Gestopt met de pil in Juni 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mammadoe, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Satire

Satire Bekend lid

Jun 24, 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vinden jullie het ook veel te mooi weer om te werken? Heb nog geen bal uitgevoerd vandaag.

Zal ik mijn laatste anderhalf uur nog productief gaan doen? Of zal ik het maar opgeven :p Pregnancy is making me lazy..

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    @ satire
    hahah, miss wel handig ;)
    Maar ben het helemaal met je eens hoor, het is veel te mooi weer buiten. Ben vandaag ook niet zo heel erg productief. Zit elke x maar te wachten tot er wat gepost wordt ;) just kidding..

@ mammadoe
    dat is inderdaad niet handig, ben je thuis, kun je weer weg. Lekker ff gedut? Ookal heeft zwanger zijn zo z'n nadelen.... ik wil ook ;)

@ viev
    aaah lekker vooruitzicht..
    Gaan jullie nog weg??

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Ik ga zelf ook niet zo vaak naar de kapper, misschien 4 keer in het jaar. Heb er echt een hekel aan :) Maar zoontje heeft vrij kort haar, en als dat dan te lang wordt ziet het er echt niet meer uit. Gelukkig heeft ie nu weer een lekker kort koppie!

@Mammadoe Hahaha, dat je nog in de auto hebt kunnen slapen! Wel vervelend dat je zo lang moet wachten. Wat voor taal tolk je dan eigenlijk? Als je ook voor defensie tolkt, ben wel benieuwd!

@Viev 3 weken vakantie, lekker hoor! Ga je ook nog weg? Gelukkig wordt het hier ook goed weer dus dat zit wel mee dan. Hopelijk is er bij jou ook een baby bezorgd :D

@Satire Hihi je hebt het maar zwaar dus :) Maar mooi weer zou ik niet willen zeggen. Net snel de was nog kunnen binnen halen omdat het is gaan regenen :x

Pff... ben al bezig met eten koken voor vanavond. Kleine man gaat logeren bij opa en oma (die passen morgen op, hoeft de kleine er niet vroeg uit) en dan kunnen we z'n eten mee geven. Komt ook wel goed uit dat de kleine gaat logeren want vanavond moet de kat weer naar de dierenarts voor een echo van d'r hart en daar ben ik nog nooit bij geweest. Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet. Beest heeft al meer echo's dan ik gehad :D

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

@brondy
    heb niet geslapen wel lekker gelegen op bed en nu ook weer lekker lui op de bank ben dressuur aan het kijken !

verder weet ik even niet wat gezegd is ben een vergiet !

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Lekker aan het kletsen zie ik.

Maar waar is het mooie weer? Hier namelijk niet, is nu weer ff droog. Maar is zwaaar bewolkt en regen. :x.

@viev: ooh bodycombat is idd ook heeel leuk. Ik geef het niet maar heb wel meegedaan, nu moet ik er alleen ff niet aan denken, is best heel zwaar. Xco is een buis met grid. Traint heeel veel buik en rug ermee. Maar ik vind het helemaal super, was toen ik het nog gaf best strek geworden on schouders ook enzo. Ennn was toen heeel slank en mooie buik en taille. Toen die les stopte zag ik het langzaam allemaal iets voller worden.
    Maar die les is er bij ons niet meer. Andere sportschool on de buurt geeft het wel, maar die is best duur vind ik, zeker als ik gratis kan trainen waar ik les geef. maar miss na de zwangerschap om weer helemaal fit te worden.

Verder ben ik niet heel veel moeier door mijn zwangerschap. Ja af en toe, gisteravond bijvoorbeeld wel. Maar verder valt het wel mee. En ik slaap juist helemaal niet veel en goed. lukt me gewoon niet.
    En deze week heb ik 2 ochtendjes gewerkt en vond het heeerlijk. Weer een beetje ritme, dan voel ik me veel beer. Van thuis zitten elke dag voel ik me veel minder goed. Stom he.
    Net ff kapper geweest, was hoognodig. Maar vind het helemaal niet leuk om naar de kapper te gaan. Altijd dat wachten met die verf.Ben er nu gelukkig weer ff vanaf:)

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

even waar zitten jullie met dat mooie weer hier regent het al de hele dag en op een zonnetje na tijdens een regenbui nog niets gezien!

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Hier in Enschede schijnt de zon nog :)
    Vanmorgen toen ik naar mijn werk reed regende het wel. Ben benieuwd als ik naar huis rij of het dan nog droog is :(

8. Jessie886

Jessie886 Actief lid

Jun 27, 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Zo dames weer lekker gekletst zie ik wel!
    Ik slaap echt goed en ben ook altijd erg moe maakt niet uit hoelang ik slaap.

Vannacht gedroomd dat we een een tweeling kregen. Een jongen en een meisje. Vlotte bevalling. Alleen maar 1 borst die op gang wilde komen met borstvoeding geven.
    Vaag dus!!!!

