Nee niet misselijk, het ging afgelopen tijd al veel beter dan de laatste 1,5 week Thailand. Hopelijk ben ik er weer even vanaf. Alhoewel ik nu toch ook wel een beetje gerommel achterin mijn keel heb.... Heb jij al last van kwaaltjes?
Voel me al weer iets beter, net een leuke film gezien, just go with it. Kwam ik ook eindelijk het nummer weer tegen welke ik zo mooi vond maar niet meer wist welke het was, Chasing Cars van Snow Patrol. Krijg er gewoon tranen van in me ogen, maar dat zijn misschien ook wel m'n hormonen @Brondy en Debby Wij gaan van deze ronde gewoon onze ronde maken!!!
even snel gelezen en zag dat een paar meiden ongesteld zijn geworden, balen zeg, maar op voor de volgende ronde!!!! wat is toch lekker om de laptop op vakantie mee te nemen, we hebben in alle hotels gratis internet, dus helemaal super. Ik denk dat het hier in canada veel meer gewoon is dan in nederland. je ziet bijna iedereen met een laptoptas of i pad binnenkomen. Hier gaat verder alles goed, we hebben vandaag de oude stad van quebec bezocht. morgen gaan we weer verder naar een andere plaats, daar blijven we 4 dagen. Ik las op het internet dat het in nederland eindelijk ook mooi weer gaat worden!!!
Dames, Heb nogal een drukke dag gehad dus even snel een reactie.. Poemi en Brondy: balen dat jullie ongesteld zijn geworden!!! Toch maar vol goede moed naar de volgende ronde.. Debby: voor jou is dan iets fijner dat je ongesteld bent geworden.. Heb je in ieder geval weer een nieuwe ronde! ik ga morgen naar het kindje van een vriendin. Hij is veel te vroeg geboren, met 27 weken, en had een groeiachterstand. Woog maar 700 gram.. Toen waren de overlevingskansen erg klein. Maar hij is een vechtertje! Hij weegt nu 3 kilo, is geboren op 17 april.. Dus nog wel een klein mannetje. Hij is sinds kort van de nicu af en ligt nu op de gewone kinderafdeling. Ik heb hem alleen gezien toen hij 3 weken oud was (dat was ontzettend schrikken) dus ben heel benieuwd hoe hij er nu uit ziet.. Heb alleen wat foto's gezien.
mag ik ook mee doen met de komende ronde een baby of zijn ze inmiddels allemaal al vergeven? hier geen goede morgen dames ga mijn bed terug in heb heel k*t geslapen vanacht en voel me vreselijk beroerd heb flinke koorts en volgens mij krijg ik voor de verandering weer keelontsteking tevens ook enorme druk op mijn oren. man zei al bel de dokter maar heb vandaag geen auto en voel me zo beroerd heb net 500 m naar kdv gefietst man man man geen succes dus dames welterusten en hoop dat ik straks opgeknapt ben !
@Femmy Klinkt allemaal heel gaaf! Vandaag je eisprong als het goed is, kan je hem trouwens zelf voelen of niet? @Lwal Jeetje, lijkt me echt erg als je kindje zo vroeg geboren wordt. Gelukkig gaat het nu goed met hem. Hij ligt dus nog steeds in het ziekenhuis? Dat is al wel heel lang zeg. @Marilouise Balen dat je nog steeds niet helemaal opgeknapt bent. En ik hoop natuurlijk dat we allemaal zo snel mogelijk zwanger zijn, alleen debby, brondy en ik lopen nu helemaal gelijk, vandaar dat ik het zo zei Dus jij mag deze maand ook wel een baby hebben Ik ben vandaag even lief voor mezelf, dus ik hoef niet te gaan sporten Als ik ook net ongi ben geworden gaat het me ook altijd heel erg zwaar af, dus dat komt zo goed uit. Zo om half 11 met de kleine naar de kapper, echt weer heel hard nodig. Laatste keer was in juni
@ poemi, debby, marilouise Ja dat doen we, de komende ronde wordt onze ronde @ poemi Zo vaak ga ik ook niet naar de kapper hoor Hebben een thuis kapster, een vriendin. Manlief moet wat vaker geknipt worden en dan ga ik gewoon mee. Meestal knipt zij alleen mijn pony en kijkt of de rest ook nodig is, erg handig @ marilouise Slaap lekker en beterschap, het zit je nog niet helemaal mee he? @ lwal Wow dat is inderdaad vroeg, lijkt me echt moeilijk als je dat te horen krijgt. Maar wat fijn dat hij nu wel goed groeit. @ femmy dat is inderdaad wel handig. Wij hadden op de camping in Italie ook WiFi.. Fijne vakantie verder..