Hier heeft het ook geregend en blijft het wel bewolkt en fris.
    Manlief heeft onze oude bank vannochten naar de stort gebracht en gaat morgen hij de muur verven en dinsdag komt eindelijk onze nieuwe bank!!!
    Vanavond een make-up party van Mylene bij mijn moedertje!!!

9. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik moet echt ff ontspannen nu op mn werk, gekkenhuis! Dus ik dacht: ff kijken op zp :)
    Gisteravond was wel gezellig, ben echt knetters ongesteld nu! Dank voor jullie reacties. Ik hoop dat het snel voorbij is, vanmorgen eerste temp gemeten.

@ Mammadoe, leuk van dat wiegje zeg! Maar er zitten tegenwoordig toch allemaal veiligheidseisen aan? Komen die dan wel in orde? En die winkel heb ik ook wel eens gezien in A'werpen! Vet he!

@ Softijs; ik wist wel dat dat soms indd volbacterien kan zitten (horeca achtergrond he;)) maar wist niet dat dat voor zwangeren een risico kon zijn. Ik zou zeggen; doe maar niet! Want dat soort apparaten zijn vaak een probleem bij die bedrijven hoor! Beter geen risico nemen...

@ Brondy, balennn....!!!!

@ Brondy en Poemi: we zetten m op!! Dit wordt indd onze ronde! DEAL!!!

@ Lwal, wat een verhaal van dat kindje, lijkt me echt erg! Hoe was het?

@ Viev, geniet van je vakantie! Lekker hoor :)

@ linnie, wel fijn dat jij nie zoveel last heb van vermoeidheid. Heb je een spannend kleurtje in je haar gedaan of gewoon? Ik vind het ook altijd zwaar irri om te wachten haha!

Hier trouwens een wisselvallende dag: zon, regen, nu weer zon! Hopelijk blijft ie nog ff, kan ik mooi buiten lekker eten :)

Nou, ik ga de boel afsluiten, spreek jullie later weer!

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debby Hopelijk krijg je met temperaturen en ovu-testen meer duidelijkheid in je cyclus. Het is op zich wel makkelijk. Als je weet wanneer je ei is geweest weet je ook ongeveer wanneer je je ongi kunt verwachten. Dan zit je niet meer zo lang te wachten als afgelopen keer zonder dat je iets weet. Houd je het trouwens bij met FF of alleen op papier?

@Jessie Apart hoor, die droom van je. Zeker omdat je er ook nog zo veel van weet. Meestal vergeet je de details wel een beetje als je wakker bent. Je hebt nog geen echo gehad toch? Komen er tweelingen voor in de familie? Zou wat zijn zeg!

@Linnie Gelukkig ben ik niet de enige die dus een hekel aan de kapper heeft. Eerst liet ik m'n haar altijd blond verfen, maar had daar echt geen zin meer in. Zeker nu met de kleine erbij besteed ik er ook niet meer zoveel aandacht aan. En als je zelf donker haar hebt en je verft het blond moet je eigenlijk na max 6 weken wel weer terug ;)

We zagen trouwens vandaag onze buurvrouw op de fiets stappen. Kleine meid van 2,5 voorop de fiets, 22 weken zwanger van de derde, EN EEN PEUK IN D'R MOND :$ Ik vind dat echt niet kunnen. Sowieso vind ik het niet kunnen om te roken bij je kind, en al helemaal niet als je zwanger bent :x Hoe denken jullie daarover? Roken jullie? En zo ja, stop je als je zwanger bent?

11. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dag meiden!

Ik ben weer terug in het land. En gelijk goed nieuws!
    Ik ben zwanger!!!!!! :D:D:D
    Kan het nog niet helemaal geloven.

Was er nog bijzonder nieuws de afgelopen 3 weken? Het is een beetje veel om alles terug te lezen.

12. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Faylin, wat GOED!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Lekker genoten dus van je vakantie? ;) Geniet van je zwangerschap!

@ Poemi, ik ga het bijhouden op papier, heb een schemaatje gevonden op Inet die ik nog even ga uitprinten en ga vanaaf de ovu testen bestellen. Ik vind die FF niet echt makkelijk... gewoon omdat het engels is denk ik (ik kan goed engels, maar toch)

Weet iemand of de ovu testen van zwangerenkids goed zijn?

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @faylin: gefeliciteerd. Hoe ver ben je? EN voel je je goed?

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Faylin van harte gefeliciteerd! Ik heb je denk ik gemist tijdens mijn vakantie, want ik had je nog niet eerder voorbij zien komen. Maar heel leuk voor je! Was het snel?
    @Debby, ja die zijn zeker goed! Ik heb ze bij mijn eerste poging direct gebruikt. Na een dag of wat een super duidelijke positieve test, de dag erna moest ik knuffelen en pats boem zwanger! De zwangerschapstesten zou ik gewoon van kruitvat nemen, stuk beter dan die van zwanger en kids.
    @Linnie, je haar geverfd? Dat raden ze af als je zwanger bent, aangezien al die chemicaliën in je hoofdhuid trekken en in je bloedbaan komen. Highlights zouden wel mogen, aangezien die niet direct op je hoofdhuid gezet worden.... XCO hebben ze bij mij idd wel ja, maar heb het nooit gedaan, zag er niet echt rsi-vriendelijk uit....
    @Poemi, ja belachelijk dat rokende buurvrouwtje! Ik ben vorig jaar September gestopt met behulp van een laserbehandeling na jarenlang roken en hardcore verslaafd zijn. Blij dat ik dat toen gedaan heb en nu niet meer mee moet worstelen, anders heb je in ene wel heel veel op je bordje....Maar een zeer egoistische keuze als je het mij vraagt.
    De taal die ik tolk is gebarentaal, voor doven. Superleuk :D Loving it! Vanmiddag viel uiteindelijk reuze mee, paar speeches getolkt en verder een beetje hapjes gegeten en drankjes gedronken :) Wel echt hondsmoe!!! Ik lag alweer in bed. Morgen tolken op een basisschool, kan ik op 'namenjacht'.
    @Jessie, ik ben zo bang voor een tweeling, maar volgens mij had ik dan nu al een dikkere buik moeten hebben.....enne niet teveel make-up kopen!

15. Lwal

Lwal Bekend lid

Jun 2, 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Faylin: Gefeliciteerd!! Dat is wel een heeele leuke vakantie geweest! Hoever ben je nu?

Poemi: Ik vind dat ook ECHT niet kunnen, roken tijdens een zwangerschap! Roken wanneer je kinderen hebt, prima, maar niet bij de kinderen in de buurt!
    Ik ben zelf 2 jaar geleden gestopt, en dat was ook zeker met het zicht op kinderen in de toekomst.

Jessie: nou ben benieuwd of die droom ergens op is gebasseerd. Zou je het leuk vinden?

Vanmiddag dus bij het kindje van mijn vriendin geweest. Hij is zoooveel gegroeit! Echt al een heel mannetje geworden, en ik heb hem zelfs vast mogen houden :D Heerlijk! Iedereen was er vanuit gegaan dat hij het niet zou redden. Hij heeft nog steeds veel moeite met zijn ademhaling, wel zielig om te zien dat hij zo moet vechten om zuurstof te krijgen!

Hier is het op dit moment echt drama met het weer.. Regen en onweer!

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    @mammadoe: ik heb gelezen dat het geen kwaad kan. En als het echt gevaarlijk is zal je er wel veel op gewezen worden. En er is natuurlijk heel veel niet goed dan, kan n
    Je beter ook niet buiten lopen want zitten veel schadelijke stoffen in de lucht. Maar dat is ieder Zijn mening.

Ga nu ff beetje sporten, kijken of het lukt.

17. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Poemi: roken: Ik rook. Maar ik vind dat ook écht niet kunnen. Ik ben nu al een stuk geminderd, en zodra ik zwanger ben stop ik. Ik weet dat het beter is nu al te stoppen, maar met die teleurstellingen lukte me dat niet... :(
    Ik vind rokende vrouwen achter een kinderwagen enzo ook zo vreselijk! Bij mijn kleine neefje en nichtje rook ik ook niet als ze erbij zijn (wel verderop in de tuin ofzo) maar er wordt bij beide families sowieso ook niet binnen gerookt.

18. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    @ Mammadoe & Linnie, ik heb dat ook wel eens gehoord van dat verven, maar ook al eens opgezocht. Ik kon er verder niets over vinden. En buiten dat is het volgens mij al lang niet meer zo schadelijk als vroeger. (Toen rook je de ammonia enorm en prikkende ogen enzo, tegenwoordig veel meer op bijenwas etc...) Ik denk dat het geen kwaad kan en anders de VK even vragen ofzo?

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Faylin GEFELICITEERD!!! Toch nog tijd voor elkaar gevonden :D Ik ga ook maar eens een vakantie boeken ;)

@Mammadoe Wat leuk zeg, gebarentolk. Hoe ben je daar zo bij gekomen? Goed dat jij al bent gestopt met roken. Alles tegelijk zou misschien wel lastig zijn. Misschien moet ik ook die van Zwanger en Kids gaan gebruiken :D

@Lwal Wat leuk dat je hem ook vast heb mogen houden. Wel heel erg zielig dat ie nog steeds zoveel moeite heeft met ademhalen. Gaat dat wel goed komen uiteindelijk?

De kat heeft weer haar jaarlijkse APK gehad en is weer helemaal goed gekeurd. D'r hart is nog steeds stabiel dus we hoeven nu nog maar 1x per jaar voor de echo. Scheelt ook een hoop geld ;) Gelijk aan de dierenarts gevraagd of het dezelfde echo apparatuur was als voor baby's. Kregen wat leuke verhalen te horen. Heeft hij dus al vaker echo's gemaakt van baby's, gewoon voor de leuk. :D

20. Debby1

Debby1 Bekend lid

Jun 6, 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Ohja, Mammadoe, welke ovu testen had je? Cassette of dipstick?

Share This Page