Goedemorgen, Even snel want ik moet straks de introductie van de allereerste schooldag van een zeer ziek kindje tolken. Femmy, top dat je het zo naar je zon hebt. Marilouise beterschap. Ik heb vannacht ook vreselijk geslapen! Was alleen maar bezig in mijn dromen kinderwagens in elkaar te zetten haha. Vriend aan het snurken, dus toen maar op het opblaasmatras gaan liggen in de andere kamer.... Fijne dag iedereen!
kan niet slapen paracetamol gaat wel zijn werk doen nu gelukkig! ik heb gisteren mezelf uigesloofd met sporten heb nu geloof ik overal spierpijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat het kon !
@Marilouise, wat vervelend dat je je niet lekker voelt, hopelijk ben je na het slapen een beetje opgeknapt. Ik ben net door de mri scan geweest, nu maar afwachten tot dinsdag! Moet zo weer naar het werk.
ow spannend cinnepinnetje hopen dat je dan meer duidelijkheid hebt. vanavond een heerlijk avondje alleen op de bank man gaat trainen kijken of het lukt het voetballen ! hij heeft zaterdag een wedstrijd voor de beker en zonder keeper wordt wat lastig dus nu maar even proberen of het gaat lukken !
Hej Cinnepinnetje, was het eng of viel dat wel mee? Nu maar hopen dat je dinsdag weer groen licht krijgt alhoewel je ei dan waarschijnlijk al geweest is. Hier heel veel tijd te doden. Heb 3 uur en 3 kwartier te doden tussen 2 opdrachten door...dus ik zit maar weer te lunchen bij de Ikea.
@ mammadoe Vind je dat niet vervelend? het lange wachten? @ cinnepinnetje Spannende dagen dus.... @ marilouise En... Al kunnen slapen??
Hoi meiden, Debby1, ovulatietesten zijn wel handig met een onregelmatige cyclus, dus wel fijn dat je ze straks gaat gebruiken! jeej, wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Nieuwe ronde nieuwe kansen Linnie27, zo wel sportief hoor! Wat is xco precies? Vroeger heb ik wel eens body combat gedaan, vond ik erg leuk Claudi6a, wat spulletjes van je moeder gehad, leuk hoor! Cinnepinnetje, Nog van harte gefeliciteerd en succes vandaag met de mri! Lees dat je al terug bent. Viel het mee? Brondy, ook al ongesteld geworden, jammer zeg! Poemi, vandaag lief voor haarzelf en gaat niet sporten. En maar meteen een baby besteld voor deze ronde Zo, hier nog een middagje werken en dan lekker 3 weekjes vakantie
O lekker Viev! Hopelijk komt de zon nog even flink doorzetten dan. Of ga je nog weg? Dat lange wachten vandaag is wel irritant ja! Maar ben 50 minuten van huis. Dus ff heen en terug wat ik normaal zou doen is niet zo handig. Moet namelijk 2x in dezelfde stad zijn. Heb net ff in mijn auto geslapen in de garage bij Ikea haha. Ben echt moe van dat zwanger-zijn!! Straks wel spannend, een ceremonie bij defensie tolken... Ben benieuwd!!